Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 698 853
  • 13 833

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Luin tämän viestin katsomatta ensin kuka sen kirjoitti. Olin ihan varma, että nimimerkki pettter oli mielipiteen takana. Ainoastaan se, että panemisen kanssa samaan lauseeseen ei sisältynyt sanaa maksaminen hämäsi hieman, mutta tuumin että kiireessä lie unohtunut mainita.

Miksi siinä lukisi maksamisesta jotain?

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, joskus kymmenisen vuotta sitten todistin myös Patin ja Ryydin pub-keikan, eikä silloinkaan kuulunut Ryydiltä pihaustakaan. Oli kuulemma oikea Ryyd kipeänä ja kostuumin alla oli joku random heppu.

Lieneekö peräti peräkkäisiä keikkoja ollut, koska oma kohtaaminen viittakaksikon kanssa ajoittuu varsin tarkasti kymmenen vuoden taakse.

Me voitais cottoni mennä vaikka kaksin vetämään kamat niskaan ja lauteille

Kuulostaa hienolta. Olen itse asiassa yhä vallan pettynyt, että oma polttariasu ei ollut Ryyd, josta oli ollut useamman kerran puhetta.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tänään joku isomahainen ja parrakas mies käveli päin punaisia Tuiran Lidlin kohdalla. Oli varmaan menossa Lidiliin ostamaan halvinta olutta. Päällään hänellä oli Kärppien pelipaita ja juhannukseenhan on alle viikko. Päässään sillä oli Kärppien lippahattu. Siihen mieheen olisi voinut asetella monta junttimerkkiä.

Minulla ei ole yhtään lippahattua, pitäisiköhän yksi ostaa, koska joskus tenniksen pelaaminen olisi helpompaa, kun aurinko pahasti häikäisee.

En osta, mieluummin menetän näköni kuin lippahattuilen.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos joskus vierailisin Footlessin ravintolassa, niin tilaisin ensin lehtipihvin ranskalaisilla. Kenties joisin myös muutaman Irish Coffeen. Jokaisen Irish Coffeen ryystäisin vähintään kolmella pillillä. Jos ruokailu kestäisi niin pitkään, että taas lopulta nälkä yllättäisi uudestaan, niin voisin vielä vetäistä naudan pihvin kypsänä eli well done.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suomessa, joka baarissa missä töissä olen ollut on tuota tullut nähtyä. Eli pillillä koko sekoitus tasaisen harmaaksi ja sitten juonti normaalisti tai pillillä.

Kuka niille sen pillin antaa vai onko omat mukana?

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kuka niille sen pillin antaa vai onko omat mukana?

Minä tietysti, kun pyytävät. Mun tapoihin ei kuulu antaa tapakoulutusta tälläisissä asioissa, voin sitten vaikka täällä niitä päivitellä. Unohdin taas vaan, ettei tänne saa kirjoittaa jos on asiakaspalvelussa töissä.

Lehtipihviä suosittelen kyllä, on hyvä vaikkei varsinaiselta listalta löydykään. Ei tosin tämän ketjun asiaa mitenkään.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lehtipihviä suosittelen kyllä, on hyvä vaikkei varsinaiselta listalta löydykään. Ei tosin tämän ketjun asiaa mitenkään.
Minulla on sellainen mielikuva, että sinä olisit joskus tuominnut lehtipihvin ostajat. Mutta antaa asian olla. En ainakaan nyt jaksa ruveta selailemaan vanhoja viestejä.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minulla on sellainen mielikuva, että sinä olisit joskus tuominnut lehtipihvin ostajat. Mutta antaa asian olla. En ainakaan nyt jaksa ruveta selailemaan vanhoja viestejä.

En muista itse, mutta ei sekään mahdotonta ole. Mä olen tänne kirjoitellut yli kymmenen vuotta ja mielipiteet tuppaa iän myötä muuttumaan. Kypsää pihviä en pidä enää oikein junttimaisena, lähinnä haaskauksena. Irish Coffeen pilaaminen on sitten eri asia, siinä tuhotaan koko juoman idea ja lisäksi homma on äärimmäisen hirveän näköistä. Lisäksi tietysti vituttaa kun on kerrostanut sen kerman siihen päälle ja sitten se sekoitellaan pilalle. Kertoisivat etukäteen brutaaleista tavoistaan.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Hienoa tietty irkkukahvien ohella on nämä hotshottien juojat. Se kuuluu vetää ykkösellä, eikä ensiksi kerma, sitten kahvi ja sitten irvistellään gallianolle :)

EDIT: Juntteja on myös sekoitustikut ja niiden käyttäjät. Osasyynä tälle on toki surkeat baarit, joissa drinkkiä ei lainkaan sekoteta, vaan tyrkätään vaan tikku perään. Lisäpisteitä kivoista väreistä ja iso papukaijamerkki cocktailvarjosta!

Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä tietysti, kun pyytävät. Mun tapoihin ei kuulu antaa tapakoulutusta tälläisissä asioissa, voin sitten vaikka täällä niitä päivitellä. Unohdin taas vaan, ettei tänne saa kirjoittaa jos on asiakaspalvelussa töissä.

Eikun sitä juuri hain takaa, että onko jollain häpyä erikseen sitä pilliä pyytää. Ilmeisesti siis on. Pitääkin tilata ensi kerralla (jope-äänellä TÄNÄÄN) baarissa casuaalisti Irish Coffee pillillä.
Pakko tosin myöntää että jos minulle alkoholin vaikutuksen alaisena tarjoiltaisiin tämä juoma pillillä varustettuna, saattaisin sitä vahingossa pillillä juodakin, kuitenkin ehdottoman puolihuolimattomasti ja miehekkäästi.

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hienoa tietty irkkukahvien ohella on nämä hotshottien juojat. Se kuuluu vetää ykkösellä, eikä ensiksi kerma, sitten kahvi ja sitten irvistellään gallianolle :)

My god! Vieläkö jossain juodaan Galliano Hot Shot:ia, luulin sen jääneen jo unholaan, ts. 90-luvulle. Erittäin junttia on myös tilata, jos moista skeidaa pitää imeä, niitä yksi kerrallaan kun tiedät ostavasi niitä enemmän, koko seurueelle esimerkiksi.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
En lukenut ihan kaikkia juttuja autoista mutta junttia on ostaa isoin ja "hienoin" auto mihin rahat riittävät mutta tyydytään karvalakkimalliin. Esim Mersun E sarja tai Volvon S80. Ostaisivat astetta pienemmän ja paljon lisävarusteita jos haluaa luksusta tai brassailla autolla.

Toinen junttimainen juttu on tilata ravintolassa (Rosso tai vastaava) pippuripihvi lohkoperunoilla. Toki hyvä pippuripihvi on hyvää ja hyvin tehdyt lohkoperunat ovat hyviä mutta välillä tuntuu että se on junteille hienointa mitä tietävät. Rossot sinänsä jo ovat aika junttimaisia.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Silvennoisen kierrättäminen eri medioissa 20 vuotta muinaisen Kummeli-hypen jälkeen on tehnyt Tampereen murteesta junttimaista (ai nytkö vasta) ja todella ärsyttävää. Kuppi meni lopullisesti nurin, kun Gramexin markkinointiosastokin meni sieltä jostain, missä aita ei ainoastaan ole matala, vaan laho sen on pois syönyt jo viime vuosituhannella.

Perkele. Vitutusketjuun melkein menisi.

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viime aikoina olen observoinut ympärilläni olevia ihmisiä todella herkällä junttitutkalla. Muutamia sekalaisia huomioita alla:

-Junttimaisia ovat ainakin ne, jotka eivät hyväksy muiden mielipiteitä mielipiteinä, vaan julistavat suvaitsemattomina, kuuroina ja sokeina ympäröivälle maailmalle omaa agendaansa ja pitävät itseään helvetin hyvinä tyyppeinä koska muut eivät ymmärrä. Junttimaisimpia ovat mielestäni etenkin erilaisuuttaan tietoisesti korostavat ihmiset, jos joku ymmärtää mitä haen takaa.

-Junttimaista on myös olla tervehtimättä takaisin jos joku toinen tervehtii sinua. Tai puristaa kättä välinpitämättömästi.

-Päähineen pitäminen ruokapöydässä on junttimaista.

-Maamme laulun aikana metelöinti (joku IFK-fani talvella TPS-HIFK-ottelussa) on ihan vitun junttimaista.

-Epäsiisti olemus väärässä paikassa on junttimaista.

-Ylitseampuva boheemius on todella junttimaista.

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Jotenkin on perkeleen junttia olla vastaamatta kassaneidin/kassaherran(?) tervehdyksiin ja jättää kiitos sanomatta palvelua saatuaan.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jotenkin on perkeleen junttia olla vastaamatta kassaneidin/kassaherran(?) tervehdyksiin ja jättää kiitos sanomatta palvelua saatuaan.

Joo ja aivan pirun yleistä. Ei siihen oikein jaksa edes kiinnittää huomiota, ihmisten kommunikointitaidot taitaa vain olla yleisesti niin heikkoja. Keski-ikäisillä tuo tuntuu vaikeinta olevan, nuoret ja vanhukset pääsääntöisesti osaavat päivää sanoa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy