Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 648 032
  • 13 624

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo Hankkijan lippistä pitävät enää korkeintaan Kallion hipsterit jotka ovat tilanneet sen jostain netistä toisten hipstereiden verkkokaupasta joka myy ironista läppäkamaa. Sen kanssa olisit paljastunut heti. Onneksi sait korrektit pukeutumisohjeet täältä.

Eilen torilla näin pariskunnan, jossa rouvalla oli klassiset leopardi-legginsit ja herralla ehdottoman katu-uskottavat Sons Of Anarchy-motoristinahkaliivit "President" rintamerkinnällä. Pakko arvostaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen torilla näin pariskunnan, jossa rouvalla oli klassiset leopardi-legginsit ja herralla ehdottoman katu-uskottavat Sons Of Anarchy-motoristinahkaliivit "President" rintamerkinnällä. Pakko arvostaa.
Moottoripyöräjengi-vaatteisiin pukeutuminen kuulostaa junttiuden lisäksi melko turvattomalta - varsinkaan jos ei kuulu kyseisiin klubeihin.
 

Pekkis

Jäsen
Mä luulen, että kaapista sellainen löytyy.
Löytyykö likavaatekorista mustaa, mielellään Klamydia-tekstillä varustettua vaimonhakkaaja-paitaa? Otat aina välillä sen paskaisen työtakin päältä, ja löyhyttelet niitä pistävältä hieltä haisevia kainaloitasi. Näkevät sitten samalla, että kuka teillä määrää. Helvetin paksu "kultaketju" jos vielä löytyy, niin et juuri porukasta erotu.

Tosta "kultaketjusta" pitikin jo eilen kirjoittaa. Näin Prisman kassalla erään paikallisen lihapään, oman elämänsä urheilijasuuruuden. Pelannut joskus mutasarjoissa sählyä, mutta sitten myöhemmin siirtyi hikisiin saleihin nostelemaan rautoja. Kehitys oli varsin nopeaa, ja olipahan oikein sivun juttu väännetty paikallislehden urheilusivulle. Taitaa olla hyvää pataa toimittajan kanssa, muuta syytä en keksi.
Sinne Prismaan. Kaveri oli viereisellä kassalla turvonneen päänsä kanssa, kirkkaanpunainen vaimonhakkaaja-paita päällä, ja kaulassa roikkui paksuin ja pisin "kultaketju" mitä olen ikinä nähnyt. Ketju oli niin pitkä, että ulottui melkein miehekkään pallomahan yläosaan. Ja paksu, voi vittu se oli paksu. Naamassa sellainen äärimmäisen ylimielinen virne, rahamiehen virne. Mietin siinä hetken, että mistä helvetistä toikin pelle on rahaa tehnyt, mutta parkkipaikalla se sitten selvisi. Ei mistään.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Naamassa sellainen äärimmäisen ylimielinen virne, rahamiehen virne. Mietin siinä hetken, että mistä helvetistä toikin pelle on rahaa tehnyt, mutta parkkipaikalla se sitten selvisi. Ei mistään.
Kaikki mikä kiiltää on dubleeta ja tuo mikä on pihassa on lainassa. Näinhän se näillä tuppaa menemään. Ei kai siinä jää rahaa mihinkään, jos roinaa reippaalla kädellä ja syö kuin hevonen. Salikäyntien välissä pitääkin sitten loppuaika nukkua joten tienaamaankaan ei ennätä.

Mitä tulee tuohon vaimonhakkaaja-paitaan niin eikös vanha kunnon ”wife beater” ole valkoinen hihaton paita?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kauluspaita + shortsit on yhdistelmä, joka korkealla omalla listalla.
Riippuu kauluspaidasta, kokonaisuudesta ja tilaisuudesta, mutta jos kyse on jostain rennosta paidasta tai vaikka kesäisestä pellava-paidasta, niin eihän tuossa ole mitään junttia. Päinvastoin.

T: tyylipoliisi
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
T
Riippuu kauluspaidasta, kokonaisuudesta ja tilaisuudesta, mutta jos kyse on jostain rennosta paidasta tai vaikka kesäisestä pellava-paidasta, niin eihän tuossa ole mitään junttia. Päinvastoin.

T: tyylipoliisi
Samaa mieltä. Kesähelteillä pellavainen kauluspaita shortsien kanssa, ei ole vain miellyttävä ja ilmava päällä pidettävä, vaan myös erittäin tyylikäs yhdistelmä.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Yli polven ylittyvät shortsit. Noita vielä nykyäänkin näkee harvakseltaan, mutta aina välillä kuitenkin.
Näinköhän mä just jossakin, että nämä ovat tämän kesän trendi jollain ameriikkalaisilla naisartisteilla. En kai mä untakaan ole voinut tuollaisesta nähdä?

Ja niin...itsehän käytän tätä kaprimittaista melko lailla aina, kun on yli kymmenen astetta lämmintä. Toki tässä ei ole koskaan ollutkaan tarkoitus olla mitenkään erityisen trendikäs, pitkät housut tuppaavat vain ahdistamaan kovasti. Vaikka toimistopukeutumisessa farkkuja aina suosinkin, ei siellä ainakaan luulisi kovin monen innostuneena katselevan mun valkoisia ripakinttujani.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näinköhän mä just jossakin, että nämä ovat tämän kesän trendi jollain ameriikkalaisilla naisartisteilla. En kai mä untakaan ole voinut tuollaisesta nähdä?

Ja niin...itsehän käytän tätä kaprimittaista melko lailla aina, kun on yli kymmenen astetta lämmintä. Toki tässä ei ole koskaan ollutkaan tarkoitus olla mitenkään erityisen trendikäs, pitkät housut tuppaavat vain ahdistamaan kovasti. Vaikka toimistopukeutumisessa farkkuja aina suosinkin, ei siellä ainakaan luulisi kovin monen innostuneena katselevan mun valkoisia ripakinttujani.
Mistä sinä tiedät, mistä ne toimistolla näkee unta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yli polven ylittyvät shortsit. Noita vielä nykyäänkin näkee harvakseltaan, mutta aina välillä kuitenkin.
Kuha ei mene beachille niiden kanssa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En koe itseäni kovin juntiksi vaikka kaikki shortsini peittävät polveni ja pellavaista kauluspaitaakin käytän. Shortseja käytän läpi vuoden töissä, ja muutenkin oikeestaan aina kun vaan tarkenee. Näin shortsien suurkäyttäjänä haluankin nyt kokea polvet paljastavia shortseja julkisella paikalla normaaliolosuhteissa käyttävät erityisen junteiksi. Hävetkää ja hankkikaa hame.
 

Glove

Jäsen
En koe itseäni kovin juntiksi vaikka kaikki shortsini peittävät polveni ja pellavaista kauluspaitaakin käytän. Shortseja käytän läpi vuoden töissä, ja muutenkin oikeestaan aina kun vaan tarkenee. Näin shortsien suurkäyttäjänä haluankin nyt kokea polvet paljastavia shortseja julkisella paikalla normaaliolosuhteissa käyttävät erityisen junteiksi. Hävetkää ja hankkikaa hame.
Olet siis samaa koulukuntaa kuin entinen työkaverini. Töissä oli kesäkauden avajaiset joskus tyyliin huhti-toukokuun vaihteessa. Kaveri tulee sitten seuraavana maanantaina räntäsateessa shortsit jalassa töihin ja sanoo, että kesäkausi on jo avattu. Niinpä se kulki shortseissa sitten suurin piirtein ensimmäisiin pakkasiin saakka.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Olet siis samaa koulukuntaa kuin entinen työkaverini. Töissä oli kesäkauden avajaiset joskus tyyliin huhti-toukokuun vaihteessa. Kaveri tulee sitten seuraavana maanantaina räntäsateessa shortsit jalassa töihin ja sanoo, että kesäkausi on jo avattu. Niinpä se kulki shortseissa sitten suurin piirtein ensimmäisiin pakkasiin saakka.
Juurikin noin. Yleensä läpökkäilläkin tulee jo kevät jäillä otettua ensi askeleet, ja noilla mennään kunnes varpaita alkaa kylmätä. Tämmöselle hikisialle toimiva ratkaisu ja äärettömän näppärää.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tämä miten itse koet asian, ei muuta asiaa yhtään vähemmän junttimaiseksi. Mutta nyt voidaan jatkaa muiden aiheiden parissa.
Ei tietenkään muuta. Nautin suorastaan saamastani huomiosta kaltaisiltasi lyhytlahkeisilta.

Mutta nyt voidaan jatkaa muiden aiheiden parissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös