Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 639 568
  • 13 571

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ei sillä salipaidalla niin väliä ole, mutta vaimari muualla kuin juuri esim. salilla tai vaikkapa kotipihalla on kyllä äärimmäisen juntti.
Olen nähnyt vaimareita baarien tanssilattialla. Siinä nostetaan rima jo aika korkealle ihan riippumatta siitä onko paidan käytölle "oikeutus" vai ei.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Olen nähnyt vaimareita baarien tanssilattialla. Siinä nostetaan rima jo aika korkealle ihan riippumatta siitä onko paidan käytölle "oikeutus" vai ei.

Juu näkeehän noita. Tekee ihan vitun pahaa katsoa. Onneksi itse en ole juntti vaan jos näen vaimarin niin poistun heti baaritiskille hakemaan lisää kossucolaa tai kossubatteryä.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yritin painottaa, että se käyttäytyminen nimenomaan muuttuu heti hihattoman myötä. Ja heti ollaan niin konkaria esittämässä. Ja siis nuorilla nämä. Älä nyt koita saada sellaista kuvaa, että olisin hirveän tarkka muiden pukeutumisen suhteen ja ovatko he hihattomalla liikenteessä vai ei. Ehkä en selittänyt tarpeeksi tarkasti.

Miten sinulla on aikaa seurata noiden hihattomien kynäniskojen pukeutumista? Eihän tuo sinulle kuulu millään tasolla, eikä varmaankaan sinun treenaamista haitanne? Enemmän minua naurattavat itseään peilailevat puntti-petterit ja punttis-modet.

Monet ihmiset menevät treenaamaan niskojaan ihan itseään varten, miettimättä miten paidallaan loukkaavat "hihattomat" ansainneita. Tilaa varmaan löytynee kaikille?

Sorry vaan, vaikka olen vanha ja kaljuuntuva ukko repaleisissa verkkareissa ja t-paidassa.

-duud-

ps. junttia on seurata toisten ihmisten tekemisiä.
 

Mairouh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça
Miten sinulla on aikaa seurata noiden hihattomien kynäniskojen pukeutumista?

No jopas on nyt teitä.

Tulin vain ilmaisemaan mielipiteeni mikä on junttia. Ei kai se tarkoita että pitäisin listaa jokaisesta hihattomasta ruipelosta? Et kai sinäkään sen erityisemmin seuraa noita puntti-pettereitä? Tilaa löytyy ihan varmasti, en ole muuta väittänytkään. On se nyt kumma kun ei sanomani tule perille. Mielestäni aiemmista viesteistäni tulee ilmi mitä minä tarkoitan noilla hihattomilla ruipeloilla, eikä tarvitse sen enempää selitellä. Kukaan ei häiritse treenaustani ellei hän ole jotenkin edessäni tai puhuu minulle.

Valitettavasti en tiedä kuinka paljon näitä hinteliä ja pullistelevia hihattoman paidan ritareita pyörii salien häiriöksi, kun en ole ollut salilla ollut tänä vuonna.

Ps. Nyt ne pelihousut jalassa :)
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No jopas on nyt teitä.

Tulin vain ilmaisemaan mielipiteeni mikä on junttia.

Ps. Nyt ne pelihousut jalassa :)

Noh, se vaan alkoi tökkiä pikkasen, kun mielestäni ruipeloillakin on "oikeus" olla ylpeitä treenaamisestaan. Jostakin se on aina aloitettava, jos on alkaakseen? En minä millään pahalla kirjoitellut, mutta aika ruipeloina me jokainen tähän maailmaan olemme tulleet?

Muistan miten itse 15 ikäisenä ruipelona menin salille ja ne "hihattomat", aikuiset neuvoivat ja auttoivat ja kannustivat treenaamaan. Saunassa sitten sai kuulla "isojen" poikien juttuja.

Ei se mielestäni ole junttia, jos on oma itsensä. Elämä kuitenkin opettaa olemaan turhia pullistelematta?

-duud-

ps. hyviä reenejä kaikille. eikä sinullekaan lainaamani millään pahalla.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Salilla törmää kyllä muihinkin junttimaisiin ilmiöihin.

Junteinta on kyllä läskit äijät jotka lisäävät kuvia jossa pullistelevat ilman paitaa facebookiin ja luulevat olevansa hyväkroppaisia kun nostavat penkistä 120kg.

Kävisivät sen punttaamisen ohella myös lenkillä ja lisäisivät ne kuvat vasta sitten kun lihaksetkin näkyvat sen 30kg silavakerroksen alta. Jos bodaamisen tavoitteena sitten ei ole hyvä vartalo vaan kovat tulokset niin sitten kuvat pois ja tilalle päivityksiä joissa kertovat että "nostinpa tänään 150kg penkistä!".
 
Junteinta on kyllä läskit äijät jotka lisäävät kuvia jossa pullistelevat ilman paitaa facebookiin ja luulevat olevansa hyväkroppaisia kun nostavat penkistä 120kg.

Kuvien laittamisesta facebookiin tuli mieleen, että erityisen junttimaista on miehen laittaa itsestään paidaton kuva jonka on ottanut kännykkäkameralla peilin kautta. Yleensäkin itsensä kuvaaminen peilin kautta on junttimaista.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuvien laittamisesta facebookiin tuli mieleen, että erityisen junttimaista on miehen laittaa itsestään paidaton kuva jonka on ottanut kännykkäkameralla peilin kautta. Yleensäkin itsensä kuvaaminen peilin kautta on junttimaista.
Eikös tuota joskus jossain naurettukin, että tyypillä voi olla 700 kaveria facebookissa, mutta kaikki pärstäkuvat on otettu itse.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Junteinta on kyllä läskit äijät jotka lisäävät kuvia jossa pullistelevat ilman paitaa facebookiin ja luulevat olevansa hyväkroppaisia kun nostavat penkistä 120kg.

Tähän täytyy yhtyä. Kenenkään ulkonäköä haukkumatta, niin kyllä läskin voimanostajan täytyy nostaa penkistä huomattavasti enemmän kuin 120kg ennen kuin laittaa itsestään kuvia yhtään mihinkään. Ja mielellään voittaa vaikkapa penkkipunnerruksen Suomen mestaruus.

Jos tämän läskin äijän täytyy saada itsestään nettiin kuva, niin kiristelisi ensin kevään. Vaikka yleisesti ottaen paidattomat kuvat muualla kuin alastonsuomi.com:issa ovat juntteja. *hymiö*
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin tänään metrossa tyypin, jolla oli päällään AUK-verkkarit joltain about viiden vuoden takaiselta kurssilta ja reppuun oli ommeltu kersantin natsat. Kengät varmaan arvaattekin...
 

-RVL-

Jäsen
Näin tänään metrossa tyypin, jolla oli päällään AUK-verkkarit joltain about viiden vuoden takaiselta kurssilta ja reppuun oli ommeltu kersantin natsat. Kengät varmaan arvaattekin...

En ole AUKia käynyt, mutta vaatteethan ne kurssin verkkarit on siinä missä muutkin. Nuo kersantin raudat on kyllä junttia. Mutta kyllähän tuossa on selkeästi havaittavissa oman "sotilasuran" julki tuontia. Löytyisi kyllä varmaan toisaalta toisetkin housut, että en välttämättä olisi itsekään ihan ensimmäisenä kurssiverkkareita repimässä jalkoihin, mutta menisi ainakin hyvänä vaihtoehtona.

Kengät? Varsikengät/maiharit? Jos näin, niin mitä sitten? Itsekin pidän vapaa-ajallakin varrellisia turvakenkiä. Juuri lankkailin hetki sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viime aikoina on junttimaisinta Jatkoajassa ollut ehdottomasti yksityisviestigate. Etenkin se osa siitä, että on porukalla naurettu yhdessä vihjaillen. Ehkä jokaisella osapuolella olisi pieni kuvastimeenkahtelun paikka. Olisin ymmärtänyt paremmin ilmiön, jos se olisi tapahtunut yläasteen tyttöluokalla, mutta että raavaksien uroksien Jatkoajassa, jossa onneksi vain harvoin harjoitetaan ilkeää vittuilua ja toisen mämmiin paskantamista. Olen sitä mieltä, että yksityisviestit on pidettävä yksityisinä, ja jos niissä on jotakin mätää, niin niistä voi ilmoittaa moderaattoreille sitten. Sillä jos sille tielle lähdetään, että yksityisviestitkin ovat julkista riepoteltavaa, niin koko niiden idea ja tarkoitus hämärtyy ja menee pilalle. On perin akkamaista ja junttia repostella niiden kanssa. Saa vastustaa jos siltä tuntuu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kengät? Varsikengät/maiharit? Jos näin, niin mitä sitten? Itsekin pidän vapaa-ajallakin varrellisia turvakenkiä. Juuri lankkailin hetki sitten.
Itse olisin veikannut Karhun sinisiä kusilenkkareita.

Olen nimittäin joutunut istumaan useamman kerran samoilla luennoilla erään AUK-verkkarisankarin kanssa, jolla on aina jalassaan SA-Int-lenkkarit ja pöydällä oikeaoppinen kenttäpullo. Sitä en muista, onko kyseisellä jantterilla pakin ym. materiaalin kuljettamista varten reppu tai muu siivilimallin kassi, vai veteleekö tämä yliopistolla ylpeästi tetsarin (tai täyspakkauksen) kanssa. Meno näyttää joka tapauksessa varsin urpolta jopa kontekstissaan.
 

-RVL-

Jäsen
Itse olisin veikannut Karhun sinisiä kusilenkkareita.

Olen nimittäin joutunut istumaan useamman kerran samoilla luennoilla erään AUK-verkkarisankarin kanssa, jolla on aina jalassaan SA-Int-lenkkarit ja pöydällä oikeaoppinen kenttäpullo. Sitä en muista, onko kyseisellä jantterilla pakin ym. materiaalin kuljettamista varten reppu tai muu siivilimallin kassi, vai veteleekö tämä yliopistolla ylpeästi tetsarin (tai täyspakkauksen) kanssa. Meno näyttää joka tapauksessa varsin urpolta jopa kontekstissaan.

Jos Karhun lenkkarit kyseessä niin sitten on totta tosiaan viimeisen päälle armeija tehnyt tehtävänsä ja kyseessä on todellinen isänmaan mies. Ymmärrän kyllä pointin ja varmasti näitä sankareita riittää, joilla on takin rintapielessä kultainen ampumamerkki ja ehkä luhakin kaivetaan tarpeen tullen esille.

Mutta mitä omana armeija-aikana katselin niin kyllä ne johtajien verkkarit tai tuulipuvun housut näytti ihan järkeviltä ja voisin melkein kuvitella sellaisia pitäväni.
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Ei muuta sanottavaa. Linkki vie Iltalehden juttuun Jouni Hynysen junttimaisuudesta.

"Mutta se vaatisi näköjään sen, että luonteeni vastaisesti osaisin lässyttää paskaa, avautua ja itkeä julkisesti."

Näin kuului Hynysen viimeinen lause ko. jutussa. Sinänsä hauskaa, että jutussa Hynynen lässyttää paskaa, avautuu ja itkee julkisesti, kaikki tosin ehkä eri tavalla mitä on itse asioilla tarkoittanut.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Sinällään samaa mieltä tuosta Vain elämää -hömpötyksestä, mutta kyllähän Hynysen naama sopisi tietosanakirjaankin junttimaisuuden kohdalle. Kotiteollisuus ja muut kolmen markan äijäilyorkesterit ovat ehdoton lisäys tähän ketjuun.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Junttimaista on ottaa ne Hynysen jutut niin tosissaan ja pitää häntä jonain "ÄIJJÄNÄ" :D

Jumalauta, sehän on tehnyt jo taiteenlajin tuosta ÄIJJILLE naljailusta ja suomen kansalle uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

Ja onhan kyseisen sarjan nyyhkyttäminen melkoisen teennäisen oloista, vaikka varmaan on kipeitä kokemuksia ollutkin. Kenellä nyt ei olisi...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
"Mutta se vaatisi näköjään sen, että luonteeni vastaisesti osaisin lässyttää paskaa, avautua ja itkeä julkisesti."

Näin kuului Hynysen viimeinen lause ko. jutussa. Sinänsä hauskaa, että jutussa Hynynen lässyttää paskaa, avautuu ja itkee julkisesti, kaikki tosin ehkä eri tavalla mitä on itse asioilla tarkoittanut.
Oletko nyt ihan varma, ettet mennyt Hynysen asettamaan miinaan?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TÄMÄ. Mielestäni ketjun voi sulkea, tätä löpön tolkutonta jonottelua urpompaa touhua on vaikea keksiä.

Syntyy kyllä tietty käsitys tästä sakista. On päässyt aika moneen ketjuun tämä uutinen. En kyllä ymmärrä, itse en jaksa edes ajaa asemalle, jos autoja on jonossa, vaan menen seuraavalle matkan varrella olevalle. Menetän tälla tavalla varmaan ainakin 2,58 euroa vuodessa.
 

kovalev

Jäsen
Syntyy kyllä tietty käsitys tästä sakista. On päässyt aika moneen ketjuun tämä uutinen. En kyllä ymmärrä, itse en jaksa edes ajaa asemalle, jos autoja on jonossa, vaan menen seuraavalle matkan varrella olevalle. Menetän tälla tavalla varmaan ainakin 2,58 euroa vuodessa.
Tähän pelleilyyn sopii hyvin se klassinen gallup-vastaus, kun mieheltä kysyttiin, harmittaako bensan hinnan nousu.
"Ei. Ostan aina viidelläkympillä".
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Junttimaista on ottaa ne Hynysen jutut niin tosissaan ja pitää häntä jonain "ÄIJJÄNÄ" :D

Samaa mieltä.

Lisäksi, mielestäni nämä Kotiteollisuus, Mokoma, Stamina jne. bändit ovat erittäin juntteja. Samaten niitä kuuntelevat. Sitä paitsi, näiden tekemä musiikki on harvinaisen tylsää, mutta se on jo toisen keskustelun aihe.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös