Juuso Riksman Jokereihin

  • 156 697
  • 429

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jos tämä huhuttu välirikko nyt pitää paikkansa

Välirikosta en ole huomannut kenenkään puhuvan. Itse totesin vain sen, että Hjallis poltti päreensä puheista kutenkin senkin, että Riksman on ollut tärkeinä hetkinä rikki molempina kausina ja tulee olemaan sitä mahdollisesti myös jatkossa. Sen näyttää sitten aika.

Fakta on, että Suomen mestaruus ja runkosarja voitetaan ehjällä maalivahdilla. Jos tämä puoli on kunnossa ehkä vain 85 prosentin todennäköisyydellä, riski on iso. Todellisessa elämässä yritykset arvioivat riskit ja kartoittavat vaihtoehdot. Niin teki myös Jokerit mutta kuten jo alkuun totesin uskovani, Riksmanin ja Jokerien yhteinen taival saa jatkoa. Yksi syy oli Riksmanin pätevyys, toinen sopimuksenmukainen liksa yhdistettynä selkävaivoihin. Riski olisi riski uudelle seurallekin.

Toivotaan että ensi kaudella Jokerit saisi ykkösvahdiltaan 100 prosenttisen panoksen kauden tärkeimpinä hetkinä. Tai sitten Markkanen kakkoseksi - ehkä edes toinen olisi kunnossa :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Välirikosta en ole huomannut kenenkään puhuvan. Itse totesin vain sen, että Hjallis poltti päreensä puheista kutenkin senkin, että Riksman on ollut tärkeinä hetkinä rikki molempina kausina ja tulee olemaan sitä mahdollisesti myös jatkossa. Sen näyttää sitten aika.
Tähän liittyen voisi heittää pari jatkokysymystä;

a) onko joku johon Hjallis ei olisi polttanut päreitään kun homma menee ns. reisille ? ja
b) eikö teitä kaikkia "kanssakannattajiakin" pikkaisen epäillytä Juuso ?

Mua ainakin epäillyttää, Juuson loistavasta kaudesta huolimatta oli suhteellisen paska fiilis lähteä noihin isoihin peleihin, kun ei voinut olla varma ykköskassarin tilanteesta. Jos mä saan kärjistää asian ja saanhan minä, mitä v'tua me tehdään sinänsä loistavalla veskarilla, joka on suurin epävarmuuden aiheuttaja tärkeimmillä hetkillä ? Jos minä olisin Hjalmari kävisin aivan helvetin kuumana ensin, sen jälkeen rauhassa selvittäisin onko Juuso siinä kunnossa, että hän "varmuudella" voi kantaa seuraavalla kaudella ykkösveskarin vastuun. Liigan paras pelajaa* voi myös olla liian suuri riski.

Ps. cobolin värikynien tueksi tulen minäkin värittämään yhtä cobolin esille nostamaa asiaa. Mitä helvettiä Jokerit tekee jollakin jymäjemmarilla, joka ennen paluutaan kotiin tulee vuodeksi rahastamaan? Eikös tässä nyt ole ne kaikki riskit, joista me olemme Jokerien johtoa haukkuneet;

- ostetaan muualta
- tolkuttoman hintainen
- ei millään voi olla mukana koko sydämellä
- ura menossa ehtoopuolelle.

Jyrkkä ei täältä JH:lle. Antakaa Ossille 20 % tuon liksasta hyvän miehen lisää ja Ossi painaa jengin puolesta peräsuoli Nordiksen kohdalla. (aika pitkällä)

* onnittelut Juusolle.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ps. cobolin värikynien tueksi tulen minäkin värittämään yhtä cobolin esille nostamaa asiaa. Mitä helvettiä Jokerit tekee jollakin jymäjemmarilla, joka ennen paluutaan kotiin tulee vuodeksi rahastamaan? Eikös tässä nyt ole ne kaikki riskit, joista me olemme Jokerien johtoa haukkuneet;

- ostetaan muualta
- tolkuttoman hintainen
- ei millään voi olla mukana koko sydämellä
- ura menossa ehtoopuolelle.

Jyrkkä ei täältä JH:lle. Antakaa Ossille 20 % tuon liksasta hyvän mielen lisää ja Ossi painaa jengin puolesta peräsuoli Nordiksen kohdalla. (aika pitkällä)

Mikäli asia on näin niin ehdottoman samaa mieltä. Mutta... On kuulunut vähän sen suuntaista, että Hentun perhe ei olisi muuttanut Venäjälle vaan olisi koko ajan asunut stadissa. Niinpä skidit ovat koulussa ja muija duunissa stadissa, ja vaimo olisi antanut mahtikäskyn Jokereihin siirtymisestä...

En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta mikäli asia on noin niin ei kuulosta ihan yhtä pahalta, mikäli Hentu tulee.

Tosin edelleenkin olen sitä mieltä, että meillä on tämän tyyppisiä pelaajia tarpeeksi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei viitsi lainata kokonaan Tunnettu Sotilas viestiä, mutta mulla tässä lähteenä on lähinnä päättely. JH käy todella pitkään neuvotteluja Kalpan kanssa, tiedämme Hjalliksen & co hölmöyden "tuo hinnalla millä hyvänsä". Kun nämä sitten yhdistetään esim. Sami Kapasen varovaisen lausuman kanssa, että pitkään neuvoteltiin, mutta ei päästy sopimukseen niin tarkoittaa mulle;

- Hjallis elää edelleen omassa maailmassaan ja luulee koko lätkäosaamisellaan, että Hentunen olisi se puuttunut palanen,
- Hentunen katsoo, etä jumalauta tuolla liksalla kandee takoa vuosi stadissa ja sitten kotiin.

Mun tulkinta;

- Hentunen ihan ok, eikä tuolla mitään asennevammaa ole MUTTA
- tuo on juuri sellainen saatanan kallis kaveri, jossa et millään saa sitä mitä rahalla pitäisi saada.

Yhteenveto tästä. JOS* harkimo&co tulee ulos ja julkaisee mega-Hentusen sopimuksen niin tuo seura on edelleen aivan päin vittua hoidettu. En minä tuota osaa sen kauniimmin sanoa. Hentunen mega-liksalla olisi se puuttuva kirsikka ison lehmänläjän päälle.

* eihän Hjallis, eihän ? Tyhmä saa olla, mutta ei puoljärkinen kiekkojohtaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös