Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 636 456
  • 13 571
Noista julkisissa kulkuvälineissä kulkevien junttimaisuuksista löytyis paljon muutakin. Esim:

- Lähijunassa se, että jäädään seisomaan ulko-oven eteen vaikka ei aiota jäädä seuraavalla pysäkillä pois. Ylipäätäänkin sen junan eteisen tukkiminen kun voisi mennä sisälle vaunuun on junttia.

- Asemilla mennä seisomaan junan oven eteen ikään kuin sieltä ei olisi tulossa ketään ulos. Superjunttia on rynniä samaan aikaan sisälle kun sieltä tulee jengiä ulos.

- Oma lukunsa ovat ne penkeillä löhöilijät - yleensä sellaisia 13-18-vuotiaita hyvin väljiin vaatteisiin pukeutuneita pipopäisiä poikia, jotka kilpailevat siitä kuka istuu ryhdittömimmin. Tuollainen noin neljän pojan seurue valtaa helposti kymmenen henkilön tilan. Vitun juntit.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
- käsilläpuhuminen

Meillä on varmasti melko juntti suku, puolet kun puhuvat lähestulkoon vain käsillään.

Olis kyllä enon lapsen muutaman viikon takaiset ristiäisetkin olleet aika tylsät ilman tuota. Tosin olisi lapsikin saattanut jäädä ilman nimeä, kuuroja kun ovat.

Junttia on jättää siivoamatta jälkensä itsepalvelupaikassa.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
En kyllä keksi tähän hätään juntimpia housuja. Mielestäni äärimmäisen rumat, juntinnäköiset ja asukokonaisuuden kruunaisi vielä lenkkarit.

Ja kyllä, itse pidän collegehousuja hyvin paljon. Ihan huoletta voin kulkea esimerkiksi koulussa, kaupassa tai lähes missä tahansa muuallakin colleget jalassa. Ja mitä ympärilleen katselee, en todellakaan ole ainoa. Nuoret on juntteja jne.

Joo, oli kuule lapsena vielä TARRAlenkkarit. Ainoa vaan, että tuskin kakarana kannattaa vielä rasittaa päätään pukeutumisella.

Ja tässä itse asiassa suomalaiset nuoret todellakin on juntteja, ikävä kyllä. Svea-pipo päähän, harmaat kolitsit jalkaan, sukat lahkeiden päälle ja jotkin helvetin rumat lacostemonot jalkaan. Jou! Varmaan menevät elämänsä ekaan työhaastatteluunkin tässä univormussaan.
 
Viimeksi muokattu:

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
- BB-Ben

- svea-pipot

- kolitsihousut

- lippa vinossa

- pipo päässä sisätiloissa

- halu muuttaa helsinkiin ilman mitään oikeata syytä

- äänekäs maiskutus syödessä

- elvistellä sillä paljonko on juonut alkoholia

- "hengailu"

- kunnioituksen puute vanhempia ihmisiä kohtaan

- täysi-ikäisten alle 16v "tyttöystävät"

- sydämettömyys eläimiä kohtaan
.

AMEN! Toki koko vitun BB joutaisi samalle listalle, ei vain yksi kilpailija..
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
R- S- L- ja muut puheviat.
Sanotaan, ettei niille voi mitään. Kyllä voi. Opetelkaa puhumaan perkele!

RIP-ketjua lukiessa tulee mieleen, että myös kuoleminen on aika junttia.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
- kunnioituksen puute vanhempia ihmisiä kohtaan
.

Kaipa minä olen sitten juntti, koska en kunnioita vanhempia ihmisiä vain heidän vanhemmuuden takia. Heidän on myös ansaittava kunnioitukseni tai oltava kunnioituksen arvoisia, pelkkä ikä ei siihen riitä.

vlad.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaipa minä olen sitten juntti, koska en kunnioita vanhempia ihmisiä vain heidän vanhemmuuden takia. Heidän on myös ansaittava kunnioitukseni tai oltava kunnioituksen arvoisia, pelkkä ikä ei siihen riitä.

vlad.

Tästä tulee mieleen eräs sketsi, jossa sanotaan, että jos ihminen on ollut idiootti koko ikänsä, niin ei siitä iän myötä tule viisasta ja arvokasta. Idiootti se on edelleen.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Nuorten miesten tapa pitää jotain vitun collegehousuja arkivaatteina julkisilla paikoilla. Mitä seuraavaksi, pyjamat päällä baanalle?

Terveisiä ameriikan junttilasta, jossa helposti yli puolet college-hyypiöistä pitää college-housuja jalassa ulkosalla, ja kovimmat tyypit pyjamahousuja luennoilla.

Itse pidän ihan mielelläni collareita jalassa kun menen vaikka kauppaan pyörähtämään, laitanpa jopa lahkeet sukan sisään koska muuten ne laahaa maata ja on aivan kurassa. Pipoa pidän myös sisällä, jos siltä tuntuu. Joku historioitsija tai sosiologi voisi tulla selventämään, missä vaiheessa tuosta päähineen käytöstä sisätiloissa etenkin miehillä tuli jotenkin paheksuttavaa.

Perinteinen kääntö päälaelleen: mielestäni ihmisten dissaaminen pelkän ulkoisen olemuksen puolesta on todella junttimaista.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Nimetä puhelin Lumiaksi. Voiko teennäisempää ja laskelmoidumpaa nimeä enää olla? Kyllä sitä on niin mietitty ja hellanlettas kun se Lumia on niin trendikäs nimi. SAATANAN PELLET, olisivat vaan nimenneet Yrjöksi.

Oisin voinut harkita tuon ostoa mutta en periaatteestakaan osta jos nimi on Lumia, liika on liikaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pipoa pidän myös sisällä, jos siltä tuntuu. Joku historioitsija tai sosiologi voisi tulla selventämään, missä vaiheessa tuosta päähineen käytöstä sisätiloissa etenkin miehillä tuli jotenkin paheksuttavaa.
En tiedä sitä, mutta tyhmältä se näyttää. Pipo on talvinen päänlämmitin. Sisällä usein lämpö riittää pitämään aivot tarpeeksi sulana ilman hattuakin.

Istutko sisällä myös rukkaset kourassa ja anorakki yllä?

Nimetä puhelin Lumiaksi. Voiko teennäisempää ja laskelmoidumpaa nimeä enää olla? Kyllä sitä on niin mietitty ja hellanlettas kun se Lumia on niin trendikäs nimi. SAATANAN PELLET, olisivat vaan nimenneet Yrjöksi.
Sittenhän siinä on vielä tämä ns. Pajero-ilmiö, eli ruma sana espanjaksi. Ei kovin moni Pedrokaan halua ostaa luurikseen Huoraa.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sittenhän siinä on vielä tämä ns. Pajero-ilmiö, eli ruma sana espanjaksi. Ei kovin moni Pedrokaan halua ostaa luurikseen Huoraa.
Sitä on luettu lehtiä. Minäkin olen, ja siellä paikallisen yliopiston espanja-gurut sanoivat, etteivät ole koskaan sanaa kuulleetkaan, mistä lie kertoo. Varmaan ihan kamalana yllärinä Nokialle tullut tämä lorttokohu, ja julkisuuttahan nyt tietysti viimeksi haluavat.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nimetä puhelin Lumiaksi. Voiko teennäisempää ja laskelmoidumpaa nimeä enää olla? Kyllä sitä on niin mietitty ja hellanlettas kun se Lumia on niin trendikäs nimi. SAATANAN PELLET, olisivat vaan nimenneet Yrjöksi.

Toivottavasti Nokian johtoa ymmärtää, että ei ole vitunkaan väliä, miltä nimi suomalaisen korvaan kuulostaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Japaniksi Applen lanseerama Siri kuulemma tarkoittaa persettä. Ilmeisesti japaninkielinen termi lausutaan samalla tavalla koska japanilaisethan kirjoittaa tikuilla joten tekstinä se näyttää hyvin erilaiselta.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
En tiedä sitä, mutta tyhmältä se näyttää. Pipo on talvinen päänlämmitin. Sisällä usein lämpö riittää pitämään aivot tarpeeksi sulana ilman hattuakin.

Istutko sisällä myös rukkaset kourassa ja anorakki yllä?

En, koska minulla ei ole huonoja käsikarvapäiviä, ja huonot vaatepäivät eivät haittaa niin paljoa. Daaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En, koska minulla ei ole huonoja käsikarvapäiviä, ja huonot vaatepäivät eivät haittaa niin paljoa. Daaa.
OK, I see. Istu hattu päässä, mutta älä ihmettele jos sinua ei oteta vakavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös