Nokitan paskaisilla työvaatteilla vaikka olisi kyseinen henkilö ollut työttömänä jo useamman vuoden.Pilkkihaalarit kesät talvet.
Nokitan paskaisilla työvaatteilla vaikka olisi kyseinen henkilö ollut työttömänä jo useamman vuoden.Pilkkihaalarit kesät talvet.
Mitäs siellä on touhuttu?Jokereiden ”kannattajat” tänään Kupittaalla.
Jokereiden "kannattajat" aina Porissa.Jokereiden ”kannattajat” tänään Kupittaalla.
Entisenä Jokerien kausikorttilaisena hävettää tämä touhu.Jokereiden ”kannattajat” tänään Kupittaalla.
Mun mielestä ei ole junttia, mutta vähän turhaa tämä uusi trendi, missä kassatyöntekijä toivottaa hyvät päivänjatkot. Tämä siis senkin takia, että se puhutaan vain puhuvana päänä tuhat kertaa päivässä.Vielä paljon juntimpaa on kassatyöntekijä, joka ei tervehdi, kiitä käynnistä, toivota hyvää päivänjatkoa tms. Monesti nykyään Suomalaisessa vähittäiskaupassa saa ystävällisempää ja kohteliaampaa palvelua siltä itsepalvelukassan robotilta kuin oikealta ns. ihmiseltä.
Hyvää päivänjatkoa vaan sinullekin, @smuguMun mielestä ei ole junttia, mutta vähän turhaa tämä uusi trendi, missä kassatyöntekijä toivottaa hyvät päivänjatkot. Tämä siis senkin takia, että se puhutaan vain puhuvana päänä tuhat kertaa päivässä.
Tervehtiminen ja kiitos kuuluu tottakai kassalle, mutta päivänjatkojen toivottaminen on turhaa, kun sitä ei tarkoiteta.
Mitäpä jos se on nimenomaan esimiehen toive, että kassa toivottaa asiakkaalle lopuksi hyvää päivänjatkoa tms.?Tervehtiminen ja kiitos kuuluu tottakai kassalle, mutta päivänjatkojen toivottaminen on turhaa, kun sitä ei tarkoiteta.
Sä varmaan tiedät ja arvelisin olevan juuri tuota. Itse aina unohdan tuon ja lopuksi sanos kiitoksen jälkeen, samoin.Mitäpä jos se on nimenomaan esimiehen toive, että kassa toivottaa asiakkaalle lopuksi hyvää päivänjatkoa tms.?
Mulle itselle ainakin tulee asiakkaana ollessani aina mukava fiilis kauppakäynnistä jos se kassa toivottaa mulle lopuksi hyvät päivän/illanjatkot/viikonloput yms. En mä tuota mitenkään turhana pidä vaan ennemminkin ystävällisenä eleenä. Toki ymmärrän että ihmiset on erilaisia ja kaikille tuo ei kenties tuo samaa hyvää fiilistä.Sä varmaan tiedät ja arvelisin olevan juuri tuota. Itse aina unohdan tuon ja lopuksi sanos kiitoksen jälkeen, samoin.
Tämä ei ole edes kauhean vanha asia missä jokainen kassatyöntekijä toivottaa hyvää päivänjatkoa.
Siis meinaatko että on väärin vastata "kiitos samoin", jos kassa on toivottanut hyvää päivänjatkoa esimiehen toiveesta?Sä varmaan tiedät ja arvelisin olevan juuri tuota. Itse aina unohdan tuon ja lopuksi sanos kiitoksen jälkeen, samoin.
Tämä ei ole edes kauhean vanha asia missä jokainen kassatyöntekijä toivottaa hyvää päivänjatkoa.
Mistäs tuon repäisit?Siis meinaatko että on väärin vastata "kiitos samoin", jos kassa on toivottanut hyvää päivänjatkoa esimiehen toiveesta?
Siis taisin vain ymmärtää väärin, että mihin viittasit tällä: "Itse aina unohdan tuon ja lopuksi sanos kiitoksen jälkeen, samoin."Mistäs tuon repäisit?
Sanon alussa moi kassalle, sitten kun ostokset maksettu sanon kiitos. Sitten sieltä tulee hyvää päivänjatkoa mikä kai tullut vasta lähiaikoina, ainakin kassoille missä mä käyn ja melkein unohdan sanoa, samaa.
Omalle kohdalle se hyvää päivänjatkoa tulee yleensä reilusti sen jälkeen kun olen sanonut kiitos.
No ethän sä osaa edes kirjoittaa suosikkijoukkueesi nimeä oikein, joten eikai tuo vastauksesi niin väärin ole.Itse siis olen kiinnostunut jääkiekosta, mutta silti aina kun joku tulee näitä kyselemään, niin vastaan, että ”en seuraa jääkiekkoa, enkä tiedä lajista mitään”. Sitten reaktiot on aina vähän, että wtf.
Juuri näin. Tyhmää kysellä tuollaisia, joten vastaus sen mukaan.No ethän sä osaa edes kirjoittaa suosikkijoukkueesi nimeä oikein, joten eikai tuo vastauksesi niin väärin ole.
Kuulin siis oikein vaikka toivoin ääneksi päästäni. Erittäin junttia jokatapauksessa, joten ripulia seuratkoon kova kakka.En tiedä onko enää edes junttimaisuutta vai ihan puhdasta typeryyttä tai kusipäisyyttä, mutta tänään liigapelissä oli hiljainen hetki Janne Puhakalle niin joku neropatti keksi huutaa "HYVÄ JANNE!" kesken hiljaisen hetken.
Toivottavasti kyseinen huutelija saa vaikkapa ripulin.
Joo, kyllä mulla itsellä tuli sellainen myötähäpeä ja eipä siinä oikein tiennyt että mitähän tuollaisen päässä liikkuu.Kuulin siis oikein vaikka toivoin ääneksi päästäni. Erittäin junttia jokatapauksessa, joten ripulia seuratkoon kova kakka.
Jotenkin kirpasi extraa kun omissa soi.Joo, kyllä mulla itsellä tuli sellainen myötähäpeä ja eipä siinä oikein tiennyt että mitähän tuollaisen päässä liikkuu.