Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.Kilpasyöminen.
Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.Kilpasyöminen.
Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.
Veikkaisin, että ihminen on jollain tavalla kilpaillut siitä alkaen kun on ollut olemassa.Tavallaan voisi ajatella, että mikä tahansa kilpaileminen junttia, jos yksikin kilpailulaji on. Eihän kilpaurheilukaan ole mitenkään tarpeellista ja välttämätöntä ihmiselle, kun voi esimerkiksi juosta ihan rauhassa vaan liikunnan vuoksi.
Veikkaisin, että ihminen on jollain tavalla kilpaillut siitä alkaen kun on ollut olemassa.
Joo, me ollaan hyviä keksimään kaikenlaista ihan turhaa. Niin ku vaikka tämä jatkoaika.No tietysti elinympäristöstä ja ruuasta ym, mutta muu kilpailu on keinotekoista ja sinällään ihmisen itse keksimää.
Joo, me ollaan hyviä keksimään kaikenlaista ihan turhaa. Niin ku vaikka tämä jatkoaika.
Varmasti ollut ketjussa monesti aiemminkin esillä, mutta kaljakellunta on kyllä sellainen junttien voimannäyttö että sietää saada lisämaininnan.
Emmä kylläkään pidä kauhean fiksua ahmia ruokaa nauttimatta sen mausta. Kilpasyöminen on junttiustasolla todella korkealla.Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.
Saavat tehdä ja ihmisillä on myös oikeus sanoa että sellainen toiminta on tyhmää.Mun mielestä jos ei vahingoiteta muita ihmisiä, luontoa tai muiden omaisuutta, antaa ihmisten tehdä sitä, mitä haluavat.
Ja jotkut pilaavat aivonsa luistelemalla mustan kumin perässä kaukalossa. Tai ainakin ottavat riskin, että niin voi käydä. Mutta se on kai se halu kilpailla, mikä sokaisee. Olit sitten jääkiekkoilija tai kilpasyömäri.Emmä kylläkään pidä kauhean fiksua ahmia ruokaa nauttimatta sen mausta. Kilpasyöminen on junttiustasolla todella korkealla.
On oikeus, viestini tarkoitus ei ollut estää kertomasta mielipidettään vaan se, että paljon, paljon juntimpaakin voi tehdä. Riittävästi esimerkkejä löytyy tästä ketjusta.Saavat tehdä ja ihmisillä on myös oikeus sanoa että sellainen toiminta on tyhmää.
Jos lippistä ei ole saatavilla, niin piraatti crocsit, likaiset verkkarit ja esim. Dimexin vanha takki lienee ajaa saman asian.Saatan olla lauantaina hyvin juntti. Olen katsomossa, kun on ohjelmassa veteraanitraktorien pullingkisat. Ja maksoin että pääsen katsomaan. Ai että, olisikin se aito Hankkijan lippis.
Ja sitä edelliset juntit kilpailleet elintilasta, jotta me ihmiset ollaan voitu kehittyä ja tulla olemaan juntteja.Veikkaisin, että ihminen on jollain tavalla kilpaillut siitä alkaen kun on ollut olemassa.
Likaiset verkkarit. Check. Piraatti crocksit. Check. Näillä mennään.Jos lippistä ei ole saatavilla, niin piraatti crocsit, likaiset verkkarit ja esim. Dimexin vanha takki lienee ajaa saman asian.
Yksi pääelementti on kyllä tuo työtakki. Mitä paskaisempi sen parempi, mutta jo tuo setti kuulostaa hyvälle. Olet selvästi valmistautunut tapahtumaan.Likaiset verkkarit. Check. Piraatti crocksit. Check. Näillä mennään.
Mä luulen, että kaapista sellainen löytyy.Yksi pääelementti on kyllä tuo työtakki. Mitä paskaisempi sen parempi, mutta jo tuo setti kuulostaa hyvälle. Olet selvästi valmistautunut tapahtumaan.
Kun varusteet on kunnossa, niin on mukava lähteä tapahtumaan.Mä luulen, että kaapista sellainen löytyy.
Täytyy nyt vaan muistaa olla peseytymättä.Kun varusteet on kunnossa, niin on mukava lähteä tapahtumaan.
Paskaiset kamppeet riittänee. Älä turhaa tingi omasta hygieniasta. Tai jos haluat juntteuden vielä viedä seuraavalle tasolle niin ehkä sitten. Ehkä 0,7l "Suomiviini" alle ja kisoissa sitten voi takin hihasta ottaa pastillishottia. Enempää en osaa ohjeita antaa. Hyviä kisoja!Täytyy nyt vaan muistaa olla peseytymättä.
Moottoripyöräjengi-vaatteisiin pukeutuminen kuulostaa junttiuden lisäksi melko turvattomalta - varsinkaan jos ei kuulu kyseisiin klubeihin.Eilen torilla näin pariskunnan, jossa rouvalla oli klassiset leopardi-legginsit ja herralla ehdottoman katu-uskottavat Sons Of Anarchy-motoristinahkaliivit "President" rintamerkinnällä. Pakko arvostaa.
Tässä suhteessa Sons Of Anarchy tuntuisi kuitenkin turvalliselta valinnalta.Moottoripyöräjengi-vaatteisiin pukeutuminen kuulostaa junttiuden lisäksi melko turvattomalta - varsinkaan jos ei kuulu kyseisiin klubeihin.
Löytyykö likavaatekorista mustaa, mielellään Klamydia-tekstillä varustettua vaimonhakkaaja-paitaa? Otat aina välillä sen paskaisen työtakin päältä, ja löyhyttelet niitä pistävältä hieltä haisevia kainaloitasi. Näkevät sitten samalla, että kuka teillä määrää. Helvetin paksu "kultaketju" jos vielä löytyy, niin et juuri porukasta erotu.Mä luulen, että kaapista sellainen löytyy.
Kaikki mikä kiiltää on dubleeta ja tuo mikä on pihassa on lainassa. Näinhän se näillä tuppaa menemään. Ei kai siinä jää rahaa mihinkään, jos roinaa reippaalla kädellä ja syö kuin hevonen. Salikäyntien välissä pitääkin sitten loppuaika nukkua joten tienaamaankaan ei ennätä.Naamassa sellainen äärimmäisen ylimielinen virne, rahamiehen virne. Mietin siinä hetken, että mistä helvetistä toikin pelle on rahaa tehnyt, mutta parkkipaikalla se sitten selvisi. Ei mistään.