JWC '10

  • 94 777
  • 802

tutzba

Jäsen
Rauhoittukaa pojat, matsiin on vielä muutama kuukausi aikaa. Voitte vaikka peliä odotellessa fiilistellä slovenialaista laatumusiikkia.

Ja kyllä, kävin lukemassa viime vuoden ketjua muistojen verestämiseksi. Sieltähän tuo biisikin löytyi. Siinä ohella yritin etsiä viime vuoden kentällisiä, mutta en löytänyt. Harmi.

Muistaisiko kukaan?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Multa löyty joku exceli mutta tän jälkeen tuli vielä muutoksia:

Andersen:
Se7en - M10 - Paha_Kurki
Tiuke - Bliz - JMA
Wilco - Speed - PieceOfCake

Teemu Aalto - Max Power
Rosenrot - Golden AWe
Obi-wan - Steegil

TosiFani

Boners:
Jarzki - kentsu - Proffa#8
TheMagnificent - tutzba - Future Hockey
Hespeler - d2uce - Jiri

Saikka - smasa
B1 - passenger
repe_joke - Simba

Nokkis
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Multa löyty joku exceli mutta tän jälkeen tuli vielä muutoksia:

Joo sieltä puuttuu stadin ulkojäitten ehdoton kingi ja fyysinen pelote, Doaner.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Laitahan mut siihen osallistujien listalle, pitää tulla hassuttamaan Obi kentällä sekä maalissa, viemään Tiukelta aloitus ja Maxilta putket.


Ihan tosissasi aiot yhden aloituksen voittaa? No ehkä mä voi sen vielä sallia, että yhden saat, tiukan väännön jälkeen.

Ja kyllä, kävin lukemassa viime vuoden ketjua muistojen verestämiseksi. Sieltähän tuo biisikin löytyi. Siinä ohella yritin etsiä viime vuoden kentällisiä, mutta en löytänyt. Harmi.

Muistaisiko kukaan?

Tällainen oma viestisi löytyy minun kirjanmerkeistä. Taitaa tosin olla lähes samat kokoonpanot, mitkä Bliz jo ilmoitti arkistoistaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Sua on joku säälistä menny vertaamaan noihin, tai no tukkamuotihan sulla on vissiin aika samanlainen ku Allanilla, mun mielestä sä näytät jäällä lähinnä samalta miltä sammakko näyttää tehoksekoittimessa.

Mun vertaus liittyi lähinnä tohon ikäpuoleen, ei susta muuten saa inkkaria millään

Allulla tosin oli/on takapiiska edelleen.

Ainakin kentällä sitten tapahtuu, jos tuolta näyttää. Itsehän menet kuin hidastetussa elokuvassa =)

Niin ja jos meikä on Chelioksen ikäluokkaa, niin itsehän menet sinne Fetisovin paikkeille?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ihan tosissasi aiot yhden aloituksen voittaa? No ehkä mä voi sen vielä sallia, että yhden saat, tiukan väännön jälkeen.

No, sanotaan niin että sen ekan jälkeen loput tulee kuin itsestään valkosille.

Itsehän menet kuin hidastetussa elokuvassa =)

En mä voinut kumikannussakaan kovempaa mennä ku et sä olis pysyny kyydissä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No, sanotaan niin että sen ekan jälkeen loput tulee kuin itsestään valkosille.

Tämä kuulostaa kyllä nyt niin selittelyltä kuin vain voi olla. Entäs jos annan sen ekan vasta pelin lopulla? Tai jos pyydän meidän ketjusta jonkun paremman aloittajan (eli kenet tahansa) paikalleni aloituksiin?

Hiljaista on tässä ketjussa ollut, niin voisi kysäistä, että onko kulisseissa keskusteltu alustavasti mahdollisista uudistuksista tai muista asioista? Meille hätähousuille pitää tilittää samantien, kun on edes jotain kerrottavaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei ainakaan minun tietääkseni. Tai siis onko jotain kohteita, joita pitäisi uudistaa? En minä tiedä.

Nyt tulin vainoharhaiseksi. Kertokaa jos on jotain parannettavaa!

Ei sinänsä parannettavaa. Meinasin vaan keskusteluita, missä puhuttiin ennen ottelua käytävistä taito/laukaisukisoista tms. mitä niitä nyt olikaan. Ja oli varmaan jotain muitakin ideoita. Oliko ne nyt tässä ketjussa vai missä, mut jossain oli. Tai sitten näin unta. Mutta tuskin kauheesti olisi haittaa mistään pikkulisästä, jos tulee ideoita ja ne hyviksi todetaan. Ainahan on kehittymisen varaa nii tapahtumalla kuin meillä pelaajillakin. :)

Niin ja tuosta piti vielä kysyä, että onko tuo 3 kenttää/joukkue lyöty lukkoon?
 

tutzba

Jäsen
ennen ottelua käytävistä taito/laukaisukisoista tms.

Loppuun voisi ottaa ainakin voittomaalilaukauskilpailun sen mukaan mitä jää aikaa. Vaikka sitten kolmella laukojalla, jos ei muuta ehdi.

Onko kenelläkään muuten mitään sitä vastaan, jos pyytäisin pari junnutuomaria paikallisesta seurasta? Tai siis junnutuomareita siinä mielessä, että viheltävät parhaillaan toista kautta.

Niin ja tuosta piti vielä kysyä, että onko tuo 3 kenttää/joukkue lyöty lukkoon?

Se on lyöty lukkoon joo. Ei lähdetä pelleilemään sen enemmillä pelaajilla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Loppuun voisi ottaa ainakin voittomaalilaukauskilpailun sen mukaan mitä jää aikaa. Vaikka sitten kolmella laukojalla, jos ei muuta ehdi.

Onko kenelläkään muuten mitään sitä vastaan, jos pyytäisin pari junnutuomaria paikallisesta seurasta? Tai siis junnutuomareita siinä mielessä, että viheltävät parhaillaan toista kautta.

No tuskimpa. Eiköhän sinne niitä viheltäjiäkin mahdu.

Niin, en tiedä, miten tuo pari tuntinen riittää juuri muuhun kuin itse otteluun, mutta mukavahan se olis katella vaikka rankkarikisa. Tietysti ideoita saa heitellä kaikki, liittyi ne itse peliin tai muuhun tapahtumaan liittyvään.

Se on lyöty lukkoon joo. Ei lähdetä pelleilemään sen enemmillä pelaajilla.

Tämä on hyvä juttu. En vain muistanut.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika samahan ketä siellä on tuomareina, ne nää mitään kuitenkaan.

Muutama vanha rotta ei ole ilmoittautunut ollenkaan, onkohan esim. Doaner tietoinen lainkaan, että ilmoittautuminen on/oli käynnissä. Onko joukkueet jo lukossa? En ole ketjua yhtään selannut joten ei mitään hajua mitä on päätetty/sovittu.
 

tutzba

Jäsen
onkohan esim. Doaner tietoinen lainkaan, että ilmoittautuminen on/oli käynnissä.

Tuskinpa, Doaner on intissä. Sekin perkele tulee pilaamaan hyvän jatkoaikailun. Mikäs siinä, jos Doaner tai joku muu viimevuotinen vielä huutelee halukkuuksiaan, päästän heidät joulun kunniaksi mukaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Aika samahan ketä siellä on tuomareina, ne nää mitään kuitenkaan.

Muutama vanha rotta ei ole ilmoittautunut ollenkaan, onkohan esim. Doaner tietoinen lainkaan, että ilmoittautuminen on/oli käynnissä. Onko joukkueet jo lukossa? En ole ketjua yhtään selannut joten ei mitään hajua mitä on päätetty/sovittu.

Minä puolustan "uhrautuvasti" ja sinä ja Bliz hyökkäätte. Suuntaan tämän parin kuukauden "harjoittelunkin" niin, että jaksaa painia omissa vihulaisen jättimäisten hyökkääjien, kuten Kentsun kanssa. Roiskaisen sitten vaan kiekon keskialueelle ja te ootte 2-0 vastaan. Punttikuuri, ei mitään taitohommia. Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa.
 

tutzba

Jäsen
Eihän se Doaner mitään tiennyt. Halusi kuitenkin tulla mukaan, joten lisäsin. Lisäksi sain sellaisen käsityksen Hätzän yv:llä lähettämästä kyselystä, että mies haluaisi Nokkiksen pariksi maaliin. Sekin toive toteutettiin joulun kunniaksi. Nyt on sitten molemmilla jengeillä kaksi maalivahtia.

Edit: Speed mukana.
 
Viimeksi muokattu:

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
minusta riippumattomista syistä on osallistumiseni JWC:hen uhattuna. Pahoittelen sitä että olen seilannut asian kanssa edestakas. Ilmoitan heti kun tiedän kuinka käy.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
minusta riippumattomista syistä on osallistumiseni JWC:hen uhattuna. Pahoittelen sitä että olen seilannut asian kanssa edestakas. Ilmoitan heti kun tiedän kuinka käy.

Kyl sen tiesi ettet uskalla laatikkoon hypätä JWC.ssä. Varsinkin kun oltaisiin eri joukkueissa. No Hawaijissa sitten päästään samaan joukkueeseen.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kyl sen tiesi ettet uskalla laatikkoon hypätä JWC.ssä. Varsinkin kun oltaisiin eri joukkueissa. No Hawaijissa sitten päästään samaan joukkueeseen.

Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust juuuuuuuuuuuuuuuuuust...

No, myönnettäköön se sulle että pelottaa kyllä kohdata tommonen holkkipolvi kun ei oikeasti tiedä kohdatessa et mihin ne sun jalat sojottaa, tuleeko luistimesta lättyyn vai polvesta nivusiin.
Taidan pyytää Hawajissa koutsilta et pistää sut mun vaihtopariksi ettei olla samaan aikaan kentällä. Tai no, ehkä jos olisit mun vieressä niin saisit säkin joskus pisteen kun lättyä kolisisi lapaan niin että pakosta sunkin olisi jostain niistä maali saada.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust juuuuuuuuuuuuuuuuuust...

No, myönnettäköön se sulle että pelottaa kyllä kohdata tommonen holkkipolvi kun ei oikeasti tiedä kohdatessa et mihin ne sun jalat sojottaa, tuleeko luistimesta lättyyn vai polvesta nivusiin.
Taidan pyytää Hawajissa koutsilta et pistää sut mun vaihtopariksi ettei olla samaan aikaan kentällä. Tai no, ehkä jos olisit mun vieressä niin saisit säkin joskus pisteen kun lättyä kolisisi lapaan niin että pakosta sunkin olisi jostain niistä maali saada.

=)

Näinhän se taitaa mennä... Pakko se on myöntää. Kyllä se kokemus taitaa voiton viedä tällaisesta juniorista.

Harmi ettet pääse paikalle. Mutta syykin on kyllä ihan kohtuullinen. Tulehaan näitä turnauksia ja muita sitten myöhemmin.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
=)

Näinhän se taitaa mennä... Pakko se on myöntää. Kyllä se kokemus taitaa voiton viedä tällaisesta juniorista.

Harmi ettet pääse paikalle. Mutta syykin on kyllä ihan kohtuullinen. Tulehaan näitä turnauksia ja muita sitten myöhemmin.

No, kuten tossa sanoin, niin se ei ole vielä lopullista, en ole saanut tietooni reissun päivämääriä, joten mistä sitä tietää vaikka tulisinkin puijaamaan sulta puikot.
 

tutzba

Jäsen
Mikäs mahtaa olla jatkopaikan äänestystilanne tällä hetkellä. Onko Tampere vahvoilla?

Tampere on niin vahvoilla, että se lyödään lukkoon. Mikäs sen mukavemaa kuin Kustaa III ja Koirapoika tuplana, kiitos.

Azulihan uhkaili, että hänellä olisi resursseja saada meille jostakin kuppilasta pöytiä varattua. Nyt sitten puhelin kuumaksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös