Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 619 252
  • 13 543

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
No, minun kokemukseni on Päijänteeltä. Onko se sitten pieni järvi, on makuasia. Sinällään väitteestäsi olen eri mieltä, koska kellä on vene, hänellä on osuus vesistöstä. Muita osakkaita vaan täytyisi kunnioittaa.

Päijänne ok. Siellä moottoriveneelle löytyykin käyttöä, pitkiä välimatkoja ja paikkoja missä käydä.
 

Rubicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko kommentoida. Minusta teksti-tv on kaikkea muuta kuin junttia. Ajaton klassikko ja vielä internet-aikakaudellakin pitänyt pintansa. Yksinkertainen on kaunista.

Pakko ilmiantaa itsenikin, seison siis nimenomaan tässä vähenevässä, mutta sitäkin sitkeämmässä teksti-tv:n suurten ystävien joukossa. Kavereilta tulee kommenttia ja kuittia säännöllisesti aiheesta, ja kaiken huippuna jopa omat vanhempani ovat ihmetelleet ja naureskelleet, että vieläkö sinä Rubicon käytät tuota? No käytänhän minä ja myös Android-luurin teksti-tv-sovellus on säännöllisesti käytössä, joskin paras fiilis löytyykin vain sieltä oman olohuoneen luota, sillä alkuperäisellä liityntälaitteella selaten.

Toki on pakko myöntää, että siinä suhteessa asiat ovat muuttuneet, että alasivuja ja pääsivuja tulee kelattua omaan tahtiin pikanäppäinkomennoilla, kun silloin ennen lapsuusaikoina piti aina sydän pamppaillen yrittää imeä tietoa ennen kuin se mielenkiintoinen sivu 1/7 muuttui jo seuraavaksi ja piinaava odotus iski päälle. Teki varmasti kyllä hyvää lukunopeudelle, kun tuota tuli treenattua. Samoin numeropää hioutui, kun oppi ja opetteli tärkeimmät pääsivujen numerot ulkoa selaamisen tehostamiseksi noilla vanhemmillta TV-aparaateilla. Nykyään tosiaan jopa turhan helppoa tuo selaaminen.

Summa summarum, ei erinomaista kannata vaihtaa. Urheilun kautta rakkaus aikanaan syntyi ja se on kestänyt, mutta onhan tuolla tukuittain muutakin hyvää materiaalia aiheesta kuin aiheesta nopeasti ja yksinkertaisesti saatavilla.

Toivon siis todellakin, että YLE-verojani suunnataan jatkossakin tämän loistavan tuotteen ylläpitoon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Diggaan tekstitöllöstä.

Junttia: vitun Amerikan vitun presidentinvaalit ja erityisesti kun niistä huudetaan Suomessakin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Festareilla röökin polttaminen keskellä yleisöä vaikka se on kielletty. Junttia ja typerää. Eikö jaksa olla sitä reilua tuntia polttamatta?
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Festareilla röökin polttaminen keskellä yleisöä vaikka se on kielletty. Junttia ja typerää. Eikö jaksa olla sitä reilua tuntia polttamatta?
Festareilla nyt rikotaan muutenkin sääntöjä jatkuvasti, esim. omien juomien suhteen. Kun yhdistetään humala ja hyvä meno niin kessua tekee mieli kärytellä.
Itse olen kysynyt ympärillä olevilta haittaako jos vetäisee spaddun. Jos vastaus on ei niin palamaan vaan.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaljakellunta. Fillarilenkin lomassa tuli tänään todistettua, kuinka Vantaanjoki tulvii valkoista roskaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä molempiin.


Eli kun toimii juntisti (roskaaminen) junttiudessa (kaljakellunta), saavutetaan junttiuden korkea aste. Lisäksi junttiuksia voi olla junttiudessa useampia.

Melkein väittäisin, että kaljakellunta on vielä roskaamistakin juntimpaa. Siinä on, tosiaan, monia junttiuden elementtejä kerralla mukana: itse kellunta, paidattomuus, nuuskaaminen ynnä muut tupakkatuotteet, ehkä "hauskoja" paitoja kaljamahan päällä, Frederik, vantaalaisuus, olut, jne.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Näin päivällä Facebookissa videon, missä joku ajoi Jyväskylän ralleissa autonsa penkkaan aika pahannäköisesti. Kuvaajan vieressä seisseen suomalaisen rallifanin reaktio aiheutti puistatuksen, hervoton räkänauru ja perään kommentti "eipä ottanut kovin varovasti". Heti mietin että tänne ketjuun tulee illalla asiaa. Sellainen yllättynyt "AI SAATANA!" reaktiokin olisi ollut tuohon kohtaan paljon parempi. Vaan minkäs sille voi jos empatiakyky puuttuu ja tuo tulee selkäytimestä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näin päivällä Facebookissa videon, missä joku ajoi Jyväskylän ralleissa autonsa penkkaan aika pahannäköisesti. Kuvaajan vieressä seisseen suomalaisen rallifanin reaktio aiheutti puistatuksen, hervoton räkänauru ja perään kommentti "eipä ottanut kovin varovasti". Heti mietin että tänne ketjuun tulee illalla asiaa. Sellainen yllättynyt "AI SAATANA!" reaktiokin olisi ollut tuohon kohtaan paljon parempi. Vaan minkäs sille voi jos empatiakyky puuttuu ja tuo tulee selkäytimestä.


Kaveri ilmeisesti diggaa "hauskoista kotivideoista". Ne on hyvin junttia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Festareilla nyt rikotaan muutenkin sääntöjä jatkuvasti, esim. omien juomien suhteen. Kun yhdistetään humala ja hyvä meno niin kessua tekee mieli kärytellä.
Itse olen kysynyt ympärillä olevilta haittaako jos vetäisee spaddun. Jos vastaus on ei niin palamaan vaan.
No siis joo se on ihan kohteliasta kyllä kysyä, ja jos se on muille ok niin ei siinä sitten ole ongelmaa. Monesti vaan festareilla näkee sitäkin kun ympärillä vaikka on paljon lapsia tai nuoria ja silti vedetään sitä norttia siinä, niin se ei mielestäni ole hyvä. Tuskin lapset siitä traumatisoituu, mutta silti.

Eipä sillä, eipä siellä ihan lavan läheisyydessä se lasten paikka festareilla ole muutenkaan, mutta silti.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis jonottaa Anttilassa/Kodin1:ssä tuntitolkulla jotain tuotetta alennuksen takia (ja alennus ei välttämättä ole edes mikään -50% tjs.)

Ajettiin tossa viikolla Kodin1:n ohi, ja vittu oikeesti siellä oli jono parkkipaikan päätyyn asti. Junttimittari huusi äänekkäästi kyllä.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Eli kun toimii juntisti (roskaaminen) junttiudessa (kaljakellunta), saavutetaan junttiuden korkea aste. Lisäksi junttiuksia voi olla junttiudessa useampia.

Täytyisi järjestää ja filmatisoida "Julkkisten kaljakellunta". Ohjelma editoidaan siten, että narratorina on joku latteita vitsejä heittelevä hemmo, kuten Suomen surkeimmassa kuskissa. Ääniefekteinä jotain sarjakuvamaisia teostovapaita ääniä.
Kilpailijoina tietysti kokeneemmasta kaartista Frederik, Teuvo Hakkarainen, Matti Nykänen ja Kike Elomaa. Nuorempaa kaartia vois sitten edustaa Sebastian Tynkkynen, Sampo Kaulanen, Aku Hirviniemi ja Johanna Tukiainen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Aika kovaa settiä tämä viimeinen sivu. Antaisin yläpeukkuja mikäli täällä olisi siihen mahdollisuus.

Anttilan alennuksista sekoaminen. Siellä Anttilassa saattaa ehkä olla yksi tuote -80% ja loput jotain hikisiä 10-20% alennuksia. Anttilan kovat lähtöhinnat huomioonottaen alennuksista huolimatta saatoit saada saman tuotteen muualta halvemmalla. Ja koomista oli se somessa paskoista tarjouksista nillittäminenkin. Mullakin jokunen kaveri laittoi päivityksiä että vittu ei täällä ole edes tarjouksia. Seuraavassa päivityksessä myönnettiin kuitenkin että jonotettiin kolme varttia. Siis miksi sieltä piti ostaa ja jonottaa, jos ei ollut mitään ostettavaa?

Kaljakellunnat kanssa aika junttia. Se voisi olla ihan hauskaa jos porukka ei olisi niin idioottia. Roskat heitetään jokeen. Samoin siellä tarpeet tehdään vain lorottamalla laidan yli. Ja tavatonta ei kuulemma ole että joku humalassa saattaa kusta naapuriveneen päälle. Hyi yök.

Ralleissa vähän sama, eli yleisö tekee tapahtumasta junttia omalla paskalla käytöksellään. Pätkillä oli kuulemma järjestyshäiriötä esimerkiksi parkkeerauksessa. Ei kunnioiteta toisten kotipihoja, vaan ängetään väkisin se oma auto parkkiin toisen tontille. Roskatkin jätetään luontoon, vaikka roskiksia on raahattu satoja kappaleita ympäri Suomen metsiä.

Oma panokseni tähän ketjuun on Mr Lothar. Kyseinen kaveri tuli bongattua tänäkin vuonna ralleista, ja täytyy ihmetellä että miksi sillä on aina samat vaatteet päällä. Aina kun minä olen kyseisen kaverin bongannut, niin yllään tällä on ollut paita jossa lukee yllättäen Mr Lothar. Kuinka vitun b-luokan julkkis täytyy olla, että täytyy pitää aina paitaa jossa on oma nimi?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
En ole tainnut koska tähän ketjuun kirjoittaa, lukukertoja sen sijaan on kertynyt paljon. Aika harvoin tunnun olevan samaa mieltä siitä, mikä on junttia ja mikä ei. Pukeutumiseen, ulkonäköön jne. liittyviin asioihin en osaa junttiutta liittää, sen sijaan pienen pohdinnan jälkeen kokosin nopeasti joitakin asioita joita voisin pitää "junttina", joka näyttää osalle menevän sekaisin termin tyhmyys kanssa. Ovatko sitten kuitenkin lähellä toisiaan ainakin joissain asioissa.

- Ihmisten käyttäytyminen törkeästi Anttilan irtisanottuja kohtaan, ikäänkuin heillä olisi jotain tekemistä saamatta jäänieden verkko-ostosten kanssa.
- Urheilevien lasten vanhemmat, jotka käyttäytyvät mielipuolisesti heidän otteita seuratessaan.
- Aikuiset ihmiset, jotka liimaavat autonsa perään tarroja kuten: "I fucked your mom."
- Erilaisten sotien veteraanien glorifiointi kaikessa mahdollisessa paikassa, vaikka omassa elämässä ei juuri ole mitään aatteita. Kunnioitus sitten asia erikseen.
- Junttia on myös ihmisten toiminta, jotka aina valittavat julkisesti saamastaan palvelusta erilaisissa tilanteissa.
- Junttia on myös mennä aina massan mukana. Muodostaa mielipiteensä aina sen mukaan, mikä kulloisessakin ympäristössä saa isoimman runkkausringin kasaan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Oma panokseni tähän ketjuun on Mr Lothar. Kyseinen kaveri tuli bongattua tänäkin vuonna ralleista, ja täytyy ihmetellä että miksi sillä on aina samat vaatteet päällä. Aina kun minä olen kyseisen kaverin bongannut, niin yllään tällä on ollut paita jossa lukee yllättäen Mr Lothar. Kuinka vitun b-luokan julkkis täytyy olla, että täytyy pitää aina paitaa jossa on oma nimi?

Junttia on myös tunnistaa näitä b-luokan julkkiksia. Olin kerran yhden seurueen mukana baarissa, jossa oli myös joku bb-huomiohuora. Eräs seurueeseen kuuluva haukkui minua tynnyrissä kasvaneeksi, koska en tunnistanut tätä korkeakulttuurin merkkihenkilöä. Jos joku Lothar tulisi vastaan, en taatusti tunnistaisi. Sen verran juntti kuitenkin olen, että tunnistaisin Vesa Keskisen ja sen yhden mukahauskan koomikon, joka ainoa hauskuus perustuu siihen, että se on helvetin lihava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös