Juuri sinun taustasi kiinnostaa...

  • 15 105
  • 82

Mikä on jatkoaikalaisten tausta?

  • Ex. liigapelaaja

    Ääniä: 15 2,1%
  • Ex. mestispelaaja

    Ääniä: 3 0,4%
  • Ex. Alasarjapelaaja

    Ääniä: 41 5,8%
  • Ex. junnupelaaja

    Ääniä: 209 29,4%
  • Nyk. junnupelaaja

    Ääniä: 15 2,1%
  • Nyk. liigapelaaja

    Ääniä: 9 1,3%
  • Nyk. mestispelaaja

    Ääniä: 1 0,1%
  • Nyk. alasarjapelaaja

    Ääniä: 35 4,9%
  • En ole koskaan pelannut itse

    Ääniä: 335 47,2%
  • Muu

    Ääniä: 47 6,6%

  • Äänestäjiä
    710
Ei taida liigapelaajia kiinnostaa äänestää. Tosin ne liigahöntsäilijät, jotka täältä tiedän, niin tuskin edes löytävät tätä äänestystä. Sen verran harvakseltaan käyvät.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Castillo kirjoitti:
Yksi myöntää olevansa nykyinen Mestis-pelaaja. Kukaan ei myönnä pelaavansa SM-liigassa. Hähä.
Oikeastaan syy tähän äänestykseen oli se että halusin tietää jos/kuinka paljon täällä löytyy aktiivisia "huipputason" pelaajia.

Heh. Anonyymina voi äänestää, ette jää kiinni.

Vai onko pelaajasopimuksissa pykälä joka kieltää jatkoajan käytön, ja siksi ei uskalleta näyttäytyä? Rohkeasti mukaan vaan, ei tää niin vakavaa ole...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mängimies kirjoitti:
Ei taida liigapelaajia kiinnostaa äänestää. Tosin ne liigahöntsäilijät, jotka täältä tiedän, niin tuskin edes löytävät tätä äänestystä. Sen verran harvakseltaan käyvät.

~HA!

Viimeinen lause käy jo läpästä joka toisenlaisena olisi asettanut taas tapetille kiekkoilijoiden älykkyyden ja kyvyn käyttää tietokonetta.

Olen itse pelannut lähinnä jarrukentissä B-junioriksi asti.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Aikanaan ala-asteella pelasin kiekkoa Lammin Vedossa mutta taisin lopettaa vuoden jälkeen.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Ex junnu pelaaja a-junnuihin asti (lähinnä jäähyaitiossa). Sitte alko muut jutut kiinnostaa ja motivaatio loppu.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Pelailen itse miesten II-Divarissa, vaikka a-junnuissa vielä pelaamaan pääsisinkin. Vastasin kuitenkin alasarjapelaaja.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Vaikka yleensä olen ollut pallopeleissä jonkinmoinen lahjakkuus niin jääkiekko on jäänyt täysin paitsioon. Juniori-ikäisenä oli ikunen häpeä kun joutui (perheessä 4 muksua ja asuntovelat)putkihokkareilla koulun liikuntatunneille. Maila nyt sentään tuli joululahjaksi. Kerran jouduin 6:lla luokalla kauhun paikkaan, jouduin maalivahdiksi ilman varusteita (paitsi RakettiAnttilasta ostettu "jokapojan urheilukypärä" ovh 15 mk). Olihan sitä oppilaille sanottu ettei saa lämätä mutta sitäkös vähän kuuntelivat kolme kertaa luokalleen jääneet Gunnar ja Kyösti. Killerikuteja sai väistellä henkensä kaupalla. Noin viidentoista minuutin jälkeen sai "Gunu" taas siitä 7 metrin päästä rauhassa tilaa lämärilleen (oli tehnyt muille selväksi että liika häirintä pelissä aiheuttaa nyrkkihierontaa naamariin...) ja ehdinkin juuri kumartaa pääni etukenoon. Kiekko tuli kypärään joka halkesi! Vielä ei tullut sen kummempia vammoja mutta jo tuosta vartin päästä tulikin uusi kuti korvaan joka repesi. Terkkarille vaan ja 7 tikkiä korvaan, arvet on vieläkin. Noh, eipä tarvinnut enää sinä talvena jääkiekkoa pelata. Jalkapallo olikin sitten enemmän lajini. Tuohon aikaan (70/80-luvun käänne)kaikki olivat joko HIFK/Ässät-faneja, mulla alkoi sympatiat kuitenkin HIFK:n sijasta kääntyä ikuiskarsija Jokereihin. Sinne sitten viikkorahoilla halliin katsomaan matseja, syömään yksi porilainen =) ja takaisin kotio. Oli reissut aina isoja kokemuksia. Soiteltiin aina välillä (kun ei oltu matsissa) jäähallille ja kysyttiin tilannetta ja siihen sitten pikkupojille vastasi aina joku suht kyrpiintyneellä äänellä, vastasi kuitenkin. Ei ollu nettiä eikä tekstitv:tä tuolloin.
 
Enpä ole koskaan pelannut. Syynä väärä sukupuoli ja ettei muutenkaan rahaa ollut mihinkään harrastukseen. Olin jo onnellinen kun kaunoluistimeni jäivät pieneksi eikä ollut varaa ostaa uusia ja sain veljen vanhat hokkarit. Joskus käytiin veljien ja tuttava perheen jätkien kanssa pelailemassa. Meistä tuli just yksi kentällinen ja kaikki ollaan rightin pelaajia.
Jääkiekon live seuraaminenkin alkoi varsin myöhään. Johtuen myöskin rahallisista kysymyksistä. Halli sijaitsi toisella puolen kaupunkia, eikä äiteetä kiinnostanut laji tippaakaan. Joskus teininä sitten mentiin bussilla katsomaan kaukista. Eka lätkäottelu taisi olla SaiPa-Jokerit runkosarjan päätös jokunen vuosi sitten. No sen jälkeen kun tuo hallille pääsy on ollut itsestä kiinni siellä onkin tullut käytyä.
 
Ex-junnu, ja pikku tauon jälkeen alasarjahöntsäilijä. Eli 3-divari. Tavoite oli saada tämän kauden jälkeen Mestis-paikka, mutta ei taida sopparia tulla. Johtunee ehkä siitä, että omasta lohkostakin löytyy varmaan joukkueellinen parempia pelaajia :)
 

Rocco

Jäsen
Ennen olin "nuori ja lupaava", nyt olen vain "ja".

Eli entinen junnutähti.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vastailin nyk. alasarja pelaaja. Tullut kuitenkin tahkottua F-junioreista - A SM-sarjaan, jonka jälkeen muutamia kausia miesten II- ja III-divisioonaa. Tämän jälkeen pitempi tauko ja harrastelätkän kautta tällä kaudella takaisin III-divisioona peleihin.

p.s. Väsyneet kädet: Missä III-divisioonan lohkossa pelaat? Ties vaikka oltaisiin kohdattu tällä kaudella.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Oma ura loppui periaatteessa tossa lokakuussa kun molemmat olkapäät olivat vuoden sisään jo toistamiseen leikkauskunnossa. Ei vaan ollut enää mitään järkeä, kun piti olla venkuttamssa luita takaisin paikoilleen kun vähän isompi kaveri heitti vitoset maalin jälkeen. Haluja olisi vieläkin.
Eli A-junnuihin loppui tämän patriclostedin, jarkkoruutun ja darcytuckerin sekoituksen taklaus...öh....jääkiekkoura...
 

Aatos

Jäsen
Ilveksen A:han asti + pari kautta ulkomaillla.
Mm.jääkiekon kehdossa Englannissa :)

Siihen päälle alasarja räpellystä Judon ohella, josta tuli päälaji. Tai josta parhaat urheilulliset saavutukset irtosivat.

Nykyään ikämiehissä höntsäillään ja tatamilla kaatuillaan.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Väsyneet Kädet kirjoitti:
Väsyneiden käsien liikehdintää pystyi tarkkailemaan Häme etelä -lohkossa viime talvena.

Samassa lohkossa oltiin. Tosin itsellä jäi tuo syyskausi olkapäävamman takia 4 ottelun mittaiseksi.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Junnuveskari 70-luvulta.
Vastustajista jäi mieleen tasavahva TJV ja ylivoimainen Jokerit, jossa huseerasi EsaTikkanen silloin kun ei ollut pelikiellossa.
Lopetin ajoissa,ei meriittejä.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nostetaampa ylös.
Murmeli kirjoitti:
Olen pelannut yhden virallisen b-junioriottelun PePon joukkueessa. Maalivahtiurani ainoa ottelu päättyi niukkaan 15-4 -tappioon Valkealassa.
Olet sitten tehnyt "Hirsot" pienemmässä mittakaavassa. PePosta SaiPan leipiin, ei olisi edes käynyt mielessä :)

Eli itse siis pelasin kaupungin "kovimmassa" joukkueessa ja C-junnuihin lopetin. Kyllä muuten maistui hyvälle ne ainaiset 10-3 turpiin otot, naurattaa. Joku entinen joukkuekaveri saattaa nyt tunnistaa, mut tuskin heistä täällä kukaan käy.
 

Jeffrey

Jäsen
Onhan sitä tullut pelailtua. Viimekausi meni hokkarit naulassa, mutta olisi tarkoitus, että ensikaudella pelipaikka löytyisi miesten suomi-sarjasta, II-divarista tai A-junnujen I-divarista. Veilä kun sitä olisi yksikausi A-junnu ikää jäljellä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Suomi-sarjaa kolme kautta ja 2-div. siitä eteenpäin. SS-menestys laihahkoa, kakkosessa suht hyvällä menestyksellä ja tehoilla pakin paikkaa pelailen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aivan kuten jokainen rocktoimittaja on epäonnistunut muusikko, on jokainen jatkoaikalainen entinen potentiaalinen Kurri. Siis ex-junnu olen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös