Jussi Ahokas – TPS:n päävalmentaja

  • 167 315
  • 991

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Tämän langan keskustelu Ahokkaan lopputilistä on ollut toksisuudessaan ainutlaatuista TPS-osion historiassa. Itse uskon tietäväni teemasta jotain esim koulutukseni ja työhistoriani kautta.

Asia eskaloitui osaltani siihen, että sain privaviestiä aiheesta, jonka koin epämiellyttävänä. Se tarkoittaa myös sitä, että en koe tätä palstaa enää arvokkaana ja turvallisena paikkana keskustelulle leikistä nimeltä jääkiekko. Eli osaltani tämä leikki loppuu nyt tähän.

Tämä tiedoksi myös @Moderaattorit , joille olen aiemminkin jo useampaan kertaan liputtanut tämän osion touhusta 2020-luvulla. En tule palaamaan palstalle ennen kuin tietyt alatasoiset jäsenet suljetaan pois tästä yhteisöstä. Tämä touhu ei ole Tepsin eikä se arvojen mukaista.

Kiitos monille asiallisista keskusteluista. Keskityn nyt itse asiasta - jääkiekosta - nauttimiseen ystävien, perheenjäsenten ja satunnaisten vieressä istuvien katsojien kanssa.

Terkuin,
Jay
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Tämän langan keskustelu Ahokkaan lopputilistä on ollut toksisuudessaan ainutlaatuista TPS-osion historiassa. Itse uskon tietäväni teemasta jotain esim koulutukseni ja työhistoriani kautta.

Asia eskaloitui osaltani siihen, että sain privaviestiä aiheesta, jonka koin epämiellyttävänä. Se tarkoittaa myös sitä, että en koe tätä palstaa enää arvokkaana ja turvallisena paikkana keskustelulle leikistä nimeltä jääkiekko. Eli osaltani tämä leikki loppuu nyt tähän.

Tämä tiedoksi myös @Moderaattorit , joille olen aiemminkin jo useampaan kertaan liputtanut tämän osion touhusta 2020-luvulla. En tule palaamaan palstalle ennen kuin tietyt alatasoiset jäsenet suljetaan pois tästä yhteisöstä. Tämä touhu ei ole Tepsin eikä se arvojen mukaista.

Kiitos monille asiallisista keskusteluista. Keskityn nyt itse asiasta - jääkiekosta - nauttimiseen ystävien, perheenjäsenten ja satunnaisten vieressä istuvien katsojien kanssa.

Terkuin,
Jay
Terve Jay,

Mielestäni kaikkien kannattaa ensisijaisesti pyrkiä nauttimaan jääkiekosta ystävien, perheenjäsenten ja vieressä istuvien katsojien kanssa, itselleni on näistä vierushenkilöistämuodostunut myös ystäviä ja pisnesskumppaneita!

Jos yksityisviesteillä on tullut jotain todellista törkyä, niin ymmärrän ja toivotan viestin lähettäjän poistuvan ns. vittuun tältä palstalta.

Kuitenkin sinun oma presenssisi on ollut aavistuksen ylimielistä myös täällä. Tässä viimeisessä keississä muut kirjoittajat olivat pummeja ja vain sinä ymmärrät sopimus/työoikeusjuridiikkaa. Myös ketjun päähenkilöstä käydyssä keskustelussa kauden aikana vain sinä olit oikeassa ja arvostelijat väärässä, vaan kuinkas meille kävikään.

Itselleni on periaatteessa aivan sama ketkä nimerkit täällä on tai ei, niin tuuttaan jokatapauksessa mökiltä viinipäissäni tajunnan virtaa tai haukun valmentajan kun olen ollut hallilla 3h katselemassa träppiä. Jos tämä palsta myös sinulle tarjoaa jotain muuta, niin suosittelisin kuitenkin pysyttelemään hollilla, ellei saamasi yksityisviestit sitten ole niin ryönäisiä.

Hyvää syksyn alkua kuitenkin!
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Ahokkaan potkujen muotoseikoista on nyt väännetty kättä käytännössä siitä asti kun asia julkistettiin ja hirveästi mitään uutta ei ole tuotu viime kuukausina esille. Jos ei joku nyt tule sanomaan että tietää varmaksi mitä ja miten Juuselle maksettiin(selvinnee ensi vuoden marraskuussa viimeistään), niin voitaisiinko mennä eteenpäin?
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
No ei täältä kyllä ketään pidä pois sulkea, jos todella "väärät" mielipiteet harmittaa liikaa, niin varmasti on omalla kohdalla silloin tauko paikallaan. YV törky on toki väärin, mutta estämällä näistä pääsee, tuskin täällä ketään sentään vainotaan kymmenillä eri käyttäjillä. Kaikenlaista sekavaa on omaankin boxiin ehtinyt jo parissa vuodessa tulla. Joskus myös hyvä miettiä oman kuplan ulkopuolelta, että voisiko ne omat viestit joskus olla myös raskaita ja ylimielisiä jonkun muun näkökulmasta.

Muuten ihan jees psykoosit ollut tässä ketjussa, sekoilu on kiertänyt kesällä hienosti TPS osiossa, kuten asiaan kuuluu. Kiviharjun ketjusta siirryttiin tänne ja nyt talousketjua viritellään hyvällä vauhdilla seuraavaksi taistelutantereeksi. Kyllä mielipiteitä maailmaan mahtuu ja turhaa jankkaamistakin. Ei ainakaan minulta ole pois, jos joku haluaa hakata päätään seinään. Täällä on kuitenkin monella ollut samat näkemykset asioista X ja Y ja siitä huolimatta tuntuu joillakin olevan elämäntyö saada se mieli käännettyä vaikka väkisin.

Never stop the madness, itse olen ainakin tyytyväinen, että täällä riittää juttua ympäri vuoden. Tuolla on kuitenkin monen seuran osiot käytännössä kesätauolla ja kauden aikanakin on aika satunnaista keskustelu.

Niin joo, Ahokkaasta tosiaan, oma näkemys on, että maksettiin se palkka yhdessä tai 30 osassa, soviteltiin summaa tai ei, niin saadaan sillä rahalla yhtä paljon hyötyä, kuin Korpparin leffailloista ensi kaudella. Ja sopimuksesta ei itsellä ole ollut mitään epäselvää, Ahokas kertoi ajat sitten mediassa, että optio on käytetty. Silti sitäkin täällä epäiltiin kun TPS ei asiasta tiedottanut.

No, tehty mikä tehty ja ei auta itku markkinoilla. Itse olen Miettisen palkkaukseen tyytyväinen ja vaikka ylemmistä kerroksistakin omasta mielestä sopisi vähän tuulettaa, niin nyt näin kunnolla mutusteltuna kauden jälkeen Ahokkaan kanssa tuskin olisi homma lähtenyt enää uuteen nousuun.
 
Viimeksi muokattu:

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No ei täältä kyllä ketään pidä pois sulkea, jos todella "väärät" mielipiteet harmittaa liikaa, niin varmasti on omalla kohdalla silloin tauko paikallaan. YV törky on toki väärin, mutta estämällä näistä pääsee, tuskin täällä ketään sentään vainotaan kymmenillä eri käyttäjillä. Kaikenlaista sekavaa on omaankin boxiin ehtinyt jo muutamassa vuodessa tulla. Joskus myös hyvä miettiä oman kuplan ulkopuolelta, että voisiko ne omat viestit joskus olla myös raskaita ja ylimielisiä jonkun muun näkökulmasta.

Muuten ihan jees psykoosit ollut tässä ketjussa, sekoilu on kiertänyt kesällä hienosti TPS osiossa, kuten asiaan kuuluu. Kiviharjun ketjusta siirryttiin tänne ja nyt talousketjua viritellään hyvällä vauhdilla seuraavaksi taistelutantereeksi. Kyllä mielipiteitä maailmaan mahtuu ja turhaa jankkaamistakin. Ei ainakaan minulta ole pois, jos joku haluaa hakata päätään seinään. Täällä on kuitenkin monella ollut samat näkemykset asioista X ja Y ja siitä huolimatta tuntuu joillakin olevan elämäntyö saada se mieli käännettyä vaikka väkisin.

Hieno viesti ja yhdyn jokaiseen sanaan!

Mielestäni Ahokkaan sopimuksesta keskustelu on ollut hyvinkin korkeatasoista alkua lukuunottamatta. On kerrottu omia kokemuksia ja argumentoitu yllättävän rauhallisesti aivan alkua lukuunottamatta. Vähän loppupuolella meni turhan jankkaamiseksi kumpi oli oikeassa, mutta life is life.

Omaan makuuni on outoa haukkua palstan ketjujen tuotantoa jos ei ota itse asiaan asiallisesti kantaa, vaan keskittyy muiden haukkumiseen ja ylimielisyyteen. Nimimerkki @Knutsen kirjoitti myös todella hienon viestin asiasta. Jokaiselle täällä löytyy tilaa. Pelien aikana on tietysti vaikea saada mitään kovin hedelmällistä debaattia aikaiseksi, mutta pelipäivien ulkopuolella olen kyllä täälläkin palstalla nähnyt pelitavasta hienoja keskusteluita. Kukaan ei täällä palstalla ole kenenkään yläpuolella ja vaikka täällä humoristisestikkin heitetyt negapetterit vs posipetterit on napit vastakkain, niin eiköhän kaikkien toive sekä tavoite ole, että Turun Palloseura saa menestystä ja onnistumisia.
 
Viimeksi muokattu:

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
niin nyt näin kunnolla mutusteltuna kauden jälkeen Ahokkaan kanssa tuskin olisi homma lähtenyt enää uuteen nousuun.

Ja kas lähes otsikkoon liittyvää asiaakin :)

Tästä olen erimieltä, nimenomaan alkavan kauden osalta.

Viime kausi meni Ahokkaalta vituiksi, itsekkään sitä ei ole ymmärtääkseni kieltänyt. Mutta siihen taisi vaikuttaa muutama muukin asia. Mutta päävalmentaja on vastuussa. Mutta on vähän ihmeellistä jotta koko likasanko kaadettiin vain Ahokkaan niskaan. Mutta näillä mennään ei siinä mitään.

Mutta joo, niinkuin alkavasta kaudesta. Minusta joukkue olisi niin Ahokkaan näköinen, kuin vain voisi olla. Todella vahva puolustus nimenomaan puolustussuuntaan ja todella nimivahva ykkönen( Nurmi-Fröberg-Palmu). Alivoimaan löytyis hyökkääjäparit yms. Mutta tästähän joutuu vain haaveilemaan, joten siellä haaveissa olkoot.

Nyt mennään Miettisen kiekolla ja katsotaan mitä se tuo tullessaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
On tietysti vaikea sanoa, miten Jussilla menisi tällä kaudella, mutta toistaiseksi olen tyytyväinen vaihdokseen. Jussi ei lopulta ollut se kehittävää hyökkäävä kiekkoa peluuttava koutsi, jollaisen meidän pelaajapolkuun perustuva joukkue tarvitsisi. Miettisen osalta jo harjoituspelit ovat näyttäneet pelillisen suunnan olevan toinen.

Jussista ei voi olla välittymättä kuva, jossa hänen primitiivisyys imi joukkueesta mehut. Hyvä valmentaja varmasti, mutta tietty Summasmaisuus pestistä jäi. Ensimmäinen kausi meni hyvin, mutta sen jälkeen joukkue meni aina vain enemmän tukkoon. Tähän peilaten on vaikea uskoa, että suunta olisi yhtäkkiä tälle kaudelle kääntynyt.

Jussin kanssa lanka paloi loppuun liian aikaisin. Tämä ei estä sitä, etteikö miehen ura lähtisi jälleen nousuun. Oppia ikä kaikki.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Ja kas lähes otsikkoon liittyvää asiaakin :)

Tästä olen erimieltä, nimenomaan alkavan kauden osalta.

Viime kausi meni Ahokkaalta vituiksi, itsekkään sitä ei ole ymmärtääkseni kieltänyt. Mutta siihen taisi vaikuttaa muutama muukin asia. Mutta päävalmentaja on vastuussa, joten siksi on vähän ihmeellistä jotta koko likasanko kaadettiin vain Ahokkaan niskaan. Mutta näillä mennään ei siinä mitään.

Mutta joo, niinkuin alkavasta kaudesta. Minusta joukkue olisi niin Ahokkaan näköinen, kuin vain voisi olla. Todella vahva puolustus nimenomaan puolustussuuntaan ja todella nimivahva ykkönen( Nurmi-Fröberg-Palmu). Alivoimaan löytyis hyökkääjäparit yms. Mutta tästähän joutuu vain haaveilemaan, joten siellä haaveissa olkoot.

Nyt mennään Miettisen kiekolla ja katsotaan mitä se tuo tullessaan.
Siinä mielessä samaa mieltä, että omastakin mielestä tämä pelkästään Ahokkaan niskaan kaataminen tuskin on oikein. Siellä oli kaikenlaista muutakin viime kaudella ja tosiaan olen alusta asti kuulunut siihen porukkaan, joka olisi ylempääkin lähtenyt tuulettamaan.

En kuitenkaan tiedä, olisiko Ahokas nimenomaan täällä ja näillä resursseilla enää muutanut olennaisesti pelitapaa. Oma näkemys olisi parhaassa tapauksessa ollut, että träpillä olisi jatkettu, mutta lopussa olisi palkinto odottanut. Tämä olisi siitä huolimatta ollut todella raskasta seurattavaa. Todenäköisempänä pidän tilannetta, että sama puuhastelu jatkuisi Seuran sisällä ja Ahokas tiedostaa tilanteen, mitä mielestäni nämä "Ahokkaan hankinnat" nykyisessäkin joukkueessa kertoo. Ei siellä näiden perusteella ollut tiedossa mitään käännöstä hyökkäävämpään suuntaan, päinvastoin, painotus kahden suunnan pelaajissa ja varmissa oman pään pakeissa. Samaa mieltä toki siitä, että Ahokkaan näköinen jengihän tämä on. Dudas varmaankin Miettisen käsialaa, Palmukin ehkä, tosin Palmu nyt kelpaisi varmasti molemmille, ei ole jengiä, mihin ei kelpaisi.

Mutta ei siinä, itse olisin varmasti pystynyt ostamaan, jopa toivonut sellaista tilannetta, että toimistolla puhuri olisi käynyt ja Ahokas saanut oikeasti uuden mahdollisuuden vielä koittaa juuri niin kuin haluaa ja mielellään vielä pyritty resursseilla tukemaan. Nyt kun kuitenkin päävalmentaja sai lähteä, mikä on näissä tilanteissa varmaan 95% kerroista se ratkaisu mikä tehdään, oli Miettinen minusta hyvä valinta jatkamaan. Tälle kaudelle odotukset on vielä maltilliset, juurikin "Ahokkaan" joukkueen ja Korpparin viimeisen vuoden takia. Ensi kaudella, mikäli mitään optioiden joukkopakoa ei tule, Korpparin rahat saa suoraan jengiin sijoittaa ja hankinnat tehdään järkevästi Miettisen kiekkoon sopien, voi hyvinkin olla jännittävä kausi tulossa. Lisäksi olen tyytyväinen, että sellaiset pelaajat kuten Rafkin, joka oli Ahokkaan jengissä kädet sidottuina täysi turhake, on kuin uudestisyntynyt Miettisen lätkässä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Asia eskaloitui osaltani siihen, että sain privaviestiä aiheesta, jonka koin epämiellyttävänä. Se tarkoittaa myös sitä, että en koe tätä palstaa enää arvokkaana ja turvallisena paikkana keskustelulle leikistä nimeltä jääkiekko. Eli osaltani tämä leikki loppuu nyt tähän.

Eikös nuo kusipäät nyt voisi vaan laittaa ignoreen ja raportoida viestit moderaattoreille? Eihän yksityisviestinä voi lähettää paskaa sen enempää kuin julkiselle puolellekaan - ehkä jopa vähemmän, koska sehän on sitten jo 110 prosenttisesti henkilöön kohdistuvaa vittuilua.

Itsekin olen saanut joltain avohoitopotilailta sekopäisiä privaviestejä (lähinnä tosin naurattivat), mutta nämä sankarit ovat onneksi jo palstalta poistuneet/poistettu.

Toivottavasti palaat vielä joskus tälle hiekkalaatikolle.

Ahokkaasta on nyt kaikki tarvittava sanottu omalta osaltani. Onnea vielä kerran rapakon taakse ja kiitos täysin yllätyksellisestä finaalipaikasta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ylimielisyys, silloin harvoin kun siihen on varaa, on joskus ihan jees, mutta katteeton ylimielisyys on jotain täysin sietämätöntä. Jortikan Hannu on yksi harvoja, kenellä on ollu varaa ylimielisyyteen ( seitsemän mestaruut, hei!), Mut hänkin on kuulopuheiden mukaan iän myötä laskeutunut jo kuolevaisten tasolle.
Ei nyt kenellekään henkilökohtaisesti, mutta aika ajoin palstalle ilmestyy näitä besserwissereitä, joilla on ainakin omasta mielestään parempaa tietoa kuin muilla ja on ylivertaisesti parempi asiantuntija asiassa kuin asiassa kuin kukaan muu täällä. Se on välillä aika ärsyttävää. Kuin myös se, joku että pullistelee täällä tietävänsä satavarmoja sisäpiirin juttuja milloin mistäkin asioista, mutta ei voi kertoa. Ihan paskaa tollanen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylimielisyys, silloin harvoin kun siihen on varaa, on joskus ihan jees, mutta katteeton ylimielisyys on jotain täysin sietämätöntä. Jortikan Hannu on yksi harvoja, kenellä on ollu varaa ylimielisyyteen ( seitsemän mestaruut, hei!), Mut hänkin on kuulopuheiden mukaan iän myötä laskeutunut jo kuolevaisten tasolle.
Ei nyt kenellekään henkilökohtaisesti, mutta aika ajoin palstalle ilmestyy näitä besserwissereitä, joilla on ainakin omasta mielestään parempaa tietoa kuin muilla ja on ylivertaisesti parempi asiantuntija asiassa kuin asiassa kuin kukaan muu täällä. Se on välillä aika ärsyttävää. Kuin myös se, joku että pullistelee täällä tietävänsä satavarmoja sisäpiirin juttuja milloin mistäkin asioista, mutta ei voi kertoa. Ihan paskaa tollanen.

Vaikka olisi kuinka ylimielinen, niin yksityisviesteillä vittuilu on säälittävää ja raukkamaista. Tulee mieleen vaan persut, jotka yrittävät vaientaa ihmisiä somessa. Toivottavasti nämä paskahousut laitetaan palstalta hiuksista vittuun.

Ja aina voi itse laittaa ignoreen sellaisen kirjoittajan, jonka kirjoitukset vaikuttavat ylimielisiltä. Ne voi myös raportoida modeille, jos niitä pitää provona/flametuksena.

Koitetaan nyt vaan jättää henkilöön menemiset vähemmälle ja puhutaan asioista, eikö kirjoittajista…

Pahoittelut, ettei viesti nyt liity ketjun aiheeseen, mutta sen verran laukalle lähtenyt homma, että joku roti tähän on syytä saada.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vaikka olisi kuinka ylimielinen, niin yksityisviesteillä vittuilu on säälittävää ja raukkamaista. Tulee mieleen vaan persut, jotka yrittävät vaientaa ihmisiä somessa. Toivottavasti nämä paskahousut laitetaan palstalta hiuksista vittuun.

Ja aina voi itse laittaa ignoreen sellaisen kirjoittajan, jonka kirjoitukset vaikuttavat ylimielisiltä. Ne voi myös raportoida modeille, jos niitä pitää provona/flametuksena.

Koitetaan nyt vaan jättää henkilöön menemiset vähemmälle ja puhutaan asioista, eikö kirjoittajista…

Pahoittelut, ettei viesti nyt liity ketjun aiheeseen, mutta sen verran laukalle lähtenyt homma, että joku roti tähän on syytä saada.
Persut mainittu, fantastista.
Kiva muutenkin että toit tällä älyttömällä viestillä panoksesi tänne ja nyt varmasti saadaan jotain rotia.
Mutta samaa mieltä tuosta että yv:llä pommittajat ovat itse alhaista sakkia ja ne viestit lähettäjineen pitäisi julkaista täällä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös täällä ole ennenkin saanut ala-arvoisia viestejä. Olikohan kun Kivi ei tullutkaan Tepsiin niin jotkut paskahousut kokivat tarpeekseen mennä kivittämään näitä huhun tuoneita käyttäjiä.

Voi olla. Vaikea sanoa kenenkään yksityisviesteistä, jos eivät ole tuoneet asiaa päivänvaloon. Mutta yhtä kaikki - samaa paskaa se on sitten ollut silloinkin, eikä sellaista kenenkään tarvitse sietää.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Mennyt meikäläisellä vähän ohi tuo @Jay Low n nosto. Tällaiset ovat toki ikäviä. Itse olen saanut olla melko rauhassa viime vuodet, mutta vuosia sitten noita kyllä tuli minullekin. Kävin oikein verestämässä muistoja ja ei ainakaan nimellä enää löytynyt sitä käyttäjää joka tuolloin innokkaasti hyppäsi yyveen puolelle, mikäli hänen kanssaan oli näkemyseroja. Internet on välillä haastava paikka ja eihän sitä koskaan tiedä mitä ongelmia kenelläkin on takana. Suotavaa tietysti olisi, jos tuollaiselta käytökseltä voitaisiin välttyä.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Jussilla lähtenyt alku ilmeisen vauhdikkaasti, ainakin lempinimi on jo lanseerattu.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230830_153922.jpg
    Screenshot_20230830_153922.jpg
    156,9 KB · kertaa luettu: 294

20320 Åbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ahokas ollut jatkoajan Keskiympyrä-podcastin haastattelussa ja siellä tuli taas pari tikaria Palloseuran suuntaan. Mainitsi mm. Että tulee Kanadassa peluuttamaan samantyylistä kiekkoa mitä Kookoo aikana ja odottaa innolla, että nyt pääsee toteuttamaan itseään samalla tavalla mitä Kookoo/U20 majun päävalmentajana.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ahokas ollut jatkoajan Keskiympyrä-podcastin haastattelussa ja siellä tuli taas pari tikaria Palloseuran suuntaan. Mainitsi mm. Että tulee Kanadassa peluuttamaan samantyylistä kiekkoa mitä Kookoo aikana ja odottaa innolla, että nyt pääsee toteuttamaan itseään samalla tavalla mitä Kookoo/U20 majun päävalmentajana.

Ei ne huhut tainneet ihan paskaa olla, että ylhäältä päin kontrolloitiin pelitapaa. Johan Uramakin polleana totesi, että TPS:n pelitapaan kuuluu puolustaminen. Jussi siis toteutti johdon halua.

Päivänselvää on, että Miettisen kanssa tuollaista micromanagerointia ei voi tehdä. Miettiselle pitää antaa vapaat kädet toteuttaa pelitapaansa.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ne huhut tainneet ihan paskaa olla, että ylhäältä päin kontrolloitiin pelitapaa. Johan Uramakin polleana totesi, että TPS:n pelitapaan kuuluu puolustaminen. Jussi siis toteutti johdon halua.

Ehkä näin mutta onko vähän turhaa uhriutumista? Meinaan vaan että onhan tuo puolustuspelaaminen aina kuulunut vahvasti Josen pelikirjaan ja sillähän tuo U20-kulta myös otettiin jossa Jussi itseään niin mukamas toteutti.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Ehkä näin mutta onko vähän turhaa uhriutumista? Meinaan vaan että onhan tuo puolustuspelaaminen aina kuulunut vahvasti Josen pelikirjaan ja sillähän tuo U20-kulta myös otettiin jossa Jussi itseään niin mukamas toteutti.
Erinomainen pointti. Kyseiset kisat kulminoituivat altavastaajan asemaan ja sen ohessa yksilötaitoon. Lauluun lähtö puolivälierissä oli ihan karvan varassa.

Joselle kaikkea hyvää uuteen! Miehen uusi pesti on erinomainen startti kohti suurta unelmaa.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Enpä podia jaksa kuunnella, mutta koittaisi Josekin päästä jo ylitse asiasta. Erikoista piikittelyä. Ei muutaku uutta suoleen ja eteenpäin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei ne huhut tainneet ihan paskaa olla, että ylhäältä päin kontrolloitiin pelitapaa. Johan Uramakin polleana totesi, että TPS:n pelitapaan kuuluu puolustaminen. Jussi siis toteutti johdon halua.
Olen tämän ennenkin täällä kertonut mutta kertaan vielä. Itse sain jutella erittäin korkealla pallilla olevan henkilön kanssa viime kauden päätteeksi. Juteltiin Uraman "sotkeutumisesta" valmennukseen. Edelliskaudella kun oli syvä kuoppa vuodenvaihteen tienoilla niin Ahokas halusi itse apua valmennukseen ja siinä apuna toimi nimenomaan Urama. Homma rokkasi ja oltiin hiljaa. Viime kaudella jo alussa kaikki lähti päin helvettiä liikkeelle, vaikka pisteitä tulikin. Ajatuksissa oli lähteä hyökkäävämmällä pelikirjalla liikkeelle mutta se ei toiminut, varmasti oli myös materiaalilla osansa siinä. Siinäkin tapauksessa tuli apuun Urama mutta nyt homma menikin enemmän umpisolmuun ja siitäkös paskamyrsky syntyi ja nyt on näköjään hyvä hetki uhriutua.
Tarkoitus ei ole mulla pelastaa Uraman nahkaa tässä tai lyödä Ahokasta, tulin vain kertomaan mitä mulle kerrottiin, eikä ole pienintäkään syytä epäillä kuulemaani.
 

20320 Åbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tämän ennenkin täällä kertonut mutta kertaan vielä. Itse sain jutella erittäin korkealla pallilla olevan henkilön kanssa viime kauden päätteeksi. Juteltiin Uraman "sotkeutumisesta" valmennukseen. Edelliskaudella kun oli syvä kuoppa vuodenvaihteen tienoilla niin Ahokas halusi itse apua valmennukseen ja siinä apuna toimi nimenomaan Urama. Homma rokkasi ja oltiin hiljaa. Viime kaudella jo alussa kaikki lähti päin helvettiä liikkeelle, vaikka pisteitä tulikin. Ajatuksissa oli lähteä hyökkäävämmällä pelikirjalla liikkeelle mutta se ei toiminut, varmasti oli myös materiaalilla osansa siinä. Siinäkin tapauksessa tuli apuun Urama mutta nyt homma menikin enemmän umpisolmuun ja siitäkös paskamyrsky syntyi ja nyt on näköjään hyvä hetki uhriutua.
Tarkoitus ei ole mulla pelastaa Uraman nahkaa tässä tai lyödä Ahokasta, tulin vain kertomaan mitä mulle kerrottiin, eikä ole pienintäkään syytä epäillä kuulemaani.
Tämä selittäisi monta asiaa. Onneksi Miettinen vaikuttaaa valmentajalta, joka menee omalla filosofiallaan hautaan asti. Ei kaikki Miettisen kaudet Kalpassakaan olleet tuloksellisesti menestyksiä, mutta kuitenkin pelitapa pysyi hyökkäävänä ja aktiivisena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös