Kaljakellunta. Fillarilenkin lomassa tuli tänään todistettua, kuinka Vantaanjoki tulvii valkoista roskaa.
No niin. Nyt alkaa saturaatiopiste lähestyä. Voiko kaljakellunnasta panna pahemmaksi.
Tämän ketjun voinee lukita. Ei kaljakelluntaa juntimpaa toimintaa ole.
kuuuluuko roskaaminen kaljakelluntaan vai onko roskaaminen junttia erikseen.
Kyllä molempiin.
Näin päivällä Facebookissa videon, missä joku ajoi Jyväskylän ralleissa autonsa penkkaan aika pahannäköisesti. Kuvaajan vieressä seisseen suomalaisen rallifanin reaktio aiheutti puistatuksen, hervoton räkänauru ja perään kommentti "eipä ottanut kovin varovasti". Heti mietin että tänne ketjuun tulee illalla asiaa. Sellainen yllättynyt "AI SAATANA!" reaktiokin olisi ollut tuohon kohtaan paljon parempi. Vaan minkäs sille voi jos empatiakyky puuttuu ja tuo tulee selkäytimestä.
No siis joo se on ihan kohteliasta kyllä kysyä, ja jos se on muille ok niin ei siinä sitten ole ongelmaa. Monesti vaan festareilla näkee sitäkin kun ympärillä vaikka on paljon lapsia tai nuoria ja silti vedetään sitä norttia siinä, niin se ei mielestäni ole hyvä. Tuskin lapset siitä traumatisoituu, mutta silti.Festareilla nyt rikotaan muutenkin sääntöjä jatkuvasti, esim. omien juomien suhteen. Kun yhdistetään humala ja hyvä meno niin kessua tekee mieli kärytellä.
Itse olen kysynyt ympärillä olevilta haittaako jos vetäisee spaddun. Jos vastaus on ei niin palamaan vaan.
Eli kun toimii juntisti (roskaaminen) junttiudessa (kaljakellunta), saavutetaan junttiuden korkea aste. Lisäksi junttiuksia voi olla junttiudessa useampia.
Oma panokseni tähän ketjuun on Mr Lothar. Kyseinen kaveri tuli bongattua tänäkin vuonna ralleista, ja täytyy ihmetellä että miksi sillä on aina samat vaatteet päällä. Aina kun minä olen kyseisen kaverin bongannut, niin yllään tällä on ollut paita jossa lukee yllättäen Mr Lothar. Kuinka vitun b-luokan julkkis täytyy olla, että täytyy pitää aina paitaa jossa on oma nimi?
No kyllä minusta nyt sentään ulkoministeri pitääkin jokaisen tunnistaa.Sen verran juntti kuitenkin olen, että tunnistaisin sen yhden mukahauskan koomikon, joka ainoa hauskuus perustuu siihen, että se on helvetin lihava.
Eli kun toimii juntisti (roskaaminen) junttiudessa (kaljakellunta), saavutetaan junttiuden korkea aste. Lisäksi junttiuksia voi olla junttiudessa useampia.
- Aikuiset ihmiset, jotka liimaavat autonsa perään tarroja kuten: "I fucked your mom."
Aika kovaa settiä tämä viimeinen sivu. Antaisin yläpeukkuja mikäli täällä olisi siihen mahdollisuus.
Anttilan alennuksista sekoaminen. Siellä Anttilassa saattaa ehkä olla yksi tuote -80% ja loput jotain hikisiä 10-20% alennuksia. Anttilan kovat lähtöhinnat huomioonottaen alennuksista huolimatta saatoit saada saman tuotteen muualta halvemmalla. Ja koomista oli se somessa paskoista tarjouksista nillittäminenkin. Mullakin jokunen kaveri laittoi päivityksiä että vittu ei täällä ole edes tarjouksia. Seuraavassa päivityksessä myönnettiin kuitenkin että jonotettiin kolme varttia. Siis miksi sieltä piti ostaa ja jonottaa, jos ei ollut mitään ostettavaa?
Kaljakellunnat kanssa aika junttia. Se voisi olla ihan hauskaa jos porukka ei olisi niin idioottia. Roskat heitetään jokeen. Samoin siellä tarpeet tehdään vain lorottamalla laidan yli. Ja tavatonta ei kuulemma ole että joku humalassa saattaa kusta naapuriveneen päälle. Hyi yök.
Ralleissa vähän sama, eli yleisö tekee tapahtumasta junttia omalla paskalla käytöksellään. Pätkillä oli kuulemma järjestyshäiriötä esimerkiksi parkkeerauksessa. Ei kunnioiteta toisten kotipihoja, vaan ängetään väkisin se oma auto parkkiin toisen tontille. Roskatkin jätetään luontoon, vaikka roskiksia on raahattu satoja kappaleita ympäri Suomen metsiä.
Oma panokseni tähän ketjuun on Mr Lothar. Kyseinen kaveri tuli bongattua tänäkin vuonna ralleista, ja täytyy ihmetellä että miksi sillä on aina samat vaatteet päällä. Aina kun minä olen kyseisen kaverin bongannut, niin yllään tällä on ollut paita jossa lukee yllättäen Mr Lothar. Kuinka vitun b-luokan julkkis täytyy olla, että täytyy pitää aina paitaa jossa on oma nimi?
Ajaa autolla jossa äänet on kuin parhaassakin rallipurkissa, kyseinen autohan on tietysti ruosteinen paska.