...mutta kyllä se vähän kylmää nyt vaikka Börsissä nähdä tuota asukokonaisuutta.
Ompahan tuo sallittua, mutta vain tyttölapsille. Pojat lentää vauhdilla takaisin kohti Datsunin takapenkkiä.
Ja sitten väitetään Valtion olevan tasa-arvoinen?!
...mutta kyllä se vähän kylmää nyt vaikka Börsissä nähdä tuota asukokonaisuutta.
Venakoista hokeminen silloin kun sillä tarkoitetaan venäläisiä yleensä eikä venäläisnaisia.
Jaa niin, voihan tuon venakko-termin tosiaan ymmärtää samassa kontekstissa kuin esimerkiksi Sedinin siskokset, eipä tullut aateltua asiaa tuolta kantin.
Jaa niin, voihan tuon venakko-termin tosiaan ymmärtää samassa kontekstissa kuin esimerkiksi Sedinin siskokset, eipä tullut aateltua asiaa tuolta kantin.
Rahalla maksaessa pitää jättää tilaa kortin vinguttelijoille.
Miesten ämmittely ynnä muu on ehdottoman junttimaista, vielä junttimaisempaa kuin homottelu.
Tämä kontekstihan se vasta junttimainen onkin, aivan kuin naiseus olisi pahin mahdollinen asia ja automaattisesti solvaus.
No sinähän tässä juntti olit. Rahalla maksaessa pitää jättää tilaa kortin vinguttelijoille.
Jack and Jonesin joku "hieno" huppari, siniset farkut ja Adidaksen superstarit.
Juu, olen jäykkä velttokulli, mutten mikään office-olmi. Raikulitaiteilija pikemminkin. Enkä paheksunut, vaan totesin, että olipas junttia. Kuten itsekin myönsit.Näyttihän se aivan älyttömän juntilta, mutta eihän siinä mitään jos se tuottaa hyvää mieltä porukalle. Jäykät toimistorotat sitten paheksuvat täällä, hah!
Tämä asukokonaisuus on kyllä junttimaisinta mitä tiedän. Tuohon sinisten farkkujen tilalle voi vielä vaihtoehtoisesti asettaa Jack and Jonesin chinot.
Ylipäänsä ihmiset, jotka eivät huolehdi tai välitä pukeutumisestaan yhtään saavat meikältä automaattisen junttileiman.
Juu, olen jäykkä velttokulli...
Onko tämä junttimaista myös silloin, jos sen tekee tarkoituksella? Tulipahan vaan mieleen, että viittaamalla venäläiseen termillä venakko lause antaa ymmärtää, että kaikki venäläiset ovat ämmiä, tai toisaalta että Venäjällä on pelkkiä ämmiä. Muistan joskus johonkin otteluseurantaan kirjoittaneeni miesten jääkiekko-ottelusta Venäjä-Suomi ja viestissäni viittasin Venäjän maajoukkueen pelaajiin termillä venakko, pyrkimyksenä näin sanoa, että venäläiset pelaajat ovat ämmiä, vaikka ovatkin miehiä.
Mikä vika J&J:n vaatteissa on? Nuorille kasvaville miehille ihan hyvä kauppa. Mun mielestä arvon trendsetter vois kertoa miten itse pukeutuu? :o)
Kim Floorin äänellä: "Se on oikeiiiiinnn!!!". Mistä tulikin mieleen, että Onnenpyörä oli todella junttimainen ohjelma.Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. Olet selkeästi ahdistunut ja jäykkämielinen ihminen jolla on veltto kulli.
Kim Floorin äänellä: "Se on oikeiiiiinnn!!!". Mistä tulikin mieleen, että Onnenpyörä oli todella junttimainen ohjelma.
Itse pukeudun useimmiten tuulipukuun ja lenkkareihin.