Derby kirjoitti:
Ässät on ollut JYPin takana muistaakseni 7 viime kautta sarjataulukossa, se on minulle "Aina ennenkin"
Se on hienoa että sinulle JYPin "mestaruus" on olla sijalla 9 Ässien jäädessä epäonnistuneen kauden jälkeen pykälää alemmaksi. Mutta ei mitään, on varmasti ollut hienot 7 vuotta siellä huipulla.
Itse pelistä voi tulla mitä vaan, joskus Ässät voitti 5-8 tai jotain, toisinaan JYP tekee tehoiskun ja 3-4 maalia parissa minuutissa. Hattua pitää nostaa Jyväskylän suuntaan, koska sielläkin on homma lähtenyt taas mukavasti liikkeelle, vaikka pelaajamarkkinoilla tuli pahoja tappioita. Mutta niinhän niitä taisi tulla kaikille, mutta JYP näyttää silti aina saavan ihan mukavasti pelaavan ryhmän kasaan.
Itse en ymmärrä joidenkin "asiantuntija-piirien" kommentteja esim. Pelicansin "vahvistumisesta"? Katselen ainakin 100 kertaa mieluummin Ässissä omia nuoria yrittämässä kuin huippuhankintoja tyyliin Turunen, Sihvonen ja Helenius nostamassa kovaa liksaa. Luulen että Jyväskylässä päin ollaan ainakin tästä asiasta samaa mieltä?
Illan pelissä nähdään varmasti energistä menoa, kun nuoret painaa menemään niskat kyyryssä. Samassa tulee kaikkea mukavaa oheishäslinkiä peliin, kun kokemattomat pelaajat puskevat menemään. Ihan mielenkiintoista siis tulossa.
Odotan kovasti, että kova porilaisketju (ent. nelonen) värkkää ainakin yhden maalin. Niillä pojilla ei lopu potku eikä vääntö.
Mave taas saa olla kuinka neiti lystää, jos tekee sen vakio pari pinnaa. Ymmärrän silti hyvin ettei Jyväskylässä osata arvostaa moista taituruutta ja taitokiekkoa, onhan siellä pitkät perinteet ja rööki-Ana ryskyttämässä laitoja.