Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Jätkäporukat ruotsinlaivalla.
Tämän voisi sanoa yhdelläkin sanalla:
Ruotsinlaivat.
Jätkäporukat ruotsinlaivalla.
Ehkä.Tämän voisi sanoa yhdelläkin sanalla:
Ruotsinlaivat.
Ehkä.
Vaimolla oli hyvä ehdotus. Jaetaan hyttimatkustajat kolmeen luokkaan - lapsiperheet, tavalliset ja känniääliöt. Kaikki voittavat.
Varmaan joo. Ja esim. meikä ja vaimo ilman mukulaa.Mitä ne tavalliset on? Eläkeläisiä?
ilman paitaa julkisilla paikoilla (helteellä) liikkuvat ihmiset
Nykyinen muoti-ilmiö, eli hirveä vauhkoaminen ruoasta. Ei voi syödä leipää, hiilihydraatit on bad mmkay? Eikä tietenkään mitään rasvaista, paitsi yhden lusikallisen rypsiöljyä.
Luomu on myös tulossa muotiin mutta sille lähtee kannatus täältä, saattaa olla että mieli muuttuu kun tässäkin päästään hysteria-asteelle.
Mä vähän epäilen, että moni mäkkisafkan haukkuja syö kotona vielä huonompaa ruokaa, mutta itse ei vaan sitä tajua.
koko teksti....
Mä vähän epäilen, että moni mäkkisafkan haukkuja syö kotona vielä huonompaa ruokaa, mutta itse ei vaan sitä tajua.Ja ne mäkkisafkan haittapuoletkin on tosiaan (osin) oma valinta.
Farkkuhaalarit kenellä tahansa.
Nyt on täältä Helsinki-Vantaalta bongattu oikea junttidiscon kuningas. Löytyi vyölaukkua ja sukat&sandaalit yhdistelmä. Tähän päälle vielä hieman lyhyet housut, hawaii-paita, stetson ja erittäin kuuluva sekä näkyvä purkan mäyssytys vaan vahvensi näkemystäni siitä, että thejuntti on löytynyt.
Junttimaisinta, mitä tiedän: kannabiksen kannattaminen.
Korotan: Kiekko-Vantaan kannattaminen
Junttimaisinta, mitä tiedän: kannabiksen kannattaminen.