Juoppotesti

  • 2 973
  • 45

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
No niin, pohjat tuli (hui): 61%.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa 63%.:rolleyes:

Nyt loppu juominen, sanoi...
 

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa. 59%.

Pitää paikkansa, että olen lähellä juoppoa. Nimittäin viereisessä huoneessa istuva hemmo on juoppo.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Helvata

"Juoppo mikä juoppo,mutta päissään on kiva olla" 72%.Vastasin rehellisesti ja kone haukkuu mua JUOPOKSI.

72%:Olen kyllä hieman yllättynyt noinkin "alhaisista"prossista.Huomenna yritän aloittaa"uuden elämän".Tarkoitus olisi nostaa noi prossat väh.90-luokkaan.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Taidan olla joukon selvimpiä, koska tulos on 41%. Hyvä näin.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei oikein toimi tämä testi...

... ihan pari esimerkkiä kysymyksistä jossa absolutistin ja juopon vastaukset ovat samat

5. Rajoittaako kaverisi/tuttavasi juomistasi?

Ei koskaan, koska aina kännissä riehun aivan järjettömästi. Tämän takia joudun ryyppäämään yksin / Ei, koska kaverit joivat jo itsensä hengiltä.

6. Minne piiloitat perjantai pullosi?

Ei ole perjantaipulloja, on vaan pulloja ja niitä on paljon

8. Kauhea krapula, ottaisitko...

Krapula??? mikä se on mä olen aina kännissä.

9. Paljonko saisi esim. puolenlitran kossupullo maksaa?

Ei väliä, tislaan itse/juon sinolia.

11. Baarissa riittää

luottokortti/ en koskaan pääse sisälle.


Sitten asiaan eli tulokseni: 46% Et pääse vielä lähellekään normaalia juoppoa otat viinaa varovasti, ja harkiten, Et ole juoppo

Jaa, että varovaisesti... nyt en kyllä pysty olemaan samaa mieltä.
 

Karrmaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, Lazio, Liverpool
Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa
61 %
Hassua, en pidä itseäni juoppona..:D Vastasin täysin rehellisesti kyselyyn. No, eipä tuo mitään..Kohta matka alkoon kepein askelin käy..vappuhölskyviä hakemaan ;)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ääh. pliisu mies, vain 50 %.

No, vappuna näytetään että olen ainakin 60 % arvoinen.
 

The Rock

Jäsen
Olen perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa.

60%
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Testi ei voi olla kovin luotettava, koska tulos oli 41 rotsenttia. Tällä vuosia kestäneellä intensiiviselä harjoittelulla olisi pitänyt päästä reilusti yli kuudenkymmenen prossan!

En siis tunnusta testin pätevyyttä, enkä myöskään tuloksesta rohkaistuneena muuta juomatapojani miksikään. :D
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Oho...

27% -Elät terveellistä elämää, varot alkoholin vaaroja. Juopoksi sinua ei voi sanoa!
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Dodii!! 61% Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa. Huomenna alkaa 3päivän vapaa, joten tänää liikenteeseen!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Testin mukaan MELKEIN juoppo? Miten niin? Ei minulla ole mitään ongelmia alkoholin kanssa. Aina kun näen viinaa, niin juon sen pois. Hah!
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Re: Helvata

Viestin lähetti reds1897
"Juoppo mikä juoppo,mutta päissään on kiva olla" 72%.Vastasin rehellisesti ja kone haukkuu mua JUOPOKSI.

72%:Olen kyllä hieman yllättynyt noinkin "alhaisista"prossista.Huomenna yritän aloittaa"uuden elämän".Tarkoitus olisi nostaa noi prossat väh.90-luokkaan.
Hmm. Juoppo mikä juoppo! mutta päissään on kiva olla! 73%. Noh, vappuna nostetaan prosentit vähintään 91, ettei kukaan pääse ohitse :cool:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös