olkikuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Tämän edessä olen kyllä täysin sanaton: Poju Feat; Alivoimamaali
Mitä hemmettiä? Hyi saatana.
Tämän edessä olen kyllä täysin sanaton: Poju Feat; Alivoimamaali
Nyt YLE1 päälle, A-Studio menossa. Kunnon punaniskametsästäjä. Löytyy Areenasta varmaan myöhemmin tänään. "Pitää säilyttää kunnioitus perheen ja etenkin vaimon silmissä, pitää olla boss" tjsp.
Kuten odottaa sopii, niin tämä videon puutarhatonttuhan on vieläpä täysin väärässä sössötyksissään. Se vasta junttia onkin.Tarjoushaukka Jorma tarkkana - myyjä joutui koville - Ilta-Sanomat. Vai että oikein tarjoushaukka. Koko homman kruunasi yläfemmat paikallisten skidien kanssa.
Tosi koville joutui myyjä tosiaan kun kaveri narisevalla äänellään mutisi jotain ja alistui kohtaloonsa. Olipas taas junttia otsikointia.Kuten odottaa sopii, niin tämä videon puutarhatonttuhan on vieläpä täysin väärässä sössötyksissään. Se vasta junttia onkin.
Suomen jalkapallomaajoukkueen faniryhmä. Voi nyt vittu.
Liikaa meteliä..?
Viime katsomalla näytti olevan samaa paskasakkia kuin nämä meidän Hitler-nuoret (Jokereiden etelä-pääty).Tai liian vähän jaettuja sämpylöitä?
Suomen jalkapallomaajoukkueen faniryhmä. Voi nyt vittu.
Jokos tämä on käsitelty?
Nuorten miesten tapa pitää jotain vitun collegehousuja arkivaatteina julkisilla paikoilla. Mitä seuraavaksi, pyjamat päällä baanalle?
Samoin nuo löysät pipot, joissa lukee svea tai jotain sinne päin ovat aika noloja. Etenkin, kun teinilauman kaikilla 15 pizzanaamalla on samanlainen. Ja ne kolitsit myös..
"Junttihan" (, vaikka ei mielestäni kyllä juuri tuota määritelmää täytä.) tuo, mutta miten itse pukeuduit 15-vuotiaana? Ei siis millään pahalla, vaan mielenkiinnosta. Jotenkin vain tuntuu, että hieman vartuttua alkaa lähes jokaisesta tuo nuorempien pukeutuminen näyttää "juntilta" tjsp. Itse ainakin voin helposti myöntää, että ei pukeutuminen aina tuossa iässä ihan putkeen mennyt, kun nyt jälkeenpäin ajattelee.
Kyllä mä aina olen mieltänyt verkkarit kuuluviksi urheilun yhteyteen, joten 15 vuotiaana lienee menty reisitaskuhousuissa tai sammareissa(inhosin farkkuja tuolloin). Toki ihan nappulana verkkarit olivat joka paikan housut maastohousujen ohella, koska olivat mukavat päällä ja ei haitannut likaantuminen leikeissä.
...huutaa romanian kerjäläiselle "duuniin tai uuniin, heil hitler".
Samaa sarjaa on myös se, että pidetään kassia tms siinä viereisellä penkillä suht täydessä bussissa, eikä vahingossakaan siirretä sitä syliin, jos ei joku pyydä. Toki käytävällä seisominen, kun ei uskalla kysyä vapaata paikkaa tämän kassiääliön vierestä, on myös junttia.Istua bussissa helvetin leveästi välittämättä kun viereen tulee toinen istumaan.