Verotiedoistahan nuo suoraan näkee, jos ei henkilö itse ole niitä pyytänyt salattaviksi.
Virran kohdalla kyllä, mutta ei Ahokkaan, kun ei ole ollut Kookoon palkkalistoilla koko vuotta.
Verotiedoistahan nuo suoraan näkee, jos ei henkilö itse ole niitä pyytänyt salattaviksi.
Mistä tämä tieto on peräisin? Tai siis tietääkö joku muu kuin toimisto ja Ahokas itse, kuinka paljon hän KooKoossa tienaa? Ero ei liene noin suuri.
Virran kohdalla kyllä, mutta ei Ahokkaan, kun ei ole ollut Kookoon palkkalistoilla koko vuotta.
Edit: tuo olikin hyvä pointti, että Ahokas ei ole ollut koko vuotta 2019 KooKoon palkkalistoilla, Virta sen sijaan ollut koko vuoden Lukon leivissä eli summat eivät ole vertailukelpoisia. Kouvolan Sanomien toimittaja tosin meni tähän retkuun.
Tuokkola Tuomas | KooKoo | 112 428 € |
Virta Pekka | Lukko | 120 330 € |
Ai että minä sitten osaan. Ja usein etenkin OSUN !!!Jussi Ahokkaan sopimuksen alkutaipaleella meinasit polttaa KooKoon kausikortin puuhellassa ja jos siis Pekka Virta tulee KooKoon valmentajaksi, niin jätät kausikortin hankkimatta? Melkoista touhua. No Jussi Ahokkaan sopimuksen myötä KooKoo sentään sai kausikortin sinulle myytyä. Niin se aika kultaa muistot. Ei se Jussin ja sinun alkutaivalkaan näköjään ollut pelkkää ruusuilla tanssimista. Kääntyykö taas kansitakki, jos Pekka Virta luotsaa KooKoon mitaleille?
Ai että minä sitten osaan. Ja usein etenkin OSUN !!!
Vertailukohtana voi sen sijaan käyttää vuoden 2018 verotietoja:
Tuokkola Tuomas KooKoo 112 428 €
Virta Pekka Lukko 120 330 €
Minun mielestäni on perseestä että vuodetaan uutiset. On se jännä ettei osata pitää turpaa kiinni. Tulee sellainen harmitus että meidän Jussi ei enää kauaa ole meidän Jussi vaan vihulainen.
Näin juuri ja siksipä aatokseni myös usein osuvat harhaan. Muisti laahaa menneisyydessä vasen ei tiedä mitä se oikea tuossa vänkyttää.Joo mutta kävihän sinulle tässä tapauksessa onni onnettomuudessa, että puuhellassa oli hiillos jo päässyt hiipumaan, etkä näin ollen polttanut hellassa turhaan Jussi Ahokkaan takia KooKoon kausikorttia.
Eikö Pexi osaa englantia? Lukossa on tällä kaudella viisi ulkomaalaista, viime kaudella kahdeksan ulkomaalaista, toissa kaudella viisi ulkomaalaista ja Pexin ekalla Lukko-kaudella seitsemän ulkomaalaista.
Toisaalta KooKoo on nyt maksanut Liiga osakkeen pois. Tosin näillä yleisömäärillä ei palkata ensi kaudeksi edes Suomisarja tasoista maalivahtia.Eikö Pexi osaa englantia? Lukossa on tällä kaudella viisi ulkomaalaista, viime kaudella kahdeksan ulkomaalaista, toissa kaudella viisi ulkomaalaista ja Pexin ekalla Lukko-kaudella seitsemän ulkomaalaista. Lukon ulkomaalaisten lukumäärässä ei ole ollut olennaista eroa KooKoon ulkomaalaisten määrään verrattuna. Kuka Lukossa on toiminut/toimii tulkkina Pexin ja pelaajien välillä?
Tuossa Kouvolan Sanomien jutusta käy ilmi, että Pekka Virralla on mökki Kouvolassa Utissa Haukkajärvellä.
Tästä Kouvolan Sanomien toimittaja vetää yhteen viiltävän analyysin. Mika Häkkisellä on myös mökki Kouvolassa Valkealassa, mutta hän ei ikinä ole edustanut Valkealan Urheiluautoilijoita.
No on tuossa jutussa hyviä pointejakin. Pekka Virta on liigan kovapalkkaisimpia valmentajia. Hänen palkkansa on lähes kaksi kertaa suurempi kuin Ahokkaalla eli tämä yhtälö ei oikein natsaa KooKoon hankintapolitiikkaan.
Toimittajan oma veikkaus loppuun. Ahokas oli suurelle yleisölle yllätysnimi tullessaan Kouvolaan. Luulen, että Kultanen ja KooKoo yllättävät meidät taas – positiivisesti
Toisaalta KooKoo on nyt maksanut Liiga osakkeen pois. Tosin näillä yleisömäärillä ei palkata ensi kaudeksi edes Suomisarja tasoista maalivahtia.
Näinköhän se Heiskanen sitten kuitenkin ottaa päävastuun? Jollain perverssillä tavalla ehdin jo innostua ajatuksesta Pekka Virta Kouvolassa. Kaikkein parasta toki olisi, että myös Ahokkaan TPS-pesti olisi ankka, ja jatko saataisiin sorvattua meille.
Samoin ja nyt kaikki muu kuin Virta (ja Ahokkaan jatko) ovat huutavia pettymyksiä! Perkele.
Tänään tuli pyytämättä ja yllättäen faksia lähteestä joka on yleensä ollut ihan hyvin ns. hököllä näissä sopparijutuissa eli että uusi valmentaja tulisikin ulkomailta. Oletettavasti suomalainen toki ja onhan esim. Nemo ollut katselemassa KooKoon pelejä paikanpäällä useamminkin kerran viime kaudella sen jälkeen, kun Lahesta sai kenkää. Nythän fudut tuli pari viikkoa sitten Niemiselle MoDo:stakin.
Ketäs muita näitä mahdollisia olisi?
Omalla mutulla sanon että Nieminen KooKoon päävalkkuna on yhtä todennäköistä kuin uusien paperitehtaitten avaaminen. Ja tämä siis vaan omaa mutuilua, karmea vaihtoehto omasta mielestäni.
Tänään tuli pyytämättä ja yllättäen faksia lähteestä joka on yleensä ollut ihan hyvin ns. hököllä näissä sopparijutuissa eli että uusi valmentaja tulisikin ulkomailta
Ketäs muita näitä mahdollisia olisi?
Nieminen on itse ilmoittanut muutama viikko sitten lehtihaastattelussa että päävalmentajan paikka ei ole hänelle optimaalinen, on parhaimmillaan kakkosena, taustalla.
Omalla mutulla sanon että Nieminen KooKoon päävalkkuna on yhtä todennäköistä kuin uusien paperitehtaitten avaaminen. Ja tämä siis vaan omaa mutuilua, karmea vaihtoehto omasta mielestäni.
Mattilan Petehän taitaa olla ulkomailla