Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 638 241
  • 13 571

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Ottamatta mitenkään kantaa ketjun aiheseen, tai siihen oliko Mannerheim sotarikollinen ja pitäisikö tällä olla patsas vai ei, niin tiedustelisin, että missäköhän vaiheessa Paleface on Mannerheimia kansanmurhaajaksi syyttänyt.

Tai vedän vähän takaisin. Otan kantaa siihen mikä on junttia ja mikä ei. Junttia on muodostaa käsitys jonkun ihmisen sanomisista Metro-nettilehden (ja muiden vastaavien huomiohuorausmedioiden) uutisen otsikosta.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Paleface sen sijaan ei ole suurmies vaan populistinen juntti, joka heittää puhtaasti kaupallisessa mielessä, markkinoidakseen uutta albumiaan.

Eikös se jo viime albumilta tullut selväksi, että poliittisena kannanottona Paleface toi esiin vain kaiken vastustamisen eli kaikkia miellyttämään pyrkivää populismiahan hän jo silloinkin viljeli.
Sama menestykseen johtanut linja siis jatkuu, ei sen kummempaa.

Mitä Mannerheimiin tulee, niin viimeisin tuosta kaverista muistamani tieto on että oli mitä suuremmalla todennäköisyydellä hinttari. Siinä kai kaverin paras saavutus, ei ihme että pärjäsi siis pressan vaaleissa.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi jollekin keharille sotarikolliselle ylipäätään pitäisi pykätä patsas. Vain Suomessa mannerheimin tapainen vatipää nauttii tyhmien kunnioitusta vaikka oli eläissään täysi roisto ja olisi ennemmin kuulunut vankilaan kuin maan johtoon, mutta maantapa jne.

Morjens Tavja!

Tietääkseni mitään patsasta ei olla pykäämässä.

Miksi mitään muistomerkkejä millekään täytyy pykäillä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä Mannerheimiin tulee, niin viimeisin tuosta kaverista muistamani tieto on että oli mitä suuremmalla todennäköisyydellä hinttari. Siinä kai kaverin paras saavutus, ei ihme että pärjäsi siis pressan vaaleissa.
Kukas muu hintti on pärjännyt? Ei kai UKK ollut... Paasikivi? Ahtisaari? Sian pää?
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Kukas muu hintti on pärjännyt? Ei kai UKK ollut... Paasikivi? Ahtisaari? Sian pää?

Onko hopea häpeä jo nykyään, kun niin paljon suvaitaankin ? Vai onko tässä viimeisissä vaaleissa pärjänneet sittenkin olleet lesboja. No, ei kai tuon niin väliäkään. Ei Jammu sitten ehtinyt ehdokaskisoihin mukaan, olisi monet suomalaiset varmaan halunneet kuitenkin olla esimerkkinä suvaitsevaisuudessaan muulle maailmalle.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Hullu Suomalainen pelästyttelee Virolaisia kaupassa - Youtbe

Ei sanat riitä... siispä kopioin ensimmäisen kommentin: "jaahas ja taas tällänen tyypillinen suomainen lähestymis tapa. Vedetään päähän henna.tatuointi ja yhtäkkiä hartiat kasvaa kun päästään viron puolelle. Ja vielä huudellaan naiselle, nyt on varmaan tosi kova olo."
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottomasti junttimaisinta mitä tiedän on se, kun Olli Lindholm laulaa ennen ottelun alkua viikonloppupelissä Isomäen jäähallissa ja seisomakatsomo yhtyy kaljakännissään laulun sanoihin.
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vanhassa työpaikassani eräs keski-ikäinen mies, jota toki olin jo aiemmin epäillyt juntiksi, kertoi ottaneensa viikon mittaiselle etelän reissulle koko matkan tarpeiksi makaronilaatikkoa mukaan. Mies vahvisti tällä tarinallaan epäilyni.

Pahemman luokan juntteja ovat ihmiset, jotka käyttävät "susipaitoja", maihareita tai turvakenkiä (vapaa-ajallaan). Harrastuksista/urheilulajeista junteimmat ovat tietenkin "driftaus", sekä tractor pulling.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehdottomasti junttimaisinta mitä tiedän on se, kun Olli Lindholm laulaa ennen ottelun alkua viikonloppupelissä Isomäen jäähallissa ja seisomakatsomo yhtyy kaljakännissään laulun sanoihin.
Ja sambaryhmä paukuttamassa rumpuja samaan aikaan.

Samaa mieltä toki Olli Lindholmista, varsinkin sen Idols-vierailun jälkeen. Maamme-laulun laulamisessa ei toki ole mitään junttia, kunhan se ei mene POHJOINEEEEN -tasolle.

Edit: Mikä on myös junttimaista, niin Sakari Kuosmanen laulamassa Finlandiaa ennen runkosarjapeliä.
 
Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Pahemman luokan juntteja ovat ihmiset, jotka käyttävät "susipaitoja", maihareita tai turvakenkiä (vapaa-ajallaan).

Minä pidän yleensä joko turvakenkiä tai maihareita, mutta olenhan minä juntti muutenkin. On kai mulla jotkut kävelykengät jossain ja kusiluistimet tottakai, mutta ihan hyödyttömiä varsinkin välillä syyskuu - huhtikuu. Sandaalit ja sukat sitte kesäisin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pahemman luokan juntteja ovat ihmiset, jotka käyttävät "susipaitoja", maihareita tai turvakenkiä (vapaa-ajallaan).

Tässä on sitten yksi juntti lisää. Maiharit kuuluu tyyliin. Syys-toukokuun aikavälillä noita tulee paljon pidettyä. Muina vuoden aikoina sitten tämän tyylisiä kenkiä. Tämäkin kuuluu tyyliin. Tosin olenkin pitkätukkahevimies. Lenkkeillessä toki käytän sitten lenkkareita ihan vain.

Jottei ihan off-topiciksi mene, niin junttia on kyllä nämä "isänmaan puolustajat" leijonakoruineen ja "kiitos" paitoineen. Lisäksi kalju kruunaa kokonaisuuden. Ei sillä, jokainen pukeutuu miten parhaakseen näkee, mutta yleensä nämä räikeimmät tapaukset ovat mun kokemukseni mukaan aika ahdasmielistä porukkaa...
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Ehdottomasti junttimaisinta mitä tiedän on se, kun Olli Lindholm laulaa ennen ottelun alkua viikonloppupelissä Isomäen jäähallissa ja seisomakatsomo yhtyy kaljakännissään laulun sanoihin.

Tälle ehdoton sama. Maamme-laulu nyt on muutenkin äärimmäisen juntti kapakkaralli ja siten oikein omiaan porilaiseen kiekkohuumaan. Olli Lindholm, Yö, Pori, Maamme-laulu. Priceless.

Pakkohan tuo on kuitenkin nähdä huumoriarvon takia. Etenkin kun vaihtoehtona on katsoa, miten Oulussa huudetaan lähes yhtä junttimaista ja äärimmäisen väkinäistä pohojoista. Ihan hauska läppä vuosia sitten, kun etelän juntit provosoitui. Nykyään lähinnä merkki siitä, ettei mitään uutta osata keksiä. Voisivat laulaa vaikka Kymmenen virran maata tai Routasydäntä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Pahemman luokan juntteja ovat ihmiset, jotka käyttävät "susipaitoja", maihareita tai turvakenkiä (vapaa-ajallaan).

Samaa mieltä, mutta eikös ne kovimmat stadin hipsterit jo käytä maihareita, niin onko ne sitten juntteja? Susipaitoja tai leijonavaakuna-paitoja en tosin vielä näiltä ole bongannut. Ehkä nekin tulee vielä.

Meanwhile in Helsingfors, tää on jo sen verran hipsteriä että se on junttia. “My style is ubiquitous, transcendental and intergalactic.”

(linkit vie hel-looks -sivustolle, jossa esitellään uusinta uutta hipstereiltä. Älkää kysykö mistä olen bongannut tämän sivuston)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli sekin aika juntti biisi jonka Radio Suomesta eilen kuulin. Aiheena oli jääkiekko ja viime kevään MM-kullan innoittamana se oli tehty, kovasti siinä ylistettiin Koivua, Selännettä, Ruutua, Granlundia, Vatasta ja Immosta.

Ja laulajana oli tietysti Savon sonni Sakari Kuosmanen. Oli siinä joku toinenkin äänessä mutta häntä en tuntenut eikä nimi jäänyt mieleen.

Se oli käsittääkseni ihan uusi tuotos eli menisi kyllä heti ensikuuleman jälkeen tuohon "huonoa lyriikkaa"-ketjuunkin. Ei se nyt mikään 20 vuotta vanhan "aishoki aishoki totta toki siinä on se jokin aishoki"-biisin veroinen rimanalitus ollut.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
(linkit vie hel-looks -sivustolle, jossa esitellään uusinta uutta hipstereiltä. Älkää kysykö mistä olen bongannut tämän sivuston)
Sain tästä sellaisen tosi-tv-idean. Sarjassa jokainen noista tyypeistä tulisi vuorollaan selittämään minulle tyylistään, ja minä arvostelisin tyylin ampumalla yhden laukauksen glockilla joko otsaan tai rintaan.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edit: Mikä on myös junttimaista, niin Sakari Kuosmanen laulamassa Finlandiaa ennen runkosarjapeliä.

Tuosta ehdottomasti samaa mieltä! Varsinkin, jos Muuttoliike Niemi on kaupallisissa tarkoituksissa ostanut Kuosmasen tuota tarkoitusta varten ja vieläpä joku lätkäseura on niin rahahuora, että ei ymmärrä pitää tasoa ja kieltäytyä kunniasta.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Sain tästä sellaisen tosi-tv-idean. Sarjassa jokainen noista tyypeistä tulisi vuorollaan selittämään minulle tyylistään, ja minä arvostelisin tyylin ampumalla yhden laukauksen glockilla joko otsaan tai rintaan.

Ihan ok!

Jäin jumiin klikkailuun koska halusin nähdä jonkun tutun ja muutaman kymmenen klikkauksen jälkeen puolituttu tuli vastaan. Törkeät kledjut niinkuin suurimmalla osalla noista olikin. Pari kaunista naistakin kuitenkin tuli vastaan, mikä on aina hieno asia.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja sambaryhmä paukuttamassa rumpuja samaan aikaan.

Edit: Mikä on myös junttimaista, niin Sakari Kuosmanen laulamassa Finlandiaa ennen runkosarjapeliä.

BURN!

Suomi-Salama ei siis tiedä mitään junttimaisempaa, kuin Ollin yhteislaulut poffeissa. Oletko montakin kertaa ollut tällaista todistamassa paikanpäällä? Lindholm on kyllä aika väsynyt jätkä, ei aihetta ylpeilyyn.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
BURN!

Suomi-Salama ei siis tiedä mitään junttimaisempaa, kuin Ollin yhteislaulut poffeissa.

Enhän minä poffeista mitään maininnut. Mutta jos mainitsemasi tilanne tulisi, se olisi toki vielä junttimaisempaa kuin runkosarjassa, koska Porin seisomakatsomo olisi oletettavasti vielä enemmän kännissä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Sain tästä sellaisen tosi-tv-idean. Sarjassa jokainen noista tyypeistä tulisi vuorollaan selittämään minulle tyylistään, ja minä arvostelisin tyylin ampumalla yhden laukauksen glockilla joko otsaan tai rintaan.

Koska en halua yllyttää tuollaisiin moraalittomiin tekoihin, katselisin mieluummin "Tanssii hipsterien kanssa feat. glock"-sarjaa, jossa hipsteri pistää jalalla koreaksi. Nojaa... Saattaa tosin osua omaan nilkkaan, koska itsellä on myös ollut vähän taipumus pukea päälle tuollaisia hassunhassuja vaatteita. Ei ehkä nyt kuitenkaan ihan noin intergalaktisesti ja transsendentaalisti.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Enhän minä poffeista mitään maininnut. Mutta jos mainitsemasi tilanne tulisi, se olisi toki vielä junttimaisempaa kuin runkosarjassa, koska Porin seisomakatsomo olisi oletettavasti vielä enemmän kännissä.

Harvemmin runkosarjassa Ollia jäälle päästetään. Eikös maammelaulut kuulu pudotuspeleihin? Maamme-laulun laulaminen yleisössä ei kyllä mielestäni ole millään tavalla junttia, asialliseksi sen kyllä voisin laskea. On se nyt perkele, jos ei kansallislauluaan saa öristä kännissä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös