Ota huomioon että toi jätkä ei saa vielä ostaa edes olutta kaupasta. Suurimman osan noista otteluista se on pelannu 15-16-vuotiaana nelosketjussa jämäminuuteilla. Ei Jesse mikään dominoiva pelaaja vielä ole mutta parin vuoden sisällä aivan varmasti. Tällä kaudella on realistista odottaa ehkä pariakymmentä tehopistettä mikä on tuon ikäiseltä aika helvetin paljon.Biski kirjoitti:Jos hallille kerkeän, niin seurannassa on ehdottomasti Jesse Joensuu. Tämä noin 50:ssä sm-liiga pelissä 1+2 tehot iskenyt 17-v. junnu saa porilaisilta hehkutusta joka pelin jälkeen, vaikka ei tehoilla mässäilekkään. Jotain erikoista kaverissa siis pitäänee olla. Saapa nähdä.
Razzle kirjoitti:Jaahas, vai ässät vastassa.. Saa nähdä meenkö heittelemään kiviä järveen vai katsomaan peliä. Vastustaja kun sattuu olemaan yhtä kiinnostava kuin kivi järvessä.
Tenho kirjoitti:Asiasta toiseen. Näen että itse olet tainnut panostaa aikalailla provoresurssejasi allekirjoitukseesi. Sinänsä erittäin nokkelaa! Toimii silloinkin kun et itse ole paikalla. Erittäin mielenkiintoinen ilmiö.
Tenho kirjoitti:Ihan Arnoldin vuoksi toivonkin, että Pori pistäisi omaa historiaansa uusiksi tällä kaudella ja pääsisi toistamiseen säälipleijareihin! Meille HVM-mukakiekon (by Näkkäri) aktiivisille seuraajillehan se on ihan arkipäivää ollut jo monen vuoden ajan!
jarihe kirjoitti:... Jos pelin puhaltaa Henriksson, niin jyppi venyy tasapeliin, muuten Ässät vie pelin. Edellytyksenä tietenkin se, ettei Toivola lähde pelleilemään maalivahtien kanssa vaihtamalla maalivahtia tähän peliin.
Myrvold kirjoitti:Sen verran Ässien kokoonpanosta, että Hietamäki palaa pakistoon.
mjarkko kirjoitti:Miten tämä on mahdollista. Sai ottelurangaistuksen A-nuorten pelissä ja sellainen on myös huilattava ennen kuin voi pelata missään. A-nuoret pelaavat seuraavan ottelun vasta lokakuussa.
Näin olen täältä lukenut, sääntöjä en niin hyvin tunne.
Case Hietamäki on valtti JYPille. Jos käy joku työtapaturma ja Ässät voittaisikin ottelun niin protesti kehiin vaan edustuskelvottomasta pelaajasta. Eiköhän tästäkin ongelmasta päästä helpoiten niin että tällä kaudella jopa yllättävän fyysisesti pelannut JYP voittaa ottelun normaalilla peliajalla.mjarkko kirjoitti:Miten tämä on mahdollista. Sai ottelurangaistuksen A-nuorten pelissä ja sellainen on myös huilattava ennen kuin voi pelata missään. A-nuoret pelaavat seuraavan ottelun vasta lokakuussa.
Pakkipari kirjoitti:Case Hietamäki on valtti JYPille. Jos käy joku työtapaturma ja Ässät voittaisikin ottelun niin protesti kehiin vaan edustuskelvottomasta pelaajasta.
mjarkko kirjoitti:Miten tämä on mahdollista. Sai ottelurangaistuksen A-nuorten pelissä ja sellainen on myös huilattava ennen kuin voi pelata missään. A-nuoret pelaavat seuraavan ottelun vasta lokakuussa.
Korinekki kirjoitti:Hyvin on pullat uunissa kun täytyy itkeä junnupakin pelaamisesta. Kai ne nyt on sen juoninut, niin että mies on edustuskelpoinen.
Myrvold kirjoitti:Itkeä?Näin puhuu mies jonka omassa seurassa on hienosti pullat uunissa..niin puolustuksen..hyökkäyksen kuin maalivahtienkin osalta!Poraa sit illalla Lukko-Saipa-ketjussa ku pisteet matkaa Lappeenrantaan.
Korinekki kirjoitti:Hyvin on pullat uunissa kun täytyy itkeä junnupakin pelaamisesta. Kai ne nyt on sen juoninut, niin että mies on edustuskelpoinen.