Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 697 057
  • 13 824

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juntit, eli maalaiset.
Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.
Tämä viesti pitää lukea ääneen Mauri Pekkarisen tai Paavo Väyrysen äänellä.

Voe perkeleen Etelän Metia ja kaapuntilaiset, olisitte suatana kuolleet näläkään iliman kepulaista (omakustanteista) kolhoosisosialismia, ihan kuten ruotsalaiset, itävaltalaiset, kanadalaiset ovat henkihieverissä! Miten ne pärjee!?

Jostain syystä suomalaiset huippuelintarvikkeet kelpaavat lähinnä suomalaisille, kiinalaisille ja rys...venäläisille, vaikka takana on miljardiluokan kepulointi.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ai viäkö tää maalaistelu suututtaa jotain? Vuonna 2020?

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai viäkö tää maalaistelu suututtaa jotain? Vuonna 2020?
"Olen ylpeä maalaisuudestani, mutta jos joku vähän naureskelee (hyväntahtoisesti) sille, vedän kauheat sydänkohtausitkupotkuraivarit ja kiroan KAIKKI kaupunkilaiset alimpaan Kepulandiaan Paavo Väyrysen fuck-buddyksi!" Vittu NIIN!

EDIT:Karmeinta tässä on se, että näen Paavon kuiskimassa Katri Kulmunin tis...korvaan "YYY..YYY..AAA..."

Tissit.

Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

No sitten ne hesaalaiset ei enää lähetä teille toukohousuille rahaa. Milläs sitten tankkaatte traktoria? Kuka ne teidän jyvät ostaisi, jos ei hesaalaiset? Ilman kaupunkilaisia te maalaiset olisitte vieläkin köyhempiä kuin nyt, joten vähän kunnioitusta hei tsögölit!

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen asunut maaseudulla. Hyviä ja huonoja puolia. Huono puoli oli ne muut ihmiset ja se, että siellä piti nähdä nimenomaan niitä ihmisiä, baarit eivät olleet auki kuin viikonloppuisin ja kaupat menivät kiinni yhdeksältä. Johonkin isompaan kaupunkiin oli vittumaista lähteä ja työmahdollisuuksia köyhästi, opiskelusta puhumattakaan. Hyvä puoli oli se, että siellä oli myös enemmän vaihtoehtoja ulkoiluun ja omakotitalossa sai soittaa musiikkia kovalla.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
No sitten ne hesaalaiset ei enää lähetä teille toukohousuille rahaa. Milläs sitten tankkaatte traktoria? Kuka ne teidän jyvät ostaisi, jos ei hesaalaiset? Ilman kaupunkilaisia te maalaiset olisitte vieläkin köyhempiä kuin nyt, joten vähän kunnioitusta hei tsögölit!
Tuossakin kyllä iso pala totta. Kunpa tulisimme jatkossakin toimeen, siis me maalaiset ja kaupunkilaiset.

Välistä kiva vaan vetää euron juusto tai vastaava.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuossakin kyllä iso pala totta. Kunpa tulisimme jatkossakin toimeen, siis me maalaiset ja kaupunkilaiset.

Eiköhän me tulla. Jos ei muuten niin kaikki me normaalit voidaan yhdessä istuutua sohvalle, ja popkornia syöden kikatella kun nuo kaksi vanhaa ja kiukkuista setää taas huutaa toisilleen että te ootte perseestä, minä voitin tämän väittelyn, katsokaa vaikka tykkäysmäärät.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onneksi niitä muita ihmisiä on vain maaseudulla.
Onhan niitä täällä Helsingissäkin, mutta heihin ei törmää samalla tavalla. Paljon jengiä, mutta kaikki miettivät omia asioitaan. Esim. eksään törmääminen vaatii oikeasti työtä ja häneen ei törmää sattumalta kaupassa/baarissa. Ei maaseutu tosiaan paskaa ole mutta @pettter mukaillakseni: aina on meininkiä.

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Meininkiä on aina halutessamme. Silloin otamme lentoliput Keski- Eurooppaan tai lähdemme tuttava- pariskunnalle Tampereelle. Lopun ajan elämme 24/7 täysin omilla laillamme, kenenkään pudottamatta jotain vitun heippa- lappua postilaatikkoon.

Tästä elämäntavasta voin maksaa vaikka 2000€ lisäveroa vuodessa.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen asunut maaseudulla. Hyviä ja huonoja puolia. Huono puoli oli ne muut ihmiset ja se, että siellä piti nähdä nimenomaan niitä ihmisiä, baarit eivät olleet auki kuin viikonloppuisin ja kaupat menivät kiinni yhdeksältä. Johonkin isompaan kaupunkiin oli vittumaista lähteä ja työmahdollisuuksia köyhästi, opiskelusta puhumattakaan. Hyvä puoli oli se, että siellä oli myös enemmän vaihtoehtoja ulkoiluun ja omakotitalossa sai soittaa musiikkia kovalla.
Oman kokemukseni mukaan vähiten rasittavat maalaiset asuvat Etelä-Pohjanmaalla. Niillä on kohtuullisen hyvä itsetunto, hyvä sarkastinen ja jopa itseironinen huumorintaju ja ymmärtävät muutakin urheilua kuin pesäpallon ja lampaidennussimisen. Jos asut maalla, asu Etelä-Pohjanmaalla!

En ole täysin varma, mutta @mjr on loistoesimerkki loisteliaasta ja säkenöivästä pohjalaisuudesta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oman kokemukseni mukaan vähiten rasittavat maalaiset asuvat Etelä-Pohjanmaalla. Niillä on kohtuullisen hyvä itsetunto, hyvä sarkastinen ja jopa itseironinen huumorintaju ja ymmärtävät muutakin urheilua kuin pesäpallon ja lampaidennussimisen. Jos asut maalla, asu Etelä-Pohjanmaalla!

En ole täysin varma, mutta @mjr on loistoesimerkki loisteliaasta ja säkenöivästä pohjalaisuudesta.
No asuin melkein Etelä-Pohjanmaalla. Kai se menee tarpeeksi lähelle.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Onhan niitä täällä Helsingissäkin, mutta heihin ei törmää samalla tavalla. Paljon jengiä, mutta kaikki miettivät omia asioitaan. Esim. eksään törmääminen vaatii oikeasti työtä ja häneen ei törmää sattumalta kaupassa/baarissa. Ei maaseutu tosiaan paskaa ole mutta @pettter mukaillakseni: aina on meininkiä.

Tuo kuulosti jännältä, varmasti myös eksän mielestä. Hauska.

Mun veli tykkää sanoa, jotta tyhmiä noi muut. Siis muistakin kun musta.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perjantaina olin Raksilassa Kärpät - HIFK:ssa. Suvaitsin vaihtaa seitsemän euroa vähän yli puoleen tuoppiin olvia. Vieressä jonottanut känninen korsto pudotti tuoppini tiskiltä lattialle ennen kuin olin edes ehtinyt hörpätä vaahtokruunun läpi. Kysyin, että voisitko hankkia uuden. "Mitä vittua jätit tiskille?". Sitten hän lähti kävelemään kuin ladonovi pois, ja koputtelin vielä olalle, että ootko tosissas? Ei reaktiota.

Tuoppi ehti olla tiskillä kolme sekuntia. Kysyin myyjältä onko olusilla takuuta tällaisten tapausten varalle. Vitut. Silti hankin uuden.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nussiminen sukat jalassa on junttia. Siis sellaiset tukisukka-malliset jos korostaa haluaa. Ei ilmeisesti väliä että asutko maalla vai kaupungissa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Perjantaina olin Raksilassa Kärpät - HIFK:ssa. Suvaitsin vaihtaa seitsemän euroa vähän yli puoleen tuoppiin olvia. Vieressä jonottanut känninen korsto pudotti tuoppini tiskiltä lattialle ennen kuin olin edes ehtinyt hörpätä vaahtokruunun läpi. Kysyin, että voisitko hankkia uuden. "Mitä vittua jätit tiskille?". Sitten hän lähti kävelemään kuin ladonovi pois, ja koputtelin vielä olalle, että ootko tosissas? Ei reaktiota.

Tuoppi ehti olla tiskillä kolme sekuntia. Kysyin myyjältä onko olusilla takuuta tällaisten tapausten varalle. Vitut. Silti hankin uuden.

Juntti oli myös myyjä.

Minä kun olin Raksilan jäähallissa niin käytävällä olikin Ruotasen Arto! Hieno hetki. Sillä oli takatukka. Hieno hetki. Tämä tapahtui noin 1985.

teppana

Jäsen
Meidän asuintalossa asuu yksi avoimesti homo pariskunta. Vanhemmat asukkaat alakerran aulassa heittää aivan huoletta "homoläppää" heistä, eikä edes yritä tehdä sitä hyväntahtoisesti. Pääosin aivan mahtava talo asua, mutta tuo vanhojen ihmisten junttimaisuus seksuaalivähemistöjen suhteen herättää myötähäpeää.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jaksa tollasta porukkaa. Raaka-aineet kannattaa hankkia ulkomailta. Saa parempaa.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Oon joutunut olemaan eri kotimaisten heimojen kanssa tekemisissä liiankin paljon ja valitettavasti kaikista ärsyttävimmät henkilöt on paria poikkeusta lukuunottamatta tullut lakeuksilta. En vaan käsitä kuinka sieltä voikin tulla niin paljon ärsyttäviä ihmisiä.

Tuntuu ettei edes porista tule niin ärsyttäviä ihmisiä ja se on jo melko heikko suoritus.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Äsken kaupassa käydessäni tajusin vastauksen tähän. Se on "sateenvarjon käyttö". Se ei ole ainoastaan junttia, vaan myös tussua sekä spedeä. Jengi näyttää niin pöntöiltä kun kikkailevat tuolla tuulessa varjojensa kanssa.

En ole koskaan, milloinkaan käyttänyt sateenvarjoa. Ja tämä on absoluuttinen fakta.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Äsken kaupassa käydessäni tajusin vastauksen tähän. Se on "sateenvarjon käyttö". Se ei ole ainoastaan junttia, vaan myös tussua sekä spedeä. Jengi näyttää niin pöntöiltä kun kikkailevat tuolla tuulessa varjojensa kanssa.

Minäkin kastun mieluummin litimäräksi kun olisin tussu, spede tai pönttö.

Vitun juntit saatana.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Minäkin kastun mieluummin litimäräksi kun olisin tussu, spede tai pönttö.

Vitun juntit saatana.

Vahva sama!

Lisäys: toki tilaan cäbin jos on oikein kusinen paikka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy