JWC '10

  • 95 426
  • 802

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tulipa mieleeni juttu kaikkien herrasmiespelaajien esikuvasta, Ulf Samuelssonista. Taisi olla Pittsburghin aikoihin kun, en tähän hätään enää muista kuka oli kyseessä, joku uudenpi tulokas oli kyseessä, oli käynyt taklaamassa jotain joukkueen heiveröisempää taitopelaajaa. Tuffe Uffe oli ottanut tästä vähän itseensä ja oli täräyttänyt karmean taklauksen höystettynä poikittaisella mailalla naamaan, aiemmin taklannut kaveri oli lentänyt itään ja etuhampaat länteen.

Ja tämä tapahtui joukkueen harjoituksissa.

Mitä siihen välien selvittelyyn Designerin kanssa tulee, voin vetäytyä haasteesta jo nyt ja luovuttaa valkoisen lipun. Ensinnäkin saisin rumasti selkääni eikä ole hirveää hinkua teloa itseäni tai Designeria kaatuiluun päättyvässä painissa. Halukkaat voi murtaa luunsa ja vääntää jäsenet sijoiltaan, ei ole oma suosikkiharraste.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Perin kolmosketjun oikean laitahyökkääjän paikan Twitelta, mutta jos Speed tai wilco haluaa sen paikan, niin kaikin mokomin - vasen laita käy sekin. Sentterinä en suostu pelaamaan. Ja Koirapojan kanssa olen ihan samaa mieltä siitä, että minkäänlaista nyrkkihippaa tai edes pystypainia ei tällä akselilla tulla näkemään, vaikka poikittaista mailaa tulisikin. Oli niitä spottivaloja tai ei. Jos joku muu haluaa siellä nahistella, niin en minä kieltämään lähde.

Paitsi tietenkin, jos joku laittaa sen Bon Jowin Alwaysin soimaan. Sitten en välttämättä vastaa seurauksista.
 

tutzba

Jäsen
Paitsi tietenkin, jos joku laittaa sen Bon Jowin Alwaysin soimaan. Sitten en välttämättä vastaa seurauksista.

Kumikannu-turneessahan saimme mahtavan joukkohengen päälle ja rynnimme aina finaaliin saakka, mutta kulta ei ollut värimme koska en saanut kuunnella Alwaysia loppuun asti. Piti kuulemma vaihtaa johonkin äijämäisempään musiikkiin, mutta radio KLF ei sekään kelvannut. Vaikea yleisö...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Paitsi tietenkin, jos joku laittaa sen Bon Jowin Alwaysin soimaan. Sitten en välttämättä vastaa seurauksista.

Ai se olen sitten minä, joka hyppää toimitsija-aitiosta hanskaamaan?

Pienempiäänhän ei saa lyödä, joten minä taidan olla ainoa sopivan kokoinen haastamaan Tutzban ;)

PS. Tutzba, herne pois nenästä. Ja terkkuja Luvialta ;)
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kumikannu-turneessahan saimme mahtavan joukkohengen päälle ja rynnimme aina finaaliin saakka, mutta kulta ei ollut värimme koska en saanut kuunnella Alwaysia loppuun asti. Piti kuulemma vaihtaa johonkin äijämäisempään musiikkiin, mutta radio KLF ei sekään kelvannut. Vaikea yleisö...

Puuhelmet, pinkit pikeepaidat ja lahkeet sukissa ei oo vaan meidän juttu.
Muistele mitä mun paidassa luki, Azulilla on tästä kuva jos ei muuten muistu. Jo se paita velvoittaa soittamaan muuta kuin Tauskia.
Ei kukaan vastustaja voi ottaa vakavasti ketään kenen kopissa soi Bon Jovi tai Ecuador.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ja Koirapojan kanssa olen ihan samaa mieltä siitä, että minkäänlaista nyrkkihippaa tai edes pystypainia ei tällä akselilla tulla näkemään, vaikka poikittaista mailaa tulisikin. Oli niitä spottivaloja tai ei. Jos joku muu haluaa siellä nahistella, niin en minä kieltämään lähde.

Sopivan paikan sattuessa saatan töniä mutta en selästä enkä laidan lähellä. Otamme toki huomioon senkin että vastakkain olisi entinen SM-tason urheilija ja heikoilla urheilullisilla taidoilla varustettu tuulen pieksemä heinä, kumpi on kumpi olkoon kaikkien itsensä pääteltävissä. Molemmilla tuottaa ongelmia pysyä luistimilla pystyssä, toisen kaatuessa jos toinen jäisi pystyyn esittämään kevätjuhlaliikkeitä ja hakemaan tasapainoa, terävillä luistimilla osuessa tulisi hurjaa jälkeä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ei helvetti, Bon Jovi ja Alwayssit saa mun puolesta jättää muihin tapahtumiin. Jos joskus jotakin voitetaan, niin suodaan se ilo että fisupäissään tutzba sen voi sitten pikkutunneilla soittaa.

Asiaan, täytyykö mun taas jotakin ketjuja kasata vai osaatteko te jo itte? Ei tartte tulla itkemään huonoista ketjuista sitten. Tai ainakaan liian pienestä pikkutakista, sen asian mä oon jo hoitanu kuntoon. Eli ostin isomman.

Edit: Hei! Kai tänäkin vuonna tulee raportti kuvineen Jatkoaikaan?
Muuten oon ostanu hienon takin turhaan ja masennun :D
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Azul: Mikä herne? Enhän minä nyt tosissani ole.

Streider: On ainakin lähestytty Jatkoaikaa sähköpostilla ja pyydetty tulemaan paikalle, mutta mitään vastauksia ei ole tullut.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Streider: On ainakin lähestytty Jatkoaikaa sähköpostilla ja pyydetty tulemaan paikalle, mutta mitään vastauksia ei ole tullut.

Asia kunnossa. Toivottavasti tulevat, samanlainen kuvakooste ja raportti kuin viimeksi olis oikein kiva juttu.

Ainiin, KLF menee vielä, bon jovi ei.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Parempaa sekin kuin Ramstein ja dildo!

Mikään ei ole parempaa kuin Rammstein ja dildo. Ja liukkarivoide. Vituttaa vieläkin suunnattomasti kun Anttilat ottivat tuon setin pois myynnistä. Ainakin tavaratalojen puolelta, netistä en ole käynyt kurkkimassa. Hyvää vauhtia olin jo sellaista kaupittelemassa eräälle itseäni kohtalaisen paljon kokeneemmalle taiteenharjoittajalle, eli siis hieman iäkkäämmälle rouvashenkilölle, mutta ei kuulemma "ollut just nyt käyttöä". Jännä juttu. Noh, puuma mikä puuma.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

tutzba

Jäsen
Uudet pelipaidat 42,5 euroa, paitamerkit 3,5 euroa. Pelipaitojen suhteen tehtiin sellainen ratkaisu, että vuosiluku painettiin suoraa paitaan. Niihin ei siis tarvitse ommella paitamerkkiä, jotka ovat lähinnä tarkoitettu viime vuoden paitoihin. Tuli helpommaksi tällä tavalla.

Edit: maksut mahdollisimman pian (laskun eräpäivä 5.2., pakko puhua vähän lisää aikaa) sille tilille, minne hyväntekeväisyysrahatkin. Viestistä on käytävä selkeästi ilmi oma nimimerkki ja se, mitä maksetaan. Paitamerkkejä on teetetty 40 kappaletta, eli varmasti jokaiselle niitä riittää. Kaikki pitää kuitenkin saada maksettua, eli kyselkää ihmeessä niiden perään.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No niin mussukat. Syömme siis klo 21 alkaen Panimoravintola Plevnassa, jossa saamme myös jatkaa ryypiskelyä sulkemisaikaan (02) asti.

Voimassaolevan kirjanpidon mukaan syömään ovat varmuudella lähdössä seuraavat henkilöt:

Azul, Bliz, Bone, Designer, Doaner, Ferris, FutureHockey, HeGe41, Hespeler, Huskis, Hätzä, Jani82, Jiri, JMA, Koirapoika, Lutakon Leijona, Max Power, Nokkis, Obi-wan, pancor, passenger, Pygmimies, Red Devil, repe_joke, Saikka, Simba, smasa, Steegil, Streider, tiuke, TosiFani, tutzba ja Vanha Len.

* * * Jos joku puuttuu joukosta tai ei olekaan lähdössä, niin viestiä mulle HETI. * * *

Listalta on poistettu pari äänestykseen ilmeisesti annettua hupiääntä sekä pancor, jonka osallistuminen ei ole varmaa. Niille, jotka eivät hyvissä ajoin ole listalla, ei taata istumapaikkaa. Tiukka linja siksi, että ravintolan kannalta on todella vittumaista, jos ilmoitan 30 henkilöä ja meitä tuleekin vain 20. En siis mulkkuile ihan vain mulkkuilun vuoksi - kerrankin.
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Me sit varmaa mennään Doanerin kanssa mäkin kautta onnelaan. Saatte syödä sisäfilettä ja juoda punaviiniä pikkurilli pystyssä ihan keskenänne. Kermaperseet.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Me sit varmaa mennään Doanerin kanssa mäkin kautta onnelaan. Saatte syödä sisäfilettä ja juoda punaviiniä pikkurilli pystyssä ihan keskenänne. Kermaperseet.

Kantsii katsos ilmoittautua (mulle, ei naapurin Peralle tai Jirille) jos haluaa mukaan =)

Tulossa siis eller nej?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kai se täytyy kahteen asti istuskella raventelissa ja juoda sitten vain muutama kalja, ja lähteä yötä myöten ajaa kotio. Mihinkään onnelakierrokselle mua ei saa, eli jos Plevnassa menee sinne kahteenkin asti niin kelpaa mulle oikein hyvin.
Jos siis ei tule jäätyä yöksi treelle, hotelliin persaukinen ei ole menossa näillä näkymin. Jonkinlaiset jatkot täytyy kuitenkin viettää, viimeksikin oli mukavaa vaikka vain pari tulikin otettua.

Pikkutakkia suoraksi ja eteenpäin!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Nyt voin kyllä vahvistaa jo tuon itse tapahtumaan saapumiseni mutta jatkoille tulo on jäsen Saikan mielipiteestä kiinni. Jos Saikkaa kiinnostaa lähteä mukaan jatkoille niin mukaan tulen myös minä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No niin mussukat. Syömme siis klo 21 alkaen Panimoravintola Plevnassa, jossa saamme myös jatkaa ryypiskelyä sulkemisaikaan (02) asti.

Miksei kuva-albumissa ollut kuvaa miesten vessasta? Ihan vaan Mr. JWC:n puolesta olen huolissani, onko eriöön hyvä samm.. nukah.. errr.. levähtää tovin.

Tätä tapausta voi käyttää loputtomiin, sori vaan tutzba.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
obi ja Hätzä ilmoittautuvat mukaan, toki tod.näk vain ruokailun ja parin oluen ajaksi. Plevna ei sovi sivullekirjoittaneen tapauksessa paikaksi jossa istua koko ilta. Mutta safkalle molemmat ainakin
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No olihan se kieltämättä pikkuisen noloa, joten kai se ihan asiallista on saada aina välillä palautetta. Syytän kuitenkin niitä fisuja. Sanoinhan, ettei niitä voi juoda tyhjään mahaan!

Kukaan ei niitä pakottanut juomaan, ei ennen eikä jälkeen syönnin. Plevnan juomalista tarjoaa oman viinatislaamon snapseja ja Fingerpori olutta. Kyllä, Fingerpori olutta

Linkki Plevnan juomalistalle
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös