JWC '10

  • 95 411
  • 802

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Hyvä keksiä tekosyy hyvissä ajoin, kun suorituksesi kentällä on kuitenkin varsin koomisia=)

Koomisia ne ovat aina olleet, joten ei syytä huoleen. Tosin hyvää mallia olen joissain turnauksissa pakkiparilta saanut.

Viime peleissä on kyllä peli kulkenut aika mukavastikin, melkeinpä toivoisin pääseväni hyökkäämään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viikko tosiaan aikaa tähän touhuun. Saa nähdä, vieläkö kerkee yhdet kännit vetää ennen tätä ensi viikolla. Se on ainakin positiivista, että Leijonien ottelut kerkee kaikki näkemään tämän ohessakin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämä myös Azulille tiedoksi jotta mulle ei tarvitse varata sapuskapaikkaa. Plevna nyt on sellainen paikka, että sieltä kyllä saa yksi ilmoittamatonkin ihminen ruokaa, istuinpaikka voi tosin olla hakusessa.

Juu, ruokaa riittänee kaikille halukkaille, mutta tuolien kanssa voi tulla ongelmia. Saatte sitten perustaa leirin siihen lattialle =)

Kaikille yyveiden lähettelijöille tiedoksi, että Plevnan hintataso selviää niinkin yllättävästä paikasta kuin ravintolan omilta nettisivuilta. Ja ei, minä en voi tietää, paljonko sinulla menee rahaa. Riippuu ihan siitä, mitä ja minkä verran syöt ja juot. Ja ei, en myöskään voi tietää, paljonko muut noin keskimäärin aikovat käyttää rahaa.
 

tutzba

Jäsen
Ja ei, minä en voi tietää, paljonko sinulla menee rahaa. Riippuu ihan siitä, mitä ja minkä verran syöt ja juot. Ja ei, en myöskään voi tietää, paljonko muut noin keskimäärin aikovat käyttää rahaa.

Kuka sen sitten tietää? Luotin siihen että olisit ohjastanut minua koko illan. Nyt olen kuin laiva ilman satamaa...

Mutta viikon päästä kuitenkin mennään! Istumapaikkoja on kuulemma jäljellä vielä jonkin verran, mutta vip-katsomoon myytäviä lippuja kaupataan huhujen mukaan Valkeakosken torilla nelinumeroisella euromäärällä viininpunaisesta farmari-Volvosta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuka sen sitten tietää? Luotin siihen että olisit ohjastanut minua koko illan. Nyt olen kuin laiva ilman satamaa...

Perkele...luulin että army olisi tehnyt susta jo miehen mutta ei. Ryhdistäydy dude!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikille yyveiden lähettelijöille tiedoksi, että Plevnan hintataso selviää niinkin yllättävästä paikasta kuin ravintolan omilta nettisivuilta. Ja ei, minä en voi tietää, paljonko sinulla menee rahaa. Riippuu ihan siitä, mitä ja minkä verran syöt ja juot. Ja ei, en myöskään voi tietää, paljonko muut noin keskimäärin aikovat käyttää rahaa.

Pahoittelut tästä kyselystä. Tulen paikalle puku päällä tilaan vain parasta lammasta ja tilkan hienointa viiniä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuuntelen parhaillaan Antti Tuiskua ja syön Subia jossa on alle kuusi grammaa rasvaa.

Tuo hyvä huumorintaju on sussa T just se yksi loistava puoli. Oikeesti olen susta ylpeä!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Voisitteko painua jonnekkin muualle taputtelemaan toisianne selkään perkele.

Kukaan tällaista jaksa
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pahoittelut tästä kyselystä. Tulen paikalle puku päällä tilaan vain parasta lammasta ja tilkan hienointa viiniä.

Muutamalla kympillä pärjää loistavasti eli älä ota paineita. Sapuska juomineen 30 egeä ja sitten vettä huiviin loppu ilta. Ryyppäät sitten taas kotona ja kirjoittelet jatkikseen:)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Voisitteko painua jonnekkin muualle taputtelemaan toisianne selkään perkele.

Silloin erittäin harvoin kun meikäläinen on hyvällä fiiliksellä kaikesta paskasta huolimatta niin jo tulee joku tänne mesoamaan. Pitäkää tunkkinne.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Muutamalla kympillä pärjää loistavasti eli älä ota paineita. Sapuska juomineen 30 egeä ja sitten vettä huiviin loppu ilta.

Ja Joulupukki on oikeasti olemassa. Kyllä sen perkele taas tietää, että tuo ruoka ja ruokajuoma(t) tekee sen 30-40 euroa ja sitten ne jälkeiset taas sinne likemmäs 100 euroa. Riippuu humalan määrästä ja onko niin hyviä jätkiä/naisia, että pitää esittää taas rahamiestä ja alkaa tarjoilemaan drinkkejä. Sitten hesen kautta hotellille tai autoon makuupussiin nukkumaan.

Ei vaan oikeasti tuo oma majoitus on ihan hakusessa vielä. Yksin ei viittis hotellihuonettakaan ottaa. Jos oikein ikävästi käy, niin voipi olla että ajan vielä syömisen ja parin ruokajuoman jälkeen yöllä kotiin. Sekin vaihtoehto on vielä harkinnassa.
Tai oletan, että ajelen omalla autolla Valkeakoskelle ja sieltä Tampereelle. Ei ainakaan mistään muusta kyydistä ole juuri ollut puhetta täältä päin lähtevien kanssa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tai oletan, että ajelen omalla autolla Valkeakoskelle ja sieltä Tampereelle. Ei ainakaan mistään muusta kyydistä ole juuri ollut puhetta täältä päin lähtevien kanssa.

Hespelerin kyytisysteemit on ainakin vielä auki. Tosin se on varmuudella jäämässä Tampereelle yöksi. Ja ei, ei jaa huonetta sun kanssa, sorry =)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
...Sitten hesen kautta hotellille tai autoon makuupussiin nukkumaan.

Ei vaan oikeasti tuo oma majoitus on ihan hakusessa vielä. Yksin ei viittis hotellihuonettakaan ottaa. Jos oikein ikävästi käy, niin voipi olla että ajan vielä syömisen ja parin ruokajuoman jälkeen yöllä kotiin. Sekin vaihtoehto on vielä harkinnassa.
Tai oletan, että ajelen omalla autolla Valkeakoskelle ja sieltä Tampereelle. Ei ainakaan mistään muusta kyydistä ole juuri ollut puhetta täältä päin lähtevien kanssa.

Tarkastin tuossa juuri, Ompussa huone 64 €, tuon kun jakaa neljällä niin yön hinta 16 €. Eiköhän teitä 4 kpl löydy. Vielä kun Treelle on avattu toinen Omppu, saman kadun toiseen päähän niin tilaa pitäisi olla. Eli ei muuta kuin huutelemaan-.

Meillä valitettavasti sohva on tuolle illalle varattu, muuten tarjoaisin paikkaa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Hespelerin kyytisysteemit on ainakin vielä auki. Tosin se on varmuudella jäämässä Tampereelle yöksi. Ja ei, ei jaa huonetta sun kanssa, sorry =)

Älä oo niin varma! Vähän se semmosta ehdotteli kun tuossa hetki sitten soitteli ;)

Sanoin kyllä, että Kentsu, Jallu ja Ramstein on kyllä houkuttelevampi paketti.

Joo täytyy tosiaan tuolta Passengerilta vielä kysellä, mikä sillä on meininki. Onko se menossa Vanha Lenin vaimon luo yöksi vai mitä se suunnittelee.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joo täytyy tosiaan tuolta Passengerilta vielä kysellä, mikä sillä on meininki. Onko se menossa Vanha Lenin vaimon luo yöksi vai mitä se suunnittelee.

Passener tulee vaimon systerin luokse, joka asuu lähellä juuri tuota meidän jatkopaikkaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä oo niin varma! Vähän se semmosta ehdotteli kun tuossa hetki sitten soitteli ;)

Sanoin kyllä, että Kentsu, Jallu ja Ramstein on kyllä houkuttelevampi paketti.

Joo täytyy tosiaan tuolta Passengerilta vielä kysellä, mikä sillä on meininki. Onko se menossa Vanha Lenin vaimon luo yöksi vai mitä se suunnittelee.

Eiköhän me edelleen mahduta samaan autoon, majoituksesta en tiedä. Eli itselläni ei ole vielä majoitusta, koska saattaa olla niin että ak:n täytyy olla Porissa sunnuntai aamuna eli pitäisi tulla syömisen jälkeen takaisin. Mutta ollaan viikolla yhteydessä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Älä oo niin varma! Vähän se semmosta ehdotteli kun tuossa hetki sitten soitteli ;)

Nooh, siinä tapauksessa mä meen Kentsun kanssa juomaan Jallua ja kuuntelemaan Rammsteinia. Jos Kentsu vaan mut huolii?

Saatte sit olla Hespelerin kanssa ihan rauhassa, homostellessa naiset on vaan tiellä, vain miten se meni ;)

Eiköhän me edelleen mahduta samaan autoon, majoituksesta en tiedä. Eli itselläni ei ole vielä majoitusta, koska saattaa olla niin että ak:n täytyy olla Porissa sunnuntai aamuna eli pitäisi tulla syömisen jälkeen takaisin. Mutta ollaan viikolla yhteydessä.

Olen autuaan tietämätön siitä, mitä kukakin on sopinut, mutta voisin änkeä itseni johonkin autoon sitten paluumatkalle Poriin. Narrifanien mukaan mulla on leveä perse, mutta lupaan yrittää viedä mahdollisimman vähän tilaa.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Nooh, siinä tapauksessa mä meen Kentsun kanssa juomaan Jallua ja kuuntelemaan Rammsteinia. Jos Kentsu vaan mut huolii?

Joo joo, huolitaan ilman muuta, voidaan sitten yhdessä tuhota viinat ja lisäillä mulle syöttöjä pöytäkirjaan.

Tosin alkaa epäilyttämään että montakohan jallupulloa pitää ottaa ettei lopu kesken?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joo joo, huolitaan ilman muuta, voidaan sitten yhdessä tuhota viinat ja lisäillä mulle syöttöjä pöytäkirjaan.

Kuulostaa hyvältä, ainakin toi viinan juominen ♥

Tosin alkaa epäilyttämään että montakohan jallupulloa pitää ottaa ettei lopu kesken?

Montako syöttöpistettä sä haluat?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mutta viikon päästä kuitenkin mennään! Istumapaikkoja on kuulemma jäljellä vielä jonkin verran, mutta vip-katsomoon myytäviä lippuja kaupataan huhujen mukaan Valkeakosken torilla nelinumeroisella euromäärällä viininpunaisesta farmari-Volvosta.

Kuka on varastanut mun auton? Mä en ole tän tempauksen takana. Tai ainakin kiistän kaikki syytökset jos sellaisia aletaan minuun kohdistamaan.

PS. Se on kyllä halvimmillaan nelinumeroinen summa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Minun kyydilläni pääsee Tampereelta/Kangasalta Valkeakoskelle ja takaisin Tampereelle/Kangasalle. Kyytiin mahtuu yhdet kiekkovarusteet ja yksi henkilö. Nopein huuto voittaa.

Perjantaina teloin toisen nilkkani ihan vaan siksi, etten pysynyt luistimilla pystyssä (taaskaan). Lauantaina nilkka oli näyttävästi turvonnut ja kipeä, eikä kävelystäkään meinannut tulla mitään. Vaan eipä hätää, nyt tuo on jo paljon parempi, joten komiikkaosasto on lauantaille taattu.

PS. Jos teen maalin, niin saanko sen kiekon? Olis ensimmäinen maalini yhtään missään edes vähän virallisessa pelissä.

Muokkaus, vielä yksi kyytiläinen mahtuu mukaan. Hanulle on paikka varattu.
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
PS. Jos teen maalin, niin saanko sen kiekon? Olis ensimmäinen maalini yhtään missään edes vähän virallisessa pelissä.

Ehdottomasti kyllä ja ainakin minulta onnittelut päälle vaikka vastapuolella ollaankin. Itsekin sain kesäjäillä kiekon millä maalin sain aikaan, se on muuten hukattu jo tai sitten lahjoitin sen seuran kiekkokeräykseen. Mutta sillä oli kovasti tunnearvoa.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Minun kyydilläni pääsee Tampereelta/Kangasalta Valkeakoskelle ja takaisin Tampereelle/Kangasalle. Kyytiin mahtuu yhdet kiekkovarusteet ja kaksi henkilöä. Nopein huuto voittaa.

Hep,

Paikka ilman kiekkovarusteita täten varattu.

t. hanu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös