Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 697 439
  • 13 826

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vielä paljon juntimpaa on kassatyöntekijä, joka ei tervehdi, kiitä käynnistä, toivota hyvää päivänjatkoa tms. Monesti nykyään Suomalaisessa vähittäiskaupassa saa ystävällisempää ja kohteliaampaa palvelua siltä itsepalvelukassan robotilta kuin oikealta ns. ihmiseltä.
Mun mielestä ei ole junttia, mutta vähän turhaa tämä uusi trendi, missä kassatyöntekijä toivottaa hyvät päivänjatkot. Tämä siis senkin takia, että se puhutaan vain puhuvana päänä tuhat kertaa päivässä.

Tervehtiminen ja kiitos kuuluu tottakai kassalle, mutta päivänjatkojen toivottaminen on turhaa, kun sitä ei tarkoiteta.

Mun mielestä ei ole junttia, mutta vähän turhaa tämä uusi trendi, missä kassatyöntekijä toivottaa hyvät päivänjatkot. Tämä siis senkin takia, että se puhutaan vain puhuvana päänä tuhat kertaa päivässä.

Tervehtiminen ja kiitos kuuluu tottakai kassalle, mutta päivänjatkojen toivottaminen on turhaa, kun sitä ei tarkoiteta.
Hyvää päivänjatkoa vaan sinullekin, @smugu

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kirjoittaa yhden lauseen verran tekstiä Whatsapin kamukannulla n. 10 viestin verran.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitäpä jos se on nimenomaan esimiehen toive, että kassa toivottaa asiakkaalle lopuksi hyvää päivänjatkoa tms.?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäpä jos se on nimenomaan esimiehen toive, että kassa toivottaa asiakkaalle lopuksi hyvää päivänjatkoa tms.?
Sä varmaan tiedät ja arvelisin olevan juuri tuota. Itse aina unohdan tuon ja lopuksi sanos kiitoksen jälkeen, samoin.
Tämä ei ole edes kauhean vanha asia missä jokainen kassatyöntekijä toivottaa hyvää päivänjatkoa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sä varmaan tiedät ja arvelisin olevan juuri tuota. Itse aina unohdan tuon ja lopuksi sanos kiitoksen jälkeen, samoin.
Tämä ei ole edes kauhean vanha asia missä jokainen kassatyöntekijä toivottaa hyvää päivänjatkoa.
Mulle itselle ainakin tulee asiakkaana ollessani aina mukava fiilis kauppakäynnistä jos se kassa toivottaa mulle lopuksi hyvät päivän/illanjatkot/viikonloput yms. En mä tuota mitenkään turhana pidä vaan ennemminkin ystävällisenä eleenä. Toki ymmärrän että ihmiset on erilaisia ja kaikille tuo ei kenties tuo samaa hyvää fiilistä.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis meinaatko että on väärin vastata "kiitos samoin", jos kassa on toivottanut hyvää päivänjatkoa esimiehen toiveesta?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis meinaatko että on väärin vastata "kiitos samoin", jos kassa on toivottanut hyvää päivänjatkoa esimiehen toiveesta?
Mistäs tuon repäisit?
Sanon alussa moi kassalle (harvemmin sitäkään vaan nuokkään vaan), sitten kun ostokset maksettu sanon kiitos. Sitten sieltä tulee hyvää päivänjatkoa mikä kai tullut vasta lähiaikoina, ainakin kassoille missä mä käyn ja melkein unohdan sanoa, samaa.
Omalle kohdalle se hyvää päivänjatkoa tulee yleensä reilusti sen jälkeen kun olen sanonut kiitos.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistäs tuon repäisit?
Sanon alussa moi kassalle, sitten kun ostokset maksettu sanon kiitos. Sitten sieltä tulee hyvää päivänjatkoa mikä kai tullut vasta lähiaikoina, ainakin kassoille missä mä käyn ja melkein unohdan sanoa, samaa.
Omalle kohdalle se hyvää päivänjatkoa tulee yleensä reilusti sen jälkeen kun olen sanonut kiitos.
Siis taisin vain ymmärtää väärin, että mihin viittasit tällä: "Itse aina unohdan tuon ja lopuksi sanos kiitoksen jälkeen, samoin."

Ymmärsin tuon niin, että unohdat syyn miksi kassa toivottaa hyvää päivänjatkoa, eli jos olisit muistanut syyn, niin et olisi vastannut "kiitos samoin".

Kun ilmeisesti viittasit siihen, että unohdat mitä kassa on sanonut (tai et osaa odottaa sitä) ja se "samoin" tulee siksi hieman viiveellä?

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Todella moukat ja juntit kommentaattorit iltapäivälehtien uutisissa. Esimerkkinä vaikkapa uutinen Aki Palsanmäen keuhkosyövästä. "Noh, loppuupahan tuokin ohjelma viimein"
Jonkunlainen ATK-ajokortti pitäisi olla olemassa mikä laitetaan kuivumaan.

Räyh

Jäsen
Vaasalainen teini ultra Ässien kannattajaketjussa selittämässä että miksi tavaran heittäminen jäälle on ihan ok ja se tekee vaasalaisista parempia kuin porilaiset.

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kun asuu tampereen seudulla, niin olettamus siitä, että kannattaisi jompaa kumpaa tampereen paikallista seuraa jääkiekossa ja jatkuva kysely siitä, että kumpaa kannattaa. Ylipäänsä olettamus, että edes on kiinnostunut jääkiekosta.

Itse siis olen kiinnostunut jääkiekosta, mutta silti aina kun joku tulee näitä kyselemään, niin vastaan, että ”en seuraa jääkiekkoa, enkä tiedä lajista mitään”. Sitten reaktiot on aina vähän, että wtf.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Itse siis olen kiinnostunut jääkiekosta, mutta silti aina kun joku tulee näitä kyselemään, niin vastaan, että ”en seuraa jääkiekkoa, enkä tiedä lajista mitään”. Sitten reaktiot on aina vähän, että wtf.
No ethän sä osaa edes kirjoittaa suosikkijoukkueesi nimeä oikein, joten eikai tuo vastauksesi niin väärin ole.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
En tiedä onko enää edes junttimaisuutta vai ihan puhdasta typeryyttä tai kusipäisyyttä, mutta tänään liigapelissä oli hiljainen hetki Janne Puhakalle niin joku neropatti keksi huutaa "HYVÄ JANNE!" kesken hiljaisen hetken.

Toivottavasti kyseinen huutelija saa vaikkapa ripulin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En tiedä onko enää edes junttimaisuutta vai ihan puhdasta typeryyttä tai kusipäisyyttä, mutta tänään liigapelissä oli hiljainen hetki Janne Puhakalle niin joku neropatti keksi huutaa "HYVÄ JANNE!" kesken hiljaisen hetken.

Toivottavasti kyseinen huutelija saa vaikkapa ripulin.
Kuulin siis oikein vaikka toivoin ääneksi päästäni. Erittäin junttia jokatapauksessa, joten ripulia seuratkoon kova kakka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy