Ciccarelli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ei ehdi todennäköisesti huomiselle.Joko pelaa huomenna kun olis suuntana itsellä tuo Nokia areena?
Edit.lisätty todennäköisesti koska en minä mikään jumala oo.
Ei ehdi todennäköisesti huomiselle.Joko pelaa huomenna kun olis suuntana itsellä tuo Nokia areena?
Ei ehdi todennäköisesti huomiselle.
Edit.lisätty todennäköisesti koska en minä mikään jumala oo.
Torgerssonia pukkaa; ei miltään pistelingolta vaikuta, mutta ei dumata etukäteen...
Toivottavasti visiitti on pitempi kun "Tuubilla".Tilastojen perusteella lähes Justin Dubermanin tasoinen hyökkäyspyssy.
Just katoin samaa, ei hirveitä riemun kiljahduksia aiheuta. Pelannut 186 peliä aikuisten sarjoissa ja tehnyt 21 maalia. Eli maali noin joka yhdeksännessä pelissä, joten loppukaudelle odotettavissa hurjat 3 maalia. Ei vaan, ainahan sitä voi yllättää, joten katsotaan miten käy.Tilastojen perusteella lähes Justin Dubermanin tasoinen hyökkäyspyssy.
Mä oisin valmis ottaan kakkoseks ja esim nousemaan siitä Pennen tilalle.IS huhuilee Jonne Virtasen käyneen neuvotteluita Jypin kanssa valmentajan paikasta ensi kaudelle. Toivottavasti ei ainakaan Pennerbornin korvaaja ole...
Olisihan se siinä ensi kauden puolivälissä, näihin aikoihin JYPin tapaan jo vaihdettava.Mä oisin valmis ottaan kakkoseks ja esim nousemaan siitä Pennen tilalle.
Tämän takia laitoinkin, että jokainen saa itse arvella onko pehmeä vai kova paketti, potentiaalia on ja ainakin leveyttä tuo jos ei muuta. Pelithän lopulta kertoo toteutuman.Tilastojen perusteella lähes Justin Dubermanin tasoinen hyökkäyspyssy.
Jotenkin hauskaa, että pakko oli saada ulkomaalainen valmentaja, mutta apuvalmentajat eivät vahingossakaan saa olla :DIS huhuilee Jonne Virtasen käyneen neuvotteluita Jypin kanssa valmentajan paikasta ensi kaudelle. Toivottavasti ei ainakaan Pennerbornin korvaaja ole...
Puhetta ollut apuvalmentajan sekä nuorten valmennuksesta, uskoisin että molemmissa tapauksessa ns taustoilta ylöspäin uraa rakentamaan maltillisesti. Kyllä itselle J.Virtanen kelpaisi valmennukseen kasvamaan, en usko hetkeäkään että liigan päävalmentajaksi kukaan ajatellut.IS huhuilee Jonne Virtasen käyneen neuvotteluita Jypin kanssa valmentajan paikasta ensi kaudelle. Toivottavasti ei ainakaan Pennerbornin korvaaja ole...
Daniel Torgersson - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Daniel Torgersson, 2002-01-26 Hönö, SWE Sweden. Most recently in the Liiga with JYP. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
IS huhuilee Jonne Virtasen käyneen neuvotteluita JYPin kanssa valmentajan paikasta ensi kaudelle.
Itselleni Virtasessa on vähän pelottava puoli tuon alkoholin kanssa läträäminen. Lopetti, retkahti taas ja nyt on käsittääkseni ollut pitempään kuivilla. Silti pieni pelko aina.Mestis-seurassa kuohuu – Jonne Virtanen lähdössä ovet paukkuen
Jääkiekon valmentajamarkkinoilla tapahtuu.www.is.fi
Kyllä ja ilmeisesti luistelu on hyvä kuitenkin, joten hyvinkin voi olla iso apu ja kuka tietää vaikka saataisiin pidemmäksi aikaa ihan kelpo pelaaja.Ihan hyvältä torge kuulostaa. Jos tuo scoutti reportti pitää paikkaansa, niin ehkä kulmapeliin saadaan parannusta, kun esim. vertaa Tiensolaan ja dostiin, jotka ovat ihan rukkasia.
Laajuutta tarvitaan. Sarjataulukon perusteella Jyväskylään ei mitään änärijannuja paljon roudata.Torgersson... Häh? Mitä tuolla tehdään? Paitsi jos 4 ketjun rouhijaksi, niin sitten.
Niin ainahan siinä kolmosen tai nelosen laidassa voi peluttaa Tohilaa mielummin, onhan hänellä sentään NHL-varaus!Torgersson... Häh? Mitä tuolla tehdään? Paitsi jos 4 ketjun rouhijaksi, niin sitten.
No ite ainakin laittaisin ammattikiekkoilijan kaukaloon pelaamaan lätkää, mutta kai siellä toimistonkin puolella vois olla jotain näperrettävää.Torgersson... Häh? Mitä tuolla tehdään? Paitsi jos 4 ketjun rouhijaksi, niin sitten.