Mainos

Juuso ”Kuopion Gangsta” Puustinen – paluu Liigan eliittiin?

• 39 107
  • 189

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Se joskus oli viime kaudella.

Pieni riski on 2v soppari mutta JOS siellä on palkkaa leikattu niin sitten ei hätää.

Jypin tietäen aikaisempien kausien statsien mukainen palkka. Joku 120-150 000€/v

Sitten ihmetellään, kun ollaan liigan viimeisten joukossa

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä en oikein osaa sanoa mitä mieltä itse tästä olen, ehkä se vuoden jatko olisi ollut parempi, mutta näillä nyt mennään.

Coutinho

Jäsen
Laitoinkin toisessa ketjussa myös, mutta pistän tännekkin: Minusta Puustinen on suurin floppi tällä hetkellä. Olkoonkin, että oli alussa sairastelua yms, mutta nyt on jo sen verran aikaa niistä, että ei kelpaa enää selityksenä. Kauhean näköistä menoa kentällä.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On turha liikaa katsella mitkä oli Pudin tehot viime kaudella, koska ei ne takaa mitään tälle kaudelle ja vielä vähemmän kahdelle seuraavalle kaudelle. Ei tuo tekeminen tai liike riitä tällä hetkellä. Siitä huolimatta, että oli sairaana alkukaudesta, enemmän pitäisi tuottaa.

Vuoden jatko olisi ollut parempi, kaksi vuotta mietityttää. Toisaalta, jos Pudi parantaa, pysyy kunnossa ja palkka on järkevä niin mikäs siiinä. Aika näyttää miten tämäkin viesti vanhentuu.

Viimeksi muokattu:

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ei kyllä minkään valtakunnan järkeä tehdä kaksivuotista jatkoa. Yhden vuoden olisin ehkä jollain tasolla hyväksynyt. Liike ei näytä riittävän nytkään niin miten sitten kahden vuoden päästä.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kyllä minkään valtakunnan järkeä tehdä kaksivuotista jatkoa. Yhden vuoden olisin ehkä jollain tasolla hyväksynyt. Liike ei näytä riittävän nytkään niin miten sitten kahden vuoden päästä.

Itse uskon kyllä, että Puustinen parantaa tästä. Toki tämän sopimuksen järkevyyden näkee vasta kahden vuoden jälkeen.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Kyllä tässä vähän haiskahtaa se että nyt maksettiin kolmosketjun laiturista ylihintaa ja liian pitkäksi aikaa. Mielelläni olen kuitenkin väärässä. Aika tahmealta on Puustisen meno kuitenkin valitettavasti näyttänyt.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Aika ristiriitaiset fiilikset täälläkin tästä diilistä. Vuoden olisin hyväksynyt jotenkuten, mutta kaksivuotinen diili pelaajalle joka vaeltelee täysin varjoissa tällä hetkellä (kuten toki moni muukin) ja tienaa kuitenkin varmaan sen kuusinumeroisen summan.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tässä vähän haiskahtaa se että nyt maksettiin kolmosketjun laiturista ylihintaa ja liian pitkäksi aikaa. Mielelläni olen kuitenkin väärässä. Aika tahmealta on Puustisen meno kuitenkin valitettavasti näyttänyt.

Toisaalta voi helposti kääntyä myös siihen että saadaan maalitykki pidettyä edullisesti pari seuraavaa kautta. Aika näyttää, oma veikkaus että vielä parempaa varmaan saadaan kunhan pääsee parempaan kuntoon, lähes kuukausi taisi mennä harjoittelusta hukkaan tuon sairastelun takia.

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä nyt kaikki sanottu, mutta mielestäni oikein hyvä jatko. Mieluustihan olisi 1+1 mallisen tehnyt, mutta ei nyt näin ikonista pelaajaa jätetä kiinnittämättä. Eiköhän palkka ole maltillisempi ja uskon kyllä, että Puustinen jaksaa sen kaksi vuotta vielä. Näytä niille Pudi!

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Vuoden diili olisi ollut sopiva, kahdessa on vuosi liikaa nykyisillä näytöillä.

Pelaajan kannalta toki ymmärrän, jos ei ole yhden vuoden sopimukseen tarttua. Liekkö noita ottajia ihan jonoksi asti oli.

Kelmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse ihmettelin kahden vuoden jatkoa. Saa Pudi näyttää ne kuuluisat närhen munat. Veikkaan, että hintalaatu ei nyt paras mahdollinen, maalejahan Pudi osaa tehdä, mutta jalan riittävyys mietityttää. Harvoin vuodet lisäävät nopeutta.

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Itse ihmettelin kahden vuoden jatkoa. Saa Pudi näyttää ne kuuluisat närhen munat. Veikkaan, että hintalaatu ei nyt paras mahdollinen, maalejahan Pudi osaa tehdä, mutta jalan riittävyys mietityttää. Harvoin vuodet lisäävät nopeutta.

Luulenpa, että siinä on lappu loppu - uraan ja joukkueeseen, jossa itse haluaa pelata. Ihmettelen vähän tuota dissaamista, eikä lainkaan funtsita, että Pudi on tavallaan samanlainen kuin muutkin omat kasvatit, oma seurea, jolle laittaa peliin kaiken. Silloinkin, kun kärkiheppana ei ole kulkenut, siinä on ihan laadukas rivimies ollut tuomaan leveyttä. Veikkaan, että on myös kopissa nuorille iso esikuva ja mentori.

Uskoisin, että kyllä ne JYPissä on kartalla siitä, kenelle kannattaa lappu laittaa, vielä kun tässä kohti huti on minimaalinen.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luulenpa, että siinä on lappu loppu - uraan ja joukkueeseen, jossa itse haluaa pelata. Ihmettelen vähän tuota dissaamista, eikä lainkaan funtsita, että Pudi on tavallaan samanlainen kuin muutkin omat kasvatit, oma seurea, jolle laittaa peliin kaiken. Silloinkin, kun kärkiheppana ei ole kulkenut, siinä on ihan laadukas rivimies ollut tuomaan leveyttä. Veikkaan, että on myös kopissa nuorille iso esikuva ja mentori.

Uskoisin, että kyllä ne JYPissä on kartalla siitä, kenelle kannattaa lappu laittaa, vielä kun tässä kohti huti on minimaalinen.
No jos joku kuunteli Pudin haastattelun viime pelin jälkeen, niin avaa juuri tuota rooliaan myös kopissa. Fiksu pelaaja. Kyllä tämä on hyvä sopimus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy