Sanoinko, että liian vakavasti? Toivoin, että edes tarpeeksi vakavasti.
Tosin onhan se paljon kuulimpaa että ei vittu välitä mistään ja petrinyygoord ja vittu sidukkaa ja pipoja ja saatana ku ne vittu on niin perseestä ne aikuiset ja otetaas vähä energiaa ja vittu haistakaa paska jo.
Oho, tästähän kehkeytyi. No, jos huomasit määrittävän tekijän käyttäessäni termiä
perusteltu nihilismi, niin sillä ei ole mitään tekemistä ilmaisemasi teiniuhon kanssa - kaukana siitä. Itse käytän sitä silloin tällöin viitatessani yleisempään - mutta perustellumpaan - käsitykseen siitä, että olemassaolevalla ei ole syytä tai tarkoitusta olla niin kuin se on ja kaikki voisi aina olla toisin, ja Merkityksen puuttuessa itsensä tai muiden liiallinen vakavasti ottaminen on naurettavaa.
Mutta jos jonkun mielestä minua ei voi ottaa vakavasti, koska minulla on pipo päässä sisällä, niin se kertoo kyllä todella paljon enemmän tämän arvostelman tekijästä kuin minusta. Ja kuten jo mainitsin, minä pidän juuri tuollaisen arvostelman tekijää todellisena junttina.
E: sinä et tule minua saivartelussa voittamaan, se on alaani. Mutta totta puhuen, minulle on aivan se ja sama mitä muut ihmiset tykkäävät siitä, että pidän pipoa päässä. Klassikkovastaus, mutta niin se vain on. Ainiin: minä olen jopa
syönyt pipo päässä!! Eix qauheeta????