Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 636 427
  • 13 571

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Työkaveri on tällainen. Ei ole koskaan maistanut esim oliiveja, sardiineja tai aurajuustoa koska "ne on paskaa". Todella raskasta varmaan tuollaisen ihmisen elämä.
Samaa mieltä. Kyllähän sitä maistaa pitää ennen kuin tuomitsee. Oliivit ja aurajuusto on kyllä aika paskaa näin maistettuna, mutta mikäs siinä jos joku tykkää. Sardiineja ei ole vielä tullut vastaan, mutta en tuomitse ennalta.
Ei myöskään lue "iltapaskoja" joten ei ole kartalla mistään asiasta, eikä hänen kanssaan voi keskustella ajankohtaisista ihmisistä kun ei tiedä ketään nimeltä. Ei ollut esim koskaan kuullut Ville Haapasalosta. On yllättäen joku uskis.
Junttina pitäisin sitä, että pitää itseään kartalla pikkujulkkisten kaikenkarvaisista kissanristiäisistä "iltapaskojen" avulla tai muutenkaan. Mua ei kiinnosta mitä joidenkin mukajulkkisten yksityiselämään kuuluu enkä niistä mitään tiedä. Haapasalon tunnen lähinnä olympialaisten jäljiltä. Ainakin tähän asti on löytynyt järkevämpiäkin puheenaiheita. En ole uskis.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei myöskään lue "iltapaskoja" joten ei ole kartalla mistään asiasta, eikä hänen kanssaan voi keskustella ajankohtaisista ihmisistä kun ei tiedä ketään nimeltä. Ei ollut esim koskaan kuullut Ville Haapasalosta. On yllättäen joku uskis.

Kyseessähän voi olla vaikka kuinka mielenkiintoinen ihminen, se että ei lue iltapäivälehtiä on silmissäni oikeastaan positiivinen asia.

Enpä osta ja lue niitä itsekään, netistä luen vain ja ainoastaan uutiset suomesta ja maailmalta iltapäivälehtien sivuilta - muun tapahtumavirran ohitan kevyesti, sama pätee tosi-tv:hen ja muuhun hömppään, joten töissä en voi oikein keskustella kenenkään kanssa näistä asioista kun en tiedä mitään mitä missään sarjassa tai ohjelmassa tapahtuu. Mutta en katso menettäneeni yhtään mitään, pärjään oikein hyvin vaikka en osaa nimetä ainoatakaan hahmoa salkkareissa.

Eipä sillä, en ole katsonut säännöllisesti televisiota sitten vuoden 2007 jälkeen. Elämä on oikein mukavaa vailla tv-ohjelmia ja pysyn oikein hyvin kärryillä ilman sitä minulle tärkeissä asioissa.

vlad.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Mutta kyllä pitäisi olla jonkinlainen näkemys ajankohtaisista asioista, jotta voi edes auttavasti keskustella asioista. "Mikä lentoturma, mitkä olympialaiset, kuka breivik, mikä on bitcoin" toistuvat tämän kaverin lauseissa. Ei sillä ihmisen mielenkiintoisuudella ole merkitystä, jos ihminen on AIVAN PIHALLA kaikesta uutisointiin perustuvasta asiasta. Ja se varsinkin vituttaa kun mies kyselee noista jatkuvasti. Jos ei kiinnosta, pitäisi turpansa kiinni. Jos kiinnostaa niin GOOGLETA. Google auttaa aika monesti. Mutta ei. Pitää aina kysyä.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mutta kyllä pitäisi olla jonkinlainen näkemys ajankohtaisista asioista, jotta voi edes auttavasti keskustella asioista. "Mikä lentoturma, mitkä olympialaiset, kuka breivik, mikä on bitcoin" toistuvat tämän kaverin lauseissa. Ei sillä ihmisen mielenkiintoisuudella ole merkitystä, jos ihminen on AIVAN PIHALLA kaikesta uutisointiin perustuvasta asiasta. Ja se varsinkin vituttaa kun mies kyselee noista jatkuvasti. Jos ei kiinnosta, pitäisi turpansa kiinni. Jos kiinnostaa niin GOOGLETA. Google auttaa aika monesti. Mutta ei. Pitää aina kysyä.

Niin, kyllähän sitä voi viisas olla (semmonen Suomen tietoviisaan Erik Toivanen), mutta ei se tarkoita että olisi nykyasioista "viivalla". En ole esimerkiksi itse tutustunut tuohon bitcoiniin millään muotoa, mutta tiedän mikä se on.
Itse haluaisin olla jotain tuolta väliltä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ketjun "Teemu Nurmen taklaus Tommi Huhtalaan 29.3.2014 Blues-Lukko puolivälierässä" viesteistä noin joka toinen mahtuisi tähän ketjuun.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän Ilta-Sanomien ruotsalaisen futiskannattajan kuolemasta kertovan jutun alapuolella olevat kommentit.

Nekin, mutta kyllä itse uutisessa kuvatut tapahtumat sopivat tähän ketjuun vielä paremmin.
 
Nyt kun molemmissa puolivälierissä on Game Seven niin todettakoon että rantapallot tässä yhteydessä ovat erittäin junttimaisia. Revitään ilo irti ennemmin toisen putoamisesta kuin omasta voitosta. Typerää lällättelykulttuuria ja kunnioituksen puutetta vastustajaa kohtaan.
 

M10

Jäsen
Se kun hoetaan vittu-sanaa joka toisessa lauseessa kovaan ääneen esim. ravintolassa, siten että kaikki ympärillä olevat seurueet kuulevat.
 

Murskaaja

Jäsen
Nyt kun molemmissa puolivälierissä on Game Seven niin todettakoon että rantapallot tässä yhteydessä ovat erittäin junttimaisia. Revitään ilo irti ennemmin toisen putoamisesta kuin omasta voitosta. Typerää lällättelykulttuuria ja kunnioituksen puutetta vastustajaa kohtaan.

Mielestäni tämä on vain hieno perinne ja hyväntahtoista toivottamista kesälomille. Lisäksi varmaan lapsista hauskaa heitellä palloja kentälle. Eri asia tietenkin sitten, kun palloihin aletaan kirjoittelemaan jotain vittuiluja vastajoukkueelle.
 
Mielestäni tämä on vain hieno perinne ja hyväntahtoista toivottamista kesälomille. Lisäksi varmaan lapsista hauskaa heitellä palloja kentälle. Eri asia tietenkin sitten, kun palloihin aletaan kirjoittelemaan jotain vittuiluja vastajoukkueelle.

No joo, tuntuu tosiaan siltä että tuosta on se kuittailuideakin vähän kadonnut kun niitä on vissiin heitelty myös ihan riippumatta siitä kumpaa joukkuetta heittelijä itse kannattaa. Mainittakoon että myös A-nuorten ratkaisevan finaalipelin jälkeen lensi Espoossa jäälle jokunen rantapallo. Lomahan molemmilla silloin toki alkoi.

Ainoa jäälle katsomosta heitettävä esine minkä hyväksyn on hattu silloin kun joku tekee kolmannen maalin.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyseessähän voi olla vaikka kuinka mielenkiintoinen ihminen, se että ei lue iltapäivälehtiä on silmissäni oikeastaan positiivinen asia.
Ostin 18.1.2014 viikonlopun Ilta-Sanomat. Siinä oli juttua Pohjois-Koreasta, niin ostin sitten, kun tuo aihe kiinnostaa suuresti. Olen sen jutun lehdestä lukenut mutta en mitään muuta. Se lehti oli minulla yhdellä reissullakin mukana, istuin junassa tuntikausia suuntaansa. Selasin lehden läpi mutta en oikeastaan lukenut sitä tuon yhden jutun lisäksi ollenkaan. Olen päättänyt, että vielä minä lehden luen. Kesällä viimeistään.
en ole katsonut säännöllisesti televisiota sitten vuoden 2007 jälkeen.
Apple-sovellus: Mistä tietää, ettei henkilöllä ole televisiota? Hän kyllä asiasta kysymättäkin kertoo sen. Häähää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ostin 18.1.2014 viikonlopun Ilta-Sanomat.

Mä menen välillä tähän lööppiharhaan kun "karhu raateli marjanpoimijan Helsinkin keskustassa!!". Sit selaa lehden, ekalla kerralla ei edes löydä uutista. Sen kolmen lauseen jutun ehkä sattumalta pongaa jostain ylimääräisestä liitteesta sivulta 75B. Eikä se välttis ehkä ollu ees karhu minkä se tyyppi näki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuttaa Vantaalle tai Espooseen jostain Töölöstä tai rööperistä, jotta saa enempi neliöitä, joita ei todellisuudessa tarvitse mihinkään. 140 neliöö hei! Juntit.
Joo mä kanssa olen ihmetellyt sitä, että mihin ihmiset tarvitsevat niin monta neliötä. Muille kerskumiseen vissiinkin, ja vaikka ei kerskuisi, niin siihen ajatukseen, että on iso asunto. Isompi kuin muilla. Mutta mullapa on kätevämpi ja käytännöllisempi. Lälläslää! Ei niin hankala ja epäkäytännöllinen kuin teillä saatanan kartanolliset.

Yleensähän siis keittiön ja vessan lisäksi on olohuone ja makuuhuone. Muut mahdolliset huoneet ovat sitten vierashuone, työhuone, lastenhuoneet jne.

Mutta jos miettii. Sohva tai joku tuolihan on kotona se keskipiste, siis se missä yleensä löhöillään. Telkkari tietenkin pitää olla siinä lähellä ja tietokone, tai mitä näitä nyt tarvitseekaan, ja sitten sänky, mihin menee loppuillasta ja mistä vielä katsoo telkkua, ja mistä vielä nousee pari kertaa nettiin kun saa jonkun idean. Mutta miksi erikseen pistäisi makuuhuoneeseen huonommat laitteet kuin olohuoneeseen, ja miksi tyytyä niihin huonompiin laitteisiin? Tai miksi ylipäätänsä ostaisi kahdet samat vekottimet? Ja miksi suostuisi erikseen kävelemään johonkin toiseen huoneeseen että siirtyisi sänkyyn? Sängystä sitten pitää kävellä pitkä matka että pääsee muualle. Ja unessa sä et kuitenkaan tajua mistään mitään, joten miksi sitä tajunnan tasoa varten uhraisi kokonaisen huoneen ja niin monta neliötä? Onko se siis aivan satavarma ettei vuokra tai sen kämpän hinta ole yhtään enempää niiden huoneiden takia, joissa sä käytännössä olet taju kankaalla, etkä tajua mistään mitään?

Jos kaikki olisivat samassa huoneessa, kaikki mahdolliset asiat olisivat paljon paremmin. No joo, tietenkin sitä ehkä saisi hieman paremmin unta, mikäli niitä houkutuksia ei olisi siinä vieressä, ja ehkä sen makuuhuoneen lämpötilan voisi pitää pari astetta matalammalla, mutta noi nyt on paljon pienempiä juttuja.

Mitähän tyhmää keksitään seuraavaksi, hohhoijaa.

Mä en halua asua liian isossa asunnossa, vaan mielummin asun just sopivassa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Muuttaa Vantaalle tai Espooseen jostain Töölöstä tai rööperistä, jotta saa enempi neliöitä, joita ei todellisuudessa tarvitse mihinkään. 140 neliöö hei! Juntit.
Todellakin. Koska saa noita samoja neliöitä Helsingistäkin. Mä ainakin tarvitsen elintilaa.
Pipo päässä ja puolikkaan melonin kokoiset kuulokkeet pipon päällä.
Oisko ne paremmat pipon alla? Pitääkö jättää pipo pois vai tinkiä hifin laadusta?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tagien maalailu. Vittu kun pitää sotkea kaikki mihin voi maalilla tuhria.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mä en halua asua liian isossa asunnossa, vaan mielummin asun just sopivassa.

En minäkään halua ajaa Ferrarilla, vaan mielummin huolettomalla Toyotalla.

Junttia on ajella kalliilla ja isolla autolla. Pieni ja halpa sen olla pitää.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Oisko ne paremmat pipon alla? Pitääkö jättää pipo pois vai tinkiä hifin laadusta?

Yleensä hifin laadusta onkin tingitty. Ostetaan jotkut melonin kokoiset Skullcandyt, Applen kuulokkeet tai muut trendipaskat, ajatellen vaan miltä ne näyttää. Omaan silmään vielä aivan käsittämättömän rumilta muovihärpäkkeiltä.

Ei sitä koskaan näe, että on pipo päässä ja melonin kokoiset studio tasoiset Sennheiserit tai Kossit päässä. Eikä se iPhone 5 jaksa puskea tarpeeksi tehoakaan kunnon kuulokkeisiin, eli hommaa suosiolla esimerkiksi Sennheiseriltä laadukkaat pienemmät kuulokkeet, jotka soveltuvat muutoinkin tähän kuunteluun paremmin.

Junttiahan se on käyttää ylisuuria kuulokkeita, joista ei edes saa mitään irti. Kyllähän se näyttää myös dorkalta, jos pipo on kuulokkeiden alla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös