Palataanpa taas hetken tauon jälkeen näille foorumeille.
Ei ne markkinat niin kuivat voi olla, että isot kalat on laskettavissa Homer Simpsonin yhden käden sormilla? Ja aina pitää olla pelannut JYPissä. Kuumimmat nimet, mitä koko kiekkouniversiumissa on olemassa ovat Pesonen, Nättinen, Vatanen ja nyt mukaan on livahtanut myös Palve. Sekä tietenkin Niku. Nämä ovat JYP-fanien märkiä unia, muilla ei niin väliä. Minulle taas joku yllättävä nimi aina yllättää. Mahdoton siis laittaa nimiä pöytään.
Ymmärrän kyllä veli Marcus Juslinia, mutta jos Vatanen ja/tai Pesonen iskettäisiin tiskiin (eritoten Vadu) niin minä saattaisin tehdä jotakin, mitä en ole koskaan ennen tehnyt: ostaisin fanipelipaidan Vatasen nimellä ja numerolla (oman nimen laittaminen on kuulemma ylimielistä).
Yllättävät nimet tietysti kiinnostavat, mutta tuossa kaksikossa olisi sellaista potentiaalia edelleen käyttämättä, joka ei vielä menisi edes luokkakokouksessa jonkun hiljaa levittämän pierun asteelle.
Teemu Hartikainen ja/tai Sakari Manninen olisivat myös kivoja. Ja tietty Niku, mutta mun bromance-sydän pamppailee aina silti Vataselle.
Mutta tosiaan, ollaan huhuketjussa ja omat bromanttiset tunnustukset menivät vähän ohi aiheen, joten lopetettakoon tähän.