Yli polven ylittyvät shortsit. Noita vielä nykyäänkin näkee harvakseltaan, mutta aina välillä kuitenkin.
Näinköhän mä just jossakin, että nämä ovat tämän kesän trendi jollain ameriikkalaisilla naisartisteilla. En kai mä untakaan ole voinut tuollaisesta nähdä?Yli polven ylittyvät shortsit. Noita vielä nykyäänkin näkee harvakseltaan, mutta aina välillä kuitenkin.
Mistä sinä tiedät, mistä ne toimistolla näkee unta.Näinköhän mä just jossakin, että nämä ovat tämän kesän trendi jollain ameriikkalaisilla naisartisteilla. En kai mä untakaan ole voinut tuollaisesta nähdä?
Ja niin...itsehän käytän tätä kaprimittaista melko lailla aina, kun on yli kymmenen astetta lämmintä. Toki tässä ei ole koskaan ollutkaan tarkoitus olla mitenkään erityisen trendikäs, pitkät housut tuppaavat vain ahdistamaan kovasti. Vaikka toimistopukeutumisessa farkkuja aina suosinkin, ei siellä ainakaan luulisi kovin monen innostuneena katselevan mun valkoisia ripakinttujani.
Mistä sinä tiedät, mistä ne toimistolla näkee unta.
Kuha ei mene beachille niiden kanssa.Yli polven ylittyvät shortsit. Noita vielä nykyäänkin näkee harvakseltaan, mutta aina välillä kuitenkin.
Kuha pysyy mieluummin vedessä kuin beachillä. Beachilla sille voi tulla hengitysvaikeuksia.Kuha ei mene beachille niiden kanssa.
Olet siis samaa koulukuntaa kuin entinen työkaverini. Töissä oli kesäkauden avajaiset joskus tyyliin huhti-toukokuun vaihteessa. Kaveri tulee sitten seuraavana maanantaina räntäsateessa shortsit jalassa töihin ja sanoo, että kesäkausi on jo avattu. Niinpä se kulki shortseissa sitten suurin piirtein ensimmäisiin pakkasiin saakka.En koe itseäni kovin juntiksi vaikka kaikki shortsini peittävät polveni ja pellavaista kauluspaitaakin käytän. Shortseja käytän läpi vuoden töissä, ja muutenkin oikeestaan aina kun vaan tarkenee. Näin shortsien suurkäyttäjänä haluankin nyt kokea polvet paljastavia shortseja julkisella paikalla normaaliolosuhteissa käyttävät erityisen junteiksi. Hävetkää ja hankkikaa hame.
Juurikin noin. Yleensä läpökkäilläkin tulee jo kevät jäillä otettua ensi askeleet, ja noilla mennään kunnes varpaita alkaa kylmätä. Tämmöselle hikisialle toimiva ratkaisu ja äärettömän näppärää.Olet siis samaa koulukuntaa kuin entinen työkaverini. Töissä oli kesäkauden avajaiset joskus tyyliin huhti-toukokuun vaihteessa. Kaveri tulee sitten seuraavana maanantaina räntäsateessa shortsit jalassa töihin ja sanoo, että kesäkausi on jo avattu. Niinpä se kulki shortseissa sitten suurin piirtein ensimmäisiin pakkasiin saakka.
Tämä miten itse koet asian, ei muuta asiaa yhtään vähemmän junttimaiseksi. Mutta nyt voidaan jatkaa muiden aiheiden parissa.En koe itseäni kovin juntiksi vaikka kaikki shortsini peittävät polveni
Ei tietenkään muuta. Nautin suorastaan saamastani huomiosta kaltaisiltasi lyhytlahkeisilta.Tämä miten itse koet asian, ei muuta asiaa yhtään vähemmän junttimaiseksi. Mutta nyt voidaan jatkaa muiden aiheiden parissa.
Esim. pyörätuolilla liikkuvalle ovat optimaaliset, voi muuten kärähtää polvet. Ok, aurinkorasva...Yli polven ylittyvät shortsit. Noita vielä nykyäänkin näkee harvakseltaan, mutta aina välillä kuitenkin.
Se vasta junttimaista on, kun sanoo "mun puolesta kaikki saavat pukeutua miten lystää".Muiden pukeutumistyylin kutsuminen junttimaiseksi on aika junttimaista. Jos kyseessä ei ole jotain toista loukkaava logo/kuva/teksti, niin mun puolesta kaikki saavat pukeutua miten lystää.
Omassa kuvassani Lemmy näyttää shortsien oikean pituuden. Tai siis lyhyyden.On shortseja ja sitten on ”shortseja”. Miettikääs, että mistä englannin kielisestä sanasta sana ”shortsit” oikein tulee.
Kuvassa oikea mitta shortseille.
Älä ala vit********Muiden pukeutumistyylin kutsuminen junttimaiseksi on aika junttimaista. Jos kyseessä ei ole jotain toista loukkaava logo/kuva/teksti, niin mun puolesta kaikki saavat pukeutua miten lystää.
Mikään ei ole niin junttimaista, kuin pukeutua miten lystää, vailla minkäänlaista tilanne-/etikettitajua. Mutta onneksi asumme Suomessa, jossa saa pukeutua ihan miten lystää. Riittääpähän ainakin juntteja joille naureskella.Se vasta junttimaista on, kun sanoo "mun puolesta kaikki saavat pukeutua miten lystää".
Yritin etsiä puhelimesta Lemmyn pikkuserkun kuvia huhtikuulta Fuengirolasta, mutta kaikki kuvani vain ylävartalosta. Silti todistan, että samanlaiset shortsit oli yli 70v äijällä käytössä, joten lie sukuvika.Omassa kuvassani Lemmy näyttää shortsien oikean pituuden. Tai siis lyhyyden.