Juuso Ikonen – Bluesin juniorimyllyn timantti

  • 287 867
  • 592

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tää on vaan hyvä esimerkki siitä, miksi kannattaisi itse kunkin aina vaan pistää jäitä hattuun eikä niellä iltapäivälehtien, tai muidenkaan tahojen, juttuja sellaisenaan. Aina on hyvä ymmärtää, että jokaisen jutun taustalla on jonkun tahon oman edun ajaminen.

Juusolle vaan, jälleen, tsemiä jatkoon muualla. Toivottavasti ammattilaistuminen tapahtuu mahdollisimman nopeasti, ettei tarvitse jatkossakin kiukutella kun pitäisi tehdä jotain mistä ei itse ole samaa mieltä.
 

Trick

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Verrattain hyvin kiteyttää Mahti!

Jeesus Kymäläinen on kulkenut pitkin Espoota etsien maksajia valmentajien palkoille eli pitäkäähän viimeistään nyt lompakoistanne kiinni vanhemmat, ei tämä niin hienoa ja kivaa taloudellisesti ollutkaan kuin luvattiin! Milloin ja keiden sopimana muuten B- ja C-junnujenkin valmennuskustannuksista on alkanut liigajoukkue huolehtimaan?

Tämä BJR_häkkyrähän alkaa nyt todellakin itse osoittamaan, miksi Espoossa ei saada aikaan yhtenäistä junioritoimintaa.

Eikö todellakaan löydy tuoreita ryvettymättömiä tekijöitä hoitamaan hommaa uusin ajatuksia?

Kyllä mahtavat EKS:n ja EPS:n edustajat nauraa partaansa tälle touhulle...

Tässä on käynyt niin että herrat Kymäläinen ja Ikonen ovat perineet Aholalta maksamattomia palkkoja B- ja C-junioreiden valmentajille. Aholalla on rahat loppu ja lamppu sytty "myydään Juuso ja saaduilla rahoilla maksetaan Isä-Juhalle velat"! ;)

Voi näitä pikkupoikia!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tässä on käynyt niin että herrat Kymäläinen ja Ikonen ovat perineet Aholalta maksamattomia palkkoja B- ja C-junioreiden valmentajille. Aholalla on rahat loppu ja lamppu sytty "myydään Juuso ja saaduilla rahoilla maksetaan Isä-Juhalle velat"! ;)

Voi näitä pikkupoikia!

Näinhän se taidetaan valitettavasti junnujen puolella nähdä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tärkeätäkin tärkeämpänä offtopicina, niin Jasser Arafatin poika Kiekko-Espoon juniorimyllyn kirkkain timantti Mika Rautakallio kävi joskus Kiekko-Espoossa tryoutilla muistaakseni yhden harjoitusottelun verran kun pelasi sitä ennen yliopistosarjoissa. Teki maalinkin, mutta huonon pelaaja-agentin takia ei saanut sopimusta.

Rautakallio on fiksu kaveri, ei ole riidanhaastaja - ainakaan sen suhteen, mitä jätkää tunnen. Totta kai näissä "ammattiyhdistystyyppisissä" asioissa ajetaan pelaajan etua aina, mutta Rautakallio jr. ei ole mitenkään syyllinen tähän dilemmaan.
 

Mahti

Jäsen
Juuson, "kiinteän omaisuuden", myynnistä tulevat rahat tuskin riittävät kuin BJR;n hallituksen kahvipöydän siivoamiseen edellisen saunaillan jäljiltä.

Hauskasti asiat ja aiheet kimpoilevat. Jääkiekko on tunteita täynnä. Isät puolustavat lapsiaan, kaikin keinoin.

Mutta missä vaiheessa 18v. poika osaa sanoa ettei isin enään tarvitse puuttua asioihin?

Parhaita nauruja toi itselleni toimittaja Eero Tuomisen tekemät lehtijutut.
Tässä yksi vanha; http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288454367089.html

Mutta, toivottavasti poika pääsee joukkueeseen jonka pelitapa, valmennus ja harjoittelurytmi tyydyttää. Ehkä Kymäläinen ottaa vastuuta jonkun joukkueen penkin takana?
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Parhaita nauruja toi itselleni toimittaja Eero Tuomisen tekemät lehtijutut.
Tässä yksi vanha; http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288454367089.html

Tuon jutun kommenttiosio on vielä hauskempaa luettavaa kuin itse juttu.

No, nyt huhuillaan että Ikonen menee jompaankumpaan helsinkiläisseuroista. Hänen itsensä kannalta olisi kyllä toivottavaa että seura olisi Jokerit. Vaikka toki IFK:ssa saisi jatkaa koulua elämän ja kiekkoammattilaisuuden karusta realismista. Voisihan se olla opettavaa jos ei vielä tässä prosessissa ole tarpeeksi opiksi saanut.
 
Viimeksi muokattu:

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ylen uutisesta: Ristiriitaisten tietojen pohjalta Juuso Ikonen suivaantui alun alkaen joukkueen pelitapaan ja ajautui sitä kautta eri kurssille valmentaja Jyrki Ahon kanssa.
No, nyt huhuillaan että Ikonen menee jompaankumpaan helsinkiläisseuroista.

Suosittelen Helsingin IFK:ta, tässä ja nyt. MNH.

Jotenkin tulee tommikovasmaiset fiilikset tästä koko jutusta, notta siltäkin pohjalta HIFK voisi olla se juttu.

edit. Olisi upeaa, jos pelaisi jo perjantaina Bluesia vastaan Baronalla.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaihtaisin Talajaan ja vaikka johonkin pakkiin.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
edit. Olisi upeaa, jos pelaisi jo perjantaina Bluesia vastaan Baronalla.

Onhan se mahdollista että Juuso pelaa perjantaina Barona Areenalla, mutta siinä tapauksessa en pitäisi todennäköisenä että hän edustaisi IFK:ta. Mihinkään sisäpiirin tietoon ei lausuntoni perustu.
 
Keskustelu: "Koeta ny säki vähä puolustaa, ainaki välillä". "Ei oo mun jopi, mä teen vaan maaleja ja hyökää". "No mutku omissa ropisee ja sit ei oo kellää kivaa".
"Älä viitti mulle, mä on aina saanu tehä Espoossa mitä mä oon halunnu (jupisee melkein äänettä: saatanan junalla tullu!) ja maalit on aina ollu mun juttu!". "Hyvä, sit sä huilaat seuraavan matsin".

18 v. märkäkorva, joka suivaantui Ahon pelitapaan, haluaa siis vapaat kädet ja ne löytyisivät sitten Ramin koirankopista tai Lämpsän rytmiryhmästä, joka hakee muotoaan KHL:n ensi kaudeksi? Epäilen vahvasti että näin tulisi käymään. Jos kundi on niin kova stara niin eikun rapakon taakse tai KHL:n samoin tein ja siellä saa kyllä totetuttaa itseään aivan vapaasti valmentajien ohjeista piittaamatta. Toivotetaan kaikki Juusolle hyvää matkaa ja kehitystä uralle. Kun nuorena jo osaa ja tietää niin vanhana ei tarvitse sitten enää opetella.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ihme arvostelua Ikosta kohtaan, onko se Juuson peliote muka ollut löysä tai onko näyttänyt ettei puolustaminen kiinnosta? Tai onko siellä kentällä muka nähty jotain diivamaisia otteita? Se mitä minä olen Bluesin ja Ikosen pelejä nähnyt niin ei Juuso ole loistanut siellä minään selkäsuorana surffailijana. Tietenkin jos espoolaiset eivät halua arvostaa junioriaan niin sitten ei voi mitään, lienee siis hyvä jos Ikonen saa siirtyä jonnekin muualle jossa tuota taitoa ja hyökkäysvoimaa osataan arvostaa ja päästetään Juuso pelaamaan vahvuuksillaan jos Ahon koulussa sitä ei sallita vaan halutaan robotteja.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Tietenkin jos espoolaiset eivät halua arvostaa junioriaan niin sitten ei voi mitään, lienee siis hyvä jos Ikonen saa siirtyä jonnekin muualle jossa tuota taitoa ja hyökkäysvoimaa osataan arvostaa ja päästetään Juuso pelaamaan vahvuuksillaan jos Ahon koulussa sitä ei sallita vaan halutaan robotteja.

Huikean hieno kommentti vielä monella tapaa :)

Espoolaisethan nyt ihan suorastaan vihaa omia junnujaan, ainakaan ei nyt tietystikään arvosta niitä.

Sinänsä Ikonen kelpaisi kyllä mulle erittäin hyvin. Ikonen on yksi ikäluokkansa taitavimpia pelaajia. En vieläkään ole käsittänyt miksi häntä ei otettu 20 kisoihin jo viime vuonna. Silloin toki joukkueen tulokset puhuivat puolestaan. Penkin takanahan oli todellista valmennusgurutta muutenkin :)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
. En vieläkään ole käsittänyt miksi häntä ei otettu 20 kisoihin jo viime vuonna. Silloin toki joukkueen tulokset puhuivat puolestaan. Penkin takanahan oli todellista valmennusgurutta muutenkin :)


Onneksi hymyilevä Harri scouttaa nordikselle pelaajia ja Tomek sählää Jokereissa joten Juuso lähde kauemmaksi jos voit: :)
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko Ikonen puhdas laituri?

Kysyy nimimerkillä kakkossentteri hakusessa, vaihdossa maalitykki parin vuoden takaa, jollei kaksikin.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Hohhoijaa, hockeydad suuttuu kun poika joutuu yhdeksi peliksi vilttiin. Seurauksena nämä naurettava näytelmä. Tämä on junnukiekosta tuttu näytelmä jossa poika kärsii isänsä napoleon-kompleksista.

Isä-Ikosen kannattaisi lopettaa helikopterointi-vanhemmuus ja hoverointi lapsensa yläpuolella. Jos tavoitteena on ammattilaisura niin Juha Ikonen ei voi loputtomasti huudella kentänlaidalla että meidän Juusolle lisää peliaikaa.

No, ajatellaan että poika-Ikonen siirtyisi nyt vaikka IFK:iin. Mitäköhän Rami sanoo kun isukki-Ikonen marssii pukukoppiin ja ilmoittaa että meidän poika pelaa sitten ykköskentässä ja ykkösylivoimassa koko ajan. Puree tältä nenän irti?

Toki Ahola on hoitanut tämän keissin huonosti. En näe mitään tarvetta miksi hänen piti kommentoida yhtään mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös