Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

JYP-huhut

• 2 636 885
  • 12 444

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Kaveri ilmeisesti Ilves foorumilla noussut esille eli en vielä varmaksi huutelisi. Jos jollain on parempaa lähdettä, niin voi toki vahvistaa.
Ilvesfoorumilla toisaalta ei ole kuin pari luotettavaa nimimerkkiä ja yleisesti heitellään todella paljon nimiä, ei olisi edes ihme jos tuokin pelaaja on siellä tullut esiin. En ole vuosiin toki Ilvesfoorumia seuraillut, mutta tuskin luotettavuus ainakaan on nousussa.

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi tämän tason kaveri tulisi Suomeen pelaamaan, kun hän voi mennä Ruotsiin tai Sveitsiin? Jos Vatanen saa yleisellä mukavuudellaan naarattua tänne tämän tason kavereita, niin on aika ihme.

Tuskin edes Vatanen on sellainen taikuri.

Kaveri näyttää menneen hiljattain naimisiin, joten voisin olettaa että perheen perustaminen saattaa olla mielessä. Tämä huomioon ottaen Suomi ei ole ollenkaan huono vaihtoehto, Ruotsin luultavasti heittää romukoppaan jos turvallisuutta alkaa googlettamaan. Myös pariskunnan omat mieltymykset vaikuttanee siihen kumman maan valitsee jos Eurooppaan tulee.

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran voin sanoa että minun lähteeni ei kyllä perustu mihinkään "foorumeihin". :D
Joo, enkä nyt siis epäile, vaikka asian ehkä vähän huonosti ilmaisin. Lähinnä vaan pelkoa, että onko liian hyvä ollakseen totta, jos huhu on ensin Ilves foorumilla ja liittyy jatkoaikaan huhuina hiukan myöhemmin :D

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, enkä nyt siis epäile, vaikka asian ehkä vähän huonosti ilmaisin. Lähinnä vaan pelkoa, että onko liian hyvä ollakseen totta, jos huhu on ensin Ilves foorumilla ja liittyy jatkoaikaan huhuina hiukan myöhemmin :D
Itse ei tule kyllä luettua edes näitä "foorumeja". Kun tosiaan taitaa olla lähtökohtaisesti niin että sinne porukka viljelee millon mitäkin nimiä vailla mitään totuuspohjaa.

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse ei tule kyllä luettua edes näitä "foorumeja". Kun tosiaan taitaa olla lähtökohtaisesti niin että sinne porukka viljelee millon mitäkin nimiä vailla mitään totuuspohjaa.
Jep, juuri tämän takia onkin pelottavaa huomata, että "random nimi" aivan yhtäkkiä ilmaantuu sinne, ennen jatkoaikaa. Tässä tapauksessa luotan kyllä sinuun.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja kun niitä vihjeitä on niin perkeleen kiva viljellä ja osaa se ärsyttää niin sanotaan että herran kotipaikan nimestä tulee vahvasti mieleen eräs seurasta hiljattain poistunut henkilö.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Jep, eiköhän tämä aika nopeasti tule julki. Ja viimein tapahtuu jotain.
Onko tämä kova vai pehmeä paketti jokainen päätelköön itse, kun julkaisu laitetaan eetteriin, molempiin on löydettävissä kyllä perusteet. Noh paketti kuin paketti.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko tämä kova vai pehmeä paketti jokainen päätelköön itse, kun julkaisu laitetaan eetteriin, molempiin on löydettävissä kyllä perusteet. Noh paketti kuin paketti.
Jotain piti tehdä ja itse uskon että saatiin inhimilliseen hintaan kokeilun arvoinen palanen. Mutta toki ymmärrän että tämä tullaan kyllä haukkumaan pariltakin taholta.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Jotain piti tehdä ja itse uskon että saatiin inhimilliseen hintaan kokeilun arvoinen palanen. Mutta toki ymmärrän että tämä tullaan kyllä haukkumaan pariltakin taholta.

Jos kyseessä on tuo Torgersson joka koodinpurkuryhmässä mainitaan, niin en kyllä tiedä mitä tuossa on haukkumista. Voi olla kova äijä liigaan, jos on jalalla parempi kuin Petri Virolainen.

Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Saa nähdä mitä tämä Hönössä syntynyt tuo tullessaan, miinuksia on tullut, mutta ei se vielä kerto koko totuutta.
Kokoa ja painoa löytyy sopivasti, jää nähtäväksi miten osaa niitä käyttää.

Hyvä asia on, että tuo kilpailua edes vähän tähän joukkueeseen.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttää vähän, että ollut hankalaa siirtää tehoja miesten sarjoihin, mutta potentiaalia on ollut nähtävissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy