Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Ensilumien satamisen aikaan eri paikkakuntien fb-puskaradioissa alkava aurausvalitus.
Twisterissä Helsingin ainoa paskakelissä fillaroiva vinkui Twisterissä, kun ensin aurataan lumet pyöräteille, ennen viimeistä aurausautoa.Ensilumien satamisen aikaan eri paikkakuntien fb-puskaradioissa alkava aurausvalitus.
Facebookin puskaradioryhmät menevät aika kategorisesti tähän threadiin. Jonkun vuoden olin yhden ison jäsenenä, mutta lopulta riitti, kun ei huumorimielessäkään enää jaksanutEnsilumien satamisen aikaan eri paikkakuntien fb-puskaradioissa alkava aurausvalitus.
Vakioaiheet ainakin Lahti -ryhmässä:Facebookin puskaradioryhmät menevät aika kategorisesti tähän threadiin. Jonkun vuoden olin yhden ison jäsenenä, mutta lopulta riitti, kun ei huumorimielessäkään enää jaksanut
Vakioaiheet ainakin Lahti -ryhmässä:
- Nuoriso on pilalla, raportoidaan nuorten huonosta käytöksestä milloin missäkin
- Liikenteessä toimitaan totaalisen väärin
- Kausiaiheet: auraus, katuvalaistus (välillä päivitellään sen puuttumista, välillä sitä että valaistaan turhaan) jne
Ei ole :DOnko Lahti muka koko Suomen ainoa paikka, missä koirankakat eivät ole yksi yleisimmistä valituksenaiheista?
Ruoka ryhmät juuri noin kirjoitettuna on parasta viihdettä sitten Feissarimokien ja Poppariketjun.Vaikka Facebookia suht vähän nykyään käytänkin, niin edelliseen keskusteluun ja ketjun teemaan sopii siellä oleva Makkaraperuna Foorumi. Juuri noin kirjoitettuna vielä. Ihmiset tappelevat mitä hyväksytään makkaraperunoiksi aivan liian tosissaan jne. Ihan hyvää viihdettä tietty välillä.
Mä ainakin mainosta Kamuxia ilomielin, näkee muutkin miten paskoja autoja myyvät.Autoliikkeiden tarrojen ja rekisterikilpimainosten jättäminen autoon.
Pyytäkää nyt edes korvausta siltä Penan Autoliikkeeltä, että toimit sen hienon uuden Avensiksesi kanssa firman mannekiinina.
Nää on ekat mitä olen pyytänyt liikettä poistamaan, ennen kuin ajan auton liikkeestä. Kerran kysyin, että paljonko ottavat hinnasta jos mainostan? Hiljaista oli joten pyysin poistamaan ;)Autoliikkeiden tarrojen ja rekisterikilpimainosten jättäminen autoon.
Pyytäkää nyt edes korvausta siltä Penan Autoliikkeeltä, että toimit sen hienon uuden Avensiksesi kanssa firman mannekiinina.
Ei kai kukaan niitä ilmaiseksi pidä tai ota?Nää on ekat mitä olen pyytänyt liikettä poistamaan, ennen kuin ajan auton liikkeestä. Kerran kysyin, että paljonko ottavat hinnasta jos mainostan? Hiljaista oli joten pyysin poistamaan ;)
Ei, kyllä mä niistä maksoin.Ei kai kukaan niitä ilmaiseksi pidä tai ota?
Tähän myös liitännäisenä: tyhjien tupakka-askien viskominen liikkuvan auton ikkunasta. Muutama viikko sitten tuli tämä todistettua kaupunkialueella. Suorittajana uudenkarhean sähkö-Volvon kuljettaja.Tupakantumppien viskominen auton ikkunasta.
Ja autossa tupakoiminen ylipäätään, itsekin tuli tuota toki nuorempana harrastettua vuoden -82 Taunuksessa. En ole enää vuosiin polttanut, mutta jos polttaisin ei tulisi mieleenkään röökata autossa, varsinkaan uudenkarheassa sellaisessa.Tähän myös liitännäisenä: tyhjien tupakka-askien viskominen liikkuvan auton ikkunasta. Muutama viikko sitten tuli tämä todistettua kaupunkialueella. Suorittajana uudenkarhean sähkö-Volvon kuljettaja.
Nokitetaan tätä vielä sillä, että jos ajat isoilla teippauksilla varustettua firman autoa (tässä tapauksessa autoliikkeen), niin älä heitä pikaruokailun jälkeisiä roskia ikkunasta juhannusruuhkassa. Harvoin annan palautetta, mutta tuossa tapauksessa oli pakko laittaa liikkeeseen pieni nootti kun apukuski tyhjensi liikenneympyrässä roskat ojaan.Tähän myös liitännäisenä: tyhjien tupakka-askien viskominen liikkuvan auton ikkunasta. Muutama viikko sitten tuli tämä todistettua kaupunkialueella. Suorittajana uudenkarhean sähkö-Volvon kuljettaja.
Sama, niin paloi Camel parissakin eri Fiat 127:ssa. Niissä oli sellainen "tupakinsavuikkunaksi" kutsuttu pieni kolmionmallinen räppänä, joka imi savut pihalle.Ja autossa tupakoiminen ylipäätään, itsekin tuli tuota toki nuorempana harrastettua vuoden -82 Taunuksessa. En ole enää vuosiin polttanut, mutta jos polttaisin ei tulisi mieleenkään röökata autossa, varsinkaan uudenkarheassa sellaisessa.
Tästä tuleekin mieleen eräs mopoautoporukka, joka aterioinnin jälkeen nakkeli roskat ikkunasta pihalle (ja operaation jälkeen välitön poistuminen paikalta). Tämä kaikki tapahtui kyseisen pikaruokapaikan pihassa ja roskikselle olisi ollut n. kymmenen metrin matka kulkineesta.Nokitetaan tätä vielä sillä, että jos ajat isoilla teippauksilla varustettua firman autoa (tässä tapauksessa autoliikkeen), niin älä heitä pikaruokailun jälkeisiä roskia ikkunasta juhannusruuhkassa. Harvoin annan palautetta, mutta tuossa tapauksessa oli pakko laittaa liikkeeseen pieni nootti kun apukuski tyhjensi liikenneympyrässä roskat ojaan.
En olekaan koskaan ajatellut tuota, Toyota Kaivoksela on nyt saanut multa jo monta vuottaAutoliikkeiden tarrojen ja rekisterikilpimainosten jättäminen autoon.
Vähän samaa yksi nainen teki joskus grillissä missä olin töissä, osti aina lihiksen pihvillä, kananmunalla, makkaralla ja kaikkea muuta, heitti sit puolet maahan lähelle roskista. Hän teki aina tuon saman.Tästä tuleekin mieleen eräs mopoautoporukka, joka aterioinnin jälkeen nakkeli roskat ikkunasta pihalle (ja operaation jälkeen välitön poistuminen paikalta). Tämä kaikki tapahtui kyseisen pikaruokapaikan pihassa ja roskikselle olisi ollut n. kymmenen metrin matka kulkineesta.