Hyvä keksiä tekosyy hyvissä ajoin, kun suorituksesi kentällä on kuitenkin varsin koomisia=)
Mullakin on nivunen kipee ja niska arka viime perjantain verkkoon katsomisesta...
Hyvä keksiä tekosyy hyvissä ajoin, kun suorituksesi kentällä on kuitenkin varsin koomisia=)
Tämä myös Azulille tiedoksi jotta mulle ei tarvitse varata sapuskapaikkaa. Plevna nyt on sellainen paikka, että sieltä kyllä saa yksi ilmoittamatonkin ihminen ruokaa, istuinpaikka voi tosin olla hakusessa.
Ja ei, minä en voi tietää, paljonko sinulla menee rahaa. Riippuu ihan siitä, mitä ja minkä verran syöt ja juot. Ja ei, en myöskään voi tietää, paljonko muut noin keskimäärin aikovat käyttää rahaa.
Kuka sen sitten tietää? Luotin siihen että olisit ohjastanut minua koko illan. Nyt olen kuin laiva ilman satamaa...
Perkele...luulin että army olisi tehnyt susta jo miehen mutta ei. Ryhdistäydy dude!
Kaikille yyveiden lähettelijöille tiedoksi, että Plevnan hintataso selviää niinkin yllättävästä paikasta kuin ravintolan omilta nettisivuilta. Ja ei, minä en voi tietää, paljonko sinulla menee rahaa. Riippuu ihan siitä, mitä ja minkä verran syöt ja juot. Ja ei, en myöskään voi tietää, paljonko muut noin keskimäärin aikovat käyttää rahaa.
Kuuntelen parhaillaan Antti Tuiskua ja syön Subia jossa on alle kuusi grammaa rasvaa.
Pahoittelut tästä kyselystä. Tulen paikalle puku päällä tilaan vain parasta lammasta ja tilkan hienointa viiniä.
Voisitteko painua jonnekkin muualle taputtelemaan toisianne selkään perkele.
Muutamalla kympillä pärjää loistavasti eli älä ota paineita. Sapuska juomineen 30 egeä ja sitten vettä huiviin loppu ilta.
Tai oletan, että ajelen omalla autolla Valkeakoskelle ja sieltä Tampereelle. Ei ainakaan mistään muusta kyydistä ole juuri ollut puhetta täältä päin lähtevien kanssa.
...Sitten hesen kautta hotellille tai autoon makuupussiin nukkumaan.
Ei vaan oikeasti tuo oma majoitus on ihan hakusessa vielä. Yksin ei viittis hotellihuonettakaan ottaa. Jos oikein ikävästi käy, niin voipi olla että ajan vielä syömisen ja parin ruokajuoman jälkeen yöllä kotiin. Sekin vaihtoehto on vielä harkinnassa.
Tai oletan, että ajelen omalla autolla Valkeakoskelle ja sieltä Tampereelle. Ei ainakaan mistään muusta kyydistä ole juuri ollut puhetta täältä päin lähtevien kanssa.
Hespelerin kyytisysteemit on ainakin vielä auki. Tosin se on varmuudella jäämässä Tampereelle yöksi. Ja ei, ei jaa huonetta sun kanssa, sorry =)
Joo täytyy tosiaan tuolta Passengerilta vielä kysellä, mikä sillä on meininki. Onko se menossa Vanha Lenin vaimon luo yöksi vai mitä se suunnittelee.
Älä oo niin varma! Vähän se semmosta ehdotteli kun tuossa hetki sitten soitteli ;)
Sanoin kyllä, että Kentsu, Jallu ja Ramstein on kyllä houkuttelevampi paketti.
Joo täytyy tosiaan tuolta Passengerilta vielä kysellä, mikä sillä on meininki. Onko se menossa Vanha Lenin vaimon luo yöksi vai mitä se suunnittelee.
Älä oo niin varma! Vähän se semmosta ehdotteli kun tuossa hetki sitten soitteli ;)
Eiköhän me edelleen mahduta samaan autoon, majoituksesta en tiedä. Eli itselläni ei ole vielä majoitusta, koska saattaa olla niin että ak:n täytyy olla Porissa sunnuntai aamuna eli pitäisi tulla syömisen jälkeen takaisin. Mutta ollaan viikolla yhteydessä.
Nooh, siinä tapauksessa mä meen Kentsun kanssa juomaan Jallua ja kuuntelemaan Rammsteinia. Jos Kentsu vaan mut huolii?
Joo joo, huolitaan ilman muuta, voidaan sitten yhdessä tuhota viinat ja lisäillä mulle syöttöjä pöytäkirjaan.
Tosin alkaa epäilyttämään että montakohan jallupulloa pitää ottaa ettei lopu kesken?
Mutta viikon päästä kuitenkin mennään! Istumapaikkoja on kuulemma jäljellä vielä jonkin verran, mutta vip-katsomoon myytäviä lippuja kaupataan huhujen mukaan Valkeakosken torilla nelinumeroisella euromäärällä viininpunaisesta farmari-Volvosta.
PS. Jos teen maalin, niin saanko sen kiekon? Olis ensimmäinen maalini yhtään missään edes vähän virallisessa pelissä.
Minun kyydilläni pääsee Tampereelta/Kangasalta Valkeakoskelle ja takaisin Tampereelle/Kangasalle. Kyytiin mahtuu yhdet kiekkovarusteet ja kaksi henkilöä. Nopein huuto voittaa.