JYP-huhut

  • 2 233 291
  • 10 551

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Siinä ois kyllä katsojillekin silmänruokaa ja seksiä tiedossa kun miehistössä oisi Bjööninen viiksillä ja Niku kunnon mulletilla varustettuna.

Ei puutu enää kuin permanentit, havajipaidat ja vyölaukut niin oltaisiin vahvoissa kasaritunnelmissa.
Eikä pidä unohtaa seksi-Severiä.

Bjööninen JYPissä olisi kultaa. Heittämällä sarjan paras aloittaja, isojen pelien mies. Ja viikset.

Peukkua myös tuolle tyylisuunnalle.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Olisi kyllä melkoinen yllätys, jos tuo häiskä olisi Bjöööninen ja iloinen sellainen!
Anteeksi, että olen ilonpilaaja, mutta jos tuon JYPin postaaman teaservideon on katsonut, niin ei nuo korvat voi kuulua kellekään muulle kuin Juuso Vainiolle.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vainion sopimusta voisi myös ajallisesti sopia se että reilu kuukausi siitä kun joukkueen pelit Sveitsistä loppui eli reilu viikko ennen JYPiä. Eli jos julkaisu tulee nyt niin pääsee heti muiden mukana treenaan ellei jo aikaisemminkin.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sanoin kavereille silloin jo kun ekan kerran kuulin huhuja Juspen mahdollisesta paluusta, että jos Vainio palaa, niin minä kusen hunajaa! Oon aina tykännyt Juspen pelaamisesta ja on eittämättä yks mun suurimmista JYP-suosikeista. Eli kyllä kiitos minulle kelpaa! Malttaakohan tässä nukkua yöllä ollenkaan?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä kans veikkaan Vainion saapumista mut juuri minulle kerrottiin Frimannin nimi yllättävän varmalta pohjalta.

Elämme jännittäviä aikoja.
Kumpi tahansa kelpaa.

Jos jompi kumpi on niin molemmat esimerkiksi pelannut 5 edelliskautena joka kausi maajoukkueessa. Eli tulisi täysin huipputasolla pelaava pelaaja jonka parasta ennen päiväystä vielä mukavasti jäljellä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mä kans veikkaan Vainion saapumista mut juuri minulle kerrottiin Frimannin nimi yllättävän varmalta pohjalta.

Elämme jännittäviä aikoja.
Kumpi tahansa kelpaa.
Molemmat saattaa tulla, mutta tuskin samassa tilaisuudessa.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jos JYPin puolustus alkaisi aakkosjärjestyksessä Erosella, Frimanilla, Nikulla ja Vainiolla niin huhhuh. Vapaamuurareilta kuultuna aakkosjärjestykseen sopisi vielä värisuoraksi eräs Vatanen, mutta tämä ei enää ole huhu vaan maailmanlaajuisia järjestelmiä, joista ei sovi näissä yhteyksissä puhua.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sanoin kavereille silloin jo kun ekan kerran kuulin huhuja Juspen mahdollisesta paluusta, että jos Vainio palaa, niin minä kusen hunajaa! Oon aina tykännyt Juspen pelaamisesta ja on eittämättä yks mun suurimmista JYP-suosikeista. Eli kyllä kiitos minulle kelpaa! Malttaakohan tässä nukkua yöllä ollenkaan?
Pakko tykätä tästä. Vainio on aivan mahtava pakki. Ensimmäistä kertaa sit Yonkmanin tuntuu, että meillä on isäntä talossa. + video missä Juuso puhu.... Olemus ja puhetyyli=talon isäntä :D Meillä ei tule olemaan omissa hätää jos Vainio on kentällä :)
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näyttää siltä, että Jyväskylässä pistetään panoksia sinne minne pitääkin tämän kauden perusteella. Puolustusta vahvistettiin jykevällä isännällä. Jo nyt voi veikkailla, että ensi kaudella siellä pelataan playoffeja. Ei ole jäänyt seurajohto surkuttelemaan epäonnistumisia.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Näyttää siltä, että Jyväskylässä pistetään panoksia sinne minne pitääkin tämän kauden perusteella. Puolustusta vahvistettiin jykevällä isännällä. Jo nyt voi veikkailla, että ensi kaudella siellä pelataan playoffeja. Ei ole jäänyt seurajohto surkuttelemaan epäonnistumisia.
Joo, ajateltiin varmaan niin että jos ei tämä riittänyt niin perkele kohta riittää. Hienoa olla tällaisen organisaation fani, asenteesta ei jää kiinni ja rahaakin tuntuu olevan.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
No niin tietäjät, olikos se niin, että tälläkin viikolla oli tulossa pelaajauutisia? Meinaa olla vaikeaa startata työviikkoon pitkän viikonlopun jäljiltä, joten joku piristävä uutinen tulisi enemmän kuin tarpeen :D
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niin tietäjät, olikos se niin, että tälläkin viikolla oli tulossa pelaajauutisia? Meinaa olla vaikeaa startata työviikkoon pitkän viikonlopun jäljiltä, joten joku piristävä uutinen tulisi enemmän kuin tarpeen :D
Kyllä ymmärtääkseni on tulossa ja itsekin vähän odottanut jos jokin tieto Instaan tulis aikataulusta.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään on kulunut kuukausi JYPin viimeisestä pelistä. Jos joukkue kokoontuu esimerkiksi ensi maanantaina tai myöhemmin tällä viikolla ja virallisesti kasassa on viisi puolustajaa ja sentteritkin puuttuvat, niin lähiaikoina lienee luvassa useampikin pelaajauutinen. Jos JYP on onnistunut naaraamaan hyökkäykseen isoa kalaa, tuo sopimus kerrotaan ehkä vasta myöhemmin. Oletettavasti myös Ruotsin sopimuksissa on jonkinlainen loma pelien jälkeen.

Pelicans jatkaa vielä, joten ainakaan Erosta ei julkisteta nyt tässä aallossa.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään on kulunut kuukausi JYPin viimeisestä pelistä. Jos joukkue kokoontuu esimerkiksi ensi maanantaina tai myöhemmin tällä viikolla ja virallisesti kasassa on viisi puolustajaa ja sentteritkin puuttuvat, niin lähiaikoina lienee luvassa useampikin pelaajauutinen. Jos JYP on onnistunut naaraamaan hyökkäykseen isoa kalaa, tuo sopimus kerrotaan ehkä vasta myöhemmin. Oletettavasti myös Ruotsin sopimuksissa on jonkinlainen loma pelien jälkeen.

Pelicans jatkaa vielä, joten ainakaan Erosta ei julkisteta nyt tässä aallossa.
Ens viikon maanantaina pitäs joukkueen kokoontua. Ainaki tuossa noin viikko sit sellaista tietoa kerrottiin
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ens viikon maanantaina pitäs joukkueen kokoontua. Ainaki tuossa noin viikko sit sellaista tietoa kerrottiin
Olen antanut itseni ymmärtää, että JYP julkistaisi kolme sopimusta ennen tuota, yksihän noista on jo saatu ulos (Vainio). Miten @Nelfor + @Wraith & co. olet(te) "kuullut"?
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen antanut itseni ymmärtää, että JYP julkistaisi kolme sopimusta ennen tuota, yksihän noista on jo saatu ulos (Vainio). Miten @Nelfor + @Wraith & co. olet(te) "kuullut"?
No mää odotan et se Welsh sieltä pistettäisiin julki, jos ja kun se maaliin saakka tuli. Muuten on kyllä hiljaista nimien ja määrän suhteen, mutta odottanut olen kanssa tälle viikolle vielä paria nimeä julki.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin Welsh joukkueen pelit päättyi 10.3, tosin ei viimeistä peliä pelannut että onko loukkaantumista vai eikö vain mahtunut. Joka tapauksessa luulisi että olisi ensiviikolla mukana jos sopimuksen tehnyt.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin Welsh joukkueen pelit päättyi 10.3, tosin ei viimeistä peliä pelannut että onko loukkaantumista vai eikö vain mahtunut. Joka tapauksessa luulisi että olisi ensiviikolla mukana jos sopimuksen tehnyt.
Ei nuo ulkomaalaiset yleensä taida olla tähän aikaan vuodesta mukana. Näin muistelisin. Toki sopimus varmaan julkaistaan lähiaikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös