Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 634 377
  • 13 571

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Vaalien jälkipuinti on osoittanut kyllä orastavaa junttiutta monellakin suunnalla. Nyt eletään 2000-luvulla, eikä suinkaan keskiajalla. Muutoinkin tuo ehdokkaiden vertailu pelkän seksuaalisen suuntautumisen pohjalta on junttiakin juntimpaa.
 

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
- Vaimonsa kutsuminen äidiksi vaikka lapsia ei ole paikalla. Ja vaikka lapset olisivatkin paikalla mutta puhut vain vaimollesi.

Tähän on pakkoa puuttua, vaikka junttimaista voi ollakin. Ystäväperheeni kutsui toisiaan aina etunimillä (Olkoon vaikka Seppo ja Siiri) siihen asti, kunnes heidän poikansa alkoi puhumaan. Poika ei kuitenkaan oppinut isä-sanaa ollenkaan, vaan kutsui isäänsä aina Sepoksi. Niinpä he alkoivat käyttää isä ja äiti -nimeä lapsen läsnäollessa. Olisihan se hiukan kornia kertoa tarhassa äidistä ja Seposta, varsinkin ku Seppo on oma isä.

-Äiti, anna mehua.
-Kysyppä isiltä, niin se antaa.
-Saisinko Seppo mehua?
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Isäntä ja emäntä -nimitysten käyttäminen puolisoista on junttimaista. Itse korjaan aina, että en ole tilallinen jos minua joku kutsuu isännäksi.
 
Junttimaista on huonot käytöstävat ja sivistymättömyys. Jotenkin kummassa se taas nostaa päätään näin vaalien alla. Kyllä eri mieltä voi olla mutta eikö sitä voitaisi tavalla joka on aikuisten ihmisten arvolle soveliasta?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Piereskely omaan käteen ja käden haistelu sen jälkeen.
Tekeekö joku oikeasti näin? Mistä tiedät, että joku tekee näin?

Oman rään ja korvavaikun syöminen. Toisen rään ja korvavaikun syöminen taas on junttiuden sijaan perverssiä.
Tästä tuli mieleen Spinal Tapin rumpali, joka tukehtui oksennukseen, tosin ei olla aivan varmoja kenen.

 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Aura-automiesten haukkuminen jos eivät ole auraamassa kaikkia Suomen teitä heti kun ensimmäiset lumihiutaleet hipovat tienpintaa.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Tähän on pakkoa puuttua, vaikka junttimaista voi ollakin. Ystäväperheeni kutsui toisiaan aina etunimillä (Olkoon vaikka Seppo ja Siiri) siihen asti, kunnes heidän poikansa alkoi puhumaan. Poika ei kuitenkaan oppinut isä-sanaa ollenkaan, vaan kutsui isäänsä aina Sepoksi. Niinpä he alkoivat käyttää isä ja äiti -nimeä lapsen läsnäollessa. Olisihan se hiukan kornia kertoa tarhassa äidistä ja Seposta, varsinkin ku Seppo on oma isä.

-Äiti, anna mehua.
-Kysyppä isiltä, niin se antaa.
-Saisinko Seppo mehua?

Tottakai kun lapsi on keskustelussa mukana voi käyttää äitiä ja isää . Mutta tulee oikeen kylmät väreet kun 40:nen pariskunta kutsuu toisiaan isäksi ja äidiksi kaupankassalla jutellessaan vaikka lapsia ei ole mukana.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Epäsuvaitsevaisten uusfiksujen hörhöjen suvaitsevaisuuteen vetoamiaminen jokaisessa asiassa, vaikka itse eivät suvaitse mitään vanhoillista eli järkevää.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Epäsuvaitsevaisten uusfiksujen hörhöjen suvaitsevaisuuteen vetoamiaminen jokaisessa asiassa, vaikka itse eivät suvaitse mitään vanhoillista eli järkevää.

Tässä piilee kyllä totuuden siemen. Ensin sosiaaliseen mediaan rantautui jotain "muutan pois Suomesta jos Persut sitätätä"-skeidaa, joka oli olevinaan niin globaali kannanotto että. Nyt kun eri laidan edustajat virittelevät samantyylisiä juttuja Haavistosta ja vihreistä, niin ollaan niin jeesustelemassa, kuinka juntteja nuo ovatkaan. Ei näemmä oikein nähdä metsää puilta. Haaviston vahvuus koko näissä vaaleissa on ollut avoin suhtautuminen myös toisen laidan edustajiin, eikä hän ole lähtenyt mukaan tähän naurettavaan nälvimiseen.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mistä tiedät sen maistuvan kamalalta?

En tiedäkään täysin varmasti. On nimittäin mahdollista, että maku oli tarttunut siihen kädestäni, johon olin juuri pieraissut.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Syökö joku muka omaa korvavaikkuaan? Sehän maistuu kamalalta.

Mausta en tiedä, mutta olen nähnyt videon jostain nuoresta jenkkipoliitikosta, jota pidettiin jonain tulevana tähtipoliitikkona ja presidenttikandidaattina. Kamerat seurasivat kaveria haastattelun jälkeen kun tämä meni autoon. Ne sitten kuvasivat kun mies istuessaan autossa tunki nautinnollisesti sormen korvaansa ja sen jälkeen suuhun. Miehen ura poliitikkona romahti.

edit. en nyt löydä sitä mutta googlehaulla kyllä löytää tarinoita vaikunsyönnistä. Meitä on moneen junaan...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ei helv., tässä oli kyllä voittaja-ainesta. Sanattomaksi veti.

Näin ihan livenä VIELÄ vieraan ihmisen tekevän näin, oli kaksi miestä ja jommankumman lapsi nähtävästi siinä messissä. Katsoin eka että mitä helvettiä kyseinen tyyppi tekee kun pisti kätensä hanurilleen ja päästi suht äänekkään torven perseestään ja sen jälkeen pisti käden nyrkkiin ja avasi sen nenän allaan. Tässä tilanteessa mietin että mitä vittua mä teen täällä. Kaverini vielä vieressä sanoi "toihan on ihan normaalia". Joo ei kyllä meillä päin. Tai ainakin näin luulin.

Väitän aika monen kokeilleen tätä asiaa tuon viestini jälkeen.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näin ihan livenä VIELÄ vieraan ihmisen tekevän näin, oli kaksi miestä ja jommankumman lapsi nähtävästi siinä messissä. Katsoin eka että mitä helvettiä kyseinen tyyppi tekee kun pisti kätensä hanurilleen ja päästi suht äänekkään torven perseestään ja sen jälkeen pisti käden nyrkkiin ja avasi sen nenän allaan. Tässä tilanteessa mietin että mitä vittua mä teen täällä. Kaverini vielä vieressä sanoi "toihan on ihan normaalia". Joo ei kyllä meillä päin. Tai ainakin näin luulin.

Väitän aika monen kokeilleen tätä asiaa tuon viestini jälkeen.
Kaverini tällaista toimintaa harrasti joskus vuosia sitten. Kättä ei tosin avattu oman naaman edessä vaan toisen henkilön (minun) nokan edessä. Käden avauksen jälkeen vielä tokaisi päälle "Pistetään suut makiaks!".

Tämä tapahtui paljon ennen kuin Marja Tyrni otti sanonnan käyttöön.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kaverini tällaista toimintaa harrasti joskus vuosia sitten. Kättä ei tosin avattu oman naaman edessä vaan toisen henkilön (minun) nokan edessä. Käden avauksen jälkeen vielä tokaisi päälle "Pistetään suut makiaks!".

Tämä tapahtui paljon ennen kuin Marja Tyrni otti sanonnan käyttöön.

Noniin, eli tämähän taitaa olla ihan yleistä oikeasti. Hikipediassa lukee näin.

"# Kuuma kuppi/Pieraistaan pienehköllä paineella(noin 1 kiloPascalia) omaan käteen ja käsi avataan halutun henkilön nenän tuntumassa. "
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kun nyt pieruaiheesta on näin paljon pörinää irronnut, niin entäs sitten omien pierujen sytyttäminen tuleen sytkärillä tai muun tulen avulla? Metaanikaasuahan sieltä takapäästä irtoaa, ja se syttyä roihahtaa jos anuksen lähettyvillä on liekki. Myös housujen läpi.

Tämäntyyppinen konkreettinen alapäähuumori on tietyssä ikävaiheessa pikkupoikien suosiossa ollut (8-10-vuotiaiden, sanoisin). Varmaan vanhempiakin tekijämiehiä löytyy.

Temppua tehdessä pitäisi varmaan hihittää Vanhala-henkisesti "Perskarvat! Hihihi! Perskarvat! Hihihi!", jotta junttiusefekti maksimoituisi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen liekittänyt pieruja ja harrastanut tuota "kuumaa kuppia" eli olen juntti. Viimeksi syksyllä kalareissulla pieraisin kämmeneen ja yllätin frendin. Viikko samassa mökissä muutaman äijän kanssa tarkoittaa jatkuvia piloja sekä kiusoja. Kalastuskin on tosin junttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös