Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 324
  • 13 543

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Et siis pidäkään kaikkien reikien nuolemisesta...yksi tuttuni pitää pillun nuolemista vastenmielisenä eikä omien sanojensa mukaan ole sitä koskaan tehnyt, mutta nyrkkipano on hänen mielestään normaalia.
Voi siinä neidolla hieman naama venähtää kun herra ilmoittaa ettei pimpsaa lipaise mutta nyrkin työnnän mieluusti sisään. Vai onko herra ottavana osapuolena?
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse huomasin itseni juntiksi, vedonlyöntiketjusta huomasin että HJK pelaa europaikasta,
vaistomaisesti uusi välilehti ja googlella ylen teksti-tv auki. Olisi sitä varmaan parempiakin
sivuja ollut internetixöinnin ihmeellisessä maailmassa.
 
Itse huomasin itseni juntiksi, vedonlyöntiketjusta huomasin että HJK pelaa europaikasta,
vaistomaisesti uusi välilehti ja googlella ylen teksti-tv auki. Olisi sitä varmaan parempiakin
sivuja ollut internetixöinnin ihmeellisessä maailmassa.

Pakko kommentoida. Minusta teksti-tv on kaikkea muuta kuin junttia. Ajaton klassikko ja vielä internet-aikakaudellakin pitänyt pintansa. Yksinkertainen on kaunista.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rokotevastaisuus ja ilmastodenialismi. Vielä on kohtaamatta muuten älykkään oloinen, mielipiteidensä perustelemiseen kykenevä ei-juntti, joka harjoittaisi näistä jompaa kumpaa. Suomessa ei taida sentään olla flat earthereita? Menevät samaan kastiin edellä mainittujen kanssa, mutta ovat paljon vähemmän haitallisia.

Jatkoajan Flath Earth Societyn jäsenet käsi pystyyn. Muiden palstan salaliittohörhöjen määrän perusteella en sinänsä ihmettelisi, vaikka pari löytyisikin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Itse huomasin itseni juntiksi, vedonlyöntiketjusta huomasin että HJK pelaa europaikasta,
vaistomaisesti uusi välilehti ja googlella ylen teksti-tv auki. Olisi sitä varmaan parempiakin
sivuja ollut internetixöinnin ihmeellisessä maailmassa.

Teksti-tv on just paras! Sieltä saa nopeasti tulokset esiin muutaman bitin pikseleinä ilman, että tarvitsee selata kaikenmaailman java-mainoksilla varustettuja webbisivuja ja ihmetellä, että mihin se olennainen linkki mahtaa olla piilotettu. Ja latautumisaikaa teksti-tv:llä ei olekaan. Fast as fuck.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Itse huomasin itseni juntiksi, vedonlyöntiketjusta huomasin että HJK pelaa europaikasta,
vaistomaisesti uusi välilehti ja googlella ylen teksti-tv auki. Olisi sitä varmaan parempiakin
sivuja ollut internetixöinnin ihmeellisessä maailmassa.
Pakko kommentoida. Minusta teksti-tv on kaikkea muuta kuin junttia. Ajaton klassikko ja vielä internet-aikakaudellakin pitänyt pintansa. Yksinkertainen on kaunista.

Ei tuon parempaa sivua olekkaan kun haluaa nopeasti tietää mitä maailmalla on tapahtunut tai haluaa tietoa jostain suomailaisesta palloilusarjasta.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jatkoajan Flath Earth Societyn jäsenet käsi pystyyn. Muiden palstan salaliittohörhöjen määrän perusteella en sinänsä ihmettelisi, vaikka pari löytyisikin.

No noh, eipäs vinoilla.. :)

Mutta sellainen kysymys on herännyt, että kuka näitä Flath Eart sivustoja ja videoita oikein floodaa nettiin. Kyrsii rankasti, kun joku Youtube ehdottelee mulle näitä harva se viikko vain siksi, että olen aikaisemmin katsonut jotain 'yhteiskuntakriittistä aineistoa'. Kaikenlaista uskonnollisuus saa ihmisissä aikaan. Väkisin pitää saada maasta kaikkeuden keskipiste. Siinä suoristuu horisontti eikä tarvi miettiä sitäkään, mihin aurinko sitten laskee piiloon tai mikä aiheuttaa vuodenajat.

Samaa kategoriaa ovat kaikenmaailman "False Flag" videot, joita ilmaantuu aina kun sattuu jotain.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Flow-festivaalien seksuaalisuudestaan varma tosimies lienee Jani Toivola? Muuthan siellä ajelevat kaksilla rattailla.
Jos on oikeasti seksuaalisuudestaan varma, voi ajella vaikka kolmilla rattailla.
@kiwipilot Onko läski syönyt sinun evääsi vai onko joku istunut poloisen päälle, kun olet tuollainen nillittäjä? Ehkä sukulainen ei huomannut pientä kiwipilotia. Sinut voisi palkata niiden buffet-ravintolasta tuttujen lastenvaunujen pinnojen väliin jarruksi. Saisi läskit ja äidit ja läskiäidit syödä rauhassa vittumaisten kakaroidensa kanssa. Olet ketjun kamaa ehdottomasti.
 
K

kiwipilot

Jos on oikeasti seksuaalisuudestaan varma, voi ajella vaikka kolmilla rattailla.
@kiwipilot Onko läski syönyt sinun evääsi vai onko joku istunut poloisen päälle, kun olet tuollainen nillittäjä? Ehkä sukulainen ei huomannut pientä kiwipilotia. Sinut voisi palkata niiden buffet-ravintolasta tuttujen lastenvaunujen pinnojen väliin jarruksi. Saisi läskit ja äidit ja läskiäidit syödä rauhassa vittumaisten kakaroidensa kanssa. Olet ketjun kamaa ehdottomasti.

Mitä ihmettä nyt taas? Pitäisikö sun oikeesti laihduttaa; purkakauksesi perusteella oletan, että sinä olet partaläski. Verikin voisi kiertää paremmin ja ihan ylös asti. Mutta koita kestää, onni voi olla esim. 50:n kilon takana; ei muuta kuin lenkille ja salaattikuurille, hop hop! Ja buffet -raflat kannattaa kyllä unohtaa. Tsemppiä nyt kuitenkin - sinäkin voit olla joskus normaalin kokoinen.

Tiesitkö muuten, että ylipaino altistaa monille vakaville sairauksille? Sitäpaitsi on aika rasittavaa - ja selälle vaarallista - kantaa +120 kiloisia pulleroita kantotuolilla tai paareilla kolmannesta kerroksesta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mitä ihmettä nyt taas? Pitäisikö sun oikeesti laihduttaa; purkakauksesi perusteella oletan, että sinä olet partaläski. Verikin voisi kiertää paremmin ja ihan ylös asti. Mutta koita kestää, onni voi olla esim. 50:n kilon takana; ei muuta kuin lenkille ja salaattikuurille, hop hop! Ja buffet -raflat kannattaa kyllä unohtaa. Tsemppiä nyt kuitenkin - sinäkin voit olla joskus normaalin kokoinen.
Tainnut olla ihan lähisukulainen, joka istui päällesi, kun olit lapsi. Hahaha tulee olemaan kylmä päivä helvetissä, ennen kuin tarvitsen neuvoja tuollaiselta vitun internet-itkupilliltä. Onko jäänyt oikeassa elämässä jotain todistettavaa? Tietäähän sen mitä yleensä tuollaisella turvan repimisellä kompensoidaan. Laihduttamalla tai lihottamalla voi saavuttaa onnen, mutta kyynaama pysyy kyynaamana.
Sitäpaitsi on aika rasittavaa - ja selälle vaarallista - kantaa +120 kiloisia pulleroita kantotuolilla tai paareilla kolmannesta kerroksesta.
Vaikea uskoa, että sinä olisit koskaan kantanut ketään mistään minnekään. Tule nykäisemään joskus hihasta, niin voidaan leikkimielisesti hyvässä hengessä kokeilla kumpi kantaa kumpaa.
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mies parturissa...

Kotikaupungissa olen muodostanut sellaisen yleiskuvan asiasta, että urheilijat/muut trendejä seuraavat miehet käyvät MRoomissa. Kerran tulin ostaneeksi urheilijaveljelleni tuolta joululahjan.

Muu osasto ystävämiehistäni ovat juuri tätä junttiosastoa, jotka eivät uskalla/halua käydä parturilla. Eräs käy, jos tulee nauttineeksi pari olutta ennen tuota järkyttävää tapahtumaa.

Ja joo, olen nainen, joka vihaa parturissa käyntiä.

TekstiTV:sta puhuttu.

Pakko kommentoida. Minusta teksti-tv on kaikkea muuta kuin junttia. Ajaton klassikko ja vielä internet-aikakaudellakin pitänyt pintansa. Yksinkertainen on kaunista.

Näin juuri, olin melko lapsi, kun sain telkkarin itselleni. Tuolloin minusta tuli myös penkkiurheilija, eikä inttternettttti vielä ollut kaikkien käytössä. Kyllä tuli urheilutilanteita seurattua tiheään tekstitv:n avulla. Ja se kuuluisa aamutoimi: ensimmäisenä tv auki, tekstitv:n sivu 235 auki. Noudatan tuota vieläkin, ei älypuhelin yöpöydällä palvele yhtä nopeasti.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avasin SM-liigaosion ja sinne oli tullut joukkue, jonka logossa on joku vitun viikinkikypäräinen hemmo. Ketjun voi sulkea, junttiuden maksimi tavoitettu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulla on parta, kuuntelen metallia ja asun maaseudulla. Olenkohan juntti? Nimimerkki Ujo Piimä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Parahin Ujo Piimä.

Se että asuu partaisena maalla metallia kuunnellen ei tee kenestäkään junttia. Mikäli puhut ilman murretta, et sylje purutupakkaa ja osaat käyttäytyä seurassa sosiaalisesti, niin sinulla ei ole mitään hätää tässä maailmassa.

Terveisin Eki-setä
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Vaikka hevoset ovat hienoja eläimiä ja Niemisen Tonikin fiksu kaveri, niin pakko mainita raviurheilu ja kaikenlainen siihen liittyvä oheistoiminta totoiluineen.

Bändinä Toto on ihan loistava.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Auringon palvominen on junttia. Junttia on lähteä jonnekkin "terdelle" yhdelle kavereiden kanssa. Junttia on ryypätä jossain ringissä kavereiden kanssa "biitsillä". Aurinkorasvakin on muuten junttia. Tai sen levittäminen.
 

Snagari

Jäsen
Auringon palvominen on junttia. Junttia on lähteä jonnekkin "terdelle" yhdelle kavereiden kanssa. Junttia on ryypätä jossain ringissä kavereiden kanssa "biitsillä". Aurinkorasvakin on muuten junttia. Tai sen levittäminen.
Huh, luulin jo olevani tosi juntti. Mutta aurinkorasvaa en perkele laita, ämmien hommaa!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vielä juntimpi versio tästä on t-paidat, jotka on modifioitu hihattomiksi.

Mutta ei ole junttia ostaa vastaavat tuotteet joltain kapitalistifirmalta mikä on teettänyt ne varusteet bangladeshilaisessa laittomassa hikipajassa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse tehdyt farkkushortsit on suht juntihkot.

Tuo on pientä! Olen tehnyt farkkulappuhaalareista… lappuhaalarifarkuista kesähousut itselleni. Lähipiitsillä käytyä lapset ja känniset teinit osoittelevat sormella, kun minulla muuta ei lähtiessä ole päällä.
Olen melkoisen kookas ja karvainen mies, enkä siis mikään silmänilo.

Tarvitaan varmaankin Lidl:n elävä mainos eli pussikaljapussimies kertomaan, että Helschingissä kukaan ei tee näin. Kaikki rantojen ja puistojen päivettyneet ja sammuneet pussikaljaherrasmiehet käyttävät aktiivisena vapaa-aikanaan ajankohtaan sopivia kolmiosaisia pukuja sekä eriparisia lenkkitossuja ja se on siellä sopivaa, koska kaikki tekevät pääkaupungissa näin, eikä maalaiset sitä voi ymmärtää.

Persele! Minusta on välillä mukava olla sopivan epäkorrekti tai ruman dekadenssi! Olen muutamana iltana rantabaareissa käyttänyt kyseessä olevaa kostyymia, daamit ovat silti tykänneet.
Eivätpä kumminkaan ole banaaneja tarjonneet.

Junttimainen itsensä nolaaminen on… hienosäätöinen taitolaji, jota kukaan ei täydellisesti hallitse, mutta siltikin jotku paremmin kuin muut.
*hoh*
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Vesistöillä junttimaisinta ovat bayliner-tyyppiset veneet, kaikki nopeakulkuiset vekottimet ja kovaa ääntä pitävät härvelit. Myös siis meidän purkkari silloin kun joutuu köröttämään vanhalla kaksitahtisella perämoottorilla.

Vähiten junttia vesillä on melominen. Tyylikkäintä on veneily ilman alkoholin sisäistä nautintaa. Kännätä, metelelöidä ja kiirehtiä paikasta toiseen voi maissakin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Itse tehdyt farkkushortsit on suht juntihkot.

Ei ehkä juntimpaa, mutta älyttömän paljon tyhmempää olisi ostaa kaupasta farkkushortsit jos kaapissa on valmiiksi rikkinäisiä housuja.

Ekologisuus ei kai ole junttia vaatteissakaan?

Tuossa juuri olen pitänyt muutaman päivän polvista katkaisemia farkkuja, (joissa on erinomaiset taskut #tärkeää) jotka istuvat ilman vyötä ja tuntuvat hyvältä ilman alushousujakin. Sopivasti tyhjässä paikassa housut veneen kannelle ja uimaan. Kuitenkin farkkukangas antaa hyvän suojan raapivilta sokkien kärjiltä yms.

Hyvä vaate on tarkoituksenmukainen ja tarkoituksenmukaista on mm. se ettei sitä tarvitse suojella. Junttiahan se voi silti olla. Minun mielestäni mm. omakotitalo on kohtalaisen junttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös