Morjens Tavja!
Tietääkseni mitään patsasta ei olla pykäämässä.
Miksi mitään muistomerkkejä millekään täytyy pykäillä?
Marsalkka Mannerheimin ratsastajapatsas – Wikipedia
Morjens Tavja!
Tietääkseni mitään patsasta ei olla pykäämässä.
Miksi mitään muistomerkkejä millekään täytyy pykäillä?
Kukas muu hintti on pärjännyt? Ei kai UKK ollut... Paasikivi? Ahtisaari? Sian pää?Mitä Mannerheimiin tulee, niin viimeisin tuosta kaverista muistamani tieto on että oli mitä suuremmalla todennäköisyydellä hinttari. Siinä kai kaverin paras saavutus, ei ihme että pärjäsi siis pressan vaaleissa.
Kukas muu hintti on pärjännyt? Ei kai UKK ollut... Paasikivi? Ahtisaari? Sian pää?
Ja sambaryhmä paukuttamassa rumpuja samaan aikaan.Ehdottomasti junttimaisinta mitä tiedän on se, kun Olli Lindholm laulaa ennen ottelun alkua viikonloppupelissä Isomäen jäähallissa ja seisomakatsomo yhtyy kaljakännissään laulun sanoihin.
Pahemman luokan juntteja ovat ihmiset, jotka käyttävät "susipaitoja", maihareita tai turvakenkiä (vapaa-ajallaan).
Juntti ilmoittautuu. Kyllästyin pari talvea sitten kulkemaan lenkkareissa, ko varpaat paleli. Sieviltä ja Jalakselta saa hiton hyviä talvikenkiä. Suosittelen.Pahemman luokan juntteja ovat ihmiset, jotka käyttävät "susipaitoja", maihareita tai turvakenkiä (vapaa-ajallaan).
Pahemman luokan juntteja ovat ihmiset, jotka käyttävät "susipaitoja", maihareita tai turvakenkiä (vapaa-ajallaan).
Ehdottomasti junttimaisinta mitä tiedän on se, kun Olli Lindholm laulaa ennen ottelun alkua viikonloppupelissä Isomäen jäähallissa ja seisomakatsomo yhtyy kaljakännissään laulun sanoihin.
Ehdottomasti junttimaisinta mitä tiedän on se, kun Olli Lindholm laulaa ennen ottelun alkua viikonloppupelissä Isomäen jäähallissa ja seisomakatsomo yhtyy kaljakännissään laulun sanoihin.
Sain tästä sellaisen tosi-tv-idean. Sarjassa jokainen noista tyypeistä tulisi vuorollaan selittämään minulle tyylistään, ja minä arvostelisin tyylin ampumalla yhden laukauksen glockilla joko otsaan tai rintaan.(linkit vie hel-looks -sivustolle, jossa esitellään uusinta uutta hipstereiltä. Älkää kysykö mistä olen bongannut tämän sivuston)
Edit: Mikä on myös junttimaista, niin Sakari Kuosmanen laulamassa Finlandiaa ennen runkosarjapeliä.
Sain tästä sellaisen tosi-tv-idean. Sarjassa jokainen noista tyypeistä tulisi vuorollaan selittämään minulle tyylistään, ja minä arvostelisin tyylin ampumalla yhden laukauksen glockilla joko otsaan tai rintaan.
Ja sambaryhmä paukuttamassa rumpuja samaan aikaan.
Edit: Mikä on myös junttimaista, niin Sakari Kuosmanen laulamassa Finlandiaa ennen runkosarjapeliä.
BURN!
Suomi-Salama ei siis tiedä mitään junttimaisempaa, kuin Ollin yhteislaulut poffeissa.
Sain tästä sellaisen tosi-tv-idean. Sarjassa jokainen noista tyypeistä tulisi vuorollaan selittämään minulle tyylistään, ja minä arvostelisin tyylin ampumalla yhden laukauksen glockilla joko otsaan tai rintaan.
Enhän minä poffeista mitään maininnut. Mutta jos mainitsemasi tilanne tulisi, se olisi toki vielä junttimaisempaa kuin runkosarjassa, koska Porin seisomakatsomo olisi oletettavasti vielä enemmän kännissä.
On se nyt perkele, jos ei kansallislauluaan saa öristä kännissä...
Mistä tiesit että glock on ase eikä esimerkiksi sählymaila?Minusta on snadisti junttia olla perillä aseiden merkeistä ja muusta vastaavasta.