Ja sitten minä, "keski-ikäinen nalkuttava akka, joka tulee pilaamaan kaiken".
Olin varma että kentsu puhui sinusta, mutta se luvialainen ei sopinutkaan kuvaan.
Ja sitten minä, "keski-ikäinen nalkuttava akka, joka tulee pilaamaan kaiken".
Olin varma että kentsu puhui sinusta, mutta se luvialainen ei sopinutkaan kuvaan.
Tulipa mieleeni juttu kaikkien herrasmiespelaajien esikuvasta, Ulf Samuelssonista.
Paitsi tietenkin, jos joku laittaa sen Bon Jowin Alwaysin soimaan. Sitten en välttämättä vastaa seurauksista.
Paitsi tietenkin, jos joku laittaa sen Bon Jowin Alwaysin soimaan. Sitten en välttämättä vastaa seurauksista.
Kumikannu-turneessahan saimme mahtavan joukkohengen päälle ja rynnimme aina finaaliin saakka, mutta kulta ei ollut värimme koska en saanut kuunnella Alwaysia loppuun asti. Piti kuulemma vaihtaa johonkin äijämäisempään musiikkiin, mutta radio KLF ei sekään kelvannut. Vaikea yleisö...
Ja Koirapojan kanssa olen ihan samaa mieltä siitä, että minkäänlaista nyrkkihippaa tai edes pystypainia ei tällä akselilla tulla näkemään, vaikka poikittaista mailaa tulisikin. Oli niitä spottivaloja tai ei. Jos joku muu haluaa siellä nahistella, niin en minä kieltämään lähde.
Streider: On ainakin lähestytty Jatkoaikaa sähköpostilla ja pyydetty tulemaan paikalle, mutta mitään vastauksia ei ole tullut.
PS. Tutzba, herne pois nenästä. Ja terkkuja Luvialta ;)
Parempaa sekin kuin Ramstein ja dildo!
Ai Azul on Luvialla käymässä! Soittele tai jotain, niin käydään Reimarissa oluella!
Me sit varmaa mennään Doanerin kanssa mäkin kautta onnelaan. Saatte syödä sisäfilettä ja juoda punaviiniä pikkurilli pystyssä ihan keskenänne. Kermaperseet.
No niin mussukat. Syömme siis klo 21 alkaen Panimoravintola Plevnassa, jossa saamme myös jatkaa ryypiskelyä sulkemisaikaan (02) asti.
Tätä tapausta voi käyttää loputtomiin, sori vaan tutzba.
No olihan se kieltämättä pikkuisen noloa, joten kai se ihan asiallista on saada aina välillä palautetta. Syytän kuitenkin niitä fisuja. Sanoinhan, ettei niitä voi juoda tyhjään mahaan!
No olihan se kieltämättä pikkuisen noloa, joten kai se ihan asiallista on saada aina välillä palautetta. Syytän kuitenkin niitä fisuja. Sanoinhan, ettei niitä voi juoda tyhjään mahaan!