Pekko Pelikaani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Tästä tulee the kevät part two with Justin
Ai että mä rakastan tätä kaveria. Täytyy nyt tunnustaa julkisesti. Hämmentää, taituroi, tekee mitä vaan. Vastustajat kiehuu ja palsta herää aina, kun Hodgmanille käy jotain. Käy varmasti itsekin kuumana, mutta samalla saa vastustajan käämit palamaan.
Ja sitten on vielä huikean kova pelaaja, kunhan saa hieman lisää pelejä taas alle. Millä tämä kaveri saataisiin pidettyä täällä loppu-uran ajan?
ja sitten ottelun loppuun 30 minuuttia käytöskymppejä...
No en ymmärrä, mistä noin kovat minuutit iskettiin ja vain Hodgmanille, mutta tää on tätä. Osa sitä persoonaa. Playoffeissa näihin ei ole varaa, mutta tällä hetkellä tuo vain meininkiä.
No en ymmärrä, mistä noin kovat minuutit iskettiin ja vain Hodgmanille, mutta tää on tätä. Osa sitä persoonaa. Playoffeissa näihin ei ole varaa, mutta tällä hetkellä tuo vain meininkiä.
Hieno mies, huikea pelaaja.
Ei kyllä ole tästä päivästä - mielestäni liian pieni otanta, mutta yleisesti.No niin... Moni täällä tykkää tai vihaa...ihannoi...puolustelee...moittii...tai katsoo kokonaisuutta puolueettomasti.
Kertokaa nyt arvon Turkoosi-fanit, mikä oli tänään Herran anti tai hyöty joukkueelle ja sen menestykselle. Pelillisesti tai ei-pelillisesti. Vaikka ranskalaisilla, plussat ja miinukset. Antaa enemmän perspektiiviä näille "Ai että mä tykkään"-kommenteille. Ja jos joku kokee et mitä v***uu mun tarvii sulle perustella, niin jättäkää vastaamatta.
Ei.Tyhmänä kysyn..Onko Hodgman pelikiellossa seuraavassa ottelussa?
Ei kyllä ole tästä päivästä - mielestäni liian pieni otanta, mutta yleisesti.
+ Tekee pisteitä
+ Tuo juonikkuutta
+ Vie kiekon alueelle vaivatta
+ Hämmentää
+ Ratkoo usein lisäpinnoja jatkoilla/rankkareilla
+ Viihdyttävä
+ Dominoi ajoittain kiekollisesti
+ Tekee yksin ketjustaan vaarallisen
- Hämmentää
- Turhat jäähyt
- Kuumenee herkästi
- Puolustaa heikosti/välttävästi
- Surffailee välillä pelin ulkopuolella
- Filmaa
- Huonot päivät silloin kun ei kiinnosta
Laitetaan vielä. Ai että mä tykkään!
Revon rankkarin jälkeen ajoi Repoa päin ja sitten spedeili vielä jotain kättelyssä. Eli eka sai kympin ja jatkoi touhujaan josta sitten 20 min päälle.
Voi olla että olen yksin mielipiteeni kanssa, mutta eihän Juntti ja Vili dominoinut samaan malliin kentällä kuin aiemmin. Roolitus ei toimi. Siihen tarvitaan yksi paskaduunin tekijä!
Kyllä tohon olisi perkeleen hyvin yksi Repo mahtunut Heinon tilalle.
Ei.
En käsitä miten Hodgmanille annettiin kaksikymppinen tuossa kättelyssä, vaikka tapparalaisethan siinä alkoivat kimpoilemaan.
Hodgman sai tietääkseni tästä kolmannen ja neljännen käyttäytymisrangaistuksen joka tarkoittaisi kahta matsia. No en tiedä liigan linjauksista tähän kun on jääkiekkoliiton sivuilta. Paremmin tietävä voi tarkentaa näitä sääntökohtia.
En allekirjoita että Hodari olisi erityisesti orientoitunut Jurkaksi. Esimerkiksi eilinen Revon taklaus oli kova ja tuli odottamatta selkäpuolelta. Osui sitten osittain päähän tai ei, väitän että aika moni muukin olisi hetken puhallellut. Voi käydä kokeilemassa. Tuossa parisen kuukautta sitten Hodarin käsi hakattiin paskaksi (kuuden viikon saikku). Mies luisteli pukkariin (ei makoillut jäässä) ja kävi seuraavassa erässä vielä pelaamista yrittämässä.
Hodarin pelityyli vain on sellainen että osumaa tulee kun ei muuten saada pysäytettyä.
Näyttävimpiä pelaajia mitä minä olen liigassa nähnyt. Pitäisiköhän tässä vanhoilla päivillään vielä kömytä fanikauppaan paitaa ostamaan. Toivottavasti joillain metodeilla mies saadaan edes kaudeksi Lahteen jäämään.
Tämä toki vain minun mielipiteeni.