Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 387
  • 13 571

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kun on tarpeeksi rahaa, ei tarvitse spekuloida sekundäärisillä argumenteilla edes autoasioissa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ryyd oli ilmeisesti "flunssassa", kun ei pukahtanut mitään koko keikan aikana.

Heh, joskus kymmenisen vuotta sitten todistin myös Patin ja Ryydin pub-keikan, eikä silloinkaan kuulunut Ryydiltä pihaustakaan. Oli kuulemma oikea Ryyd kipeänä ja kostuumin alla oli joku random heppu. Sen verran saatiin selville kun tarpeeksi kiusattiin biisien väleissä. Playpackinähän nuo kai vetää muutenkin, eli spiikit on ainoa, josta eron edes huomaisi. Me voitais cottoni mennä vaikka kaksin vetämään kamat niskaan ja lauteille, kukaan ei huomaisi mitään. Easy money, sanois Edward Furlongkin. Vaikka tuskin nuo mitään tienaavatkaan, tekevät sitä rakkaudesta musiikkiin.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Junttimaisinta mitä tiedän.

Silti suurin osa Toyota kuskeista unelmoi ratissa viereisen BMW:n tai Audin kuljettamisesta. Varmaan vähän sama, kun suomileijonamiehet panee vaimojaan ja miettii, että vittu kun tolla "naisella" on lyhyempi letti kun mulla ja viiden lapsen jälkeen painoakin on 120kg. Mun mielestä ei ole junttia ajaa autolla mistä tykkää tai panna naisia mitkä on omasta mielestä hyvännäköisiä. Kaikki menee sillä mitä on tarjolla ja se on junttia haukkua muita esim. jos on varaa ajaa suht hyvällä autolla.
 
Silti suurin osa Toyota kuskeista unelmoi ratissa viereisen BMW:n tai Audin kuljettamisesta. Varmaan vähän sama, kun suomileijonamiehet panee vaimojaan ja miettii, että vittu kun tolla "naisella" on lyhyempi letti kun mulla ja viiden lapsen jälkeen painoakin on 120kg. Mun mielestä ei ole junttia ajaa autolla mistä tykkää tai panna naisia mitkä on omasta mielestä hyvännäköisiä. Kaikki menee sillä mitä on tarjolla ja se on junttia haukkua muita esim. jos on varaa ajaa suht hyvällä autolla.

Se on tismalleen näin. Kyllä minäkin Mersu-kuskeja kadehtivana vanhan Ooppelin-louskun omistajana repesin invapaikalle pysäköineen Carl Danhammerin kommentille. Pakko arvostaa:

Miksi pysäköitte invapaikalle?

– Nytpä tuli tiukka kysymys! No, kun minulla oli kiire ja se oli lähellä ovea. Toisella puolella oli paljon autoja, joten ajoin tuohon. Juoksin siitä nopeasti.

– Tehty mikä tehty. Kun paska on housussa, niin turha sitä on poiskaan ottaa. Ei tämä varmasti iso asia ollut, mutta olihan lehdessä komia kuva!

Miksi veitte kaksi paikkaa?

– Minä valtaan yleensäkin kaksi parkkiruutua. Ajan aina parkkiin siten, että Mersun merkki on kahden ruudun välissä. Usein otan kaksi lippua pysäköintiautomaatista.

– Jos jätän auton yhteen ruutuun, niin siihen tulee toinen auto viereen ja joku puupää lyö ovellaan autoani. Olen joutunut korjaamaan autoni ovia ja kylkiä monta kertaa, kun niitä on kolhittu ja naarmutettu.

Onko teillä muuta sanottavaa?

– Minä pysäköin siihen ja olen pahoillani. Ei se invalideja varmasti häirinnyt millään tavalla, mutta jotakuta mossekuskia tai puupäätä ilmeisesti harmitti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se on tismalleen näin. Kyllä minäkin Mersu-kuskeja kadehtivana vanhan Ooppelin-louskun omistajana repesin invapaikalle pysäköineen Carl Danhammerin kommentille. Pakko arvostaa:
Täytyy myöntää. En ikinä parkkeeraisi tahallani invapaikalle, enkä vasitenkaan kahteen ruutuun. Ja olen eri mieltä tuosta, että siinä on oikeasti joku liikuntarajoitteinen saattanut kärsiä. Mutta onhan tuo aika hyvin heitetty. Just silleen sopivan leuhkasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Silti suurin osa Toyota kuskeista unelmoi ratissa viereisen BMW:n tai Audin kuljettamisesta. Varmaan vähän sama, kun suomileijonamiehet panee vaimojaan ja miettii, että vittu kun tolla "naisella" on lyhyempi letti kun mulla ja viiden lapsen jälkeen painoakin on 120kg. Mun mielestä ei ole junttia ajaa autolla mistä tykkää tai panna naisia mitkä on omasta mielestä hyvännäköisiä. Kaikki menee sillä mitä on tarjolla ja se on junttia haukkua muita esim. jos on varaa ajaa suht hyvällä autolla.
Luin tämän viestin katsomatta ensin kuka sen kirjoitti. Olin ihan varma, että nimimerkki pettter oli mielipiteen takana. Ainoastaan se, että panemisen kanssa samaan lauseeseen ei sisältynyt sanaa maksaminen hämäsi hieman, mutta tuumin että kiireessä lie unohtunut mainita.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Täytyy muistaa, että junttimaisuus ei ole sama asia kuin junttius. Ihminen, joka vaikuttaa juntilta on junttimainen, mutta se ei tarkoita että hän olisi juntti. Esimerkiksi repun kantaminen saattaa olla junttimaista, vaikka ei olekaan junttia. On äärimmäisen junttia leimata joku juntiksi, vaikka tämä olisikin vain junttimainen. On myös helvetin junttia elää elämäänsä junttimaisuuden leiman ajamana.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Luin tämän viestin katsomatta ensin kuka sen kirjoitti. Olin ihan varma, että nimimerkki pettter oli mielipiteen takana. Ainoastaan se, että panemisen kanssa samaan lauseeseen ei sisältynyt sanaa maksaminen hämäsi hieman, mutta tuumin että kiireessä lie unohtunut mainita.

Miksi siinä lukisi maksamisesta jotain?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, joskus kymmenisen vuotta sitten todistin myös Patin ja Ryydin pub-keikan, eikä silloinkaan kuulunut Ryydiltä pihaustakaan. Oli kuulemma oikea Ryyd kipeänä ja kostuumin alla oli joku random heppu.

Lieneekö peräti peräkkäisiä keikkoja ollut, koska oma kohtaaminen viittakaksikon kanssa ajoittuu varsin tarkasti kymmenen vuoden taakse.

Me voitais cottoni mennä vaikka kaksin vetämään kamat niskaan ja lauteille

Kuulostaa hienolta. Olen itse asiassa yhä vallan pettynyt, että oma polttariasu ei ollut Ryyd, josta oli ollut useamman kerran puhetta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tänään joku isomahainen ja parrakas mies käveli päin punaisia Tuiran Lidlin kohdalla. Oli varmaan menossa Lidiliin ostamaan halvinta olutta. Päällään hänellä oli Kärppien pelipaita ja juhannukseenhan on alle viikko. Päässään sillä oli Kärppien lippahattu. Siihen mieheen olisi voinut asetella monta junttimerkkiä.

Minulla ei ole yhtään lippahattua, pitäisiköhän yksi ostaa, koska joskus tenniksen pelaaminen olisi helpompaa, kun aurinko pahasti häikäisee.

En osta, mieluummin menetän näköni kuin lippahattuilen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos joskus vierailisin Footlessin ravintolassa, niin tilaisin ensin lehtipihvin ranskalaisilla. Kenties joisin myös muutaman Irish Coffeen. Jokaisen Irish Coffeen ryystäisin vähintään kolmella pillillä. Jos ruokailu kestäisi niin pitkään, että taas lopulta nälkä yllättäisi uudestaan, niin voisin vielä vetäistä naudan pihvin kypsänä eli well done.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suomessa, joka baarissa missä töissä olen ollut on tuota tullut nähtyä. Eli pillillä koko sekoitus tasaisen harmaaksi ja sitten juonti normaalisti tai pillillä.

Kuka niille sen pillin antaa vai onko omat mukana?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kuka niille sen pillin antaa vai onko omat mukana?

Minä tietysti, kun pyytävät. Mun tapoihin ei kuulu antaa tapakoulutusta tälläisissä asioissa, voin sitten vaikka täällä niitä päivitellä. Unohdin taas vaan, ettei tänne saa kirjoittaa jos on asiakaspalvelussa töissä.

Lehtipihviä suosittelen kyllä, on hyvä vaikkei varsinaiselta listalta löydykään. Ei tosin tämän ketjun asiaa mitenkään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lehtipihviä suosittelen kyllä, on hyvä vaikkei varsinaiselta listalta löydykään. Ei tosin tämän ketjun asiaa mitenkään.
Minulla on sellainen mielikuva, että sinä olisit joskus tuominnut lehtipihvin ostajat. Mutta antaa asian olla. En ainakaan nyt jaksa ruveta selailemaan vanhoja viestejä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minulla on sellainen mielikuva, että sinä olisit joskus tuominnut lehtipihvin ostajat. Mutta antaa asian olla. En ainakaan nyt jaksa ruveta selailemaan vanhoja viestejä.

En muista itse, mutta ei sekään mahdotonta ole. Mä olen tänne kirjoitellut yli kymmenen vuotta ja mielipiteet tuppaa iän myötä muuttumaan. Kypsää pihviä en pidä enää oikein junttimaisena, lähinnä haaskauksena. Irish Coffeen pilaaminen on sitten eri asia, siinä tuhotaan koko juoman idea ja lisäksi homma on äärimmäisen hirveän näköistä. Lisäksi tietysti vituttaa kun on kerrostanut sen kerman siihen päälle ja sitten se sekoitellaan pilalle. Kertoisivat etukäteen brutaaleista tavoistaan.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Hienoa tietty irkkukahvien ohella on nämä hotshottien juojat. Se kuuluu vetää ykkösellä, eikä ensiksi kerma, sitten kahvi ja sitten irvistellään gallianolle :)

EDIT: Juntteja on myös sekoitustikut ja niiden käyttäjät. Osasyynä tälle on toki surkeat baarit, joissa drinkkiä ei lainkaan sekoteta, vaan tyrkätään vaan tikku perään. Lisäpisteitä kivoista väreistä ja iso papukaijamerkki cocktailvarjosta!
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä tietysti, kun pyytävät. Mun tapoihin ei kuulu antaa tapakoulutusta tälläisissä asioissa, voin sitten vaikka täällä niitä päivitellä. Unohdin taas vaan, ettei tänne saa kirjoittaa jos on asiakaspalvelussa töissä.

Eikun sitä juuri hain takaa, että onko jollain häpyä erikseen sitä pilliä pyytää. Ilmeisesti siis on. Pitääkin tilata ensi kerralla (jope-äänellä TÄNÄÄN) baarissa casuaalisti Irish Coffee pillillä.
Pakko tosin myöntää että jos minulle alkoholin vaikutuksen alaisena tarjoiltaisiin tämä juoma pillillä varustettuna, saattaisin sitä vahingossa pillillä juodakin, kuitenkin ehdottoman puolihuolimattomasti ja miehekkäästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös