Juoppotesti

  • 2 980
  • 45

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mitä tein väärin, kun mielestäni on tullut ihan kivasti otettua ja silti prosentit ovat vain 53%. Noh, ehkä tää huomenna korjataan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Peruspelillä 64%.
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
57%

Yllättävän alhainen tulos...ehkä huijasin huomaamattani...
Tosin kun huvikseni vaihdoin viimeiseen kysymykseen "olivatko vastaukset täysin rehellisiä" vastaukseni

"täysin rehellisiä" ---> "ei todellakaan ollut"

tuli lopputulokseksi 157%...



Tällä hetkellä ykköstilaa pitää Cougar - 73%

Onnittelut...
 

jokkeri67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit FC & Jokerit HC
52%

52% ihmettelen ja aina tulee sanomista näköjään jos vähintään kaks kertaa viikossa juo ei ole edes paha juoppo. No niin.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
7%

En tiennytkään että tällainen testi on olemassa. No se kertoi että jätin testin tekemättä tai olen absolutisti. Omasta mielestäni kyllä tein sen joten sain varmistuksen asialle minkä jo tiesinkin.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Me ollaan näköjään redsin ja Cougarin kanssa ainoat todelliset tenukepit palstalla. Oma tulos ja kommentti oli seuraava: 69% ja "juoppo mikä juoppo! mutta päissään on kiva olla!".
Eiköhän lähdetä oluelle, IFK:n puliukot?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viimeksi kun Arnold(?) tämän testin laittoi pari kuukautta sitten 53%..nyt tasaisessa nousussa 55%..Olisikohan 3 päivän päästä pahempi:D ?Opiskelijaelämä veroittaa...
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa. 63%. Mikä juoppo se sellainen joka on kännissä korkeintaan kerran viikossa? Haastan testintekijän oikeuteen, minä olen kaukana juopossa.

Perkele sentään millaista solvausta.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Re: Ei oikein toimi tämä testi...

Viestin lähetti Konalan Kettu
... ihan pari esimerkkiä kysymyksistä jossa absolutistin ja juopon vastaukset ovat samat...


...Sitten asiaan eli tulokseni: 46% Et pääse vielä lähellekään normaalia juoppoa otat viinaa varovasti, ja harkiten, Et ole juoppo

Jaa, että varovaisesti... nyt en kyllä pysty olemaan samaa mieltä.

Samaa mieltä Ketun kanssa! Tämän amatööritestin pohjalta ei kyllä aleta JA:n juoppousmitaleja jakamaan...

Ketun kohtiin (en viittiny kaikkea kopioida) voisi vielä lisätä nämä yrjöily arviot. Hei, amatöörit yrjöilee ja kuitenkin ne saa pojoja tällasissa testeissä.

Jaa mitä mulle anto? Vaatimattomasti vääryydellä 54%...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hmmm...

Tulos on ihan kiitettävä eli kilttiäpoikaa ollaan nykyisin: 19%. - Toivottavasti mennyt ei enää kuunaan palaa, tuolloin olisin eittämättä täyttänyt juopon määritelmän...

Näin on hyvä olla!

vlad#16.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti 1900
Me ollaan näköjään redsin ja Cougarin kanssa ainoat todelliset tenukepit palstalla. Oma tulos ja kommentti oli seuraava: 69% ja "juoppo mikä juoppo! mutta päissään on kiva olla!".
Eiköhän lähdetä oluelle, IFK:n puliukot?
Lähtisin kyllä, mutta kun vietän vielä ainakin tämän kuukauden nykäskylässä saadakseni opintojani edes hieman eteenpäin, niin ei taida löytyä sopivaa hetkeä meidän hilpeiden veikkosten kohtaamiseen.

Toisaalta epäilen hieman teidän kuntoanne, sillä joisin teidät aloittelijat pöydän alle, ennen kuin kissaa ehtisin sanoa, joten harjoitelkaa vielä syksyyn asti. Sitten voidaan ottaa muutama bisse parin kossun kera :cool:
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti reds1897
"Juoppo mikä juoppo,mutta päissään on kiva olla" 72%.Vastasin rehellisesti ja kone haukkuu mua JUOPOKSI.
Se kone on täysin oikeassa! Vai olisitko muka pystynyt sanomaan "possessiivisuffiksi suitsutussatsissa" lauantai-iltana?

En ole juoppo. En edes lähelle. 47%.
 

Maverick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalance, Hokki
Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa. 60%
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Designer ja Cougar

Tuli muuten tuosta testistä mieleen viime viikonloppu.Oltiin mökillä ja ilma oli kohtalainen.Rupesin siinä haravoimaan(lauantai)ja aika kului rattoisasti.Siinä vähän aikaa haravoituani panin merkille,että ne vaatimattomat lehtikasat,jotka sain aikaan levisivät tuulen mukana pitkin tonttia.Siinä vaiheessa rupesi otsani kurtistumaan.Pidin pienen tauon(n.kolme kaljaa),jolloin KAUHUKSENI havaitsin,että mulla ei ollut kuin 13-kaljaa jäljellä.Kello oli jumalauta vasta 16.30 ja mulla alkoi bisset loppumaan.

Jouduin punnitsemaan elämäntilannettani uudestaan siinä haravoimisen ohessa.Rupesin tosissani miettimään,miten sen ämmän saisi käymään siellä kyläkaupassa ja keksin ratkaisun.Nythän on niin,että kun me(minä ja rakas vaimoni)haravoimme,niin minä yritän aina etsiä mahdollisimman suojaisan paikan,jossa voin samalla miettiä maailmantilannetta.Tällä kertaa olin valinnut itselleni haravointipaikan mökin takaa.Kurkkasin sieltä seinän vierestä,että missä mahtaa tämä Siiri Angerkoski tällä kertaa raivota haravansa kanssa.Havaitsin ilokseni,että eukko oli tontin toisella puolella,joten singahdin mökkiin sisälle.

Menin välittömästi jääkaapille,jonka avasin ja etsin sinappituubin käteeni.Siinä ei ollut enää paljon jäljellä,joten puristin loputkin roskikseen.Meillä oli muutama makkarapaketti mukana,joten eikö siihen nyt jumalauta sinappia tarvitse?Kastelin hiukan otsaani kaivovedellä,jotta olisin vakuuttava ja menin ilmoittamaan tämän suru-uutisen.Kaljapullo kädessäni menin eukon luo ja ilmoitin,että nyt tarvitaan sinappia;arvatkaa mitä tämä Siiri sanoi mulle????

"Kyllä siinä saatanan tuubissa vielä äsken oli sinappia;kävin hakemassa siiderin ja katsoin sen samalla!!!"Suunnitelmat menivät uusiksi ja fiilis oli sellainen,että taidan jäädä ilman lisä bissejä sillä kertaa.Apuun tuli eukkoni faijapuoli,joka kohteliaasti ilmoitti,että hänellä on kaljat vähissä,joten eikö eukoni voisi hakea vähän lisää.Samalla keikalla sain itselleni kaksi medi-päckiä.

Olen muuten joka kevät suunnitellut,että murhaan ne saatanan koivut joita tontillamme on.Niitä stondailee siellä tontilla ainakin parikymmentä kappaletta.Syksyllä ne sitten rupeavat hillumaan,sotkien jokapaikan niillä saatanan lehdillään.Kesällä kuitenkin aina hellyn ja annan niille "Jatkoaikaa".Sanomattakin on selvää,että haravoiminen loppui siihen ja siirryin eukon faijapuolen kanssa suunnittelemaan uusia projekteja.

Kyllä mökkielämä on kivaa,kun sen oikein oivaltaa.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Viestin lähetti Cougar


Toisaalta epäilen hieman teidän kuntoanne, sillä joisin teidät aloittelijat pöydän alle, ennen kuin kissaa ehtisin sanoa, joten harjoitelkaa vielä syksyyn asti. Sitten voidaan ottaa muutama bisse parin kossun kera :cool:

Cougar prkl! Aloittelijat? Älä nyt aloittelijaksi rupea mollaamaan, ollaanhan tässä jo kolmenkympin paremmalla (?) puolella ja jonkin verran kierretty muutakin kuin tahkoa. Mutta harjoittelen kyllä täydellä teholla syksyn koitosta varten. Pitääkö järjestää turnaus IFK-Pelicans pelin yhteyteen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös