JWC '10

  • 95 417
  • 802

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Eli syömään ovat tulossa myös seuraavat henkilöt: pancor, Futurehockey, Saikka, Red Devil ja Ferris?

Kai minullekin vielä ruokaa riittää eli mukana.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Eli syömään ovat tulossa myös seuraavat henkilöt: pancor, Futurehockey, Saikka, Red Devil ja Ferris?

Vatsassa kurnii jo siihen malliin, että syötävähän se siis on. Cunt in me eli mukana.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sun viestin tärkein osa tiivistettynä, mielenkiinnolla odotan miten tiuke meinaa vetää rankkarinsa Valkeakosken terveyskeskuksesta käsin.

Huh. Vaikka Jyväskylästä saavuinkin juuri kotiin kieltämättä sarjataulukon kannalta merkityksetön tappio niskassa, puutun silti tuohon ilmiöön, vaikka en olekaan lukenut kaikkia viestejä sen jälkeen.

Nyt tuota kirjoittaessa tuli mieleen, että missä vaiheessa minun kaverit alkavat puolustaa minua. Luotan ketjukavereihini 100%:sti, mutta ehkä on tässä kohtaa paras luottaa vain itseensä. TÄRÄYTTÄÄ pari Nokkiksen taakse, niin jospa se siitä. TosiFanin tiedän erittäin kovaksi maalivahdiksi, mutta siellä kisa ei olekaan enää mikään peli, vaan pullosta pelataan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sairaala, jota myös terveyskeskukseksi kutsutaan on niiiin lähellä hallia, että Tiuken raameilla onnistuu, rankkari.
Mutta onko varmuus kellosta, varakellosta ja dj:stä? Jos ei ole niin apuuua.

Terveisin koo

Tämä jäi mieleen siltä kantilta, että tästä ei tiedä ollaanko tässä minun puolella vai ei? Pieni aavistus, että ollaan, mutta kun Azul tiedetään jo Bonerien toimitsijaksi, niin siellä ei luultavasti lasketa edes kaikkia minun maaleja. Teen oikeasti enemmän kuin pöytäkirjassa näkyy.

Nyt Jyväskylästä palattua tulee mieleen, että valtava on luotto JMA:han ja Bliziin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Futureen Hokki tulee syöminkeihin juu.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Itse voisin olla hyökkääjänä tällä kertaa, jos vain valmentajalle sopii. Tämmöisen nuoren jannun itseluottamus on kortilla, kun huippu puolustaja Obi-wan ei ole enään pakkiparini vaan hän menee seikkailemaan maalin suulle.

Itse en osaa sanoa jatkoista mitään, ku en ole sen tarkemmin miettinyt vielä, että miten aijon, A) päästä ottelu paikalle B) päästä sieltä pois, no taxit kulkee ja karavaani kulkee. Mielelläni olisin toki mukana.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ruokailevien listaan lisätty Saikka, Futurehockey, Red Devil ja pancor.

Mites JMA ja Doaner, tulossa syömään eller nej?

Pieni aavistus, että ollaan, mutta kun Azul tiedetään jo Bonerien toimitsijaksi, niin siellä ei luultavasti lasketa edes kaikkia minun maaleja. Teen oikeasti enemmän kuin pöytäkirjassa näkyy.

Toinen samanlainen vihjaus, ja yksikään maalisi tai syöttösi ei päädy pöytäkirjaan. Nytkin suosittelen jo lahjomaan, jos haluat nimesi johonkin paperiin.

PS. Mulla on tänä vuonna valkoinen paita, ja eri numerolla kuin viimeksi. En todellakaan halua kulkea paidassa, jonka numerona on paskapää-eksäni ja mun vuosipäivä. Että nyt hallussani on niin sininen kuin valkoinenkin paita, tasapuolisuuden vuoksi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onko ottelu katsojille maksullinen tapahtuma?

Ei, mutta saa maksaa jos haluaa. Bonersien numero 14 kerää rahat omaan taskuun, mieluusti paksu nippu seteleitä ruskeassa huomiota herättävässä kirjekuoressa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...No mä en edelleenkään ymmärrä noita rankkuja. Turha puolustella niitä millään peliajalla, kun rankun aikaan istuu koko porukka. Menee minuutti jo siinäkin touhussa. Mutta mennään nyt sitten näin vaikka onkin koko tehokas peliaika käytössä.

Eihän pelissä tarvitse tulla yhtään rankkaria?? Itse ainakin pelaan pari kertaa viikossa harrastekiekkoa, eikä meillä ole tuomaria, eikä ongelmaa ole. Näin on käsittääkseni myös Tampereen vuorolla, eikö?

Kysymys on asenteesta. Vaikka täällä heitellään kaiken näköistä juttua, niin kaukalossa pitäisi asenteen olla kohdallaan. Eli JWC on hauskanpitoa, ei hampaat irvessä voiton tavoittelua. Jos kaveri kiertää sinut, anna mennä, ei tarvitse koukata tai kampata. Eli tässä pelissä ei tarvitse rikkoa. Tällöin niitä rankkareita tulisi mahdollisimman vähän ja kaikki saavat pelata.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tai sitten jos hurjistun niin voisin ehkä jopa ottaa roolia toimitsija-aitiossa tai kameran takaa...

Tulisitko kameran taakse? Toimitsijoita on jo kolme tai neljä, mutta kameramiehen/naisen tärkeä paikka on vielä täyttämättä. Ei ole vaikeaa, mutta todella hedelmällistä (hyi, ei sillä tavoin!) puuhaa! Tuon paikalle kameran, jalustan, tarvittavan määrän kasetteja sekä jatkojohdon. Kameramies saa vaihtaa kuvakulmaa oman näkemyksensä mukaan.
 

tutzba

Jäsen
Kameramies saa vaihtaa kuvakulmaa oman näkemyksensä mukaan.

Sittenhän siellä kuvataan vaan Azulia koko kaksituntisen jäävuoron ajan.

Pahoittelut kaikille yv:llä maksujaan kuitanneille, en ole saanut aikaiseksi vastattua. Kiitos kuitenkin infouksesta!

Ja tuohon ÄMkympin ehdotukseen voisin sanoa että kaikki käy.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en osaa sanoa jatkoista mitään, ku en ole sen tarkemmin miettinyt vielä, että miten aijon, A) päästä ottelu paikalle B) päästä sieltä pois, no taxit kulkee ja karavaani kulkee. Mielelläni olisin toki mukana.

Veikkaisin, että kyllä me Doanerin autoon mahdutaan taas. Tosin micralla mennään joten hieman ahdasta saattaa olla. Jatkoille toki jäädään ja stegu jäänee myös? Aamulla k-p-s kuka ajaa takaisin.

Ruokailevien listaan lisätty Saikka, Futurehockey, Red Devil ja pancor.

Mites JMA ja Doaner, tulossa syömään eller nej?

No kai me nyt sitten tullaan sinne kermaperseitten kirjavaan joukkoon. Steegil myös safkaamaan?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Veikkaisin, että kyllä me Doanerin autoon mahdutaan taas. Tosin micralla mennään joten hieman ahdasta saattaa olla. Jatkoille toki jäädään ja stegu jäänee myös? Aamulla k-p-s kuka ajaa takaisin.



No kai me nyt sitten tullaan sinne kermaperseitten kirjavaan joukkoon. Steegil myös safkaamaan?

Juuh taidan osaltani täydentää tota kirjavaa kermaperseiden joukkoa tulemalla myös safkaamaan ja jatkoille toki myös.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Todennäköisesti menetätte yhden wannabee-chiiliiderin katsomosta, sillä en taida paikalle ehtiä kun pitäisi ehtiä Stam1nan keikallekin yms. samana päivänä.

Saatan tulla silti ihkuttamaan pelaajia jatkoille jossain välissä.

ps. Myllyt sallittava!
 

tutzba

Jäsen
Paidat ja merkit tulivat muutama päivä sitten ja sellainen yllätys paljastui, että tilaamani paitamerkki olikin muuttunut kangaspalaksi (kuva liitteenä), jossa on vuosiluku 2010. Pituutta läpyskällä on sellaiset 10 cm ja korkeutta noin 4 cm.

Virhe menee minun piikkiin, sillä asia hoidettiin sähköpostilla ja nyt kuin luin ne viestit huomasin, että väärinkäsityksen mahdollisuus on suuri. Puhuttiin koko ajan eri asioista samalla nimellä ja sitä rataa.

Tuossa on nyt kuitenkin pöydällä 20+20 kappaletta paitamerkkejä, eli jotain niille pitänee tehdä. Jos ei muuta keksitä, maksan ne sitten vaikka omasta pussistani ja ompelen oman paitani täyteen niitä...

Liitteenä myös kuva 2010-paidasta. Se vuosiluku oltiin hoidettu sitten tuohon tyyliin. Kuva otettu kännykällä, eli väritykset ja kaikki muukin on päin persettä.
 

Liitteet

  • JWC 10.jpg
    JWC 10.jpg
    55,4 KB · kertaa luettu: 515
  • JWC '10 -paita.jpg
    JWC '10 -paita.jpg
    18,2 KB · kertaa luettu: 530

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kivasti se vuosiluku ollaan lyöty tohon logon alapuolelle. Mihin sinä pyysit sitä? Onneksi en tilannut toista paitaa vaikka mieli teki.

Kai tuon kangaspalan voin sulta lunastaa ja mietin sitten kehtaako sitä paitaan ommella. Kai se siellä helmassa takana menisi.


Edit. Itse kuvittelin tuon vuosiluku-patchin oleva samanlainen kuin tuo JWC-logo paidassa, mutta tuon jatkoajan 65.00 tilalla olisi ollut 2010. Ja koko olisi ollut sellainen n.5 cm kehä. Eli pyöreä merkki.

Kiva tuokoin.. REPS..
 

tutzba

Jäsen
Mihin sinä pyysit sitä? Onneksi en tilannut toista paitaa vaikka mieli teki.

Puhuttiin Jatkoajan logosta ja että siihen alle tulisi vuosiluku. Tuollaiselta siis sen paitamerkin piti näyttää. Eli Jatkoajan logo jollakin viiden sentin halkaisijalla ja siihen alle oltaisiin liitetty se vuosiluku samaan settiin. Käsitettiin sitten molemmat toisemme väärin.

Edit: tai sitten tuo, mitä Max Power oli kuvitellut. Puhuttiin molemmista mutta kun ei niin ei.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Paidat ja merkit tulivat muutama päivä sitten ja sellainen yllätys paljastui, että tilaamani paitamerkki olikin muuttunut kangaspalaksi (kuva liitteenä), jossa on vuosiluku 2010. Pituutta läpyskällä on sellaiset 10 cm ja korkeutta noin 4 cm.

Liitteenä myös kuva 2010-paidasta. Se vuosiluku oltiin hoidettu sitten tuohon tyyliin. Kuva otettu kännykällä, eli väritykset ja kaikki muukin on päin persettä.

Hyvät noi on, eli kehtaa noilla yhden pelin räpeltää.
 

Ferris

Jäsen
Tulisitko kameran taakse? Toimitsijoita on jo kolme tai neljä, mutta kameramiehen/naisen tärkeä paikka on vielä täyttämättä. Ei ole vaikeaa, mutta todella hedelmällistä (hyi, ei sillä tavoin!) puuhaa! Tuon paikalle kameran, jalustan, tarvittavan määrän kasetteja sekä jatkojohdon. Kameramies saa vaihtaa kuvakulmaa oman näkemyksensä mukaan.

Voisin alustavasti tuohon hommaan vaikka lupautua, jos ei pätevää kaveria saada paikalle. Kuvauskokemus on sitten todella olematonta, joten laatu tullee olemaan luultavimmin kohtuullisen karseaa. Mutta jos ei tosiaan kukaan muu hommaan suostu/pääse, niin voin yrittää olla hyödyksi vaikka tuolla saralla.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Näyttäisi nyt vahvasti siltä, että Koon pyynnöistä huolimatta joudun saapumaan paikalle. Onko kello vielä vapaana?

Löytyisikö Tampereelta paikkaa väsyneen (juopuneen) matkamiehen kallistaa päänsä, vai pitääkö ruveta ihan hotellihuonetta varailemaan?

Kuis kyyti Tre - Vlk - Tre?

t. hanu
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Voisin alustavasti tuohon hommaan vaikka lupautua, jos ei pätevää kaveria saada paikalle.

Erittäin hieno juttu. Olet varmasti ihan yhtä pätevä kuin kuka tahansa muukin. Ei siinä juuri muuta kuin käännät kameraa sinne, missä peli enimmäkseen menee. Tinke-80 hoiti homman hienosti viime vuonna muistaakseni ilman aiempaa kokemusta. Eikä kuvausjäljellä ole tasan mitään laatuvaatimuksia, vaan jokainen nauhalle tallentunut pelitilanne on vaan plussaa. Ei siis syytä ottaa paineita!

Kävin ohimennen hakemassa Tutzbalta uuden pelipaidan eilen. Kyllähän se vuosiluku siinä tunnuksen alapuolella on vähän koominen, muttei suinkaan ole niin paha mitä äkkiseltään luulisi. Helkkarin komea paita se on joka tapauksessa! Ja oli ihan pakko kotona testata varusteiden kanssa kotona, XXL osoittautui oikeaksi kooksi (tässä ei viitata nimimerkkiin) minulle.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toinen samanlainen vihjaus, ja yksikään maalisi tai syöttösi ei päädy pöytäkirjaan. Nytkin suosittelen jo lahjomaan, jos haluat nimesi johonkin paperiin.

Joo ei vihjailla, mutta mukava kyllä nähdä tuo luottamus tulevia maaleja ja syöttöjä kohtaan. :)

Nokkikselle sen verran, että kun tästä viimeisiä viestejä katsellaan, niin taidat olla sinä, joka on eniten louskuttanut. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös