Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Tapelkaa pojat niin saatte tykkäyksiä.Kohta lasketaan taas tykkäyksiä.
Tapelkaa pojat niin saatte tykkäyksiä.Kohta lasketaan taas tykkäyksiä.
Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.Juntit, eli maalaiset.
Tämä viesti pitää lukea ääneen Mauri Pekkarisen tai Paavo Väyrysen äänellä.Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.
"Olen ylpeä maalaisuudestani, mutta jos joku vähän naureskelee (hyväntahtoisesti) sille, vedän kauheat sydänkohtausitkupotkuraivarit ja kiroan KAIKKI kaupunkilaiset alimpaan Kepulandiaan Paavo Väyrysen fuck-buddyksi!" Vittu NIIN!Ai viäkö tää maalaistelu suututtaa jotain? Vuonna 2020?
Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.
Tuossakin kyllä iso pala totta. Kunpa tulisimme jatkossakin toimeen, siis me maalaiset ja kaupunkilaiset.No sitten ne hesaalaiset ei enää lähetä teille toukohousuille rahaa. Milläs sitten tankkaatte traktoria? Kuka ne teidän jyvät ostaisi, jos ei hesaalaiset? Ilman kaupunkilaisia te maalaiset olisitte vieläkin köyhempiä kuin nyt, joten vähän kunnioitusta hei tsögölit!
Tuossakin kyllä iso pala totta. Kunpa tulisimme jatkossakin toimeen, siis me maalaiset ja kaupunkilaiset.
Onneksi niitä muita ihmisiä on vain maaseudulla.. Huono puoli oli ne muut ihmiset
Te normaalit?Eiköhän me tulla. Jos ei muuten niin kaikki me normaalit
Onhan niitä täällä Helsingissäkin, mutta heihin ei törmää samalla tavalla. Paljon jengiä, mutta kaikki miettivät omia asioitaan. Esim. eksään törmääminen vaatii oikeasti työtä ja häneen ei törmää sattumalta kaupassa/baarissa. Ei maaseutu tosiaan paskaa ole mutta @pettter mukaillakseni: aina on meininkiä.Onneksi niitä muita ihmisiä on vain maaseudulla.
Oman kokemukseni mukaan vähiten rasittavat maalaiset asuvat Etelä-Pohjanmaalla. Niillä on kohtuullisen hyvä itsetunto, hyvä sarkastinen ja jopa itseironinen huumorintaju ja ymmärtävät muutakin urheilua kuin pesäpallon ja lampaidennussimisen. Jos asut maalla, asu Etelä-Pohjanmaalla!Olen asunut maaseudulla. Hyviä ja huonoja puolia. Huono puoli oli ne muut ihmiset ja se, että siellä piti nähdä nimenomaan niitä ihmisiä, baarit eivät olleet auki kuin viikonloppuisin ja kaupat menivät kiinni yhdeksältä. Johonkin isompaan kaupunkiin oli vittumaista lähteä ja työmahdollisuuksia köyhästi, opiskelusta puhumattakaan. Hyvä puoli oli se, että siellä oli myös enemmän vaihtoehtoja ulkoiluun ja omakotitalossa sai soittaa musiikkia kovalla.
No asuin melkein Etelä-Pohjanmaalla. Kai se menee tarpeeksi lähelle.Oman kokemukseni mukaan vähiten rasittavat maalaiset asuvat Etelä-Pohjanmaalla. Niillä on kohtuullisen hyvä itsetunto, hyvä sarkastinen ja jopa itseironinen huumorintaju ja ymmärtävät muutakin urheilua kuin pesäpallon ja lampaidennussimisen. Jos asut maalla, asu Etelä-Pohjanmaalla!
En ole täysin varma, mutta @mjr on loistoesimerkki loisteliaasta ja säkenöivästä pohjalaisuudesta.
Onhan niitä täällä Helsingissäkin, mutta heihin ei törmää samalla tavalla. Paljon jengiä, mutta kaikki miettivät omia asioitaan. Esim. eksään törmääminen vaatii oikeasti työtä ja häneen ei törmää sattumalta kaupassa/baarissa. Ei maaseutu tosiaan paskaa ole mutta @pettter mukaillakseni: aina on meininkiä.
Perjantaina olin Raksilassa Kärpät - HIFK:ssa. Suvaitsin vaihtaa seitsemän euroa vähän yli puoleen tuoppiin olvia. Vieressä jonottanut känninen korsto pudotti tuoppini tiskiltä lattialle ennen kuin olin edes ehtinyt hörpätä vaahtokruunun läpi. Kysyin, että voisitko hankkia uuden. "Mitä vittua jätit tiskille?". Sitten hän lähti kävelemään kuin ladonovi pois, ja koputtelin vielä olalle, että ootko tosissas? Ei reaktiota.
Tuoppi ehti olla tiskillä kolme sekuntia. Kysyin myyjältä onko olusilla takuuta tällaisten tapausten varalle. Vitut. Silti hankin uuden.
Jaksa tollasta porukkaa. Raaka-aineet kannattaa hankkia ulkomailta. Saa parempaa.Entäs kun eräänä päivänä ne juntit päättääkin, että ei enää viljellä peltoa niille ylimielisille kaupunkilaisille. Hankkikoot leipänsä muualta, ja pizzapohjansa. Kebabiensa kääreet. Vittu minua sieppaa tuo maalaisten vähättely. Ilman maalaisia te kaupunkilaiset olisitte kuolleet nälkään jo ajat sitten. Eli vähän kunnioitusta kehiin nyt.
Oman kokemukseni mukaan vähiten rasittavat maalaiset asuvat Etelä-Pohjanmaalla. Niillä on kohtuullisen hyvä itsetunto, hyvä sarkastinen ja jopa itseironinen huumorintaju ja ymmärtävät muutakin urheilua kuin pesäpallon ja lampaidennussimisen. Jos asut maalla, asu Etelä-Pohjanmaalla!
En ole täysin varma, mutta @mjr on loistoesimerkki loisteliaasta ja säkenöivästä pohjalaisuudesta.
Äsken kaupassa käydessäni tajusin vastauksen tähän. Se on "sateenvarjon käyttö". Se ei ole ainoastaan junttia, vaan myös tussua sekä spedeä. Jengi näyttää niin pöntöiltä kun kikkailevat tuolla tuulessa varjojensa kanssa.
Minäkin kastun mieluummin litimäräksi kun olisin tussu, spede tai pönttö.
Vitun juntit saatana.