Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 615 690
  • 13 531

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko junttia tehdä ihmissydän ystävänpäivän kunniaksi? No oli tai ei niin tässä lisää lahtelaisia uutisia aamun Bauhaus jutun jatkoksi.
Hei kaikki mukaan!

Lahtelaisia kutsutaan jälleen torille ystävänpäivän sydäntempaukseen. Ihmiset muodostavat torilla yhdessä sydänkuvion perjantaina kello 16.50–17.
Etelä-Suomen sanomien juttu ystävänpäivätapahtumista Lahden seudulla
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko junttia tehdä ihmissydän ystävänpäivän kunniaksi?
Ei ollenkaan, siitä on varmasti hyötyä jollekin sydänsiirrännäistä odottavalle. Näitä kannattais tehdä useampiakin. Nwankwo Kanulle tämmöinen tehtiin. En muista tehtiinkö se ystävänpäivänä vai ihan vaan perus arkipäivänä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On ne. Asuin siellä hetken aikaa ja onhan se nyt ihan lande. Vittu hiihdin kouluun ja kaikkee.
Hitto sehän ihan kaupunki jopa. Olen joskus käynyt Orimattilassa. Siellä on megis eli megamyyntiareena. Joku vanha tehdashalli täynnä tavaraa jostain varastojen perältä ja konkurssipesistä. Junttia joo mutta olinkin vain kuskina kahdelle mummolle.

Muuten... alue johon Bauhaus avasi liikkeen on ollut alunperin Orimattilaa mutta sitten Lahti tarvi maata ja otti sen. Kuten otti osan Ahtialan kylää Nastolalta. Isomman oikeus tai jotain... en ole ihan perehtynyt asiaan.
 
Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto sehän ihan kaupunki jopa. Olen joskus käynyt Orimattilassa. Siellä on megis eli megamyyntiareena. Joku vanha tehdashalli täynnä tavaraa jota kukaan ei ole aiemminkaan halunnut ostaa. Junttia joo mutta olinkin vain kuskina kahdelle mummolle.

Niin on kai se kaupunki, ja on siellä kerrostalojakin. Ei ollut kyllä silloin mitään areenoita vuonna 1985. Mutta oli se ihan kiva paikka, ja ensimmäinen ja viimeinen kerta tähän asti kun olen asunut omakotitalossa. Olihan siellä nyt vähän junttia sakkia, mutta missäpä ei olisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hitto sehän ihan kaupunki jopa. Olen joskus käynyt Orimattilassa. Siellä on megis eli megamyyntiareena. Joku vanha tehdashalli täynnä tavaraa jostain varastojen perältä ja konkurssipesistä. Junttia joo mutta olinkin vain kuskina kahdelle mummolle.

Muuten... alue johon Bauhaus avasi liikkeen on ollut alunperin Orimattilaa mutta sitten Lahti tarvi maata ja otti sen. Kuten otti osan Ahtialan kylää Nastolalta. Isomman oikeus tai jotain... en ole ihan perehtynyt asiaan.
Joskus tuli mietittyä, mikä olisi täydellinen Orimattila-look. Alhaalta ylös: purjehduskengät, tennissukat, kivipestyt farkut, poolopaita tungettuna farkun alle, viikset, peililasit. Sellainen Matti Nykäsen ja Burt Reynoldsin ristisiitos.

Ketjun aiheeseen: eiköhän nimimerkki muaddib taas pian laskeudu jumalallisista korkeuksistaan keskuuteemme kertomaan, mikä maalaisessa elämäntavassamme mättää, ja julista kainalopallon kaikkivoipuutta landepaukkujen eheyttämisessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ketjun aiheeseen: eiköhän nimimerkki muaddib taas pian laskeudu jumalallisista korkeuksistaan keskuuteemme kertomaan, mikä maalaisessa elämäntavassamme mättää, ja julista kainalopallon kaikkivoipuutta landepaukkujen eheyttämisessä.
Älä lähre shinne...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juntit, eli maalaiset.
Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.
Tämä viesti pitää lukea ääneen Mauri Pekkarisen tai Paavo Väyrysen äänellä.

Voe perkeleen Etelän Metia ja kaapuntilaiset, olisitte suatana kuolleet näläkään iliman kepulaista (omakustanteista) kolhoosisosialismia, ihan kuten ruotsalaiset, itävaltalaiset, kanadalaiset ovat henkihieverissä! Miten ne pärjee!?

Jostain syystä suomalaiset huippuelintarvikkeet kelpaavat lähinnä suomalaisille, kiinalaisille ja rys...venäläisille, vaikka takana on miljardiluokan kepulointi.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ai viäkö tää maalaistelu suututtaa jotain? Vuonna 2020?
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ai viäkö tää maalaistelu suututtaa jotain? Vuonna 2020?
"Olen ylpeä maalaisuudestani, mutta jos joku vähän naureskelee (hyväntahtoisesti) sille, vedän kauheat sydänkohtausitkupotkuraivarit ja kiroan KAIKKI kaupunkilaiset alimpaan Kepulandiaan Paavo Väyrysen fuck-buddyksi!" Vittu NIIN!

EDIT:Karmeinta tässä on se, että näen Paavon kuiskimassa Katri Kulmunin tis...korvaan "YYY..YYY..AAA..."

Tissit.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.

No sitten ne hesaalaiset ei enää lähetä teille toukohousuille rahaa. Milläs sitten tankkaatte traktoria? Kuka ne teidän jyvät ostaisi, jos ei hesaalaiset? Ilman kaupunkilaisia te maalaiset olisitte vieläkin köyhempiä kuin nyt, joten vähän kunnioitusta hei tsögölit!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen asunut maaseudulla. Hyviä ja huonoja puolia. Huono puoli oli ne muut ihmiset ja se, että siellä piti nähdä nimenomaan niitä ihmisiä, baarit eivät olleet auki kuin viikonloppuisin ja kaupat menivät kiinni yhdeksältä. Johonkin isompaan kaupunkiin oli vittumaista lähteä ja työmahdollisuuksia köyhästi, opiskelusta puhumattakaan. Hyvä puoli oli se, että siellä oli myös enemmän vaihtoehtoja ulkoiluun ja omakotitalossa sai soittaa musiikkia kovalla.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No sitten ne hesaalaiset ei enää lähetä teille toukohousuille rahaa. Milläs sitten tankkaatte traktoria? Kuka ne teidän jyvät ostaisi, jos ei hesaalaiset? Ilman kaupunkilaisia te maalaiset olisitte vieläkin köyhempiä kuin nyt, joten vähän kunnioitusta hei tsögölit!
Tuossakin kyllä iso pala totta. Kunpa tulisimme jatkossakin toimeen, siis me maalaiset ja kaupunkilaiset.

Välistä kiva vaan vetää euron juusto tai vastaava.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuossakin kyllä iso pala totta. Kunpa tulisimme jatkossakin toimeen, siis me maalaiset ja kaupunkilaiset.

Eiköhän me tulla. Jos ei muuten niin kaikki me normaalit voidaan yhdessä istuutua sohvalle, ja popkornia syöden kikatella kun nuo kaksi vanhaa ja kiukkuista setää taas huutaa toisilleen että te ootte perseestä, minä voitin tämän väittelyn, katsokaa vaikka tykkäysmäärät.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onneksi niitä muita ihmisiä on vain maaseudulla.
Onhan niitä täällä Helsingissäkin, mutta heihin ei törmää samalla tavalla. Paljon jengiä, mutta kaikki miettivät omia asioitaan. Esim. eksään törmääminen vaatii oikeasti työtä ja häneen ei törmää sattumalta kaupassa/baarissa. Ei maaseutu tosiaan paskaa ole mutta @pettter mukaillakseni: aina on meininkiä.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Meininkiä on aina halutessamme. Silloin otamme lentoliput Keski- Eurooppaan tai lähdemme tuttava- pariskunnalle Tampereelle. Lopun ajan elämme 24/7 täysin omilla laillamme, kenenkään pudottamatta jotain vitun heippa- lappua postilaatikkoon.

Tästä elämäntavasta voin maksaa vaikka 2000€ lisäveroa vuodessa.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Olen asunut maaseudulla. Hyviä ja huonoja puolia. Huono puoli oli ne muut ihmiset ja se, että siellä piti nähdä nimenomaan niitä ihmisiä, baarit eivät olleet auki kuin viikonloppuisin ja kaupat menivät kiinni yhdeksältä. Johonkin isompaan kaupunkiin oli vittumaista lähteä ja työmahdollisuuksia köyhästi, opiskelusta puhumattakaan. Hyvä puoli oli se, että siellä oli myös enemmän vaihtoehtoja ulkoiluun ja omakotitalossa sai soittaa musiikkia kovalla.
Oman kokemukseni mukaan vähiten rasittavat maalaiset asuvat Etelä-Pohjanmaalla. Niillä on kohtuullisen hyvä itsetunto, hyvä sarkastinen ja jopa itseironinen huumorintaju ja ymmärtävät muutakin urheilua kuin pesäpallon ja lampaidennussimisen. Jos asut maalla, asu Etelä-Pohjanmaalla!

En ole täysin varma, mutta @mjr on loistoesimerkki loisteliaasta ja säkenöivästä pohjalaisuudesta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oman kokemukseni mukaan vähiten rasittavat maalaiset asuvat Etelä-Pohjanmaalla. Niillä on kohtuullisen hyvä itsetunto, hyvä sarkastinen ja jopa itseironinen huumorintaju ja ymmärtävät muutakin urheilua kuin pesäpallon ja lampaidennussimisen. Jos asut maalla, asu Etelä-Pohjanmaalla!

En ole täysin varma, mutta @mjr on loistoesimerkki loisteliaasta ja säkenöivästä pohjalaisuudesta.
No asuin melkein Etelä-Pohjanmaalla. Kai se menee tarpeeksi lähelle.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Onhan niitä täällä Helsingissäkin, mutta heihin ei törmää samalla tavalla. Paljon jengiä, mutta kaikki miettivät omia asioitaan. Esim. eksään törmääminen vaatii oikeasti työtä ja häneen ei törmää sattumalta kaupassa/baarissa. Ei maaseutu tosiaan paskaa ole mutta @pettter mukaillakseni: aina on meininkiä.

Tuo kuulosti jännältä, varmasti myös eksän mielestä. Hauska.

Mun veli tykkää sanoa, jotta tyhmiä noi muut. Siis muistakin kun musta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perjantaina olin Raksilassa Kärpät - HIFK:ssa. Suvaitsin vaihtaa seitsemän euroa vähän yli puoleen tuoppiin olvia. Vieressä jonottanut känninen korsto pudotti tuoppini tiskiltä lattialle ennen kuin olin edes ehtinyt hörpätä vaahtokruunun läpi. Kysyin, että voisitko hankkia uuden. "Mitä vittua jätit tiskille?". Sitten hän lähti kävelemään kuin ladonovi pois, ja koputtelin vielä olalle, että ootko tosissas? Ei reaktiota.

Tuoppi ehti olla tiskillä kolme sekuntia. Kysyin myyjältä onko olusilla takuuta tällaisten tapausten varalle. Vitut. Silti hankin uuden.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nussiminen sukat jalassa on junttia. Siis sellaiset tukisukka-malliset jos korostaa haluaa. Ei ilmeisesti väliä että asutko maalla vai kaupungissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös