Light-limun ostaminen hampurilaisaterian kanssa
Eiks se oo trendikästä vetää lightiä?
Aikanaan olin ensimmäisessä varsinaisessa kesäduunissa juurikin tällaisen elimäkeläisen kotituunarin taisteluparina.
Light-limun ostaminen hampurilaisaterian kanssa
Minä tilaan aina Lightin ihan vaan siitä syystä, että diabeetikkona normilimussa on aivan saatanasti sokeria. Ja joo, tiedän ettei se ruokakaan kovin terveellistä ole mutta saanpa ainakin juoman osalla vähemmän sokeria.
Ota seuraavaksi vaikka tuoremehun kanssa, jos sellainen suinkin käy päinsä? Noissa light-limuissa kun tuppaa olemaan aspartaameja sun muita ja ne ne vasta epäterveellisiä aineita ovatkin. Sorry off-topic.
Ota seuraavaksi vaikka tuoremehun kanssa, jos sellainen suinkin käy päinsä? Noissa light-limuissa kun tuppaa olemaan aspartaameja sun muita ja ne ne vasta epäterveellisiä aineita ovatkin. Sorry off-topic.
En tiedä, enkä myöskään sitä, mitä tekemistä sillä on junttiuden kanssa.Polkupyörän ketjujen rasvaamatta jättäminen on junttia. Miksi ihmeessä joku haluaa ajaa pyörällä, jonka ketjut kitisevät kuin uhmaikäinen lapsi?
En tiedä, enkä myöskään sitä, mitä tekemistä sillä on junttiuden kanssa.
En tiedä, enkä myöskään sitä, mitä tekemistä sillä on junttiuden kanssa.
Vai onko se ahdasmielisyyskin sitten junttiutta...
Ehdottomasti.
silloin kyllä, jos ateriaan kuuluu neljään osaan jaettu sämpylä
Ja tämä on tuttua jokerileirissä?
Kyllä junteinta taitaa olla nimenomaan ahdasmielisyys. Itse en pidä ollenkaan ahdasmielisistä ihmisistä. Olen juntti.
Pitänee aloittaa jo sämpylöiden hamstraus.
Riisikipot joissa on lintulaudat peräloosterissa, (Imprezat, Evot jne).
Juurikin-sanan käyttö on helvetin junttimaista. Sanan käyttäminen antaa kuvan pätemisen tarpeesta, mutta on kuitenkin erittäin huonoa suomea. Esimerkki:
.juurikin niin
Polkupyörän ketjujen rasvaamatta jättäminen on junttia siinä missä muidenkin tärkeiden asioiden tekemättä jättäminen, esimerkiksi:En tiedä, enkä myöskään sitä, mitä tekemistä sillä on junttiuden kanssa.
Riisikipot joissa on lintulaudat peräloosterissa, (Imprezat, Evot jne).
Junttimaista on autoilla päteminen
Varmaan on tämäkin mainittu, mutta aurinkolasien pitäminen pimeällä on junttimaista ja tyhmän näköistä.