Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 698 150
  • 13 833

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kauluspaita + shortsit on yhdistelmä, joka korkealla omalla listalla.
Riippuu kauluspaidasta, kokonaisuudesta ja tilaisuudesta, mutta jos kyse on jostain rennosta paidasta tai vaikka kesäisestä pellava-paidasta, niin eihän tuossa ole mitään junttia. Päinvastoin.

T: tyylipoliisi

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
T
Riippuu kauluspaidasta, kokonaisuudesta ja tilaisuudesta, mutta jos kyse on jostain rennosta paidasta tai vaikka kesäisestä pellava-paidasta, niin eihän tuossa ole mitään junttia. Päinvastoin.

T: tyylipoliisi
Samaa mieltä. Kesähelteillä pellavainen kauluspaita shortsien kanssa, ei ole vain miellyttävä ja ilmava päällä pidettävä, vaan myös erittäin tyylikäs yhdistelmä.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Yli polven ylittyvät shortsit. Noita vielä nykyäänkin näkee harvakseltaan, mutta aina välillä kuitenkin.
Näinköhän mä just jossakin, että nämä ovat tämän kesän trendi jollain ameriikkalaisilla naisartisteilla. En kai mä untakaan ole voinut tuollaisesta nähdä?

Ja niin...itsehän käytän tätä kaprimittaista melko lailla aina, kun on yli kymmenen astetta lämmintä. Toki tässä ei ole koskaan ollutkaan tarkoitus olla mitenkään erityisen trendikäs, pitkät housut tuppaavat vain ahdistamaan kovasti. Vaikka toimistopukeutumisessa farkkuja aina suosinkin, ei siellä ainakaan luulisi kovin monen innostuneena katselevan mun valkoisia ripakinttujani.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näinköhän mä just jossakin, että nämä ovat tämän kesän trendi jollain ameriikkalaisilla naisartisteilla. En kai mä untakaan ole voinut tuollaisesta nähdä?

Ja niin...itsehän käytän tätä kaprimittaista melko lailla aina, kun on yli kymmenen astetta lämmintä. Toki tässä ei ole koskaan ollutkaan tarkoitus olla mitenkään erityisen trendikäs, pitkät housut tuppaavat vain ahdistamaan kovasti. Vaikka toimistopukeutumisessa farkkuja aina suosinkin, ei siellä ainakaan luulisi kovin monen innostuneena katselevan mun valkoisia ripakinttujani.
Mistä sinä tiedät, mistä ne toimistolla näkee unta.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En koe itseäni kovin juntiksi vaikka kaikki shortsini peittävät polveni ja pellavaista kauluspaitaakin käytän. Shortseja käytän läpi vuoden töissä, ja muutenkin oikeestaan aina kun vaan tarkenee. Näin shortsien suurkäyttäjänä haluankin nyt kokea polvet paljastavia shortseja julkisella paikalla normaaliolosuhteissa käyttävät erityisen junteiksi. Hävetkää ja hankkikaa hame.

Glove

Jäsen
En koe itseäni kovin juntiksi vaikka kaikki shortsini peittävät polveni ja pellavaista kauluspaitaakin käytän. Shortseja käytän läpi vuoden töissä, ja muutenkin oikeestaan aina kun vaan tarkenee. Näin shortsien suurkäyttäjänä haluankin nyt kokea polvet paljastavia shortseja julkisella paikalla normaaliolosuhteissa käyttävät erityisen junteiksi. Hävetkää ja hankkikaa hame.
Olet siis samaa koulukuntaa kuin entinen työkaverini. Töissä oli kesäkauden avajaiset joskus tyyliin huhti-toukokuun vaihteessa. Kaveri tulee sitten seuraavana maanantaina räntäsateessa shortsit jalassa töihin ja sanoo, että kesäkausi on jo avattu. Niinpä se kulki shortseissa sitten suurin piirtein ensimmäisiin pakkasiin saakka.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olet siis samaa koulukuntaa kuin entinen työkaverini. Töissä oli kesäkauden avajaiset joskus tyyliin huhti-toukokuun vaihteessa. Kaveri tulee sitten seuraavana maanantaina räntäsateessa shortsit jalassa töihin ja sanoo, että kesäkausi on jo avattu. Niinpä se kulki shortseissa sitten suurin piirtein ensimmäisiin pakkasiin saakka.
Juurikin noin. Yleensä läpökkäilläkin tulee jo kevät jäillä otettua ensi askeleet, ja noilla mennään kunnes varpaita alkaa kylmätä. Tämmöselle hikisialle toimiva ratkaisu ja äärettömän näppärää.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä miten itse koet asian, ei muuta asiaa yhtään vähemmän junttimaiseksi. Mutta nyt voidaan jatkaa muiden aiheiden parissa.
Ei tietenkään muuta. Nautin suorastaan saamastani huomiosta kaltaisiltasi lyhytlahkeisilta.

Mutta nyt voidaan jatkaa muiden aiheiden parissa.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Yli polven ylittyvät shortsit. Noita vielä nykyäänkin näkee harvakseltaan, mutta aina välillä kuitenkin.
Esim. pyörätuolilla liikkuvalle ovat optimaaliset, voi muuten kärähtää polvet. Ok, aurinkorasva...

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On shortseja ja sitten on ”shortseja”. Miettikääs, että mistä englannin kielisestä sanasta sana ”shortsit” oikein tulee.

Kuvassa oikea mitta shortseille.

Liitteet

• IMG_7568.jpeg
    IMG_7568.jpeg
    226,5 KB · kertaa luettu: 312

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
On shortseja ja sitten on ”shortseja”. Miettikääs, että mistä englannin kielisestä sanasta sana ”shortsit” oikein tulee.

Kuvassa oikea mitta shortseille.
Omassa kuvassani Lemmy näyttää shortsien oikean pituuden. Tai siis lyhyyden.

Liitteet

• Lemmyn_shortsit.jpg
    Lemmyn_shortsit.jpg
    54,1 KB · kertaa luettu: 274

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Muiden pukeutumistyylin kutsuminen junttimaiseksi on aika junttimaista. Jos kyseessä ei ole jotain toista loukkaava logo/kuva/teksti, niin mun puolesta kaikki saavat pukeutua miten lystää.
Älä ala vit********

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Herr Scholl voisi tulla sanomaan miten asiat menee!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy