Seppänen itse kertoili viime viikolla Radio Jyväskylän haastattelussa, että pelaajabudjetti asettuu haarukkaan 1,7-2,0 miljoonaa euroa.
Uusien sopimusten julkaisuajankohta viittaisi siihen, että odotetaan sarjan päättymistä. Olisiko mahdollista, pohdiskelin vain, että Bluesista tai Kärpistä olisi tulossa pelaajia? Ihan vain villinä ajatuksena...
Eiköhän tuo ennemminkin ole ajoitettu Elitserienin Finaalien mukaan (mahd. 7.finaali 20.4). Sielläkään ei tosin enää mukana ole meille huhuttuja pelaajia, mutta silloin kun tuon pelaajainfon summittainen ajankohta on ilmoitettu, on ainakin Koskisen Timrålla ollut mahdollisuudet finaaleihin.Uusien sopimusten julkaisuajankohta viittaisi siihen, että odotetaan sarjan päättymistä. Olisiko mahdollista, pohdiskelin vain, että Bluesista tai Kärpistä olisi tulossa pelaajia? Ihan vain villinä ajatuksena...
Samoin Tuppuraisen Färjestad pelasi välieriä. Välivaaran kausi sen sijaan päättyy vasta huomenna joko Malmön nousuun Elitserieniin tai pysymiseen Allsvenskanissa, joten sekin voi vaikuttaa ajoitukseen. Elitserienin karsintojen sarjataulukko ja otteluohjelma: http://www.hockeysverige.se/results.html?competition_id=29513.Eiköhän tuo ennemminkin ole ajoitettu Elitserienin Finaalien mukaan (mahd. 7.finaali 20.4). Sielläkään ei tosin enää mukana ole meille huhuttuja pelaajia, mutta silloin kun tuon pelaajainfon summittainen ajankohta on ilmoitettu, on ainakin Koskisen Timrålla ollut mahdollisuudet finaaleihin.
Eiköhän tuo ennemminkin ole ajoitettu Elitserienin Finaalien mukaan.
Samoin Tuppuraisen Färjestad pelasi välieriä. Välivaaran kausi sen sijaan päättyy vasta huomenna joko Malmön nousuun Elitserieniin tai pysymiseen Allsvenskanissa, joten sekin voi vaikuttaa ajoitukseen. Elitserienin karsintojen sarjataulukko ja otteluohjelma: http://www.hockeysverige.se/results.html?competition_id=29513.
Entäs Malmivaaran kausi, onko jo päättynyt?
Mahdollisia pelaajia olis puolustukseen ainaki Santeri Heiskanen (tuskinpa kuitenkaan tulee vaikka hänet tänne ottaisin enemmän kuin mielellään) ja Topi Jaakola, joka on pelannut hienot pudotuspelit.
Mahdollisia pelaajia olis puolustukseen ainaki Santeri Heiskanen (tuskinpa kuitenkaan tulee vaikka hänet tänne ottaisin enemmän kuin mielellään)
Huomenna kuulemma julkaistaan osa sopimuksista ja finaalisarjan jälkeen hieman lisää. Tälläistä kuulin tänään.
Oma arvaus huomenna julkaistavista: Virpiö, Tuppurainen, Lippojoki 2 vuoden suorilla papereilla, Hakkarainen 1+1. Muut julkaistaneen myöhemmin.
Itse toivon sydämeni pohjasta ettei Mikko Hakkarainen ole tuossa listassa.
Dufvan idea lieneekin peluuttaa näitä kokeneita Mestisjyriä nelosketjun jämäroolissa ja hodarikatsomossa, jolloin nuoret JYP-lupaukset sitten kehittyvät D Teamissa isossa roolissa, mikä on pitkällä tähtäimellä erittäin järkevä ratkaisu.
Jo se, että mä olen joskus saanut liigasopimuksen... Vaikka se tarina ei ole mikään urheilun suurin sankaritarina, niin mulle se on ollut kova tarina. Olen lähtenyt niin kaukaa takamatkalta. Siitä lähtötilanteesta, että olen huono kakkosdivaritason maalivahti ja ikää on yli 20 vuotta. Ja silti sain yhden urani aikana harjoiteltua niin paljon, että sain liigaan sopimuksen.
Se on tarina, jonka sain itse elää. Ja se tuli pelkästään harjoittelemalla - väkisin ottamalla. Mulle se on iso tarina, mutta eihän se muille ole.
Hakkaraista ei varmasti olla kaavailemassa isompaan kuin joukkueen 4-5-sentterin rooliin. Dufvan idea lieneekin peluuttaa näitä kokeneita Mestisjyriä nelosketjun jämäroolissa ja hodarikatsomossa, jolloin nuoret JYP-lupaukset sitten kehittyvät D Teamissa isossa roolissa, mikä on pitkällä tähtäimellä erittäin järkevä ratkaisu.
Huomenna kuulemma julkaistaan osa sopimuksista ja finaalisarjan jälkeen hieman lisää.
Täytyy vielä nostaa esille Mise.
Mitä tohon Hakkaraiseen tulee, niin se voi olla myös positiivinen asia tulevaisuuden kannalta, kuten joku totesikin. Lahdelle iso rooli D Teamissa voisi tehdä todella hyvää uran kannalta.
En myöskään usko, että Hakkarainen voisi tarjota neloseen yhtään mitään mitä Lahti ei voisi. Nyt olisi paljon tärkeämpää antaa omalle kasvatille oikeassa roolissa enemmän vastuuta eli suomeksi peliaikaa kun roudata muiden joukkueiden neloskentän miehiä. Se olisi oikeata viestiä myös junnutoiminnalle.
Lahdelle vaan enemmän vastuuta - se on ollut kypsä kaveri jo ensimmäisistä peleistä asti ja kyllä se tarvittaessa kiekollisen puolenkin osaa