Ei kyllä minkään valtakunnan järkeä tehdä kaksivuotista jatkoa. Yhden vuoden olisin ehkä jollain tasolla hyväksynyt. Liike ei näytä riittävän nytkään niin miten sitten kahden vuoden päästä.
Kyllä tässä vähän haiskahtaa se että nyt maksettiin kolmosketjun laiturista ylihintaa ja liian pitkäksi aikaa. Mielelläni olen kuitenkin väärässä. Aika tahmealta on Puustisen meno kuitenkin valitettavasti näyttänyt.
Itse ihmettelin kahden vuoden jatkoa. Saa Pudi näyttää ne kuuluisat närhen munat. Veikkaan, että hintalaatu ei nyt paras mahdollinen, maalejahan Pudi osaa tehdä, mutta jalan riittävyys mietityttää. Harvoin vuodet lisäävät nopeutta.
No jos joku kuunteli Pudin haastattelun viime pelin jälkeen, niin avaa juuri tuota rooliaan myös kopissa. Fiksu pelaaja. Kyllä tämä on hyvä sopimus.Luulenpa, että siinä on lappu loppu - uraan ja joukkueeseen, jossa itse haluaa pelata. Ihmettelen vähän tuota dissaamista, eikä lainkaan funtsita, että Pudi on tavallaan samanlainen kuin muutkin omat kasvatit, oma seurea, jolle laittaa peliin kaiken. Silloinkin, kun kärkiheppana ei ole kulkenut, siinä on ihan laadukas rivimies ollut tuomaan leveyttä. Veikkaan, että on myös kopissa nuorille iso esikuva ja mentori.
Uskoisin, että kyllä ne JYPissä on kartalla siitä, kenelle kannattaa lappu laittaa, vielä kun tässä kohti huti on minimaalinen.