JYP - Ässät 10.1.2002

• 7 499
  • 109

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
"Pliiz"

"Pliiz" Cannibal älä provosoi... Mielentilani voi järkkyä...ei tiedä pitäiskö itkeä :( vaiko nauraa ;) vaiko huutaa kurkku suorana :mad:

Ja MUISTAKAA TÄMÄ!
Jos tiistaina ei ole yleisöä yli 4000 ihmistä niin minä poika kirjoitan "keksisuomalaiseen" kansa sanoo palstalle ja kiroan kaikki. ;) Näin tehdään! :D

Viimeksi muokattu:

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Re: Älkäähän nyt

Viestin lähetti Cannibal
Ette kai nyt vaan tuomareita ala syyttämään tappiosta? Eihän sellainen sovi. Ei eilen, eikä tänäänkään. Heissä ei ole mitään vikaa, olette vain huonoja häviäjiä. Myöntäkää rehdisti, että Ässät oli parempi ja ansaitsi voittonsa täysin. Eikö olekin helppoa. Varsinkin jos itse luulee, että oma joukkue on ollut parempi...ja jos tasoitusmaali tulee ajassa 59.59 ;) ;) ;)

Älkää masentuko. Liigassa voittaa yleensä nykyään heikompi joukkue jostain syystä...olisiko Murphyn laki. (ei Coryn)

LMFAO! :D Hauska lohkaisu :)

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi järjetöntä mitä toimintaa MTV3:lla. Jokerit tps pelistä näytetään pätkiä kirkosta. Alpolle eka voitto ja oli kuulemma meininki katossa. Mainittiin vielä että hifk YLLÄTTI pelicanssin. Sitten tämä peli. Joukkue nousee viimeisellä sekunnilla tasoihin ja vielä voittaa alivoimalla jatkoajalla. Olisi nyt edes voinut mainita.

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti Tenho
Zauli: jokaisella on oikeudet omat mielipiteeseensä mutta minä olen oikeassa:)

Ja kuten Suomi-Salamakin olen myös samaa siitä että onneks Jyppi sai pienen näpäytyksen...lopetetaan peli ekan erän jälkeen.

Mutta Salla puhuu asiaa. Mikä siinä on kun ei voida mitenkään löytää aloittajaa... SM-liiga ei ole terve!

PS. Olen tällä kertaa häviäjien puolella mutta EN ole huono häviäjä...;)
En vain voi sille mitään...tälläinen Ä-R-S-Y-T-T-Ä-Ä !-!-!

PS#2. Kyllä minuakin naurattaa jos Ässät menee konkurssiin...juoksen kauppakadulla ja nauran...:)

Älkää kuitenkaan provosoituko..
[/QUOTE

En provosoidu, sillä ymmärrän, että toi Ässien voitto tuli tavalla joka on mahdollisimman vidduimainen!

Siis jos Porissa Ässät johtaisi 3-0, vastustaja tasoittais sekuntia enne loppua ja jatkoajalla voittais, niin mun veri kiehuis 1000 asteisena :mad: Muistelen tässä erästäkin tapausta Raumalla, kun peliä oli pelattu 50 minuuttia, niin Ässät johti 3-0. Mitäs sitten tapahtuikaan, lukko tuli tasoihin vikalla minsalla ja otti jatkoajalla voiton! Siinä hermoja koeteltiin! Tais olla kausi 99-00. Mutta kun tollainen tapahtuu postiivisella tavall omalle joukkueelle, niin riemulla ei ole rajaa!

PS. Ässät ei mene konkurssiin! :mad:

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Zauli

LMFAO! Hauska lohkaisu

Brendan Shanahan = Shan The Man
Dominic Hasek=Dominator
Detroit jyrää!

Pyydän anteeksi jo nyt Zauli, olen normaalisti kohtelias JKL:läinen.
Mutta nyt on PAKKO provosoida..älä kuitenkaan provosoidu..
1) Mikä on Detroid
2) Minä olin huomaavani tuossa "hauskassa lohkaisussa" hiukan ironiaa. Huomasitko sinä sitä?

PS. Pidä hauskaa vielä kun sitä on!

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Taaskaan ei ollut jäähallilta tuliaisina kuin pelkkää mielipahaa. Ei voi ymmärtää, miksei JYP opi koskaan, että 3-0-tilanteessa ei voi vielä löysätä, kun kaksi erää on pelaamatta. Ässiä vastaan tämä on nähty ennenkin ja tälläkin kaudella jo IFK:ta vastaan.

Tuomareista sen verran, että pihalla olivat kuin lintulaudat. Peli oli juuri sellaista mailaviidakkoa, kuin oletinkin ja valitettavasti joukkueista Ässät oli se, joka osasi tuomariston vajeet hyödyntää paremmin. Esimerkkinä tästä jatkoajan tilanne, jossa Sheptak alkoi täysin yllättäen takoa Chlubnaa nekkuun. Taktisesti järkevää, kun tiedettiin, että (lisää haluamasi solvaus) Perttu ei uskalla aloittajaa löytää, vaan salomonit napsahtaa.

Mielenkiinnolla jään odottamaan tv-kuvaa tuosta Ässien tasoitusmaalista. Ajassa 59.59 se ei kuitenkaan tullut, vaan joku 10+ sekuntia ennen peliajan loppua. Eivät vaan tuomarit jaksaneet peluuttaa jämäsekunteja pois ennen jatkoaikaa. Harmittaa mielettömästi ja tuskan tuplaa tulosvetolappu, jossa olisi ollut tulos 3-2.

Ei kai tässä auta muu, kuin nostaa pää pystyyn. Hetki sitten olin vielä valmis vaihtamaan seuraamaani lajia sulkapalloon, mutta nyt alkaa jo mieleen tulla Vostrakin saapuminen. Jänniä hetkiä tiedossa Helsingissä, toivottavasti tuomisinakin olisi jotain.

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ja vielä...

Zauli kirjoitti:
PS. Ässät ei mene konkurssiin

No nyt alan jo olla rauhoittunut vaikka vieläkin "kismittää"..
Mutta en kuitenkaan toivo Ässien menevän konkurssiin...
A A, täytyyhän Jypin takana jonkun olla. ;)

Nyt voin jo sanoa hyvin mielin onnea faneille pisteistä...porilaisethan niitä tarvitsee...itse joukkuetta en onnittele ennen ensi kauden alkua! :D

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Re: Zauli

Viestin lähetti Tenho

Pyydän anteeksi jo nyt Zauli, olen normaalisti kohtelias JKL:läinen.
Mutta nyt on PAKKO provosoida..älä kuitenkaan provosoidu..
1) Mikä on Detroid
2) Minä olin huomaavani tuossa "hauskassa lohkaisussa" hiukan ironiaa. Huomasitko sinä sitä?

PS. Pidä hauskaa vielä kun sitä on!

1) Anteeksi inhimmillesestä erheestä, jota en ole huomannut. Huomasit kuitenkin varmaan, että se Detroit oli siinä alempana oikein kirjoitettu. Vitun turha kommentti, sitäpaitsi korjasin sen :D
2) Pidätkö minua jotenkin tyhmänä vai :rolleyes: Tottakai minä ymmärsin tuon viestin, mutta se oli silti hauska! Erikoista vai?

PS. Ai kuinka niin? Mulla tulee olemaan vielä monta hauskaa hetkeä! Varsinkin sitten, ku Ässät keväällä ohittaa Jypin ja menee pleijjareihin :D

Playstation2. Älä provosoidu ja älä provosoi :mad:

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Tenho!

Eiköhän rauhoituta, ennekuin tulee jäähyjä :D Ymmärrän vitutuksesi ja sä varmaan ymmärrät riemuni, elikkä rauha maahan :)

Viimeksi muokattu:

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Erikoinen peli. Ensimmäinen erä aivan suvereenia Jyp-hallintaa ja sitten lopetettiin pelaaminen. 3-0 tuli ilmeisesti liian helposti ja selät suoristuivat. 2. erä oli täysin Ässien, joskin Jypillä oli 4 jäähyä joka varmasti vaikutti asiaan. 3. erässä peli vähän piristyi, mutta neljättä maalia ei saatu millään aikaan. Minusta näytti heti sen videomaalin jälkeen että sisällä kävi ja niinhän se sitten tuomittiinkin. Oma moka kun ei saada kiekkoa purettua alivoimalla / ei saada lauottua kiekkoa tyhjiin kun edessä on vain yksi kenttäpelaaja.

Se täytyy sanoa silläkin uhalla että porilaiset haukkuvat katkeraksi kahvakiekkoilijaksi, että en ole tällä kaudella kertaakaan nähnyt sellaista jatkuvaa pikkusikaa ja ronkkimista kuin Ässät tänään harrasti. Toivon mukaan Jypin paljonparjatut vierasmatsit eivät sentään ole aivan noin kauheita, jos ovat niin pahoittelen. Tuomarilinja sen kuitenkin tänään enimmäkseen salli. Eikä siitä voi alkaa itkeä, pitää vaan itsekin alkaa pelaamaan samalla tavalla. Ukkoa lähti boksiin aika kiitettävästi mutta paljon selkeitä jäähyjä jäi kyllä viheltämättä kummaltakin joukkueelta. Siviilissä pään kylmänä pitämisestä ja esimerkkinä olosta paasaava Korpisalo sai tänäänkin kiintiökymppinsä, jatkuva mussutus ja ronkkiminen palkittiin yllättävän myöhään.

Tulikos se Ässien tasoitusmaali muka ajassa 59.59? Minusta kun siinä pelattiin vielä pitkä pätkä epäselvän tilanteen jälkeen ja dumari tarkisti sen vasta loppusummerin jälkeen. No, ehkä Cannibal näki tilanteen paremmin. Tähän hymiö.

Kaikista älyttömin episodi tapahtui jatkoajan alussa, kun Ässien Sheptak sai jonkinlaisen ihmeellisen raivokohtauksen ja hyppäsi Chlubnan niskaan, heitti hanskansa ja alkoi takoa Chlubnaa päähän. Ja eikös kirahvi Perttu sitten näyttänyt molemmille jäähyboksia. Olkoonkin että Chlubna sai jäähynsä poikittaisesta mailasta. Minä en nähnyt Tomaksen tehneen tilanteessa rikettä, jos joku näki niin selventäköön tilannetta.

Ensi viikolla vastassa etelä-suomen kiertueella Jokerit ja Hifk ja lauantaina kotona Lukko. Jokereita vastaan riveissä on mukana hyvällä tuurilla jo Vostrak, joten mielenkiintoisia pelejä on tiedossa. Molempia helsinkiläisjoukkueita vastaan on pelattu ihan hyvin tällä kaudella ja Lukkoa vastaan tämän kauden voittoprosentti on 100%. Että tästä jatketaan.

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä Ässät!

Mahtava nousu. Lukon kompuroidessa onnistuitte jarruttamaan play-off viivan etääntymistä edes vähän. Kiitos.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oho!

Katsoin teksti-tv:tä ekan erän jälkeen ja tilanne oli 3-0 ja vitutus suuri. Ajattelin, että jaahas, nyt tulee kunnolla selkään.

No aika kului ja huomasin, että kas, peli on päättynyt. Uskallanko katsoa tuloksen? No, katsoin teksti-tv:tä. 61 minuuttia ja 3-3. Oho, menin saunaan siitä sitten.

Tulin saunasta ja katsoin SM-liigan kotisivulta tilastoja. 3-4 jatkoaikavoitto ajassa 62.07. Oho!

Ihmeiden aika tosiaan ei ole ohi. Yllättävän paljon jäähyjä. Ja Karjalainen & Korppi 10 minuuttiset. Voisiko joku kertoa, mitä nämä tekivät, kun tälläisen tuomion saivat?

Nii ja kiitos Ässät. Vihdoin.

Hazlewood

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olipas uskomattoman katkera tappio. Voisi kohta oppia pelaamaan nuo pelit loppuun asti. En missään nimessä syytä tuomareita tappiosta, mutta todella luokaton oli kyllä kaksikon Perttu-Pajunen esitys. Nää kaverit oli kyllä pihalla ihan koko pelin ajan. Hirveitä kahvauksia ja koukkauksia meni läpi koko ajan ja sitten joistain tavallisista laitaväännöistä lensi miehiä boksiin. Ja ne salomonin tuomiot...

Onnittelut kuitenkin Ässille voitosta. Hieno nousu ja hyvä taistelu porilaisilta. JYPiltä yksi hyvä erä, mutta se harvoin riittää. Yksi tärkeä piste menetettiin ja paha Helsingin kierros edessä. Toivottavasti saataisiin sieltä piste tai pari napattua.

LzR

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP Jyväskylä, Washington Capitals
Re: "Pliiz"

Viestin lähetti Tenho
Ja MUISTAKAA TÄMÄ!
Jos tiistaina ei ole yleisöä yli 4000 ihmistä niin minä poika kirjoitan "keksisuomalaiseen" kansa sanoo palstalle ja kiroan kaikki. ;) Näin tehdään! :D

Uskon että Hartwall Areenalla ylittyy 4000 katsojan raja melko helposti tiistaina :rolleyes:

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Koville taisi Jyppifaneissä tappio ottaa.Jyppi jos kuka on kahvakiekon äiti.Kukaties juuri Tapparakin on oppinut tyylin hankkimalla runsaasti entisiä pelaajia sieltä.

Ässäthän voittaa aina huonolla pelillä.Jos se harvinaista kyllä voittaa on kyse vain vastustajan ylimielisyydestä.

Jokeripelistä on ollut mielenkiintoista lukea lehtien kommenttejä.Toisaalla on jopa kehuttu Ässien peliä,Lehtonen pelasi jokruille voiton.Toiset taas Jokerihurmiossaan väittivät Jokerien pelanneen huonosti.Eihän Jokerit voi olla vaikeuksissa mokomaa paskaporukkaa vastaan.

Hienoa että jyppifanit toivovat tämän jälkeen Ässien konkurssia ikäänkuin oma häntä sillä nousisi ja paljastaisi......

Olisi se hienoa jos Ässät vihdoin alkaisi pelata omalla tasollaan.Ulkomaanelävien herääminen on sen edellytys.Ei Jyppi mitenkään Ässiä parempi joukkue ole vaikka kyseisen joukkueen fanit näyttävät niin itsestään selväisti luulevan.

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Rauha

Juu rauha maahan en enää provosoi!
Onnittelut ässä-faneille!

Jypin pääkaupunki-kierros on luvassa seuraavaksi ja oman mielenkiintoisen elementtinsä peleihin tuo Pavel Vostrak...
Toivottavasti pelaa jo tiistaina.

Ja TJ:lle vielä: Se on harmi kun me täällä ollaan niin kilttejä! Hymiö myös tähän!(semmoinen virnistelevä)

KS...(vai mikä olitkaan) ÄLÄ viitsi ruveta aukomaan! Myönnän että itsekin auoin mutta se oli aukomista hymy suupielillä...
Olisiko aika mennä näkemään makoisia Ässät / PlayOff-unia

Viimeksi muokattu:

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti ks
Koville taisi Jyppifaneissä tappio ottaa.Jyppi jos kuka on kahvakiekon äiti.Kukaties juuri Tapparakin on oppinut tyylin hankkimalla runsaasti entisiä pelaajia sieltä.

Ässäthän voittaa aina huonolla pelillä.Jos se harvinaista kyllä voittaa on kyse vain vastustajan ylimielisyydestä.

Jokeripelistä on ollut mielenkiintoista lukea lehtien kommenttejä.Toisaalla on jopa kehuttu Ässien peliä,Lehtonen pelasi jokruille voiton.Toiset taas Jokerihurmiossaan väittivät Jokerien pelanneen huonosti.Eihän Jokerit voi olla vaikeuksissa mokomaa paskaporukkaa vastaan.

Hienoa että jyppifanit toivovat tämän jälkeen Ässien konkurssia ikäänkuin oma häntä sillä nousisi ja paljastaisi......

Olisi se hienoa jos Ässät vihdoin alkaisi pelata omalla tasollaan.Ulkomaanelävien herääminen on sen edellytys.Ei Jyppi mitenkään Ässiä parempi joukkue ole vaikka kyseisen joukkueen fanit näyttävät niin itsestään selväisti luulevan.

En viitsi enkä jaksa lähteä ks:n kahvapuheisiin, niin turhauttavaa ja ennen kaikkea turhaa se on.

Ässät todella pelasi huonosti, mutta JYP vielä huonommin. Ensimmäisessä erässä Ässillä ei ollut mitään sanansijaa, mutta sitten JYP:n velttoper...t lopettivat pelaamisen. En yhtään epäile, etteikö Ässät pystyisi parempaan, tänään vain ei ollut sellainen ilta. Mielestäni JYP todellakin on tasoltaan Ässiä parempi muun muassa siksi, että JYP:stä löytyy parempia yksilöitä ja lisää on tulossa. Sarjataulukkokin jotain kenties kertoo... En toivo Ässien konkurssia, mutta taloussotkut olisi syytä varmasti selvittää.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Suomi-Salama
...En toivo Ässien konkurssia, mutta taloussotkut olisi syytä varmasti selvittää...

Jaa mitkä sotkut ? Velkaa on paljon. Mitä sitten, velka maksetaan pois jos pystytään kuten jypissäkin.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti kapa76
Jaa mitkä sotkut ? Velkaa on paljon. Mitä sitten, velka maksetaan pois jos pystytään kuten jypissäkin.

Olen antanut itseni ymmärtää, että Ässien johdossa on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista viime vuosien aikana, eikä poliisikaan ole malttanut olla kiinnostumatta asiasta... Ei anna kovin vakuuttavaa ja luotettavaa kuvaa. Asia ei kuulu tosin minulle, joten en tästä tämän enempää.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli ihan pakko vielä kommentoida ja lupaan ettein tätä asiaa enää pui ettei mene ottelukommentit sivuun. MITÄÄN ei ole löytynyt. Vai onko jotain mennyt ohi varpaideni.

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Jypin paremmuudesta

Jypilla on ainakin paremmat ulkomaalaiset!

Esim. Chlubna joka johtaa maalipörssiä! Ton, joka on mielestäni aivan loistava pelaaja, eikä ollenkaan surffari tyyppiä. Sitten teille tuli vielä Vostrak! Muista ulkomaalaisistanne en niin sitten tiedäkkään, tarkoitan sitä etten ole pahemmin seurannut.

Mitä meiltä Ässistä sitten löytyykään:

1. Sandy Moger, joka on vastannut odotuksiin kohtuullisesti. Maaleja tullut ihan hyvin, mutta vielä sitä jotain saisi olla lisää. Esim. Chlubna olisi ollut halvempi ja Ässäthän meinasikin ekakasi sen ottaa. Toisaalta, kukaan ei uskonut Chlubnasta tollaista maalinsylkijää, en ainakaan minä.

2. Jan Lipiansky on Ässien taitavin pelaaja ja mielestäni myös joukkuepelaajana hyvä. Taitoa ja yritystä piisaa, mutta alkukauden jälkeen tehot kadonneet :confused: Huonoa tuuriakin on ollut, sillä kyllä niitä paikkoja on ollut! Mielestäni parhaimillaan hyvä vahvistus ässille, joka ehkä kärsii väärän tyyppisistä ketjukavereista.

3. Stanislav Jasecko on loistava viivamies ylivoimalla, ja muutenkin kiekollisena hyvä. Ikävä kyllä niitä hasardejakin sattuu ja fyysinen pelaaminen on todella olematonta.

4. Eric Perrin oli vielä viime kaudella mielestäni vahvistus, mutta ei enään. Viimekaudella mies rakensi hyviä paikkoja paljin, taisteli, voitti aloituksia ja pelasi hyvin. Tällä kaudella ei ole saanut mitään aikaan, ei voita aloituksia, ei rakenna paikkoja, ei tee maaleja ja ei yksinkertaisesti tee mitään! Mikä mättää Eric?

5, Curtis Sheptak Ässien takalinjojen kauhu! Viimekaudella mieheltä onnistui jopa kiekollinen peli, toi välillä itse kiekkoa ylös, kun muut ei siihen kyenneet. Tällä kaudella ollut pelillisesti varjo entisestään, kuten Perrin. Fyysisella puolella mies on sama vanha Sheptak, mutta riittäkö se?

Millä ihmeellä Ässillä on aina näin huonoa tuuria ulkomaalaisten kanssa.

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
niin

Niin ja itse asiassa olen saanut kuvan ettei Jypillä ole velkaa..oikaiskaa jos olen väärässä.

Ja sitten perun uhoamiseni tiistaista, se oli virhe, ja vaihdan sen Jypin seuraavaan kotiottelu päivämäärään et silleen..;)

ÄssÄ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Talous-sotkut

Syyttömiä, kunnes toisin todistetaan, eikö se niin mene?
On eriasia että tutkitaan, eikä löydetä mitään, tai se että tutkitaan, löydetään ja tuomitaan (Lukko).
Enpä olisi uskonut tätä sanovani koskaan: Kiitos Tipi!

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
En toivo enkä usko että Ässät konkurssiin menee,sillä se olisi iso menetys Sm-liigalle.
Kaikissa Jokereiden ja Ässien kohtaamisissa joissa olen ollut,ovat olleet värikkäitä ja tapahtumarikkaita,varsinkin 90-luvun puolivälin kamppailut.

Ja Jyp-fanit,kannattaa jättää se itkeminen ja valitus Blues-faneille,he sen paremmin osaavat :)

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Zauli osui asian ytimeen

Chubna on tehnyt yli 20 maalia,Moger 13.Tonia pitäisi vertailla Lipianskyyn ja Ton on ollut selvästi parempi,varsinkin kun lipin tehot ovat totaalisesti kadonneet.Jaseckostakaan ei ole taas paljoa kuulunut.

Tähän mennessä Jypin ulkomaalaisvahvistukset ovat olleet parempia.Siitä johtunee tuo 7 pisteen ero.

Silti pitäisin joukkueita tasavertaisina.Pienet,hyvin pienet,onnistumiset ratkaisevat.

Suokaa anteeksi tuo kahvausjuttu.Se oli asiaton.

Minulla ei ole mitään Jyppiä vastaan.Hyvää työtä.Mutta pelejä on vieläkin paljon jäljellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy