Ei siinä tapauksessa, jos laseista on oikeasti hyötyä, kuten esim. pilven polttamisen jälkeen.
;) Pilven polttaminen on junttia.
Ei siinä tapauksessa, jos laseista on oikeasti hyötyä, kuten esim. pilven polttamisen jälkeen.
Juu. Kokaiini on juppia, nuuskatkaa sitä.;) Pilven polttaminen on junttia.
Iron Maiden.
;) Pilven polttaminen on junttia.
Mitä sinäkin siitä tiedät? Oletko kokeillut?
sekä se, kun jotain tuotetta ei löydy kassajärjestelmästä. Eli tuoteen hintaa ei tule esille.
Juntti: "Sehän on sitten ilmainen"
Molemmissa tapauksissa ainakin meilläpäin tullee kunnon röhönaurut päälle.
Karpon parhaat.
En tiedä miksi nyt katson, kun en ole ennenkään katsonut.
Ehkäpä suuren hämmästyksen takia katson.
ollaanpas rehellisiä hyvät ystävät...
ehkei kaikkein junttimaisint, mutta kyllä tosi junttia ON:
Kirjotella heinäkuun helteillä jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle.
oikeesti... hankittasko elämä?
Kieltämättä, mutta onko se pätemistä, jos on hieno auto?
Aina puhutaan näistä peniksen jatkeista. Eikö miehellä muka voi olla yhtä aikaa sekä hieno auto että terve seksuaalinen itsetunto? Minä en tiedä, kun itselläni ei ole kumpaakaan.
Haista sinä heinähattu sitä peltosi lannoitetta, jotkut vähemmän juntit ovat kiinnostuneita lätkästä silloinkin, kun oma tiimi ei pelaa.
Minä taas en ymmärrä miten penistä edes voisi jatkaa hienon auton avulla, onhan siihen tarkoitukseen kehitetty parempaakin teknologiaa.Minä en ymmärrä tätä näkökantaa että hieno auto olisi aina joku peniksenjatke tai merkki heikosta itsetunnosta.
Kävelinpä tässä viikonloppuna erään itäsuomalaisen kaupungin kävelykadulla sattumoisin erään mieshenkilön perässä (ihan vahingossa siis).
Tuolla miehellä oli yläruumiinsa peittona ainoastaan sellainen perhokalastusliivin tapainen vaatekappale, housuina kukkashortsit ja jaloissaan tennissukat ja sandaalit. Päässään hänellä oli mainoslippis ja vyötäröllään vyölaukku, joka roikkui yhdessä housujen kanssa runsaan möhömahan alapuolella.
mitenkään nostamatta itseäni jalustalle, niin kyllä suomalainen junttius tiivistyy aika hyvin kesällä erilaisilla rannoilla ja uima-altailla kun vaatteet ovat vähentyneet.