Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 639 717
  • 13 571

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ja mätä samalle lautaselle kalat, lihat, leivät ja salaatit.

Tämä toki toimii muutoinkin jonkinlaisena juntti/tapasensorina noin itsessäänkin. Tai siis yleensäkin, että haetaan tuollaisesta noutopöydästä kaikki ruoat samalle lautaselle, vaikkakin sitten eri kerroilla. Toki schollismina voisi todeta, että vain juntit syövät noutopöydissä... .. . (tai hakevat ruokansa omaan pöytään sieltä...)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ruotsinlaivan buffetti. Syö niin vitusti ja ahdistu

Ei tuo buffetti mikään junttijuttu ole vaan ne monet ihmiset, jotka siellä käyvät syömässä. Laivalla olen ollut monta kertaa ja suurin osa reissuista ollaan ruokailtu juuri tuolla buffetissa. Nuorempana siellä toki piti vetää vatsa täyteen sapuskaa mutta jo vuosia olen mennyt lähinnä merenantimilla eli kylmillä safkoilla. Kiireettömästi ja hyvässä seurassa. Pois lähtiessä ei ole ollut ähky olo.
 

Jindebyne

Jäsen
Kaikki mikä liittyy kotimaiseen Putous televisio-ohjelmaan.

En ole eläessäni yhtä väkinäiseen mukahauskaan paskaan törmännyt. Täytyy olla todella pahasti kassalla, jos dikkailee esimerkiksi Marja Tyrniä tai Munamiestä.

No mediahan pitää huolen siitä, että kyseiset viihdereppanat roikkuu lööpeissä.

edit. Olikin jo aiemmin mainittu edellisellä sivulla. No olkoon nyt kertaus opintojen äiti tässä tapauksessa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ruotsinlaivan buffetti. Syö niin vitusti ja ahdistu

Täytää myöntää, helkkarin mpnta kertaa on tullut syötyä aivan liaan paljon. Sen verran kuitenkin päässä on toiminut järki, että on tullut keskityttyä kylmään- ja kalapöytään. Tarjolla on kuitenkin tuotteita, joita ei tule normaalisti kotona syötyä, joten mukava siellä on ruokailla.

Hinta, kai jotain reilua 30 e, tekee sen, että ihminen hädissään syö ja juo itsensä tärviölle.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On tätä ketjua välillä huvittava lukea. Ei pian tiedä, mitä uskaltaa tehdä, ettei olisi juntti. Kai hengittäminenkin on jonkun mielestä junttia? Entä, jos hengittelee vaan silleen coolisti?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On tätä ketjua välillä huvittava lukea. Ei pian tiedä, mitä uskaltaa tehdä, ettei olisi juntti. Kai hengittäminenkin on jonkun mielestä junttia? Entä, jos hengittelee vaan silleen coolisti?

Hyi vittu, meillä täällä Töölön kupeilla vain sniffaillaan snadisti silloin tällöin. Itsekin pidätän aina Nordenskiöldin jälkeen henkeä.

Onhan tämä ketjuna siinä täällä kuin muutkin. Ja toivottavasti tämä nyt ei innosta jotakin nimimerkkejä taistoon siitä, kumpi on parempi.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tätä ketjua välillä huvittava lukea. Ei pian tiedä, mitä uskaltaa tehdä, ettei olisi juntti. Kai hengittäminenkin on jonkun mielestä junttia? Entä, jos hengittelee vaan silleen coolisti?

Kaikki mahdolliset asiat on pian jonkun toimesta julistettu juntiksi, joten lienee helpompaa tunnustaa olevansa juntti (ainakin jonkun mielestä). Olen juntti, mulla on crocsit, tai itseasiassa kopiot. Noin.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kaikki mahdolliset asiat on pian jonkun toimesta julistettu juntiksi, joten lienee helpompaa tunnustaa olevansa juntti (ainakin jonkun mielestä). Olen juntti, mulla on crocsit, tai itseasiassa kopiot. Noin.

Hei, olen Beukeboom.

*Hei Beukeboom*

Teen juntteja tekoja sillointällöin.

*Klapklapklap*

Myönnän, että talvikeleillä on joskus mukava takavetoisella autolla heittää perää. Miksi? Koska se on niin pirun hauskaa. Näemmä espoolaisella mittakaavalla junttia.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Junttia on tulla IFK:n fanikatsomoon huutamaan "Espoo Blues" ynnämuita Blegin kannustushuutoja. Varsinkin lauantai-iltana, kun jurripäistä jengiä on niin paljon liikkeellä. Parikin eri veijaria harrasti tuota eilen, ei vissiin kaikki ole kotona. Kännissäkään eivät vaikuttaneet olevan. Vaikuttaa aika itsetuhoiselta meiningiltä, ei mulle ainakaan tulis mieleen lähteä Hartwalin paikalliseen huutamaan iiefkoota eteläpäädyn paikattomaan.
 

J.Petke

Jäsen
Junttia on tulla IFK:n fanikatsomoon huutamaan "Espoo Blues" ynnämuita Blegin kannustushuutoja. Varsinkin lauantai-iltana, kun jurripäistä jengiä on niin paljon liikkeellä. Parikin eri veijaria harrasti tuota eilen, ei vissiin kaikki ole kotona. Kännissäkään eivät vaikuttaneet olevan. Vaikuttaa aika itsetuhoiselta meiningiltä, ei mulle ainakaan tulis mieleen lähteä Hartwalin paikalliseen huutamaan iiefkoota eteläpäädyn paikattomaan.

Näin on, kyllähän sellainen ihminen pitää hakata joka väärässä paikassa kannustaa. Kyllä ihminen on sitten hieno eläin.

Naisten tupakointi on mielestäni aika junttimaista. En ole tavannut yhtään naista jolle polttaminen ns. imagollisesti sopisi.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö tämä jäänyt jo jonnekkin 80/90-luvun lomalennoille? Vähän kuin ne turisti t-paidat joissa on kaikki Adidas/Boss/Benetton logot lyöty rinnuksiin.

Luulin, että tämä on vain suomijunttien heiniä, mutta väärässä olin. Lensin pari viikkoa sitten KLM-koneella Amsterdamin kautta Torontoon. No, porukkahan taputti heti kun koneen pyörät osuivat Amsterdamin lentokentällä maahan. Oltiin frendini kanssa ihan varmoja, että suomalaisethan ne taputtelee, mutta väärässä oltiin. Vaihdettiin toiseen KLM:n koneeseen, ja kun kone laskeutui Torontoon, niin porukka taputti taas. Koneessa ei ollut lisäksemme muita suomalaisia.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Luulin, että tämä on vain suomijunttien heiniä, mutta väärässä olin.

Tämä taas on juuri sitä "mitäköhän ne meistä ajattelee" -häpeilyä, mikä sinällään on junttia.

Italialaiset ovat tunnetusti kovia aploodeeraamaan lentokoneessa ja lompakkoa perstaskussa pitävät monien muidenkin maiden juntit. Kännissä Kanarian saarilla koheltavat havumetsien miesten lisäksi mm. britit, saksalaiset, hollantilaiset ja svedut. Ja niin edelleen.
 
Junttia on mennä jonnekin ulkomaille aurinkoiseen lomakohteeseen ja viettää koko aika oman hotellin altaalla + syödä vain hotellin baarissa ruokavaliona pizzaa, ranskalaisia, kebappia ja hampparia. Viikko sitten Lanzarotella huomasin erityisesti brittien suosivan ko. lomanviettotapaa.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Junttia on tulla IFK:n fanikatsomoon huutamaan "Espoo Blues" ynnämuita Blegin kannustushuutoja. Varsinkin lauantai-iltana, kun jurripäistä jengiä on niin paljon liikkeellä. Parikin eri veijaria harrasti tuota eilen, ei vissiin kaikki ole kotona. Kännissäkään eivät vaikuttaneet olevan. Vaikuttaa aika itsetuhoiselta meiningiltä, ei mulle ainakaan tulis mieleen lähteä Hartwalin paikalliseen huutamaan iiefkoota eteläpäädyn paikattomaan.

Voi voi. Kyllä näitä ifk-pinssisiä näkyy aivan samalla tavalla itkemässä perinteistä Barona-areenallakin. Näitä juntteja on maailma väärällään, oikeastaan aika vähän täällä kotimaassa.
 
Junttia on tulla IFK:n fanikatsomoon huutamaan "Espoo Blues" ynnämuita Blegin kannustushuutoja. Varsinkin lauantai-iltana, kun jurripäistä jengiä on niin paljon liikkeellä.

Minusta tuo on enemmänkin typerää. Junttia taas on heittää kiekkokatsomossa paita pois ja hyppiä läski maha ylös-alas hytkyen ja siinä samalla huutaa "Oooo...oooo..ooooo....ooooo.... Kärpät!"
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Junttia on mennä jonnekin ulkomaille aurinkoiseen lomakohteeseen ja viettää koko aika oman hotellin altaalla + syödä vain hotellin baarissa ruokavaliona pizzaa, ranskalaisia, kebappia ja hampparia. Viikko sitten Lanzarotella huomasin erityisesti brittien suosivan ko. lomanviettotapaa.

Jees.

Tai sitten mennä aina syömään ja viettämään iltaa aurinkolomakohteessa omanmaalaiseen ravintolaan.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jees.

Tai sitten mennä aina syömään ja viettämään iltaa aurinkolomakohteessa omanmaalaiseen ravintolaan.
Vielä juntimpaa on ostaa Suomesta eväät (esim. purkkihernekeitto, säilykelihapullat, ruisleipä ym.) mukaan etelän reissulle. Näinkin olen kuullut joidenkin tekevän..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Junttia on mennä jonnekin ulkomaille aurinkoiseen lomakohteeseen ja viettää koko aika oman hotellin altaalla + syödä vain hotellin baarissa ruokavaliona pizzaa, ranskalaisia, kebappia ja hampparia. Viikko sitten Lanzarotella huomasin erityisesti brittien suosivan ko. lomanviettotapaa.

Muistan kun olimme ex-vaimon kanssa matkalla Turkin Alanyassa (mikä oli muuten paska reissu), niin hotellissamme oli yksi noin 15-18 vuotias norjalaispoika Espen. Espen poika oli laiha luikku ja söi joka ikinen päivä kolme kertaa pelkkiä ranskanperunoita ketsupilla siinä meidän hotellissa, eikä kuulemma syönyt koko aikana mitään muuta. Nami.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Junttia on mennä jonnekin ulkomaille aurinkoiseen lomakohteeseen ja viettää koko aika oman hotellin altaalla + syödä vain hotellin baarissa ruokavaliona pizzaa, ranskalaisia, kebappia ja hampparia. Viikko sitten Lanzarotella huomasin erityisesti brittien suosivan ko. lomanviettotapaa.

Britit ovat määritelleet junttiuden jo niin lähtemättömästi omaan kulttuuriinsa että heitä on turha käyttää esimerkkinä.

On olemassa syy miksi etelässä yhä useampi ravitsemusliike kieltää futispaidat päällä olevilta briteiltä pääsyn sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös