Tästähän on puhuttu toistuvasti jo monta kuukautta. Käytännössä joka kerta tulee esille, kun Schnarrista on täällä puhuttu.Jaa vai että Schnarrilla on jyväskyläläinen eukko? Tämä on ihan uusi tieto ainakin itselle.
Tästähän on puhuttu toistuvasti jo monta kuukautta. Käytännössä joka kerta tulee esille, kun Schnarrista on täällä puhuttu.Jaa vai että Schnarrilla on jyväskyläläinen eukko? Tämä on ihan uusi tieto ainakin itselle.
Juu kyllä näin kyläjuorut kertonu ja iso syy tänne tuloon.Jaa vai että Schnarrilla on jyväskyläläinen eukko? Tämä on ihan uusi tieto ainakin itselle.
Tästähän on puhuttu toistuvasti jo monta kuukautta. Käytännössä joka kerta tulee esille, kun Schnarrista on täällä puhuttu.
Joo, on tämänkin suuntaista kuulunut, mutta eipä näistä tiedä tosiaan tarkemmin, kun sitten kuullut taas myöhemmin toista. Mutta jos tästä olisi kiinni tänne tulo, niin voisin toimia vaikka Amorina ja saattaa takaisin yhteen.Itse kuulin tämmöistä, että olisi eronnut Jyväskyläläisestä tyttöystävästä. Mutta ota näistä selvää..
Ei ole kuulunut, mutta vahva usko on, että tällä viikolla jotain julki ja ensi viikolla lisää.Onko tietoa milloin about olis seuraavaks pelaaja-uutisia tulossa?
Itse kuulin tämmöistä, että olisi eronnut Jyväskyläläisestä tyttöystävästä. Mutta ota näistä selvää..
Ette ole ainoita, jotka on kuullut tämmöistä. Itse olen tässä viikon pari ollut siinä käsityksessä, että eivät ole enää yhdessä. Tunnen etäisesti kyseisen jyväskyläläisen tyttöystävän nimenomaan yliopistopiirien kautta. 100% varmuutta ei minulla tosin ole. On siis mahdollista, että Schanarilla ei ole enää niin vahvaa syytä tulla Jyväskylään pelailemaan.Joo, on tämänkin suuntaista kuulunut, mutta eipä näistä tiedä tosiaan tarkemmin, kun sitten kuullut taas myöhemmin toista. Mutta jos tästä olisi kiinni tänne tulo, niin voisin toimia vaikka Amorina ja saattaa takaisin yhteen.
Laitetaan Ida Vainion sijaan Juuso Vainio kultamekossa kentälle vastaan.Nyt kaikki Nykäskylän parhaat paistit kultamekossa Tikkakosken kentälle, eiköhän me Nathanille joku saada kainaloon!
Ainakin tähän asti Schnarr sanonut nej, nein & no tarjouksille. Pidän itse lähtökohtaisesti siitä kiinni, että jatkossakin näin tapahtuu ja mies JYPissä ensi kaudella pelaa.
Siinä lankeaa raavaampikin mies.Laitetaan Ida Vainion sijaan Juuso Vainio kultamekossa kentälle vastaan.
Ja pyh, kyllä tuohonkin negatiivinen kulma löytyy. Esimerkiksi se, että "tämähän tiedettiin jo".Pidetään peukkuja. Nimittäin aika tärkeä palanen on tullessaan.
Itse kuulin tämmöistä, että olisi eronnut Jyväskyläläisestä tyttöystävästä. Mutta ota näistä selvää..
Ja pyh, kyllä tuohonkin negatiivinen kulma löytyy. Esimerkiksi se, että "tämähän tiedettiin jo".
Helpompi se on Naten jyväskylästä kuin sveitsistä käsin lämmitellä suhdetta uuteen liekkiin.Joo, on tämänkin suuntaista kuulunut, mutta eipä näistä tiedä tosiaan tarkemmin, kun sitten kuullut taas myöhemmin toista. Mutta jos tästä olisi kiinni tänne tulo, niin voisin toimia vaikka Amorina ja saattaa takaisin yhteen.
Kyllä se sieltä vielä löytyy. Schnarrihan oli poffeissa varsin heikko.En nyt tahdo pysyä mukana mitä tällä tarkoitat. Koko viime vuosi odotettiin pätevää sentteriä jaa nyt sellainen näyttäisi olevan pienellä varauksella olevan tulossa.
Oli tosiaan kyllä aika iso ero runkosarjan vs poffien Schnarrilla, että lieneekö pelanneen isompi vamma päällä. Mutta hyvän sentterin saatte ja kentän ulkopuolella myös hieno mies. Kunhan meitä vastaan ei tehoile liikaa.Schnarrihan oli poffeissa varsin heikko.
Se voisi olla riski jos noin hullusti käynyt. Toisaalta kuten sanoin tähän saakka ainakin sanonut ei kaikille kilpakosijoille seurojen suhteenJa tämähän toimii sitten katalyyttinä kauemmaksi Jyväskylästä…
Allekirjoitettu sopimus on aika vahva syy tulla tänne pelaamaan.On siis mahdollista, että Schanarilla ei ole enää niin vahvaa syytä tulla Jyväskylään pelailemaan.
On toki, mutta Schnarrilla on vielä mahdollisuus käyttää sopimuksensa ulkomaanpykälä ilmeisesti toukokuun loppuun mennessä. Ja sen käyttöön on varmasti matalampi kynnys, jos ei ole enää parempaa puoliskoa joka joutuisi jäädä Suomeen opiskelemaan.Allekirjoitettu sopimus on aika vahva syy tulla tänne pelaamaan.
Mitä vielä, jos on kyttääjäluonne niin voi väijyä paremmin ex-kumppania paikallisten ravintoloiden hämyisissä kulmapöydissä kuin ulkomailla.On toki, mutta Schnarrilla on vielä mahdollisuus käyttää sopimuksensa ulkomaanpykälä ilmeisesti toukokuun loppuun mennessä. Ja sen käyttöön on varmasti matalampi kynnys, jos ei ole enää parempaa puoliskoa joka joutuisi jäädä Suomeen opiskelemaan.
Ei ole oikein tietoa tuosta mikä on se Baileyn kohtalo vai tuleeko joku toinen P-Amerikkalainen, kun tästäkin huhua oli, että olisi saatu soppariin.Asiasta kukkaruukkuun, onko se Bailey tulossa tänne vai korvaako Thorell hänet?
Ei tietoa onko Bailey katiskassa, mutta ainakin vielä muutama päivä sitten oli neuvottelut menossa. Itse en Thorellista ole kuullut, mutta muualla ilmeisesti tälläistä tietoa. Molemmat kelpaisi itselle mainiosti ja alkaisi joukkue olemaan aika valmis, varsinkin jos myös Schnarr ja Jo.Nättinen tänne saapuisi, itse edelleen en pidä Joonasta varmana.Asiasta kukkaruukkuun, onko se Bailey tulossa tänne vai korvaako Thorell hänet?