Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 699 135
  • 13 833

godspeed

Jäsen
Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.

Tavallaan voisi ajatella, että mikä tahansa kilpaileminen junttia, jos yksikin kilpailulaji on. Eihän kilpaurheilukaan ole mitenkään tarpeellista ja välttämätöntä ihmiselle, kun voi esimerkiksi juosta ihan rauhassa vaan liikunnan vuoksi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Glove

Jäsen
Tavallaan voisi ajatella, että mikä tahansa kilpaileminen junttia, jos yksikin kilpailulaji on. Eihän kilpaurheilukaan ole mitenkään tarpeellista ja välttämätöntä ihmiselle, kun voi esimerkiksi juosta ihan rauhassa vaan liikunnan vuoksi.
Veikkaisin, että ihminen on jollain tavalla kilpaillut siitä alkaen kun on ollut olemassa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Varmasti ollut ketjussa monesti aiemminkin esillä, mutta kaljakellunta on kyllä sellainen junttien voimannäyttö että sietää saada lisämaininnan.

Kaljakellunnasta oli hauskahko anekdootti eli Vantaan ammattiopisto Variaan avattiin aikanaan vuoden koulutusohjelma, joka oli tarkoitettu n. 20-25-vuotiaille joilta oli jääneet suunnilleen kaikki koulut kesken ja vaarana oli pudota ihan totaalisesti yhteiskunnan elätiksi.

Paikkoja oli n. 60, mutta ongelma oli mitenkäs helvetissä tämä jengi oikein tavoitetaan, kun ei oletettavasti sitä aktiivisinta porukkaa ole. Joku veti siinä lopussa kuitenkin ässän hihasta ja todella ajatteli laatikon ulkopuolelta.

QR-koodit olivat tuolloin uudehko juttu ja Varian työntekijät jalkautuivat niiden, ja sisältämiensä info/ilmoittatumislinkkien, kanssa Kaljakellunnan lähtö- sekä rantautumisalueelle.

Tätä kautta saatiinkin sitten yllättäen ~90% hakijoista ja paikat täyteen. :D

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.
Emmä kylläkään pidä kauhean fiksua ahmia ruokaa nauttimatta sen mausta. Kilpasyöminen on junttiustasolla todella korkealla.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Saavat tehdä ja ihmisillä on myös oikeus sanoa että sellainen toiminta on tyhmää.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saatan olla lauantaina hyvin juntti. Olen katsomossa, kun on ohjelmassa veteraanitraktorien pullingkisat. Ja maksoin että pääsen katsomaan. Ai että, olisikin se aito Hankkijan lippis.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Emmä kylläkään pidä kauhean fiksua ahmia ruokaa nauttimatta sen mausta. Kilpasyöminen on junttiustasolla todella korkealla.
Ja jotkut pilaavat aivonsa luistelemalla mustan kumin perässä kaukalossa. Tai ainakin ottavat riskin, että niin voi käydä. Mutta se on kai se halu kilpailla, mikä sokaisee. Olit sitten jääkiekkoilija tai kilpasyömäri.
Saavat tehdä ja ihmisillä on myös oikeus sanoa että sellainen toiminta on tyhmää.
On oikeus, viestini tarkoitus ei ollut estää kertomasta mielipidettään vaan se, että paljon, paljon juntimpaakin voi tehdä. Riittävästi esimerkkejä löytyy tästä ketjusta.

npc

Jäsen
Veikkaisin, että ihminen on jollain tavalla kilpaillut siitä alkaen kun on ollut olemassa.
Ja sitä edelliset juntit kilpailleet elintilasta, jotta me ihmiset ollaan voitu kehittyä ja tulla olemaan juntteja.

Mutta hyvä, että ollaan keksitty sittemmin juntteja urheilukilpailuja ja paskoja tietovisoja tyydyttämään edes vähän meidän kilpailuviettiä. Ei tarvii kaikkien torilla heilua hankkijalippis päässä keihäs kädessä.

Neron ja juntin ero on häilyvä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yksi pääelementti on kyllä tuo työtakki. Mitä paskaisempi sen parempi, mutta jo tuo setti kuulostaa hyvälle. Olet selvästi valmistautunut tapahtumaan.
Mä luulen, että kaapista sellainen löytyy.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo Hankkijan lippistä pitävät enää korkeintaan Kallion hipsterit jotka ovat tilanneet sen jostain netistä toisten hipstereiden verkkokaupasta joka myy ironista läppäkamaa. Sen kanssa olisit paljastunut heti. Onneksi sait korrektit pukeutumisohjeet täältä.

Eilen torilla näin pariskunnan, jossa rouvalla oli klassiset leopardi-legginsit ja herralla ehdottoman katu-uskottavat Sons Of Anarchy-motoristinahkaliivit "President" rintamerkinnällä. Pakko arvostaa.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen torilla näin pariskunnan, jossa rouvalla oli klassiset leopardi-legginsit ja herralla ehdottoman katu-uskottavat Sons Of Anarchy-motoristinahkaliivit "President" rintamerkinnällä. Pakko arvostaa.
Moottoripyöräjengi-vaatteisiin pukeutuminen kuulostaa junttiuden lisäksi melko turvattomalta - varsinkaan jos ei kuulu kyseisiin klubeihin.

Pekkis

Jäsen
Mä luulen, että kaapista sellainen löytyy.
Löytyykö likavaatekorista mustaa, mielellään Klamydia-tekstillä varustettua vaimonhakkaaja-paitaa? Otat aina välillä sen paskaisen työtakin päältä, ja löyhyttelet niitä pistävältä hieltä haisevia kainaloitasi. Näkevät sitten samalla, että kuka teillä määrää. Helvetin paksu "kultaketju" jos vielä löytyy, niin et juuri porukasta erotu.

Tosta "kultaketjusta" pitikin jo eilen kirjoittaa. Näin Prisman kassalla erään paikallisen lihapään, oman elämänsä urheilijasuuruuden. Pelannut joskus mutasarjoissa sählyä, mutta sitten myöhemmin siirtyi hikisiin saleihin nostelemaan rautoja. Kehitys oli varsin nopeaa, ja olipahan oikein sivun juttu väännetty paikallislehden urheilusivulle. Taitaa olla hyvää pataa toimittajan kanssa, muuta syytä en keksi.
Sinne Prismaan. Kaveri oli viereisellä kassalla turvonneen päänsä kanssa, kirkkaanpunainen vaimonhakkaaja-paita päällä, ja kaulassa roikkui paksuin ja pisin "kultaketju" mitä olen ikinä nähnyt. Ketju oli niin pitkä, että ulottui melkein miehekkään pallomahan yläosaan. Ja paksu, voi vittu se oli paksu. Naamassa sellainen äärimmäisen ylimielinen virne, rahamiehen virne. Mietin siinä hetken, että mistä helvetistä toikin pelle on rahaa tehnyt, mutta parkkipaikalla se sitten selvisi. Ei mistään.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Naamassa sellainen äärimmäisen ylimielinen virne, rahamiehen virne. Mietin siinä hetken, että mistä helvetistä toikin pelle on rahaa tehnyt, mutta parkkipaikalla se sitten selvisi. Ei mistään.
Kaikki mikä kiiltää on dubleeta ja tuo mikä on pihassa on lainassa. Näinhän se näillä tuppaa menemään. Ei kai siinä jää rahaa mihinkään, jos roinaa reippaalla kädellä ja syö kuin hevonen. Salikäyntien välissä pitääkin sitten loppuaika nukkua joten tienaamaankaan ei ennätä.

Mitä tulee tuohon vaimonhakkaaja-paitaan niin eikös vanha kunnon ”wife beater” ole valkoinen hihaton paita?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy