Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 678 197
  • 13 742

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tämä varmaan ole junttimaisinta, mitä tiedän, mutta kovin junttimaista silti.

Junttiuden ja taiteen raja voi olla veteen piirretty viiva, tai tässä tapauksessa kai kallionkieleke.

KLF-jannut paitsi polttivat taideinstallaationa miljoona puntaa, mutta yrittivät myös saada aikaiseksi huikeaa matskua työntämällä Nissanin kalliolta alas. Lopputulos oli pettymys. Vahva suositus joka tapauksessa tälle dokumentille:



 

Pekkis

Jäsen
Hankkija-lippis Suomen Huutokauppakeisarin yleisössä. Junttiusaste olisi hivenen lievempi, jos olisi löytynyt pihayleisön seasta, mutta ei tällä kertaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Hankkija-lippis Suomen Huutokauppakeisarin yleisössä. Junttiusaste olisi hivenen lievempi, jos olisi löytynyt pihayleisön seasta, mutta ei tällä kertaa.
Markku: "Aki ja Heli antoi tänään tehtäväksi herättää tuo vanha Unto-setä kuolleista. Minä täällä verstaalla sitten vähän mietin, että ei varmaan ihan pelkällä poralla tällä kertaa pärjää, että se on haettava lapio Raunolta. Ja siinähän sitten Rauno tulikin pihaan ja huikkasi siinä tullessaan, että menee tänään vissiin kaivuuhommiksi. Siinä on kaksi metriä hiekkaa ja multaa arkun päällä ja iltapäiväks pitäis olla valmista, ennen kuin Aki ja Heli tulee, niin ei se lapiollakaan. Haettiin sitten Raunon kanssa meikäläisen kaivuri ja ajettiin se hautausmaalle. Minulle jäi viime projektista vielä dynamiittia, niin ajateltiin vähän helpottaa urakkaa. Aseteltiin ne dynamiittipötköt haudan ympärille puolen metrin välein ja mentiin kaivurin taakse piiloon. Komeastihan se sitten räjähti, mutta ei otettu huomioon sitä, että ne kaikki luut lensi samalla pitkin hautuumaata. Ollaan Raunon kanssa nyt keräilty niitä ja jokaisessa lukee mun signeeraus Design gi by Markku ja ihan hienojahan niistä tuli, että varmaan sen vähintään 30 euroa tulee kappaleelta ens perjantain huutokaupassa. Saa nähdä, että mitä Aki ja Heli sanoo, mutta aion kyllä kysyä, että miksi tämä piti alun alkaenkaan tehdä."
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Hankkija-lippis on niin junttia, että sen pitäminen on jo boheemia. Klassikoiden klassikko.
 

godspeed

Jäsen
Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.

Tavallaan voisi ajatella, että mikä tahansa kilpaileminen junttia, jos yksikin kilpailulaji on. Eihän kilpaurheilukaan ole mitenkään tarpeellista ja välttämätöntä ihmiselle, kun voi esimerkiksi juosta ihan rauhassa vaan liikunnan vuoksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Glove

Jäsen
Tavallaan voisi ajatella, että mikä tahansa kilpaileminen junttia, jos yksikin kilpailulaji on. Eihän kilpaurheilukaan ole mitenkään tarpeellista ja välttämätöntä ihmiselle, kun voi esimerkiksi juosta ihan rauhassa vaan liikunnan vuoksi.
Veikkaisin, että ihminen on jollain tavalla kilpaillut siitä alkaen kun on ollut olemassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Varmasti ollut ketjussa monesti aiemminkin esillä, mutta kaljakellunta on kyllä sellainen junttien voimannäyttö että sietää saada lisämaininnan.

Kaljakellunnasta oli hauskahko anekdootti eli Vantaan ammattiopisto Variaan avattiin aikanaan vuoden koulutusohjelma, joka oli tarkoitettu n. 20-25-vuotiaille joilta oli jääneet suunnilleen kaikki koulut kesken ja vaarana oli pudota ihan totaalisesti yhteiskunnan elätiksi.

Paikkoja oli n. 60, mutta ongelma oli mitenkäs helvetissä tämä jengi oikein tavoitetaan, kun ei oletettavasti sitä aktiivisinta porukkaa ole. Joku veti siinä lopussa kuitenkin ässän hihasta ja todella ajatteli laatikon ulkopuolelta.

QR-koodit olivat tuolloin uudehko juttu ja Varian työntekijät jalkautuivat niiden, ja sisältämiensä info/ilmoittatumislinkkien, kanssa Kaljakellunnan lähtö- sekä rantautumisalueelle.

Tätä kautta saatiinkin sitten yllättäen ~90% hakijoista ja paikat täyteen. :D
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.
Emmä kylläkään pidä kauhean fiksua ahmia ruokaa nauttimatta sen mausta. Kilpasyöminen on junttiustasolla todella korkealla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.
Saavat tehdä ja ihmisillä on myös oikeus sanoa että sellainen toiminta on tyhmää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saatan olla lauantaina hyvin juntti. Olen katsomossa, kun on ohjelmassa veteraanitraktorien pullingkisat. Ja maksoin että pääsen katsomaan. Ai että, olisikin se aito Hankkijan lippis.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Emmä kylläkään pidä kauhean fiksua ahmia ruokaa nauttimatta sen mausta. Kilpasyöminen on junttiustasolla todella korkealla.
Ja jotkut pilaavat aivonsa luistelemalla mustan kumin perässä kaukalossa. Tai ainakin ottavat riskin, että niin voi käydä. Mutta se on kai se halu kilpailla, mikä sokaisee. Olit sitten jääkiekkoilija tai kilpasyömäri.
Saavat tehdä ja ihmisillä on myös oikeus sanoa että sellainen toiminta on tyhmää.
On oikeus, viestini tarkoitus ei ollut estää kertomasta mielipidettään vaan se, että paljon, paljon juntimpaakin voi tehdä. Riittävästi esimerkkejä löytyy tästä ketjusta.
 

npc

Jäsen
Veikkaisin, että ihminen on jollain tavalla kilpaillut siitä alkaen kun on ollut olemassa.
Ja sitä edelliset juntit kilpailleet elintilasta, jotta me ihmiset ollaan voitu kehittyä ja tulla olemaan juntteja.

Mutta hyvä, että ollaan keksitty sittemmin juntteja urheilukilpailuja ja paskoja tietovisoja tyydyttämään edes vähän meidän kilpailuviettiä. Ei tarvii kaikkien torilla heilua hankkijalippis päässä keihäs kädessä.

Neron ja juntin ero on häilyvä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yksi pääelementti on kyllä tuo työtakki. Mitä paskaisempi sen parempi, mutta jo tuo setti kuulostaa hyvälle. Olet selvästi valmistautunut tapahtumaan.
Mä luulen, että kaapista sellainen löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös