Miten se, että tuomarit paskoivat housuihinsa liittyy Riskmaniin? Mitä Juuso sille voi, että tuomarit olivat sysipaskoja ja kun Riksman tästä heille mainitsee niin käytöskymppejähän sieltä tulee. Rönn ja Rantala halusivat päteä. Ei sen kummempaa. Joidenkin keskustelijoiden mielestä SM-liigan paras pelaaja? Yritätkö jotain epätoivoista provoa? Pelaajat itse valitsivat Riksmanin kauden parhaaksi, mutta tämän sinä kyllä tiesitkin.
En minä mitään provoa (edes epätoivoista) yritä. Ihmettelen vaan sitä, että jollain kilahtaa niin pahasti, että lentää ulos kesken toisen erän, varsinkin kun kyseessä on pelaaja, jonka pitäisi olla suurin syy (ainoa?) siihen että joukkue menestyy. Luulisi, että tällaisesta tempauksesta, joita jossain voitaisiin kutsua luovuttamiseksi, saisi edes hieman kritiikkiä omilta, mutta eipä näköjään. Tuomarithan ne olivat sysipaskoja, ja Riksman lensi ulos, kun nätisti siitä heille mainitsi? Halusivat vain päteä?
Kyllä tuo Riksmanin turhautuminen oli Oulussa joku puhtaasti luovuttamista tai sitten vain oman edun ajattelemista (ei huvita enää, koppiin), tai sitten hermo vain petti totaalisesti. Ei siinä kyllä joukkueen etua ajateltu lainkaan.
Tarkoititko muuten tuolla "Pelaajat itse valitsivat Riksmanin...", kommentillasi Lasse Oksanen-palkintoa, vai Kultainen kypärä-palkintoa? Riksmanhan todella sai tuon Lasse Oksanen-palkinnon (jota en tätä ennen tiennyt), mutta sehän ei ole pelaajien äänestys, vaan jääkiekkotoimittajien äänestys. Kultainen Kypärä palkinto on Suomen jääkiekkoilijat ry:n myöntämä palkinto, ja se jaetaan vasta kauden päätteeksi.