Ei taida Rinteen 200k sopparineuvottelut oikein edetä... huh mikä peli Juusolta, loistavaa.
Mikäli Toivolalla on vielä järkeä tallella, Riksmanin pelin tasolla ei ole mitään merkitystä ensi kauden maalivahtien sopimusneuvottelujen suhteen. Ja jos valmennus toimii kärsivällisesti, niin Rinne on keväällä meidän ykkösmaalivahti. Tämä tietysti edellyttää, että Rosendahl on osaava valmentaja.
No eiköhän se ole kaikille selvää, että Rinteen kanssa pyritään ensi kaudeksi soppari tekemään. Viittasin vain noihin huhuihin, että Rassen agentti oli ruvennut ahneeksi ja sitten seurasikin pelillinen romahdus.
Minulle ei ole. En oikein ymmärrä mistä tämä lähes sokea luotto Rinteen lahjakkuuteen (ja Rosendahlin etevyyten) on. Kuten edellä ansiokkaasti todetaan, Risksman on valovuoden ellei kahta edellä Rinnettä. Ja todettakoon, että olisin kovasti mielelläni väärässä tässä asiassa.
Jos jotain pitäisi veikata, niin laittaisin rahani kiinni tähän kaksikkoon (jos/kun Rinteen palkkapyyntö on laskenut). Tuossa kaksikossa olisi helvetisti potentiaalia, ja se, kumpi olisi parempi, niin pelaisi, eli tasainen tandemikaksikko. Onhan tuossa riskinsäki, mutta tulos voi olla jackpot (case Raanta - Järvenpää)Minä toivon ensi kauden kaksikon olevan Rinne-Setänen, mutta saapa nähdä.
Myös minun mielestäni Riksman on tällä hetkellä selkeä ykkönen. Mutta meinaatko siis, että olet valmis antamaan tukesi sellaiselle uhkapelille, että Juusolle tehtäisiin sopimus vielä ensi kaudesta? Vai mitä tarkoitat?
Minä toivon ensi kauden kaksikon olevan Rinne-Setänen, mutta saapa nähdä.
Jos Riksmannilla ei lääkärin mielestä ole mitään, mikä ilman muuta estää sopimuksen teon, niin kyllä olisin valmis tekemään sopimuksen. Esim. Riksman-Setälä voisi olla ihan ok. Ja kyllä myös Riksman-RInne voisi tulla kyseeseen. Mutta Rinne ja kokematon kakkonen, niin tällä hetkellä jyrkkä ei.
Minä toivon ensi kauden kaksikon olevan Rinne-Setänen, mutta saapa nähdä.
Kunhan vain tätä ei ryssittäisi VirranPexin tyyliin peluuttamalla Riksman takaisin telakalle. Kolmen pelin viikkoina Rinteen on pakko pelata minimissään peli viikkoon.
Olen samaa mieltä siitä osan kanssa, että Rinteen pitää jossain välissä antaa pelata. Katsoisin ensin Kärpät-pelin, johon laittaisin Riksmanin ja vasta sitten päättäisin pelaisiko Rinne vai Riksman HIFK-pelissä.
Juuri näin, nyt Rinne voi vetää hyvän treenijakson, niin tekniikkaa kuin fysiikkaakin ja samalla voi nollata myös pääkoppaa. Riksmania on peluutettava myös mahdollisissa rankkareissa, Rinteeltä on ote kadonnut niissäkin eikä jatkuvat takaiskut rankkareissa edesauta kadonneen itseluottamuksen metsästystä.Ässät tarvii just nyt kipeästi pisteitä ja siten ei ihan heti ole Rinteelle pelejä luvassa. Vuorotellen ei voi pelata vaan sillä mennään jolla flow on kohdallaan. Nyt Rinteellä on sitä treeniaikaa jossa voidaan tekniikkavirheet korjata, mikäli korjattavissa ovat.